ik ga er niet heen. weekend is al druk genoeg. er lopen ook vast al fotografen genoeg rond.quote:
Tnx!quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:43 schreef clevy het volgende:
[..]
ik ga er niet heen. weekend is al druk genoeg. er lopen ook vast al fotografen genoeg rond.
murmel gefeli met je ma
Klinkt als een zware dagquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:37 schreef Murmeli het volgende:
Mogge! Zin om de hele dag te slapen....
Maar ja, ik moet -heel ellendig- bij mn mams in de tuin zitten en lekkere hapjes eten. (die is jarig)
Peuquote:
Barbiequote:
Werk. En daarna ergens uit eten en dansenquote:
Dinnetje is nu lekker aan het zeilenquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, had wel naar het strand gewild, maar voor we er nu zijn...
Klinkt goed, ik mag al twee weken geen alcoholquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werk. En daarna ergens uit eten en dansen
Dan ga je morgen, en vandaag lekker met ons Fok!ken!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
Goed bezigquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dinnetje is nu lekker aan het zeilen
[..]
Klinkt goed, ik mag al twee weken geen alcoholdus ga me zo maar eens uit bed hijsen en naar de sportschool sjouwen.
Oh jollyquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga je morgen, en vandaag lekker met ons Fok!ken!
Niet zeiken, ik ga ook straks pas weg... en jij woont niet zo heel ver bij mij vandaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar het zal ook wel superdruk zijn en om nou met jr in de file te staan....quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet zeiken, ik ga ook straks pas weg... en jij woont niet zo heel ver bij mij vandaan
Mja, het is wel mooi weer, maar ook niet super dat iedereen er heen zal gaan...quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar het zal ook wel superdruk zijn en om nou met jr in de file te staan....
Is het zulk mooi weer daar nu dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het zulk mooi weer daar nu dan?
Shitquote:
Vijf minuten naar het strand fietsen FTW!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Niet gezellig genoegquote:
Wat heb je dan precies?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dinnetje is nu lekker aan het zeilen
[..]
Klinkt goed, ik mag al twee weken geen alcoholdus ga me zo maar eens uit bed hijsen en naar de sportschool sjouwen.
quote:
Hell yeah, lopen zelfs!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vijf minuten naar het strand fietsen FTW!
Niet zo mooi als hierquote:
Een ontsteking, dusdaning dat ik een cocktail van meds slik(te), ben bijna klaar, maar mag pas komende weekend op zo'n vroegst weer wat drinkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat heb je dan precies?In whiskeyland wonen en het niet kunnen drinken
+1quote:
Ken eigenlijk alleen scheveningen en zandvoortquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Nu ga ik nooit naar het strand, wat is een beetje een leuk strand?
Daar wilde ik dan net weer niet heen...quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ken eigenlijk alleen scheveningen en zandvoort
Verder ken ik alleen nog een strandje hier aan de waalquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar wilde ik dan net weer niet heen...
Zolang het maar niet toeristisch is. Dus geen Scheveningen, Zandvoort, Bloemendaal enzo.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Comino, Blue Lagoon, Golden Bay....quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Ja precies. Maar waar? Details wil ik, details!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang het maar niet toeristisch is. Dus geen Scheveningen, Zandvoort, Bloemendaal enzo.
Ik weet precies hoe dat gaat. Dan roep ik een strand en dan zeg jij dat je daar niet heen gaat omdat ik je dan kom begluren terwijl jij in bikini rondloopt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:47 schreef missbehavin het volgende:
Ja precies. Maar waar? Details wil ik, details!
Beterschap dan maarquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een ontsteking, dusdaning dat ik een cocktail van meds slik(te), ben bijna klaar, maar mag pas komende weekend op zo'n vroegst weer wat drinken
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe dat gaat. Dan roep ik een strand en dan zeg jij dat je daar niet heen gaat omdat ik je dan kom begluren terwijl jij in bikini rondloopt.
Is je fapmapje gedeleted?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe dat gaat. Dan roep ik een strand en dan zeg jij dat je daar niet heen gaat omdat ik je dan kom begluren terwijl jij in bikini rondloopt.
Ooh het is al vrijwel helemaal over, heb al een week geen pijn meer. Anderhalve week geleden was ik er nog misselijk van.quote:
Nope, die doet 't nog prima. En uiteraard wordt daar zeer regelmatig een back-up van gemaakt.quote:
Bloemendaal!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Bloemendaal is toch helemaal niet leuk?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bloemendaal!!
Rij maar achter mij aan!
De berehap bij snackbar Henri is wel echt heilig.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bloemendaal is toch helemaal niet leuk?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De berehap bij snackbar Henri is wel echt heilig.
Heul wel!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar over pratende - ik ga hem denk ik maar eens halen. Wel weer eens trek in.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De berehap bij snackbar Henri is wel echt heilig.
Je bent kostbare tijd aan het verspillen, je had al lang in de auto kunnen zittenquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel verstandig!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, die doet 't nog prima. En uiteraard wordt daar zeer regelmatig een back-up van gemaakt.
Als ze echt had gewild, was ze er allang geweest.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent kostbare tijd aan het verspillen, je had al lang in de auto kunnen zitten
Niet twijfelen, gewoon gaan.... Vanavond schop je jezelf van: "hadden we maar gegaan"quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief zit nog te ontbijten hoor. En ja, we twijfelen.
Je gaat niet helemaal vanuit t oosten om 12u pas naar het strand, dat doe je als je vlakbij woontquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief zit nog te ontbijten hoor. En ja, we twijfelen.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet twijfelen, gewoon gaan.... Vanavond schop je jezelf van: "hadden we maar gegaan"
Aan de andere kant sta je dan niet meer in de file waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je gaat niet helemaal vanuit t oosten om 12u pas naar het strand, dat doe je als je vlakbij woontMaar proof me wrong zou ik zeggen
Ja dat is ook mijn punt..quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je gaat niet helemaal vanuit t oosten om 12u pas naar het strand, dat doe je als je vlakbij woontMaar proof me wrong zou ik zeggen
Dat is meestal alleen als het echt heel mooi weer is en dan vooral op zondag.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aan de andere kant sta je dan niet meer in de file waarschijnlijk.
Mja, MissB woont niet ver bij mij vandaan... en ik vertrek nu pas....quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Miniquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:17 schreef Kreator het volgende:
Oh en ik zit te kijken naar een andere auto, maar ik weet het écht niet..
Alfa Romeo GT, Audi A4, Mini Cooper S, Golf..
Mijn aanrijding was met een mini, ik ben bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik rij niet zoveel. Ding is handig voor in de stad..
Wel een mooi ding.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:19 schreef Kreator het volgende:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bt2gr2vjbftp
Die vond ik wel tof, maar ik weet niet of ik 12,5 in een Alfa wil steken...
Het is bloedheet in ieder geval... * Spezza19 zet de airco aan in de autoquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
Ja ms is de plas hier vlakbij een betere optie. Wat lekkere dingen mee...
Oh, wat ben ik besluiteloos vandaag
Mooie auto, maar ben niet zo kapot van Alfa.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:19 schreef Kreator het volgende:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bt2gr2vjbftp
Die vond ik wel tof, maar ik weet niet of ik 12,5 in een Alfa wil steken...
Mijn blower doet het niet eensquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is bloedheet in ieder geval... * Spezza19 zet de airco aan in de auto
quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben ik ook wel, maar ook niet te vertrouwen.
Ja jullie mochten van mij meerijdenquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn blower doet het niet eens
Een Aygo, dat rijdt kuuuuut.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
Als je weinig rijdt waarom dan geen 107 Aygo of Ka?
Omdat je voor die keren dat je rijd wel in een echte auto wil zittenquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
Ja maar dan kan ik niet vluchten als je vervelend wordt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja jullie mochten van mij meerijden
Ouch.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik niet vluchten als je vervelend wordt.
Oh dat kan hij wel hebben.quote:
Jammer dat je geen cadillac bedoelt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:29 schreef Royco1 het volgende:
Mijn volgende auto word waarschijnlijk een caddy ofzo, althans dat is de verstandige keuze.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:30 schreef Kreator het volgende:
Ik ga wel eerst samenwonen ofzo. Dubbel salaris spaart toch makkelijker en bovendien is het een goede reden en motivatie om het te laten slagen.
Hm? Nee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, jij zit serieus onder de plak!
Hap hapquote:
Dat zou de niet verstandige keuze zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jammer dat je geen cadillac bedoelt.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou de niet verstandige keuze zijn.
Meestal ben ik niet zo verstandig in dat soort keuzes.
Maar ga waarschijnlijk eerst maar eens mijn motorrijbewijs halen aangezien ik waarschijnlijk een motor gekocht heb
Maat van me heeft die van hem te koop staan, heb ik op geboden en als ie deze week geen hoger bod krijgt dan is ie van mijquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk een motor gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |