Vond de toon van de recensie om die reden wel erg irritant. Las trouwens een iets minder louter positief artikel over het optreden in AB, wat wij waarschijnlijk effe gemist hebbenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:19 schreef Arn0 het volgende:
OOR was ook enthouasiast"Miles Kane heeft de ballen van Liam Gallagher en de liedjes van broer Noel."
Nu was ik niet bij dat optreden maar die recensie is er één die ik ook wel op de Melkweg toepasbaar vind.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:48 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Vond de toon van de recensie om die reden wel erg irritant. Las trouwens een iets minder louter positief artikel over het optreden in AB, wat wij waarschijnlijk effe gemist hebben.
Het gaat al fout bij de titel, het was helemaal niet in de AB te doenquote:Op donderdag 3 november 2011 17:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nu was ik niet bij dat optreden maar die recensie is er één die ik ook wel op de Melkweg toepasbaar vind.
Ah, dat wist ik nietquote:Op donderdag 3 november 2011 17:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het gaat al fout bij de titel, het was helemaal niet in de AB te doen
Wel weer typisch forum-like dat mensen elkaar schijnbaan herkennen, maar niet even gedag komen zeggenquote:Op donderdag 3 november 2011 09:05 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ik zag jou nog voorbij lopen trouwens
Met z'n stippen shirtquote:
Mag wat kostenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:29 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
http://www.prettygreen.co(...)hirt-polkadot-print/
Help yourself!
Dan valt het hier nog wel mee, normaal gesproken kun je bij Pretty Green voor die prijs net een paar handschoenen kopenquote:
That's where you were wrong!quote:Op donderdag 3 november 2011 18:11 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wel weer typisch forum-like dat mensen elkaar schijnbaan herkennen, maar niet even gedag komen zeggen.
Haha, sorry we blijven natuurlijk wel AM-nerdsquote:Op donderdag 3 november 2011 18:11 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wel weer typisch forum-like dat mensen elkaar schijnbaan herkennen, maar niet even gedag komen zeggen.
En toen ik dit zag wist ik wel dat jij er iets over zou gaan zeggenquote:Op donderdag 3 november 2011 15:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Is het trouwens nog iemand opgevallen dat z'n oude Rascals-Telecaster weer even verscheen?
Mooi was dat jaquote:Op donderdag 3 november 2011 22:37 schreef Jacobuspower het volgende:
Trouwens: "The Incredible Hulk"
Blijft leuk om die terug te zienquote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
En toen ik dit zag wist ik wel dat jij er iets over zou gaan zeggen[..]
Echt hè. Die gaat wel charten in Engeland als hij uitkomt, het is een hit. Ze gaan er nog dit jaar voor de studio in, en zal een losse single gaan worden, te verschijnen in begin 2012, voordat het tweede volwaardige album uitkomt, gepland voor lente 2012.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:02 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Woman's touch was live trouwens wel echt een knaller zeg![]()
[..]
Ik vind het ook een mooie gitaar inderdaad, al vind ik die Gibson wel veel beter bij hem passen.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:44 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Blijft leuk om die terug te zien. Hij heeft nu o.a. die rode Gibson die hij op Lowlands voor het eerst gebruikte als reserve-gitaar, maar de Telecaster heeft een kortere hals, wat beter werkte voor "The Responsible".
[..]
Echt hè. Die gaat wel charten in Engeland als hij uitkomt, het is een hit. Ze gaan er nog dit jaar voor de studio in, en zal een losse single gaan worden, te verschijnen in begin 2012, voordat het tweede volwaardige album uitkomt, gepland voor lente 2012.
Ja, ben wel benieuwd of hij weer voor de 'slicke' productie gaat. Ik kan me niet voorstellen dat hij (in ieder geval het grootste deel van de liedjes) met andere mensen dan de huidige band gaat opnemen, maar zelfs dat was nog niet besloten.quote:Op donderdag 3 november 2011 22:54 schreef Jacobuspower het volgende:
[..]
Ik vind het ook een mooie gitaar inderdaad, al vind ik die Gibson wel veel beter bij hem passen.
Heerlijk Single-materiaal inderdaad. Ben benieuwd hoe die op de studio versie klinkt, denk dat het net als met Rearrange wel even wennen zal zijn. Eigenlijk is het helemaal niet handig als je de live versie eerder dan de studio versie kent.
Bedankt voor deze goede up to date info
Hoe kan ditquote:Op vrijdag 4 november 2011 10:43 schreef maan. het volgende:
Oh God.. Ik dacht dat het concert in December was.. Om een of andere irritante reden komen de liedjes steeds langst op mn I-pod zodat het 'balings-percentage' van weer een concert missen, stijgt naar ongekende hoogtes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |