Dat zou puur goud zijn, maar zo zit deze man niet in elkaar (gelukkig en jammer tegelijk)quote:Op woensdag 7 september 2011 22:41 schreef Fenomeno het volgende:
Zou pas grappig geweest zijn als GSP in een "dont be scared homie" shirt naar de persconferentie was gekomen
quote:Op woensdag 7 september 2011 22:41 schreef Fenomeno het volgende:
Zou pas grappig geweest zijn als GSP in een "dont be scared homie" shirt naar de persconferentie was gekomen
True!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is ook wel leuk, om GSP een keer wat boos te zien, ipv de wat meer nette standaard uitspraken.
Ik zou Rory uit het gevecht met Ebersole trekken. Ebersole is een goede vechter, maar ik heb toch het gevoel dat MacDonald een maatje te groot is voor hem. BJ zou een grote naam, en leuke style matchup, voor hem zijn.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:47 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik vraag me trouwens af wie Dana in gedachten heeft voor BJ.
Hij zei helemaal in het begin "if only you would know what I have in mind for that fight!!"
Ik kan nou niet echt zeggen dat op het moment iemand available is @welteweight die een super leuke fight met hem kan neerzetten (ook gezien qua draw).
Lightweight zie ik wel wat meer opties; Gomi, Pettis, Aoki
twitter:arielhelwani twitterde op woensdag 07-09-2011 om 22:27:30Dana: If I told you what I wanted to do with BJ for this card, you would say, 'Oh my God.' reageer retweet
Good call!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:50 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik zou Rory uit het gevecht met Ebersole trekken. Ebersole is een goede vechter, maar ik heb toch het gevoel dat MacDonald een maatje te groot is voor hem. BJ zou een grote naam, en leuke style matchup, voor hem zijn.
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:05 schreef Geo3kant het volgende:
[ http://img689.imageshack.us/img689/8053/0hahe9bm.jpg (copy/paste deze link) ]
PFFF fok fix een keer die shit, hier kun je nooit imageshack foto's plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |