Die is naar een of ander feest helaas.quote:
Nee ik kook alleen voor mensen met swagquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Of als je het heel lief vraagt MK
Dus wanneer kom je langs?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ik kook alleen voor mensen met swag
Kan jij een beetje koken dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee ik kook alleen voor mensen met swag
Wil jij wat bitterballetjes voor me bakken?quote:
okquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
daar heb je niet genoeg swag voor
imageshack dus sowieso niet gekliktquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Wil jij wat bitterballetjes voor me bakken?
En ik heb swag, check dit maar.
[ http://desmond.imageshack.us/Himg24/scaled.php?server=24&filename=imag0058cs.jpg&res=medium (copy/paste deze link) ]
Ik kan het wel, ik vraag of jij het een beetje kan.quote:
zeker die hollandse droge prutquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan het wel, ik vraag of jij het een beetje kan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan wil je nu wel voor me koken MK?
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Uhg, de Nederlandse keuken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:54 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zeker die hollandse droge prut
ben je boos?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:54 schreef stefanhaan het volgende:
nee je shirt is lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo dan wil je nu wel voor me koken MK?![]()
hoezo die is van korpiklaaniquote:
It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
bandshirt van korpiklaani wat ik gekocht heb bij paganfest 2010.quote:It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones![]()
Sowieso. Maar ik stalk iedereen.quote:
Niet goed genoeg trouwens, ik weet bijvoorbeeld niet iedereens verjaardag enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry hoor, maar bandshirts.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:57 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
bandshirt van korpiklaani wat ik gekocht heb bij paganfest 2010.Even erg als wolvenshirts.
Imo.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso. Maar ik stalk iedereen.
Niet goed genoeg trouwens, ik weet bijvoorbeeld niet iedereens verjaardag enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK BEN 17 FEBRUIASRIE JARIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:58 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
IK BEN 17 FEBRUIASRIE JARIG![]()
![]()
kijk mij een fuck gevenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
kijk mij een fuck gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ik moest huilenquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:01 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
geef maar toe je moest glimlachen![]()
neequote:Op zaterdag 3 september 2011 01:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
omdat je mijn verjaardag bent vergeten?![]()
Je hebt helemaal gelijk meid! Kusjes en knuffels!quote:![]()
XXX
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
6 mei.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Awesomeness.
En wanneer jij?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk meid! Kusjes en knuffels!![]()
XXX
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blozenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wit voetje gehaald bij MK. En check.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]Aww.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
We zijn toch nog wel bff's he![]()
![]()
![]()
Echte bazen zijn op 1 juli jarig.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die niet 3 juli jarig zijn
zijn kippen vogels?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In mei leggen alle vogels een ei.![]()
quote:Zoveel kippen, wat moet je ermee?quote:De kip (Gallus gallus domesticus) is een zeer bekende gedomesticeerde vogel uit de familie van de fazantachtigen (Phasianidae) die weer behoort tot de orde Hoendervogels (Galliformes).
De kip is de meest voorkomende vogelsoort ter wereld. Met 52 miljard kippen zijn er bijna negen kippen voor elke mens.
opetenquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Zoveel kippen, wat moet je ermee?![]()
![]()
Hoezo ben ik nog steeds aan het 'discussiëren' met Argo?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:11 schreef Argo het volgende:
Ik ben der klaar mee Rezania
Ook al durf ik niet te slapen, ook al weet ik dat je iedereen zult betoveren en achter mij aan sturen. Ik ben er moe van om te worden bedreigd door een tovenaar. Wie je me ook stuurt ik snij hem gewoon neer! Het maakt mij geen zak meer uit betover iedereen maar dat ze me de gevangenis in gooien, maar ik zal mezelf wreken! Ja je kan mij niet klein krijgen! Ik heb het met je gehad, ik ben zo klaar met je jaloerse snoodaard! Je zult me niet langer stangen! Ik maak je toverkunsten tot een eind!
Je zult niet meer vrij kunnen rond toveren stop gewoon met mijn leven te verpesten en mensen pijn te doen!
Jij ook?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In mei leggen alle vogels een ei.![]()
![]()
ik altijd 1 x per maand eisprong jwsquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
vrijdag 2 september 2011 plus 302 dagen = zaterdag 30 juni 2012
[..]
Jij ook?![]()
Shit, je hebt mn faalpost gequotequote:Op zaterdag 3 september 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik altijd 1 x per maand eisprong jws![]()
![]()
Ik ook, maar ik mag donderdag pas.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb zin om maandag naar school te gaan.![]()
![]()
Gallus gallus domesticus.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Zoveel kippen, wat moet je ermee?!!
![]()
Die kerel lijkt wel op die h4 gast. Maar die mag hier niet meer posten geloof ik.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nog steeds aan het 'discussiëren' met Argo?![]()
![]()
Het is 1 juli. Wolframalpha had het fout.quote:
Nee man, die hunter was veel erger.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die kerel lijkt wel op die h4 gast. Maar die mag hier niet meer posten geloof ik.![]()
Nee, het was geen wolframquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is 1 juli. Wolframalpha had het fout.![]()
![]()
Nee, jij hebt het misschien niet gebruikt maar ik wel.quote:
Klopt, Argo denkt wel logisch na over zijn posts.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee man, die hunter was veel erger.
Maar ik ga verder niet haten ofzo, mag niet.![]()
![]()
dat meen je nietquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker allemaal![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, jij hebt het misschien niet gebruikt maar ik wel.Ja, die scriptjes rekenen per hele dag in tijd. Dus 86400 seconden, dan klopt het meestal niet.
![]()
![]()
Welterusten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker allemaal
Trusten!quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik ga slapen, slaap lekker allemaal![]()
![]()
fixedquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omg moet bijna huilen dat je mij geen gezelschap meer kan houden en ik nu alleen op het enge en duistere Fok! moet rondzwerven
Trusten.![]()
Heb jij geen rekenfout gemaakt? Ik had die 302 dagen namelijk berekent op 3 augustus en ik zag jouw som: 2 augustus + 302 dagen = 30 juni 2012.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja, die scriptjes rekenen per hele dag in tijd. Dus 86400 seconden, dan klopt het meestal niet.
oke ik ga mezelf in slaap huilen,quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ahahaha omg_!
in je dromen
kusje op je wangetje![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:21 schreef Argo het volgende:
IK GA SLAPEN MAAR ALS IK EEN NACHTMERRIE KRIJG IK ZWEER DAT IK JE KOM OPZOEKEN![]()
kusje terugquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:21 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
oke ik ga mezelf in slaap huilen,
kusje op je wangetje![]()
![]()
Oh dat zou best kunnen. Ik had zo'n site erbij gepakt om snel te rekenen. Maar toen zag ik het al in je post staanquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij geen rekenfout gemaakt? Ik had die 302 dagen namelijk berekent op 3 augustus en ik zag jouw som: 2 augustus + 302 dagen = 30 juni 2012.![]()
![]()
Pimp my bridequote:Op zaterdag 3 september 2011 01:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja,
Maar echte G's noemen het pimpin
Pimp my hide(-out)
Pimp my guide
Pimp my slide
Pimp my light
Pimp my night
Pimp my schijt![]()
![]()
ik ben zooooo moe. ik denk dat ik maar ga slapen.
kusjes op de kutjes brofists voor me matties alles later.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121![]()
Dat is pimpin JwZquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Pimp my bride
Pimp my hide(-out)
Pimp my guide
Pimp my slide
Pimp my light
Pimp my night
Pimp my schijt![]()
trusten dalandoquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:30 schreef Dalando het volgende:
kusjes op de kutjes brofists voor me matties alles later.!
![]()
Jij ook al?quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:30 schreef Dalando het volgende:
kusjes op de kutjes brofists voor me matties alles later.
Trusten!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:30 schreef Dalando het volgende:
kusjes op de kutjes brofists voor me matties alles later.
SPOILER: vorige weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een verschil opeens!SPOILER: afgelopen weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:35 schreef BBQSausage het volgende:
SPOILER: vorige weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik aan de topSPOILER: afgelopen weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een verschil opeens!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:35 schreef BBQSausage het volgende:
SPOILER: vorige weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik sta op 3.SPOILER: afgelopen weekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een verschil opeens!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik sta op 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nectar staat op 2.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oeh, op 4 alweerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nectar staat boven mij
![]()
![]()
quote:Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te slapen, ik wacht nog wel een uurtje.quote:Hallo!quote:
als een kind op haar eerste ponykamp zo blij ben ik daarmeeI can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Och kind toch wat zijn we blij voor jequote:Op zaterdag 3 september 2011 01:59 schreef aight1 het volgende:
als een kind op haar eerste ponykamp zo blij ben ik daarmee![]()
![]()
THNXquote:Op zaterdag 3 september 2011 01:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Och kind toch wat zijn we blij voor je
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Wie heeft die er in gezet?quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:01 schreef BBQSausage het volgende:
Die regel in de OP had ik niet eens gezien.
![]()
ik ook nu pasquote:Op zaterdag 3 september 2011 02:01 schreef BBQSausage het volgende:
Die regel in de OP had ik niet eens gezien.
![]()
![]()
jaloers mangquote:Op zaterdag 3 september 2011 02:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tuurlijk, alles om jouw ego te strelen.![]()
jijwelquote:Op zaterdag 3 september 2011 02:05 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb geen emoties.
Poker face for life![]()
Zo, nu klopt hij voor mij.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:05 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb geen emoties.
Poker Autiface for life!
Kwarktaart...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Welke smaak?
Hoi, waarom 2 topics kom naar NB
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.![]()
Nee, want deze reeks loopt stukken beter.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:12 schreef Stokstaart het volgende:
Hoi, waarom 2 topics kom naar NB [ afbeelding ]![]()
![]()
aawhquote:Op zaterdag 3 september 2011 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens, ik voel me heel erg aangetrokken tot dit liedje
Al is het geen valentijnsdag nu.![]()
De NB-ploeg komt maar lekker hier heen, wij zijn tenminste dag en nacht open, jullie alleen 's nachts.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:12 schreef Stokstaart het volgende:
Hoi, waarom 2 topics kom naar NB [ afbeelding ]
Die rozequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aardbei.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:12 schreef Rezania het volgende:
Kwarktaart...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Welke smaak?![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die rozeAardbei, bosvruchten, frambozen? Welke bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent niet de enigste mr lonely hier op aardequote:Op zaterdag 3 september 2011 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens, ik voel me heel erg aangetrokken tot dit liedje
Al is het geen valentijnsdag nu.![]()
Ik ook en dan vooral die bodem!quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ik wil echt een keer zo'n hele taart in m'n eentje naar binnen werken.
Gelukkig maar, ik voelde me al lonely.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Je bent niet de enigste mr lonely hier op aarde![]()
![]()
aardbeiquote:Op zaterdag 3 september 2011 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Aardbei, bosvruchten, frambozen? Welke bedoel je?![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:25 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga ook maar pitten, blijkt dat ik toch niet zo'n die hard ben.
welterusten allemaal![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:25 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga ook maar pitten, blijkt dat ik toch niet zo'n die hard ben.
welterusten allemaal
Welterusten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:34 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ga nog even één aflevering van HIMYM kijken, en dan ga ik ook pitten.
Damn echt stil hier, hebben jullie opeens een leven ofzo?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 06:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn echt stil hier, hebben jullie opeens een leven ofzo?x 9587653243243768096738657649765995876563254359586746547654765476576576548
![]()
Dit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 06:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Damn echt stil hier, hebben jullie opeens een leven ofzo?![]()
![]()
Mijn droom van vannacht:
De kitten was weggelopen. Mijn hond was hier zo blij om dat ze een feestje gaf. Ze had 3 honden van een vriendin van mij en nog een hond uitgenodigd.
Youtube stond op repeat, Pink Floyd- Dogs.
Op tafel stond hondenbier en een schaal vol hondenkoekjes.
Ik was compleet nuchter toen ik ging slapen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Morge
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Goedemorgen meneer met de zachte haartjesquote:![]()
Ga je vandaag weer naar Mono?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee denk het niet, overigens ga ik wel stappen in Rdam vanavond denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goedemorgen meneer met de zachte haartjes![]()
Ga je vandaag weer naar Mono?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Oh leuk!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee denk het niet, overigens ga ik wel stappen in Rdam vanavond denk ik.
Ga je naar Hollywood, meisjes van 15 hosselen
[b]AirwiN schreef [/b]
Overigens heb ik de laminaat gelegd in de kamer van een transgender, dat kunnen niet veel mensen zeggen
Waarom heb ik het idee dat dat best wel eens in een verhaaltje kan terugkomenquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:37 schreef Patje1987 het volgende:
Overigens heb ik de laminaat gelegd in de kamer van een transgender, dat kunnen niet veel mensen zeggen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ohh dat zou best nog eens kunnen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom heb ik het idee dat dat best wel eens in een verhaaltje kan terugkomenWij vormen tezamen gezellig een schaar.
Lol opeens krijg ik een melding dat ik +- 25 kyloggers heb
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!![]()
Meer uitleg aub, ik ben blontquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:40 schreef Roburtt het volgende:
Lol opeens krijg ik een melding dat ik +- 25 kyloggers hebIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zo'n valse melding ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:40 schreef Roburtt het volgende:
Lol opeens krijg ik een melding dat ik +- 25 kyloggers heb![]()
![]()
Ja idk, kreeg een schermpje van avg, het werden er steeds meerquote:
AVGquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja idk, kreeg een schermpje van avg, het werden er steeds meer
[b]AirwiN schreef [/b]
Malwarebytes even installeren dusquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja idk, kreeg een schermpje van avg, het werden er steeds meer![]()
![]()
Ja ik weet het, ik ben te lui voor dat windows security dingesquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Ok mang respectp.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:42 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik ben te lui voor dat windows security dinges![]()
Joden, waarom is mijn topic gesloten?Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
Hallonquote:
Erg rustig hier.Gaat iemand vanavond nog wat doen?
Ik zit nu buiten op mijn laptop, lekker in de zon.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:57 schreef Intronic het volgende:
Echt lekker buiten! Daarom rust en zulks. Vanavond naar de stad.
Nee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:57 schreef Rezania het volgende:
Erg rustig hier.Gaat iemand vanavond nog wat doen?
![]()
Vanavond naar Leiden
Eten bij de Eazie en naar final destination 5quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Lido half 10?quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Eten bij de Eazie en naar final destination 5
Nee, vroeg. Het is iemand van vakantie en die moet nog terug naar Gouda ofzoquote:
Oh, oké. Ik ga vanavond naar Rise of the Planet of the Apes. Die draait om 21:30 in Trianon, dus ik denk niet dat we elkaar tegenkomen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:32 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nee, vroeg. Het is iemand van vakantie en die moet nog terug naar Gouda ofzo
Netsky + appelsap
Ritmo kan er niet meer tegen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik begin overigens steeds meer te vermoeden dat de user Plastic_zak een (extreem goede) troll is. Is dat wel eens nagekeken? Zo iemand kan gewoon niet echt zijn._!
Westminster ijsthee van de Aldiquote:![]()
![]()
Op zaterdag 20 augustus 2011 11:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je doet je username eer aan, zeg maar.![]()
Echt niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:01 schreef Faalhaasje het volgende:
[..]
Westminster ijsthee van de Aldi![]()
![]()
Surango IJsthee Citroen van de Digros voor maar ¤0,49!
![]()
Dat wisten we al, maar Ritmo gelooft dat hij een troll is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:03 schreef Intronic het volgende:
Plastic_Zak is trouwens fo real man, no BS.
Ritmo trollt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat wisten we al, maar Ritmo gelooft dat hij een troll is.![]()
Ik ook.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Zalmfilet op een toastje en een toefje zaanse mayo erop
[b]AirwiN schreef [/b]
Wat bedoel je ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:03 schreef Intronic het volgende:
Plastic_Zak is trouwens fo real man, no BS.![]()
![]()
Hij bedoeld dat je geen troll bent zoals Ritmo denkt.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat je geen troll bent zoals Ritmo denkt.Hij denkt dat ik iemand ben die nooit buiten komt en altijd nerveus raak als ik in de buurt kom van iemand
Alleen maar omdat ik meer doe dan bier drinken en over voetbal praten
Echt, wat een triest figuur is Ritmo
![]()
![]()
Klopt dat niet dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]Hij denkt dat ik iemand ben die nooit buiten komt en altijd nerveus raak als ik in de buurt kom van iemand
Alleen maar omdat ik meer doe dan bier drinken en over voetbal praten
Echt, wat een triest figuur is Ritmo
![]()
brb treinkoppenquote:Op zaterdag 3 september 2011 15:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Tssk. Nu ben je geen gemiddelde FOK!er meer.![]()
Plastic. Jij vroeg toch laatst naar die cactus frisdrank? Nou, ze hebben ze nog, want ik ben het nu aan het drinkenquote:
Who motivates the motivator?![]()
Ja, heb het ook gevondenquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Plastic. Jij vroeg toch laatst naar die cactus frisdrank? Nou, ze hebben ze nog, want ik ben het nu aan het drinkenHeb sinds gister al 1.5 fles gedronken
![]()
![]()
Dat is toch Spa?quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja, heb het ook gevondenHeb sinds gister al 1.5 fles gedronken
![]()
![]()
Echt bazendrankquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja, heb het ook gevondenHeb sinds gister al 1.5 fles gedronken
. Ik zit nu ook halverwege m'n eerste fles vandaag
Inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Echt lekker inderdaad. Goeie dorstlesser ook.
Ik zit bij het open raamquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:10 schreef Intronic het volgende:
Mensen die nu niet buiten zitten terwijl ze aan het FOK!en zijn![]()
![]()
ik zit nu op een boot. :pquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:10 schreef Intronic het volgende:
Mensen die nu niet buiten zitten terwijl ze aan het FOK!en zijnGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Lonely Islandquote:![]()
![]()
Inderdaad. Ik ben nu ook de rest aan het draaienquote:Ik moest wel na dat nummer
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik ben nu ook de rest aan het draaienIk moest wel na dat nummer
![]()
![]()
![]()
Die nummers die Andy samen met Justin Timberlake heeft gemaakt die zijn echt baasquote:
Ik en een goeie maat zijn al van plan om komende carnaval als die twee te gaan. Fouter dan fout
Die zijn echt té fout jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die nummers die Andy samen met Justin Timberlake heeft gemaakt die zijn echt baas
Ik en een goeie maat zijn al van plan om komende carnaval als die twee te gaan. Fouter dan fout__!
Net als die met Lady Gaga d'r bij, 3-way![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: