Nope, hoop dat ik een beetje duidelijk ben qua omschrijving. Kan er niet zo 1,2,3 een plaatje bij gevonden krijgen. De broeken worden veel in combi met Vans gedragen.quote:
Chino.quote:Op maandag 5 september 2011 23:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nope, hoop dat ik een beetje duidelijk ben qua omschrijving. Kan er niet zo 1,2,3 een plaatje bij gevonden krijgen. De broeken worden veel in combi met Vans gedragen.
Cargo's/chino'squote:Op maandag 5 september 2011 23:10 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nope, hoop dat ik een beetje duidelijk ben qua omschrijving. Kan er niet zo 1,2,3 een plaatje bij gevonden krijgen. De broeken worden veel in combi met Vans gedragen.
Oef, snelle beslissing maken ben ik slecht in met dit soort aankopen. Geen mogelijkheid om later alsnog te besluiten?quote:Op maandag 5 september 2011 21:32 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Jah hij gaat dan met de stock mee voor Amsterdam.
Ik moet het dan nu weten, want ik had gemaild dat ik zelf niks wilde.
Je zal denk dan alleen verzendkosten voor binnen Nederland moeten betalen bovenop de 120euro.
Mosterdgele broeken... Chino's?quote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Zie geen ander topic, dus ik vraag het hier maar. Ik zie de laatste tijd veel mensen rondlopen in mosterdgele broeken. Weet iemand waar deze te koop zijn?
Dan gaat die niet mee met deze stock of hij zit wel in de stock *maat* maar dan moet je zelf contact opnemen.quote:Op maandag 5 september 2011 23:14 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Oef, snelle beslissing maken ben ik slecht in met dit soort aankopen. Geen mogelijkheid om later alsnog te besluiten?
[..]
Mosterdgele broeken... Chino's?
Hmm okee. Het is op zich wel een lijp broekje, maar aan de andere kant kan ik dan net zo goed voor die Red Cloud gaan. Dilemma...quote:Op maandag 5 september 2011 23:18 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dan gaat die niet mee met deze stock of hij zit wel in de stock *maat* maar dan moet je zelf contact opnemen.
Weet niet of deze stock al als verkocht is verzonden.
En dan is die Red Cloud toch mooier, ejquote:Op maandag 5 september 2011 23:57 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Hmm okee. Het is op zich wel een lijp broekje, maar aan de andere kant kan ik dan net zo goed voor die Red Cloud gaan. Dilemma...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:yes they are and will be shipped as small and simple as possible to me already and nothing changes from a normal shipment. will do that you asked for when i have received the jeans after you have made the payment.
will remove the invoice..
the first payment i will require to receive will be 197SGD. this will be the cost of the jeans and shipping it to Singapore. i will only order the jeans once i have received this first payment. the second payment will cost approx 40SGD for the cost of postage to the netherlands and will also include handling charges as well (envelope etc). once i receive the second payment for postage of the jeans to the netherlands, i will then proceed to mail it out.
how long i will receive the jeans in singapore will largely depend on when i can receive the payment. but once i receive the jeans and make the order, it will typically take 1.5 weeks to reach singapore or faster.
Je loopt wel een half jaar achter Jordi.quote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Zie geen ander topic, dus ik vraag het hier maar. Ik zie de laatste tijd veel mensen rondlopen in mosterdgele broeken. Weet iemand waar deze te koop zijn?
Ik heb geen fatsoenlijke camera, maar ik zal in het dameshuis van mijn vriendin wel es rondvragen.quote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Oh, netjes. Wel detailshots en fitpics posten he als ie er is. En meer updates als van je APC.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 08:56 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En dan is die Red Cloud toch mooier, ejJa, toch wel. Enige is dat ik ondanks de pre- en post-soak measurements nogal twijfel over de maat. De size 32 heeft een langere inseam, wat ik denk ik wel nodig heb, maar ik weet niet of ie genoeg krimpt in de waist, want als ie verder uitstretcht dan de pre-soak measured waist, dan wordt ie te wijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh en die R424XX die jij postte was die met de rooie backpockets, maar ik wil die met de gele backpockets, de rooie backpocket versie is in de waist een stuk groter (88 om 84 cm meen ik in size 32).
Ik heb mijn paypal gekoppeld aan mijn bankrekening, d.w.z. dat ik niet eerst geld naar mijn paypal account hoef over te maken maar dat paypal het direct afschrijft! Soort van ideal alleen dan met alleen maar je inlogcode van paypal, nog beter dusquote:Op maandag 5 september 2011 22:02 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
haha kan dat? Via rabo naar Singapore? Hij wilde trouwens paypal, dus dat vind ik wel prima
Riem?quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:36 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ja, toch wel. Enige is dat ik ondanks de pre- en post-soak measurements nogal twijfel over de maat. De size 32 heeft een langere inseam, wat ik denk ik wel nodig heb, maar ik weet niet of ie genoeg krimpt in de waist, want als ie verder uitstretcht dan de pre-soak measured waist, dan wordt ie te wijd.
Gewoon niet mee in de regen fietsen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Riem?
Maar ik zit ook wat met de maten. 31 unsoaked is perfect, maar dan zit je wel met het Nederlandse weer
Jep, totaal niet mijn fit, maar wel een leuk broekje voor die prijs.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:19 schreef infp2009 het volgende:
Iemand deze al gespot?
http://blueowl.us/scripts(...)t.detail&SKU=7991200
Ben een straight fit drager, de taper van die je dropte vind ik al veel te smal, laat staan de skinny versie.quote:
Is voor dwergen gemaakt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:19 schreef infp2009 het volgende:
Iemand deze al gespot?
http://blueowl.us/scripts(...)t.detail&SKU=7991200
Hahahahaha bestel gewoon tts of 1size minderquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:38 schreef One_conundrum het volgende:
Ali, ik verdorie weten hoeveel dat ding weer rekt ! Doe es dragen die S400
Ik had op de allerhoogste tempratuur gesoaktquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:37 schreef One_conundrum het volgende:
ik kan em et beste aan mijn lichaam laten drogen bedenk ik nu, met een 31, maar het weer is daar niet meer lekker voor
Het beste is denk ik een 31, en die niet als een dolle soaken, maar gewoon lichtjes ...
Hoe heet ging jij soaken ali?
Zit in dikkere denim ook meer rek? ja toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |