http://www.youtube.com/ufc#p/l/ZNvFHpVXp2oquote:Op woensdag 7 september 2011 22:21 schreef Geo3kant het volgende:
Oke, dus nu op Youtube gestopt maar vragen zijn nu wel op UFC.com?kut streams..
Overalquote:Op woensdag 7 september 2011 22:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een schandalig slechte stream op UFC.com zeg!
Ja, zo'n belangrijke press conference en unieke, en dan zulke shit streams..quote:Op woensdag 7 september 2011 22:25 schreef Splackavellie02 het volgende:
Wat een schandalig slechte stream op UFC.com zeg!
Dat ging dus ook door mijn hoofd.quote:
he's the man!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana is zooooo geweldig met de fans he.. meteen ook weer als je Condit geen goede vervanger vind mag je het kaartje retourneren voor een full refund.
Mensen zeuren vaak dat hij een dicator is, monopoly creerd etc, je heoft het niet altijd met hem eens te zijn maar je kan zeggen wat je wilt die vent heeft fucking veel voor MMA betekent en doet dat nog steeds.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Dana is zooooo geweldig met de fans he.. meteen ook weer als je Condit geen goede vervanger vind mag je het kaartje retourneren voor een full refund.
quote:After taking much flak via several media outlets and online MMA forums for missing media obligations to promote his UFC 137 title fight, Nick Diaz appears to have had a good reason. His Business Manager Jason Manly posted via twitter
JasonManly Jason Manly
@
@EllenbergerMMA @kcbanditmma his plane crashed bro have some respect! He’s safe and back training though…
1 hour ago
Dat vraag ik me ook altijd af :S .. ook altijd in die youtube videoblogs, maar hij twitter wel? Raar..quote:Op woensdag 7 september 2011 22:29 schreef Fenomeno het volgende:
Waarom heeft Dana een telefoon uit 2001
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |