Ja hoogstwaarschijnlijk wel, Hughes zal dat gevecht wel aannemen.quote:
Echt? Zou wel lachen zijn, na de shitstorm die Kos over zich heen kreeg toen hij zelf om Hughes vroeg :pquote:
Mijn enigste informatiebron op dit moment is twitter, maar kosh tweette dat als hughes het gevecht aan zou nemen dat het dan door zou gaan en Dave Camarillo tweette iets van 2 minuten nadat het bekend werd al dat kos het gevecht aan wou nemen. :dquote:Op maandag 5 september 2011 23:48 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Echt? Zou wel lachen zijn, na de shitstorm die Kos over zich heen kreeg toen hij zelf om Hughes vroeg :p
Zwakjes... Zelfde als tegen een vrouw met kleine borsten ik vertel een grap waar je tieten vanaf vallen... Vul zelf maar in!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:38 schreef Fyodor het volgende:
Het antwoord van Chael Sonnen:
[ afbeelding ]
Waar zijn de jumping knees van Struve!?quote:
Randy Couture, held!quote:
Tnx, binnenkort even kijken!quote:
Hahaquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waar zijn de jumping knees van Struve!?
Oh wacht, die komen zeker in Deadliest counter punches..
Voor het toernooi ben ik ook niet bepaald pumped, maar het is al met al een zeer goede cardquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:37 schreef incognitoomuch het volgende:
Oh ja... dat HW tournament die nog verder moet gaan van Strikeforce. Was het al helemaal vergeten!
Heeft ook met het verwijderen van AO te maken, voor mij iig, hoop dat Sergei nu wint.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Voor het toernooi ben ik ook niet bepaald pumped, maar het is al met al een zeer goede card
quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:38 schreef Fyodor het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus!quote:Op dinsdag 6 september 2011 10:38 schreef Fyodor het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat laatste zou wel gaaf zijn ja.quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:12 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Heeft ook met het verwijderen van AO te maken, voor mij iig, hoop dat Sergei nu wint.
Je was me voor..quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:27 schreef leeroy het volgende:
http://latimesblogs.latim(...)air-overeem-ufc.html
Dit tweet Dana net!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |