ik ga er niet heen. weekend is al druk genoeg. er lopen ook vast al fotografen genoeg rond.quote:
Tnx!quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:43 schreef clevy het volgende:
[..]
ik ga er niet heen. weekend is al druk genoeg. er lopen ook vast al fotografen genoeg rond.
murmel gefeli met je ma
Klinkt als een zware dagquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:37 schreef Murmeli het volgende:
Mogge! Zin om de hele dag te slapen....
Maar ja, ik moet -heel ellendig- bij mn mams in de tuin zitten en lekkere hapjes eten. (die is jarig)
Peuquote:
Barbiequote:
Werk. En daarna ergens uit eten en dansenquote:
Dinnetje is nu lekker aan het zeilenquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, had wel naar het strand gewild, maar voor we er nu zijn...
Klinkt goed, ik mag al twee weken geen alcoholquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werk. En daarna ergens uit eten en dansen
Dan ga je morgen, en vandaag lekker met ons Fok!ken!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
Goed bezigquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dinnetje is nu lekker aan het zeilen
[..]
Klinkt goed, ik mag al twee weken geen alcoholdus ga me zo maar eens uit bed hijsen en naar de sportschool sjouwen.
Oh jollyquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan ga je morgen, en vandaag lekker met ons Fok!ken!
Niet zeiken, ik ga ook straks pas weg... en jij woont niet zo heel ver bij mij vandaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:12 schreef missbehavin het volgende:
Ja maar het zal ook wel superdruk zijn en om nou met jr in de file te staan....quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet zeiken, ik ga ook straks pas weg... en jij woont niet zo heel ver bij mij vandaan
Mja, het is wel mooi weer, maar ook niet super dat iedereen er heen zal gaan...quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar het zal ook wel superdruk zijn en om nou met jr in de file te staan....
Is het zulk mooi weer daar nu dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is het zulk mooi weer daar nu dan?
Shitquote:
Vijf minuten naar het strand fietsen FTW!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:21 schreef missbehavin het volgende:
Niet gezellig genoegquote:
Wat heb je dan precies?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dinnetje is nu lekker aan het zeilen
[..]
Klinkt goed, ik mag al twee weken geen alcoholdus ga me zo maar eens uit bed hijsen en naar de sportschool sjouwen.
quote:
Hell yeah, lopen zelfs!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vijf minuten naar het strand fietsen FTW!
Niet zo mooi als hierquote:
Een ontsteking, dusdaning dat ik een cocktail van meds slik(te), ben bijna klaar, maar mag pas komende weekend op zo'n vroegst weer wat drinkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat heb je dan precies?In whiskeyland wonen en het niet kunnen drinken
+1quote:
Ken eigenlijk alleen scheveningen en zandvoortquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Nu ga ik nooit naar het strand, wat is een beetje een leuk strand?
Daar wilde ik dan net weer niet heen...quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ken eigenlijk alleen scheveningen en zandvoort
Verder ken ik alleen nog een strandje hier aan de waalquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar wilde ik dan net weer niet heen...
Zolang het maar niet toeristisch is. Dus geen Scheveningen, Zandvoort, Bloemendaal enzo.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Comino, Blue Lagoon, Golden Bay....quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Ja precies. Maar waar? Details wil ik, details!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zolang het maar niet toeristisch is. Dus geen Scheveningen, Zandvoort, Bloemendaal enzo.
Ik weet precies hoe dat gaat. Dan roep ik een strand en dan zeg jij dat je daar niet heen gaat omdat ik je dan kom begluren terwijl jij in bikini rondloopt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:47 schreef missbehavin het volgende:
Ja precies. Maar waar? Details wil ik, details!
Beterschap dan maarquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een ontsteking, dusdaning dat ik een cocktail van meds slik(te), ben bijna klaar, maar mag pas komende weekend op zo'n vroegst weer wat drinken
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe dat gaat. Dan roep ik een strand en dan zeg jij dat je daar niet heen gaat omdat ik je dan kom begluren terwijl jij in bikini rondloopt.
Is je fapmapje gedeleted?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet precies hoe dat gaat. Dan roep ik een strand en dan zeg jij dat je daar niet heen gaat omdat ik je dan kom begluren terwijl jij in bikini rondloopt.
Ooh het is al vrijwel helemaal over, heb al een week geen pijn meer. Anderhalve week geleden was ik er nog misselijk van.quote:
Nope, die doet 't nog prima. En uiteraard wordt daar zeer regelmatig een back-up van gemaakt.quote:
Bloemendaal!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
Bloemendaal is toch helemaal niet leuk?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bloemendaal!!
Rij maar achter mij aan!
De berehap bij snackbar Henri is wel echt heilig.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bloemendaal is toch helemaal niet leuk?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De berehap bij snackbar Henri is wel echt heilig.
Heul wel!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar over pratende - ik ga hem denk ik maar eens halen. Wel weer eens trek in.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
De berehap bij snackbar Henri is wel echt heilig.
Je bent kostbare tijd aan het verspillen, je had al lang in de auto kunnen zittenquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heel verstandig!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, die doet 't nog prima. En uiteraard wordt daar zeer regelmatig een back-up van gemaakt.
Als ze echt had gewild, was ze er allang geweest.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bent kostbare tijd aan het verspillen, je had al lang in de auto kunnen zitten
Niet twijfelen, gewoon gaan.... Vanavond schop je jezelf van: "hadden we maar gegaan"quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief zit nog te ontbijten hoor. En ja, we twijfelen.
Je gaat niet helemaal vanuit t oosten om 12u pas naar het strand, dat doe je als je vlakbij woontquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:00 schreef missbehavin het volgende:
Zoonlief zit nog te ontbijten hoor. En ja, we twijfelen.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet twijfelen, gewoon gaan.... Vanavond schop je jezelf van: "hadden we maar gegaan"
Aan de andere kant sta je dan niet meer in de file waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je gaat niet helemaal vanuit t oosten om 12u pas naar het strand, dat doe je als je vlakbij woontMaar proof me wrong zou ik zeggen
Ja dat is ook mijn punt..quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je gaat niet helemaal vanuit t oosten om 12u pas naar het strand, dat doe je als je vlakbij woontMaar proof me wrong zou ik zeggen
Dat is meestal alleen als het echt heel mooi weer is en dan vooral op zondag.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Aan de andere kant sta je dan niet meer in de file waarschijnlijk.
Mja, MissB woont niet ver bij mij vandaan... en ik vertrek nu pas....quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Miniquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:17 schreef Kreator het volgende:
Oh en ik zit te kijken naar een andere auto, maar ik weet het écht niet..
Alfa Romeo GT, Audi A4, Mini Cooper S, Golf..
Mijn aanrijding was met een mini, ik ben bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik rij niet zoveel. Ding is handig voor in de stad..
Wel een mooi ding.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:19 schreef Kreator het volgende:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bt2gr2vjbftp
Die vond ik wel tof, maar ik weet niet of ik 12,5 in een Alfa wil steken...
Het is bloedheet in ieder geval... * Spezza19 zet de airco aan in de autoquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
Ja ms is de plas hier vlakbij een betere optie. Wat lekkere dingen mee...
Oh, wat ben ik besluiteloos vandaag
Mooie auto, maar ben niet zo kapot van Alfa.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:19 schreef Kreator het volgende:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bt2gr2vjbftp
Die vond ik wel tof, maar ik weet niet of ik 12,5 in een Alfa wil steken...
Mijn blower doet het niet eensquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het is bloedheet in ieder geval... * Spezza19 zet de airco aan in de auto
quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben ik ook wel, maar ook niet te vertrouwen.
Ja jullie mochten van mij meerijdenquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn blower doet het niet eens
Een Aygo, dat rijdt kuuuuut.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
Als je weinig rijdt waarom dan geen 107 Aygo of Ka?
Omdat je voor die keren dat je rijd wel in een echte auto wil zittenquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
Ja maar dan kan ik niet vluchten als je vervelend wordt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja jullie mochten van mij meerijden
Ouch.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik niet vluchten als je vervelend wordt.
Oh dat kan hij wel hebben.quote:
Jammer dat je geen cadillac bedoelt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:29 schreef Royco1 het volgende:
Mijn volgende auto word waarschijnlijk een caddy ofzo, althans dat is de verstandige keuze.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:30 schreef Kreator het volgende:
Ik ga wel eerst samenwonen ofzo. Dubbel salaris spaart toch makkelijker en bovendien is het een goede reden en motivatie om het te laten slagen.
Hm? Nee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh, jij zit serieus onder de plak!
Hap hapquote:
Dat zou de niet verstandige keuze zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jammer dat je geen cadillac bedoelt.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou de niet verstandige keuze zijn.
Meestal ben ik niet zo verstandig in dat soort keuzes.
Maar ga waarschijnlijk eerst maar eens mijn motorrijbewijs halen aangezien ik waarschijnlijk een motor gekocht heb
Maat van me heeft die van hem te koop staan, heb ik op geboden en als ie deze week geen hoger bod krijgt dan is ie van mijquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk een motor gekocht?
Wij hebben vandaag met het werk een BBQ in bloemendaalquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:24 schreef Barbusse het volgende:
Hier is het ook heetNa werk ergens aan zee lekker uit eten
mini is tof :-(quote:
waar in italië ga je heen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:28 schreef Kreator het volgende:
Mja, ik ga maar es een film kijken. Bruin worden doe ik volgende week in Italie wel
Geniet ervan!quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:36 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Wij hebben vandaag met het werk een BBQ in bloemendaal
Gaat ook lukken. Het is super weer (misschien zelfs wel te warm) maar plezier maken is nie tmoeilijkquote:
dan is de vraag waar is hier..quote:
Maltaquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:38 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
dan is de vraag waar is hier..
Hier nu 25-26 gradenquote:
Mag ook eindelijk wel weer eens he?quote:
Guinness... Whiskey... dansen... zon... mooie mensen ....... lowland paddiesquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:14 schreef Barbusse het volgende:
Ierse middag? Lord of the dance nadoen en whiskey drinken?
Ben je nu in de war met een Engelse dag? Of zit daar eigenlijk geen verschil tussen? Oh nee, je hebt "verschrikkelijk lelijke mensen en dronken slettebakken" er niet bij gezet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:38 schreef PeuRac het volgende:
Guinness vind ik dus helemaal niks. Overigens hoort bij een echte ierse dag ook, slecht weten, slecht weer en belachelijk slecht geklede mensen.
Ach, je kan ook thuis op je kamer zitten sjorrenquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:38 schreef PeuRac het volgende:
Guinness vind ik dus helemaal niks. Overigens hoort bij een echte ierse dag ook, slecht weten, slecht weer en belachelijk slecht geklede mensen.
Het is een heel vol bier, en ik vind het het beste vergelijken met "volkoren"quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar kan je Guiness mee vergelijken ?
Trust me, Ieren zijn nog een stapje ergerquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben je nu in de war met een Engelse dag? Of zit daar eigenlijk geen verschil tussen? Oh nee, je hebt "verschrikkelijk lelijke mensen en dronken slettebakken" er niet bij gezet.
Scheelt dat ik daar net naar toe op weg benquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:49 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Ach, je kan ook thuis op je kamer zitten sjorren
Mijn vriendin is gedeeltelijk Iersquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trust me, Ieren zijn nog een stapje erger
rood haar en sproetjes?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn vriendin is gedeeltelijk Iers
Ierse vrouwen zijn mooiquote:
Nee, zwart haar, geen sproetjes en grijze ogenquote:
Dat is dan ook de enige Ierse eigenschap die ze heeftquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ken ook 2 ierse vrouwen, maar die zien er wel leuk uit hoor.
Ze kunnen wel zuipen als gekken.
L-E is er nietquote:
Überhaupt wel eens in gereden dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een Aygo, dat rijdt kuuuuut.
Ja dan moet je ook echt een Alfa kiezen....quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je voor die keren dat je rijd wel in een echte auto wil zitten
Ja anders zou ik dat niet zeggen natuurlijk he.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Überhaupt wel eens in gereden dan?
En wat was er dan zo kut aan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja anders zou ik dat niet zeggen natuurlijk he.
Ik vond het gewoon totaal niet rijden (had 'm eens als vervangende auto een dag), alsof je elk moment van de weg kon stuiteren ofzo..quote:
Zo vroeg?quote:
Daarom rij ik ook geen Alfaquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja dan moet je ook echt een Alfa kiezen....
quote:
Ik ben geëmancipeerdquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha en waarom? (je hebt groot gelijk natuurlijk)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon totaal niet rijden (had 'm eens als vervangende auto een dag), alsof je elk moment van de weg kon stuiteren ofzo..
die van de bediening heb je niets aan.. niets meer dan leuk uitzichtquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:39 schreef Spezza19 het volgende:
Ah de jaloerse reacties van de thuisblijvers![]()
Genoeg wijven om hier naar te loeren. Vooral ook de dames van de bediening![]()
En weer verder!
Mja, dan doe je toch iets verkeerdquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:22 schreef clevy het volgende:
[..]
die van de bediening heb je niets aan.. niets meer dan leuk uitzicht
Ik wacht op de nieuwe DT en Opethquote:Op zondag 4 september 2011 10:48 schreef Spezza19 het volgende:
Nieuwe RHCP album binnen... ben benieuwd....
Dream Theaterquote:
Ik ben druk, Nat Geo Wild aan het kijken.. Damn wat een lekker dier en nee, ik bedoel niet de beestjesquote:
Al weer beter?quote:Op zondag 4 september 2011 12:37 schreef -Engel- het volgende:
blegh... uitslapen is lekker.... maar te lang niet
Enjoyquote:Op zondag 4 september 2011 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben druk, Nat Geo Wild aan het kijken.. Damn wat een lekker dier en nee, ik bedoel niet de beestjes
quote:Op zondag 4 september 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welcome to the jungle![]()
[ afbeelding ]
Mwah... beter beter... de spierpijn bij mijn nek is weg maar nu zit ie bij mijn middenrifquote:Op zondag 4 september 2011 12:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Al weer beter?
Goeie middag Engel
Nou ... hier drijf ik niet van weg.... maar goed...quote:Op zondag 4 september 2011 12:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Welcome to the jungle![]()
[ afbeelding ]
Hij is leuker op film.quote:Op zondag 4 september 2011 12:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou ... hier drijf ik niet van weg.... maar goed...
quote:Op zondag 4 september 2011 12:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je zit lekker te soppen op de bank?
*vertrekt maar weer*quote:Op zondag 4 september 2011 12:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou ... hier drijf ik niet van weg.... maar goed...
Dat gaat wel overquote:Op zondag 4 september 2011 12:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mwah... beter beter... de spierpijn bij mijn nek is weg maar nu zit ie bij mijn middenrif
en hoi
quote:Op zondag 4 september 2011 12:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hij is vast leuker in het echt bij mij in de slaapkamer
Dat mag. Mogen wij ook genieten?quote:
Hehehehequote:Op zondag 4 september 2011 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat gaat wel overgewoon naar leuke mannen kijken waar je van gaat soppen
Eh ja hoor, maar ik weet niet in hoeverre jij geniet van een bioloog in de jungle.quote:
Niet zoveel neequote:Op zondag 4 september 2011 12:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Eh ja hoor, maar ik weet niet in hoeverre jij geniet van een bioloog in de jungle.
Dan hou ik Pat wel voor mezelf.quote:
en mannen met blote torsoquote:Op zondag 4 september 2011 12:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar het strand. Meisjes in bikini en zulks.
quote:Op zondag 4 september 2011 12:57 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga naar het strand. Meisjes in bikini en zulks.
quote:
ik stel me alleen lekkere torso's voor.. Jij meer deze dan?quote:
quote:Op zondag 4 september 2011 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik stel me alleen lekkere torso's voor.. Jij meer deze dan?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 september 2011 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar.. ik was er zo trots opquote:Op zondag 4 september 2011 13:21 schreef YipYip het volgende:
[..]je zou die foto's v mij niet op het net gooien
Nee echt beach-ready ben je nog niet he..quote:
Je lag er anders best trots bijquote:
Gewoon de zee in rollenquote:Op zondag 4 september 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee echt beach-ready ben je nog niet he..
Voor een aangespoelde potvis misschienquote:Op zondag 4 september 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Blijft wel goed drijvenquote:Op zondag 4 september 2011 13:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Voelde het hier maar als 40quote:Op zondag 4 september 2011 13:25 schreef Barbusse het volgende:
Ok, even geen strand. Het is 35 graden met een luchtvochtigheidsgraad van 80%. Het voelt als 40+![]()
* Barbusse trekt biertje open en zet airco aan
Dat was angst...was bang om door het bed heen te zakkenquote:Op zondag 4 september 2011 13:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Je lag er anders best trots bij
niet eens angst voor mij?quote:Op zondag 4 september 2011 13:27 schreef YipYip het volgende:
[..]
Dat was angst...was bang om door het bed heen te zakken
Als hij zijn gewicht in de strijd gooit dan heb jij reden om bang te zijnquote:
Neuiquote:
Wie zegt dat Evil lichter is....quote:Op zondag 4 september 2011 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij zijn gewicht in de strijd gooit dan heb jij reden om bang te zijn
dat zou je denken ja..quote:Op zondag 4 september 2011 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hij zijn gewicht in de strijd gooit dan heb jij reden om bang te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
quote:Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zou je denken ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is understood,need not be discussed...
Nou die heb ik liever niet.... helaas lopen ook dat soort mannen daar zonder shirt rond... T zou verboden moeten wordenquote:Op zondag 4 september 2011 13:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik heb oogkleppen. Ik kijk alleen naar mjummiequote:Op zondag 4 september 2011 13:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou die heb ik liever niet.... helaas lopen ook dat soort mannen daar zonder shirt rond... T zou verboden moeten worden
Dat kan maar is niet lekkerquote:Op zondag 4 september 2011 13:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hmm.. kan je friet opwarmen in de magnetron?
ja maar er komt toch shoarma en 20 liter knoflooksaus overquote:Op zondag 4 september 2011 13:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat kan maar is niet lekker
want het wordt slap... de krokante bite verdwijnt blegh dus
oke... ik wil jouw soort oogkleppen ook hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 13:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb oogkleppen. Ik kijk alleen naar mjummie
kapsalon friet is idd ook wat slapperquote:Op zondag 4 september 2011 13:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja maar er komt toch shoarma en 20 liter knoflooksaus over
Daar moet je de amusementswaarde van leren inschattenquote:Op zondag 4 september 2011 13:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
oke... ik wil jouw soort oogkleppen ook hebbenwant ik zie voldoende afstotelijks voorbij wandelen
Ik hou niet zo van uitlachen.... word zelf ook niet graag uitgelachenquote:Op zondag 4 september 2011 13:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Daar moet je de amusementswaarde van leren inschatten
Te heet om echt mee in de volle zon te gaan liggen hoor.quote:
Alleen de zon kunnen zien zou al geweldig zijnquote:Op zondag 4 september 2011 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te heet om echt mee in de volle zon te gaan liggen hoor.
quote:Op zondag 4 september 2011 13:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zou je denken ja..Ik gok dat het dan om het even is wie zwaarder is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een lekkere kont trouwens
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
mensen mogen mij ook best uitlachen, heb k schijt aanquote:Op zondag 4 september 2011 13:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van uitlachen.... word zelf ook niet graag uitgelachen
Ik dacht dat het nu eindelijk lekker weer was in NL?quote:Op zondag 4 september 2011 13:39 schreef YipYip het volgende:
[..]
Alleen de zon kunnen zien zou al geweldig zijn
ik lig nooit in de volle zonquote:Op zondag 4 september 2011 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te heet om echt mee in de volle zon te gaan liggen hoor.
Even 2 dagen tussendoorquote:Op zondag 4 september 2011 13:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat het nu eindelijk lekker weer was in NL?
Ohquote:Op zondag 4 september 2011 13:46 schreef YipYip het volgende:
[..]
Even 2 dagen tussendoorInmiddels is het weer kloteweer.
gewoon levend gecremeerd bedoel je?quote:
Compenseert ze in ieder geval het gebrek aan krokantheid van haar frietquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Compenseert ze in ieder geval het gebrek aan krokantheid van haar friet
die ik nu in mn kruis liet vallen en mn joggingbroek dus moet wassen voor ik naar huis gaquote:Op zondag 4 september 2011 13:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Compenseert ze in ieder geval het gebrek aan krokantheid van haar friet
quote:Op zondag 4 september 2011 13:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die ik nu in mn kruis liet vallen en mn joggingbroek dus moet wassen voor ik naar huis ga
haha thank youquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 13:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die ik nu in mn kruis liet vallen en mn joggingbroek dus moet wassen voor ik naar huis ga
je weet dat ik hem het liefst de rest van mn leven aan houquote:
Ik zie juist een sportieve vrouw die net gejogd heeftquote:Op zondag 4 september 2011 14:30 schreef Spezza19 het volgende:
Vrouwen die dagelijks een joggingbroek aanhebben
Dan denk ik gelijk aan van die walvis dikke tokkies....
Dagelijks is overdreven, maar deze zit gewoon echt veel te lekkerquote:Op zondag 4 september 2011 14:30 schreef Spezza19 het volgende:
Was een ex van jou niet Iers?quote:Op zondag 4 september 2011 14:30 schreef Spezza19 het volgende:
Google weet het antwoord vast welquote:Op zondag 4 september 2011 16:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met joggingbroeken te maken?
Wanneer heb je voor het laatste hier over straat gelopen? De Joggingbroek is zo'n beetje het nationale kledingstukquote:Op zondag 4 september 2011 16:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met joggingbroeken te maken?
Ah dat is alweer 7 jaar geleden.... Mmm tijd vliegtquote:Op zondag 4 september 2011 17:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatste hier over straat gelopen? De Joggingbroek is zo'n beetje het nationale kledingstuk
reanimeer jij die handel ff dan?quote:
Hey Murmquote:Op zondag 4 september 2011 18:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
reanimeer jij die handel ff dan?
(leuk je te zien trouwens!)
heej gekke dame!quote:
hoe is met u? ik heb vandaag bewezen niet slim genoeg te zijn om met de ns te reizenquote:
Grieperig...quote:Op zondag 4 september 2011 21:09 schreef clevy het volgende:
[..]
hoe is met u? ik heb vandaag bewezen niet slim genoeg te zijn om met de ns te reizen
beterschap!quote:
hehehehe... dat heb ik ook een keer met mijn moeder gehad... je rent je rot.... je kijkt net te laat en fleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet trein pleite... alleen wij hadden toen een treinkaartje dus het kostte ons niks? en jij? moest je nu meer betalen?quote:Op zondag 4 september 2011 21:34 schreef clevy het volgende:
[..]
beterschap!
nou.. ik wilde vandaag een 2tal steden naar het westen toe om naar een evenement te gaan. afgesproken met een stel gelijk-gestoorden aldaar.
na een half uur in de bus en een moeizaam praatje met een uitwisselingsstudent uit zuid-azie op het station bleek ik niet rechtstreeks te kunnen reizen. de ns had deels bussen ingezet en deels een omleidingsroute over noord. met wat kunst en vliegwerk reizen op saldo geactiveerd, ingecheckt en net op tijd de trein naar noord gehaald.
net voor aankomst op het volgende intercity station wordt er omgeroepen dat ik moet overstappen op perron 6 en slechts een paar minuten heb voor de aansluiting. ik loop op fiks tempo (zwetend van de benauwdheid) naar trap 6/7, stuif een stuk naar voren en de trein in die daar staat.ga naar boven en neem een vrije stoel. kijk op het bordje en zie daar een andere plaatsnaam dan verwacht.
op dat moment fluit de conducteur, deuren gaan een verdieping lager dicht en ik val vloekend terug in de stoel. op dat moment komt aan de andere kant van het perron de juiste trein binnen.
aangezien er verder geen stops zijn op de half uur durende rit was ik een uur na oorspronkelijk vertrek weer op het start station. bestemming was zo'n 2 uur reizen weg en ik was al te laat.
weet ik niet... ik koop meestal een kaartjequote:Op zondag 4 september 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
met reizen op saldo hoef je niet extra te betalen
ben gelukkig niet gecontroleerd. maar heb de terugweg die ik niet wilde hebben dus per ongeluk zwart gereden.quote:Op zondag 4 september 2011 21:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehehe... dat heb ik ook een keer met mijn moeder gehad... je rent je rot.... je kijkt net te laat en fleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet trein pleite... alleen wij hadden toen een treinkaartje dus het kostte ons niks? en jij? moest je nu meer betalen?
voor te laat komen heb je een foon
als je incheck punt je uitcheck punt is betaal je dus effectief niets.quote:Op zondag 4 september 2011 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
met reizen op saldo hoef je niet extra te betalen
haha volgens mij werkt dat weer niet. Maar je kan het proberenquote:Op zondag 4 september 2011 21:48 schreef clevy het volgende:
[..]
als je incheck punt je uitcheck punt is betaal je dus effectief niets.
en ja.. voor te laat zijn heb je een foon.. ik had eerst al ge-sms-t dat ik te laat was en daarna dat t niet meer lukte.. als je meer dan 2 uur te laat komt is het evenement voorbij.
quote:Op zondag 4 september 2011 21:48 schreef clevy het volgende:
[..]
als je incheck punt je uitcheck punt is betaal je dus effectief niets.
en ja.. voor te laat zijn heb je een foon.. ik had eerst al ge-sms-t dat ik te laat was en daarna dat t niet meer lukte.. als je meer dan 2 uur te laat komt is het evenement voorbij.
idd.. ik baalde enormquote:
oke danquote:Op zondag 4 september 2011 21:59 schreef clevy het volgende:
[..]
idd.. ik baalde enorm
kostte aardig wat fut om hier in de stad nog een beetje te gaan wandelen.
maar uiteindelijk heb ik een leuke middag gehad in de schouwburg (rondleiding+show) en op t terras
ja.. ik laat me niet zomaar gek maken..quote:
Blijft jij maar denken dat ze dat speciaal voor jou deedquote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef clevy het volgende:
[..]
ja.. ik laat me niet zomaar gek maken..
heb zelfs nog van 3 meter afstand breed grijnzend tegen Sita gelachen. ze lachte lief terug.
yup.. op het moment dat er slechts 3 man ( naast mij 2 vrouwen en een zwerver in een niet passende vieze trui) in de buurt staan durf ik dat best te denken.quote:Op zondag 4 september 2011 22:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Blijft jij maar denken dat ze dat speciaal voor jou deed
hehehe ik zeg altijd doenquote:Op zondag 4 september 2011 22:09 schreef clevy het volgende:
heb zelfs nog van 3 meter afstand breed grijnzend tegen Sita gelachen. ze lachte lief terug.
Is Sita Single om maar eens ontopic te gaan.quote:Op zondag 4 september 2011 22:12 schreef clevy het volgende:
[..]
yup.. op het moment dat er slechts 3 man ( naast mij 2 vrouwen en een zwerver in een niet passende vieze trui) in de buurt staan durf ik dat best te denken.
nee van het afvalquote:Op zondag 4 september 2011 22:14 schreef PeuRac het volgende:
Sita, dat is toch die van Starmakers ofso?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |