abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 2 september 2011 @ 16:23:19 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_101492653
Voetbal International zal het voorlopig moeten doen zonder René van der Gijp. De oud-voetballer van onder meer PSV is oververmoeid en zal zich voorlopig gedeisd moeten houden.

Voor de kijkers van het populaire Voetbal International op RTL7 is het een domper. Van der Gijp is uitgegroeid tot dé publiekslieveling van de kijkers met zijn (soms flauwe) grappen. Ook de column op Radio 538 zal Van der Gijp voorlopig laten schieten.

"René heeft de afgelopen tijd te veel hooi op zijn vork genomen," aldus zijn zaakwaarnemer vandaag. "Als je zo hard werkt als hij, loop je jezelf wel eens voorbij."

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_101493040
Wat doet hij nog meer dan naast 2 avondjes VI in de week en af en toe een lezing geven bij een bedrijfs uitje?
pi_101493224
Is toch heerlijk man. Niks mis mee,prima.
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:47:47 #4
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_101493543
Die gast zit hele nachten voetbal te kijken, vind je 't gek.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_101493663
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef ShevaJB het volgende:
Die gast zit hele nachten voetbal te kijken, vind je 't gek.
Maar ff serieus: hoe kun je oververmoeid raken van 2 avondjes in de week over voetbal lullen? :')

Of wat doet hij nog allemaal ernaast wat ik niet weet?
  vrijdag 2 september 2011 @ 16:53:52 #6
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_101493751
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:51 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Maar ff serieus: hoe kun je oververmoeid raken van 2 avondjes in de week over voetbal lullen? :')

Wat ik dus zei; hele nachten voetbal kijken.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_101495577
Ah Gijpie man, stel je niet aan joh!

Hij liep de hele vakantie nog wel te roepen dat ie niet kon wachten tot het seizoen weer begon en dat ie er helemaal klaar voor was!
Hoelang gaat het nog duren dan? Hoop dat ie binnen 3 weken weer terug is, maar dit soort onzin duurt meestal wel 2 maanden vrees ik. Dit gaat kijkcijfers kosten....
pi_101495737
Had ik Gijp's leven maar. Die aansteller.
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:52:50 #9
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_101497743
quote:
"René heeft de afgelopen tijd te veel hooi op zijn vork genomen," aldus zijn zaakwaarnemer vandaag. "Als je zo hard werkt als hij, loop je jezelf wel eens voorbij."

Dit is toch gewoon zijn humor, dat kan niet anders?
Die man ligt de halve dag gewoon op de bank tv te kijken, hij leeft het ritme van een bejaarde achter de geraniums. En dan overwerkt raken?
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_101512211
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:48 schreef DrDentz het volgende:
Had ik Gijp's leven maar. Die aansteller.
pi_101513993
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:38 schreef anusmega het volgende:
Is toch heerlijk man. Niks mis mee,prima.
Laat toch gaan joh
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_101514770
Wat een flutreden

Toch mis ik 'm nu al
pi_101515815
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:51 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Het is dan ook iets psychisch.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_101519735
Derksen zei op Rijnland dat een vorige keer dat Gijpie een inzinkinkje had, dat vlak na de begrafenis van zijn vader was. En dat het afscheid van Korbach misschien iets getriggerd heeft. :)
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_101519745
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 00:53 schreef marcodej het volgende:

[..]

Het is dan ook iets psychisch.
In dat programma van Powned heeft hij al eens verteld dat hij ooit eens een episode van straatangst of zo heeft gehad toch?

Weet iemand nog hoe dat ook alweer precies zat?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_101519750
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 08:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

In dat programma van Powned heeft hij al eens verteld dat hij ooit eens een episode van straatangst of zo heeft gehad toch?

Weet iemand nog hoe dat ook alweer precies zat?
Kijk Profiel over René - een uitbundige kluizenaar! - eens terug:

http://profiel.kro.nl/seizoenen/2011/afleveringen/30-04-2011/
pi_101520213
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 08:19 schreef Bolderkar het volgende:

[..]

Kijk Profiel over René - een uitbundige kluizenaar! - eens terug:

http://profiel.kro.nl/seizoenen/2011/afleveringen/30-04-2011/
Wat een markante persoonlijkheid. Zoals Gijp is, is er maar eentje.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_101520300
Zou ik niet mee moeten aankomen bij m'n werkgever.
"Sorry, ik heb te lang op de bank gelegen en heb 2 hele avonden moeten praten over voetbal. Ik blijf de komende 2 maanden thuis maar wel gewoon lekker doorbetalen he. Salut".
Denk dat ik er niet lang zou werken.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_101520669
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 09:46 schreef Pedroso het volgende:
Zou ik niet mee moeten aankomen bij m'n werkgever.
"Sorry, ik heb te lang op de bank gelegen en heb 2 hele avonden moeten praten over voetbal. Ik blijf de komende 2 maanden thuis maar wel gewoon lekker doorbetalen he. Salut".
Denk dat ik er niet lang zou werken.
Typische tv-kijker mentaliteit - Ik zie iemand 2 avonden per week op TV, dus werkt hij maar 2 keer in de week :')
¯ _(ツ)_/¯
pi_101520936
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 10:21 schreef Type-R het volgende:

[..]

Typische tv-kijker mentaliteit - Ik zie iemand 2 avonden per week op TV, dus werkt hij maar 2 keer in de week :')
Hij doet af en toe is een 'peptalk' in den lande, staat Veronica 5 minuten te woord op de radio en er zal vast nog wel is wat anders tussen zitten maar je gaat me toch niet vertellen dat ie een stressvol bestaan heeft.
Zou natuurlijk wel kunnen dat ie niet helemaal in orde is door andere redenen, dat kan.
Maar dan moet je niet aankomen met overwerkt.
Hij is niks meer gewend waarschijnlijk, heeft voor VI jaren lang weinig tot niets gedaan.
pi_101521037
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 10:39 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Hij doet af en toe is een 'peptalk' in den lande, staat Veronica 5 minuten te woord op de radio en er zal vast nog wel is wat anders tussen zitten maar je gaat me toch niet vertellen dat ie een stressvol bestaan heeft.
Zou natuurlijk wel kunnen dat ie niet helemaal in orde is door andere redenen, dat kan.
Hij is niks meer gewend waarschijnlijk, heeft voor VI jaren lang weinig tot niets gedaan.
als je tussen de regels doorleest weet je dat hij depressief is en dat is een ziekte die je niemand toewenst. De dood van Korbach heeft hem waarschijnlijk erg aangegrepen, goede vriend van hem
pi_101521040
quote:

[..]

Het kan ook een (kleine) depressie zijn, dat heeft niet zo veel met werkdruk te maken.
pi_101521147
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 10:46 schreef macca728 het volgende:

[..]

als je tussen de regels doorleest weet je dat hij depressief is en dat is een ziekte die je niemand toewenst. De dood van Korbach heeft hem waarschijnlijk erg aangegrepen, goede vriend van hem
Klopt, dat is een rotziekte. Verwijt hem uiteraard ook niets wat dat betreft maar dat is wat anders dan overwerkt.
  Trouwste user 2022 zaterdag 3 september 2011 @ 13:41:08 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_101524212
quote:

[..]

Hij had in zijn voetbaltijd al last van depressiviteit. Hoe durf je iemand te veroordelen en te beoordelen dat ie ziek is ? Kurt Cobain was de succesvolste muzikant van zijn tijd en pleegde zelfmoord. Antonhie Kamerling was een geweldige acteur met 2 kinderen. De zanger van INXS had alles bereikt dat ie wilde en was miljonair. Toch pleegden ze zelfmoord.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 3 september 2011 @ 13:43:56 #25
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_101524277
Hoop dat hij snel weer terug is :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')