abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101732968
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:45 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Wat is voor prijs wil je voor een broek uitgeven. Dan kunnen wij met allemaal suggesties komen ;)
in iedergeval wil je een skinny jeans, jeggings niet?

Oh btw Heels topic is nice :9
Mn max voor een jeans is wel 250 euro..

Haha nee geen jeggings! daar heb ik een te dikke bil voor hahaha dan loop ik de hele dag te hijsen! sowieso vind ik jeggings niet zo....
pi_101733064
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:30 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ik zie wel vaker broeken met een egale kleur, dit hoeft overigens niet te betekenen dat het een dry is. Ik durf bijna met zekerheid te stellen dat het geen dry is. Zowiezo zijn ze in nederland in tegenstelling tot pre-wash niet in grote getalen te krijgen als je kijkt naar marktaandeel. De prijsklasse ligt vrij vaak tussen de 150 en 250 euro, met uitschieters hier en daar. Momotaro's bijvoorbeeld ;)

[..]

Je zou voor de grap eens moeten kijken naar de Somet 008 op Blue In Green (www.blueingreensoho.com). Dit is een dry met een hele lage rise en een goede taper. Zou mening vrouw goed staan. Denk er wel aan je portemonnee gereed te houden, 275 USD ex verzendkosten en mogelijke importkosten zoals belasting en invoerrechten. Indien je echt geinteresseerd bent dan kan Gordon (eigenaar BiG) je uitstekend helpen.

Low rise is bij Somet echt low rise... denk aan een inch of 8.
Oke maar ik wil weer niet dom zijn hoor.. maar zijn dat geen mannen jeans :@ Of misschien ben ik verkeerd aan het kijken..
pi_101733383
Dus als ik het goed begrijp... Is dit een dry

http://www.jeansonline.nl(...)ez-007-sp-11313.html

en moet ik die dus nooit gaan wassen?

Deze jeans wil ik niet hoor maar even kijken of ik het snap :P

(ik vervuil dit topic nu echt een beetje, excuus :) )
  donderdag 8 september 2011 @ 23:00:12 #279
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_101733518
Klopt, maar hoeveel vrouwen dragen geen mannen jeans? Overigens hebben Samurai, Skull, Pure Blue Japan, The Flat Head en Momotaro ook jeans voor vrouwen. Maargoed, dat is wel iets anders dan waarnaar je op zoek bent denk ik, al zijn over het algemeen de pasvormen wel uitstekend.

Overigens wel vrijwel allemaal van buiten de EU te halen, ik vermoed dat jouw voorkeur toch naar een winkel gaat. Maar ik bedoel gewoon te impliceren dat er meer te koop is dan je denkt. De vraag is alleen, waar haal je het vandaan...
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_101733726
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:00 schreef M1stral het volgende:
Klopt, maar hoeveel vrouwen dragen geen mannen jeans? Overigens hebben Samurai, Skull, Pure Blue Japan, The Flat Head en Momotaro ook jeans voor vrouwen. Maargoed, dat is wel iets anders dan waarnaar je op zoek bent denk ik, al zijn over het algemeen de pasvormen wel uitstekend.

Overigens wel vrijwel allemaal van buiten de EU te halen, ik vermoed dat jouw voorkeur toch naar een winkel gaat. Maar ik bedoel gewoon te impliceren dat er meer te koop is dan je denkt. De vraag is alleen, waar haal je het vandaan...
Ja als ik het merk ken en dus mn maat weet dan vind ik het geen probleem om uit het buitenland te bestellen.. Maar als ik het merk niet kan zou ik wel liever willen passen inderdaad.. Ik vind het vooral belangrijk dat een jeans mooi zit bij mn billen en eh lovehandles :P hahaha.. en dat kan ik van een foto niet zien natuurlijk.. Lengte heb ik eigenlijk altijd wel lengte 34 dus dat is wel makkelijk..
pi_101733964
Misschien als voorbeeld.. Ik vind dit mooi qua laag aan de voorkant.. Mag zelfs nog iets lager als t kan.. En de pijpen wel zo skinny ook..

http://67.215.227.234/images/p/n/z/FRAN-WJ540_V1.jpg
  donderdag 8 september 2011 @ 23:06:56 #282
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_101734025
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 22:58 schreef ChicaChula het volgende:
Dus als ik het goed begrijp... Is dit een dry

http://www.jeansonline.nl(...)ez-007-sp-11313.html

en moet ik die dus nooit gaan wassen?

Deze jeans wil ik niet hoor maar even kijken of ik het snap :P

(ik vervuil dit topic nu echt een beetje, excuus :) )
Tja, uit de omschrijving zou ik opmaken van wel. Echter ben ik niet zo zeker ervan. Mede omdat ik uit ervaring spreek wat Replay betreft (heb het in het verleden vaak gedragen). Ik denk toch dat deze broek wel enigszins een behandeling heeft gehad hem een "dry" uitstraling te geven, maar ik denk dat er geen sprake zal zijn van een zogenaamd wear- en tear proces, wanneer je de broek gelange tijd draagt en niet wast.

Een soort van behandeling om de kleur te behouden zegt maar. Overigens zijn heel veel dry's behalve one washed modellen, stijf van de starch. Dat laatste heb ik bij Reply nog nooit gezien.
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_101734071
Ok geen jeggings :P

Misschien deze viper, ik vind persoonlijk dit een mooie broek

http://www.railcarfinegoo(...)et-your-railcar.html
http://www.railcarfinegoods.com/p/shop_22.html
We fear that which we cannot see
  donderdag 8 september 2011 @ 23:10:13 #284
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_101734259
@ ChicaChula:

Ik draag overigens alleen dry/raw denim. Dus in de pre-wash markt ben ik niet zo thuis. Mocht je een toffe raw denim gezien hebben of je zou meer info over bepaalde zaken willen hebben, dan ben ik je graag van dienst.

In ieder geval happy hunting. Je vind vast wel iets van je gading.
Blog
pi_101734412
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:10 schreef M1stral het volgende:
@ ChicaChula:

Ik draag overigens alleen dry/raw denim. Dus in de pre-wash markt ben ik niet zo thuis. Mocht je een toffe raw denim gezien hebben of je zou meer info over bepaalde zaken willen hebben, dan ben ik je graag van dienst.

In ieder geval happy hunting. Je vind vast wel iets van je gading.
Ja ik was eigenlijk op zoek naar iemand die wist of je bij Denham je eigen jeans kan laten maken :P intussen praat ik over dry denim waar ik nog nooit van gehoord had haha :D

maar thanks! ik ga op zoek 8-) dan kan ik misschien ook gaan meedoen aan het niet wassen van mn jeans :P
  donderdag 8 september 2011 @ 23:18:08 #286
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_101734706
Het enige wat ik wel weet betreffende Denham jeans, naast dat ik er zelf een paartje van heb, is dat de winkel in Amsterdam wel reparaties doet aan je denim. Soms is Jason zelf aanwezig, knipt dan je broek open en maakt d.m.v. de zogenaamde "darning" techniek dan de gaten in jeans dicht. Vervolgens naait ie de hele boel weer aan elkaar. Ik denk dus dat customizen misschien ook wel mogelijk is, maar het zijn geen made to measure praktijken. Gewoon een keuze uit wat standaard opties zoals rivets, threads en dergelijke. Mocht je een op maat gemaakte broek willen hebben dan moet je even googlen op MOOS (ook in Amsterdam).

Qua support zit het wel goed daar dus. Oh en misschien nog wel een leuk weetje... Net als Nudies verzorgt Denham ook repairkits. Gewoon aanvragen via de site en dan krijg je een pakketje met denim, garen en knopen toegestuurd.
Blog
pi_101735068
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:18 schreef M1stral het volgende:
Het enige wat ik wel weet betreffende Denham jeans, naast dat ik er zelf een paartje van heb, is dat de winkel in Amsterdam wel reparaties doet aan je denim. Soms is Jason zelf aanwezig, knipt dan je broek open en maakt d.m.v. de zogenaamde "darning" techniek dan de gaten in jeans dicht. Vervolgens naait ie de hele boel weer aan elkaar. Ik denk dus dat customizen misschien ook wel mogelijk is, maar het zijn geen made to measure praktijken. Gewoon een keuze uit wat standaard opties zoals rivets, threads en dergelijke. Mocht je een op maat gemaakte broek willen hebben dan moet je even googlen op MOOS (ook in Amsterdam).

Qua support zit het wel goed daar dus. Oh en misschien nog wel een leuk weetje... Net als Nudies verzorgt Denham ook repairkits. Gewoon aanvragen via de site en dan krijg je een pakketje met denim, garen en knopen toegestuurd.
Oh wauw, bedankt voor de tip! heb gelijk gegoogled en vond dit erg leuk om te lezen!

http://www.fashionnl.com/?p=2234

Die onderste foto waar die man met wit shirt een donkere jeans aan heeft is ook erg mooi.

Ik ga hem een bericht sturen!
  donderdag 8 september 2011 @ 23:54:36 #288
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_101736423
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:14 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ah gek, mijn Momo's ook!
Jijzelf ook, of alleen je momo's? :P
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:25 schreef ChicaChula het volgende:

[..]

Oh wauw, bedankt voor de tip! heb gelijk gegoogled en vond dit erg leuk om te lezen!

http://www.fashionnl.com/?p=2234

Die onderste foto waar die man met wit shirt een donkere jeans aan heeft is ook erg mooi.

Ik ga hem een bericht sturen!
Je bent inmiddels al flink geholpen zie ik, mooi zo!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101755045
Bigsmurf vroeg om nog een webshop toe te voegen,

TS, graag even in de OP verwerken dus.
  vrijdag 9 september 2011 @ 17:37:02 #290
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_101755168
Je bent top, Bob. ^O^
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:07:26 #291
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_101761113
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:54 schreef BigSmurf het volgende:

Jijzelf ook, of alleen je momo's? :P

Ikzelf natuurlijk ook... ;)
Blog
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:44:08 #292
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_101762685
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 23:00 schreef M1stral het volgende:

En Acne, ook makkelijk te verkrijgen in Nederland. Qua pasvorm ook perfect en volgens mij is de kwaliteit goed genoeg, althans voor mij.
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:49:14 #293
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_101762880
As promised, Momo 0701 fitpics... Let niet op de "oorlogsgebied" omgeving, haha.

Blog
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:50:38 #294
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_101762936
^O^ Niet meer en niet minder....

Al zouden beter fitpics welkom zijn :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_101763428
Echt een mooie fit M1stral.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:00:49 #296
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_101766131
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:07 schreef M1stral het volgende:

[..]

Ikzelf natuurlijk ook... ;)
Zwijntje, het jeansoord van Nederland. :P

Mooie fit trouwens, maar goed, we verwachtten ook niet anders natuurlijk haha.
  vrijdag 9 september 2011 @ 22:14:34 #297
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_101766771
Wie maakt straks de nieuwe?
pi_101769750
Nice fit M1stral, heb je nog wat detail shots ;)

@bok, jij toch onze vaste TS'er :P
We fear that which we cannot see
  vrijdag 9 september 2011 @ 23:30:53 #299
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_101770491
Zit nu op de telefoon dus gaat hem niet worden ;)
  vrijdag 9 september 2011 @ 23:39:59 #300
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_101770903
Dan doe ik het wel!
Blog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')