Ik wist dat je de berichtjes ging posten je bent voorspelbaar aan het wordenquote:Op zaterdag 3 september 2011 09:39 schreef hole1988 het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 09:38:15Hallo wereld. Ik leef nog :-) Nog steeds in het ziekenhuis, na veel onderzoek blijk ik geveld door salmonella, die weer toe kon slaan (1/2) reageer retweet
twitter:michielveenstra twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 09:39:31Door mindere weerstand wegens de antibiotica voor dat abces. Voel me al stukken beter maar ben er nog niet. Dank voor alle lieve berichten! reageer retweet
Groeten vanuit een minstens zo zonnig Heemskerkquote:Op zaterdag 3 september 2011 09:58 schreef TheZapster het volgende:
Groeten vanaf een zonnig Quiberon![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:58 schreef TheZapster het volgende:
Groeten vanaf een zonnig Quiberon![]()
Groeten uit een zonniger Den Helder:quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Groeten vanuit een minstens zo zonnig Heemskerk
twitter:bart3fm twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 11:04:07Morgen ben ik voor één dag Billie Joe Armstrong, de zanger van Greenday. #identiteitscrisis #90srequest #videoclip reageer retweet
Eens. Daarom smartphonequote:Op zaterdag 3 september 2011 12:10 schreef themauster het volgende:
Met dit weer moet je niet binnen achter je radio/pc zitten maar lekker naar buiten gaan en genieten van het weer want dat gaan we dit jaar niet meer veel meer mee maken.
Even een ontbijt naar binnenwerken. Daarna maar een rondje op de mountainbikequote:Op zaterdag 3 september 2011 12:10 schreef themauster het volgende:
Met dit weer moet je niet binnen achter je radio/pc zitten maar lekker naar buiten gaan en genieten van het weer want dat gaan we dit jaar niet meer veel meer mee maken.
Dat ontbijt zal je wel nodig hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:12 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Even een ontbijt naar binnenwerken. Daarna maar een rondje op de mountainbike.
ik mis dergelijke gevoelens compleet. wat dat betreft (en vast nog wel op meer vlakken) ben ik raarquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:10 schreef themauster het volgende:
Jij bent dus gewoon het schoolvoorbeeld van de typische Fok!kerquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik mis dergelijke gevoelens compleet. wat dat betreft (en vast nog wel op meer vlakken) ben ik raar
geciteerd voor waarheid.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:10 schreef themauster het volgende:
misschien welquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij bent dus gewoon het schoolvoorbeeld van de typische Fok!ker
quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:10 schreef themauster het volgende:
Dat is toch altijd zo bij Timurquote:Op zaterdag 3 september 2011 12:32 schreef alors het volgende:
die reclame is toch zo simpelwaarom snappen mensen dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |