Niet apart.. is een nieuwe regel in de UFC, Main events worden nu ook 5 rounds.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:33 schreef Chase_Utley het volgende:
5 ronde voor een non titlefight. Apart.
ah helemaal gemist. Thanks voor de opheldering.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Niet apart.. is een nieuwe regel in de UFC, Main events worden nu ook 5 rounds.
Dus ga ik er vanuit dat het main event word, logisch, en dus een 5 rounder.
Die UK card met Munoz vs Leben is de eerste non title fight 5 round main event.
Ik ben bang dat beide snel gassenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:38 schreef leeroy het volgende:
Lijkt me echt een mooi gevecht worden!
Erg interessant, but it makes a lot of sense natuurlijkquote:According to Times story, the Overeem-Lesnar winner will fight Velasquez-dos Santos winner.
quote:[Tue Sep 06 19:33:56 +0000 2011] <joerogan> Brock Lesnar vs Alistair Overeem? December 30!! OH SHIT!!! http://t.co/dTzq7VT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Ik voorzie eigenlijk weinig problemen voor Overeem. Lesnar zal denk ik ook behoudend met zijn takedowns zijn aangezien hij niet op de knee van Overeem zit te wachten. Vind Lesnar nog altijd een pussy als hij geraakt wordt. Ik voorzie tegen Velasquez eventueel meer problemen voor The Reem.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:48 schreef Fenomeno het volgende:
Knakengruwelijk, maar aan de andere kant wel stylistisch gezien een slechte match up voor Overeem. Hoop dat Alistair hiervoor naar Amerika gaat om z'n wrestling te trainen, bij AKA ofzo.
Tuurlijk, maar Lesnar gaat echt geen gas terugnemen om voor de takedown te gaanquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik voorzie eigenlijk weinig problemen voor Overeem. Lesnar zal denk ik ook behoudend met zijn takedowns zijn aangezien hij niet op de knee van Overeem zit te wachten. Vind Lesnar nog altijd een pussy als hij geraakt wordt. Ik voorzie tegen Velasquez eventueel meer problemen voor The Reem.
Ik denk dat Lesnar liever probeert Overeem neer te halen dan om met hem te blijven staan, ook al zorgt dit voor risico op een knie. In de stand up sloopt Overeem Brock.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik voorzie eigenlijk weinig problemen voor Overeem. Lesnar zal denk ik ook behoudend met zijn takedowns zijn aangezien hij niet op de knee van Overeem zit te wachten. Vind Lesnar nog altijd een pussy als hij geraakt wordt. Ik voorzie tegen Velasquez eventueel meer problemen voor The Reem.
was 2 weken terug op inside mma, is naar blackeye gegaan!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Alistair heeft nu dus een contract met de UFC, maar Coenen dan, zit die nog steeds zonder? Die kan natuurlijk niet naar de UFC en zal weer bij SF aan de bak moeten
*kuch* Alistair *kuch*quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:27 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Geweldig nieuws voor MMA. Wordt een mooie pot met geen overduidelijke favoriet.
quote:Dit is gewoon Zuffa's/Dana White's meesterlijke businessplan. It all makes sense now...
Haal Alistair uit de GP, want mocht hij van Bigfoot en/of Barnett/Sergei verliezen dan is hij een stuk minder waard. De manier waarop was een beetje vaag, maar goed. Zet hem in de UFC tegen Brock, op deze manier is het nog steeds te verkopen als SF champion vs ex UFC champion. Brock zorgt nog altijd voor ontzettend veel PPV's. Ik las ergens anders dat dit Brock's laatste gevecht van zijn huidige contract is. Mocht Alistair gehakt maken van Brock dan is dat geen ramp, immers hij was toch aan zijn laatste gevecht bezig van zijn contract en gezien zijn gezondheid is het maar de vraag of hij sowieso doorgaat en hij verlaat de UFC met een flinke smak geld. Mocht Brock op één of andere manier winnen (ik zie echt het niet zo snel gebeuren en dat is echt objectief gezien!) dan kan zijn contract verlengd worden, krijgt hij weer een titleshot etc. en harkt hij weer giga veel PPV's binnen. Een (brute) overwinning van Alistair op Brock zorgt voor ongekende populariteit in de USA, nog veel meer dan zijn SF titel hem op had kunnen leveren. Alistair is charismatisch, zeer atletisch gebouwd en heeft ontzettend veel potentieel, oftewel hij zorgt voor veel PPV's. En dan komt 'het gevecht van de eeuw' met Cain of JDS...
Voorlopig is de HW divisie van de UFC dus weer gered en over een paar jaar begint het weer van voor af aan...
Just my 2 cents
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |