Ja wat logisch? Voel je je niet NL'er dan?quote:
Nee niet echtquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:37 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja wat logisch? Voel je je niet NL'er dan?
Uhh waarom ga je dan niet naar Marokko?quote:
Je moet je hier wel welkom voelen... Hoe lang woon je al in Nederland dan?quote:
Omdat ik hier eerst wil studeren dan flikker ik wel op.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:38 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Uhh waarom ga je dan niet naar Marokko?
Hoezo heb jij je sig eigenlijk verwijderd?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omdat ik hier eerst wil studeren dan flikker ik wel op.
In Venlo echt nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Je moet je hier wel welkom voelen... Hoe lang woon je al in Nederland dan?
Vertel me niet dat je daarna weer terug wilt naar Marokko?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Haha lekker misbruik maken he. Inderdaad, echt Marokkaansquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
jwz profitatiequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Haha lekker misbruik maken he. Inderdaad, echt Marokkaans
Omdat je irri begon te doenquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo heb jij je sig eigenlijk verwijderd?![]()
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef Rezania het volgende:
Waar is coban? We hebben nu weer een aardige meid in dit topic nodig.
Wat? Waarom voel je je niet nederlands dan? Daar is toch geen enkele reden voor?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
In Venlo echt niet![]()
![]()
Kutstad.
Maar ben hier geboren.
coban vindt het hier niet meer gezellig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef Rezania het volgende:
En Marokip dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef Rezania het volgende:
Jij bent de laatste zeer sarcastisch.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Omdat je irri begon te doen
Wat wil je precies wetenquote:
Mweh, als ik bijv. in Marokko ben voel ik me gewoon thuis en wil ik niet meer terug.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Wat? Waarom voel je je niet nederlands dan? Daar is toch geen enkele reden voor?Blijf gewoon lekker hier... In nederland. Er is heel veel goeds over Nederland te vertellen, namelijk Premier Rut... Oh wacht
Het is onbeleefd als je ongegrond voor een groep gaat spreken. Ik ben het namelijk niet met je eens.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent de laatste zeer sarcastisch.Dan merkt iedereen geloof ik wel.
Kom niet hate shab 030 we pakken je zusjequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mweh, als ik bijv. in Marokko ben voel ik me gewoon thuis en wil ik niet meer terug.
Maar daar kan ik niets aan doen.
Ja dat zijn vakantiegevoelens die ik ook heb als ik naar Amerika of Oostenrijk of waar dan ook ga. Maar dat maakt me toch geen Amerikaan of Oostenrijker?quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Mweh, als ik bijv. in Marokko ben voel ik me gewoon thuis en wil ik niet meer terug.
Als ik miss in Utrecht of DH woonde was dat miss een ander verhaal ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kom niet hate shab 030 we pakken je zusje
Tja, dat heb je meestal als je op vakantie gaat. Maar ik heb hier zo veel en woon al zo lang in nederland, dat ik niet alles hier ga achterlaten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is onbeleefd als je ongegrond voor een groep gaat spreken. Ik ben het namelijk niet met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |