20 USD, haha.quote:Op maandag 5 september 2011 19:53 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm, wat voor waarde was er op het pakket aangegeven dan?
Jah hij gaat dan met de stock mee voor Amsterdam.quote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef BigSmurf het volgende:
Ali, zei jij nou dat deze +- 120 euro zou kosten als je 'm naar Nederland liet halen?
http://folta.co/027-50
Hoezo overmaken naar je paypal? Directe overschrijving ftw!quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef One_conundrum het volgende:
Waar in Amsterdam komen ze te liggen dan?
edit; 141 euro naar paypal overgemaakt, wat gelijk is aan 240 SGD. hopen dat het daarbij blijft
haha kan dat? Via rabo naar Singapore? Hij wilde trouwens paypal, dus dat vind ik wel primaquote:Op maandag 5 september 2011 21:58 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Hoezo overmaken naar je paypal? Directe overschrijving ftw!
quote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef One_conundrum het volgende:
edit; 141 euro naar paypal overgemaakt, wat gelijk is aan 240 SGD. hopen dat het daarbij blijft
Paypal is wat veiliger naar mijn ideequote:Op maandag 5 september 2011 21:58 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Hoezo overmaken naar je paypal? Directe overschrijving ftw!
Mooie aankoopquote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef One_conundrum het volgende:
neen. De Red Cloud s400xx komt deze kant op. 17oz heerlijke denim met mooie afwerking en geile knopies.
Vooral mijn ballen en bovenbenen zijn zeer content met deze aankoop.Vandaag toch weer een paar keer gehad dat mijn APC te krap was en ik em naar beneden moest trekken.
Hij zit al vrij lang op sufu dus denk wel dat ie te vertrouwen isquote:Op maandag 5 september 2011 22:02 schreef One_conundrum het volgende:
Moet ik trouwens die 4% er nog bij doen? Dan moet ik iets meer over maken? Die kerel is wel prima toch Ali?
Oh, netjes. Wel detailshots en fitpics posten he als ie er is. En meer updates als van je APC.quote:Op maandag 5 september 2011 21:57 schreef One_conundrum het volgende:
neen. De Red Cloud s400xx komt deze kant op. 17oz heerlijke denim met mooie afwerking en geile knopies.
Vooral mijn ballen en bovenbenen zijn zeer content met deze aankoop.Vandaag toch weer een paar keer gehad dat mijn APC te krap was en ik em naar beneden moest trekken.
Het was leuk je gekend te hebben...quote:Op maandag 5 september 2011 22:04 schreef One_conundrum het volgende:
Meh dat valt wat tegen omdat ik nooit op de Uni zit. Dat hoop ik dus dit jaar te verbeteren, maar dat Kreng moet dus nu wel van china via Singapore naar NL
edit;
ik ga mijn vriendin vertellen wat ik gekocht heb![]()
Later
Tsja je kunt altijd leuke deals via the interwebs...Ben benieuwdquote:Op maandag 5 september 2011 22:07 schreef M1stral het volgende:
[..]
Oh, netjes. Wel detailshots en fitpics posten he als ie er is. En meer updates als van je APC.
@ Bok:
Momo has arrived in the Netherlands. Alleen nog even op de postbode wachten. En waarschijnlijk geen inklaringskosten, geen invoerrechten en geen BTW. Dat is dus bijna 100 euro goedkoper als TdN, inclusief verzenden en hemmen. Me happy
Alvast (of: nog) bedankt voor het verrichten van de betaling!
Denk op het adres van het Europe hoofdkantoor bij iemand thuisquote:Op maandag 5 september 2011 21:43 schreef One_conundrum het volgende:
Ik zie geen probleem?quote:Op maandag 5 september 2011 22:49 schreef infp2009 het volgende:
Jongens, jullie hebben een slechte invloed op me. Toen ik dit topic voor het eerst las, dacht ik "200 tot 300 euro voor een broek?!" ...en nu zie ik een Samurai en wil ik em hebben...
Ik ook nietquote:
Niet op asos of topman?quote:Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Zie geen ander topic, dus ik vraag het hier maar. Ik zie de laatste tijd veel mensen rondlopen in mosterdgele broeken. Weet iemand waar deze te koop zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |