Maar ff serieus: hoe kun je oververmoeid raken van 2 avondjes in de week over voetbal lullen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef ShevaJB het volgende:
Die gast zit hele nachten voetbal te kijken, vind je 't gek.
Wat ik dus zei; hele nachten voetbal kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:51 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar ff serieus: hoe kun je oververmoeid raken van 2 avondjes in de week over voetbal lullen?![]()
Of wat doet hij nog allemaal ernaast wat ik niet weet?
Dit is toch gewoon zijn humor, dat kan niet anders?quote:"René heeft de afgelopen tijd te veel hooi op zijn vork genomen," aldus zijn zaakwaarnemer vandaag. "Als je zo hard werkt als hij, loop je jezelf wel eens voorbij."
quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:48 schreef DrDentz het volgende:
Had ik Gijp's leven maar. Die aansteller.
Laat toch gaan johquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:38 schreef anusmega het volgende:
Is toch heerlijk man. Niks mis mee,prima.
Het is dan ook iets psychisch.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:51 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Maar ff serieus: hoe kun je oververmoeid raken van 2 avondjes in de week over voetbal lullen?![]()
Of wat doet hij nog allemaal ernaast wat ik niet weet?
In dat programma van Powned heeft hij al eens verteld dat hij ooit eens een episode van straatangst of zo heeft gehad toch?quote:
Kijk Profiel over René - een uitbundige kluizenaar! - eens terug:quote:Op zaterdag 3 september 2011 08:18 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
In dat programma van Powned heeft hij al eens verteld dat hij ooit eens een episode van straatangst of zo heeft gehad toch?
Weet iemand nog hoe dat ook alweer precies zat?
Wat een markante persoonlijkheid. Zoals Gijp is, is er maar eentje.quote:Op zaterdag 3 september 2011 08:19 schreef Bolderkar het volgende:
[..]
Kijk Profiel over René - een uitbundige kluizenaar! - eens terug:
http://profiel.kro.nl/seizoenen/2011/afleveringen/30-04-2011/
Typische tv-kijker mentaliteit - Ik zie iemand 2 avonden per week op TV, dus werkt hij maar 2 keer in de weekquote:Op zaterdag 3 september 2011 09:46 schreef Pedroso het volgende:
Zou ik niet mee moeten aankomen bij m'n werkgever.
"Sorry, ik heb te lang op de bank gelegen en heb 2 hele avonden moeten praten over voetbal. Ik blijf de komende 2 maanden thuis maar wel gewoon lekker doorbetalen he. Salut".
Denk dat ik er niet lang zou werken.
Hij doet af en toe is een 'peptalk' in den lande, staat Veronica 5 minuten te woord op de radio en er zal vast nog wel is wat anders tussen zitten maar je gaat me toch niet vertellen dat ie een stressvol bestaan heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:21 schreef Type-R het volgende:
[..]
Typische tv-kijker mentaliteit - Ik zie iemand 2 avonden per week op TV, dus werkt hij maar 2 keer in de week
als je tussen de regels doorleest weet je dat hij depressief is en dat is een ziekte die je niemand toewenst. De dood van Korbach heeft hem waarschijnlijk erg aangegrepen, goede vriend van hemquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij doet af en toe is een 'peptalk' in den lande, staat Veronica 5 minuten te woord op de radio en er zal vast nog wel is wat anders tussen zitten maar je gaat me toch niet vertellen dat ie een stressvol bestaan heeft.
Zou natuurlijk wel kunnen dat ie niet helemaal in orde is door andere redenen, dat kan.
Maar dan moet je niet aankomen met overwerkt.
Hij is niks meer gewend waarschijnlijk, heeft voor VI jaren lang weinig tot niets gedaan.
Het kan ook een (kleine) depressie zijn, dat heeft niet zo veel met werkdruk te maken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij doet af en toe is een 'peptalk' in den lande, staat Veronica 5 minuten te woord op de radio en er zal vast nog wel is wat anders tussen zitten maar je gaat me toch niet vertellen dat ie een stressvol bestaan heeft.
Zou natuurlijk wel kunnen dat ie niet helemaal in orde is door andere redenen, dat kan.
Hij is niks meer gewend waarschijnlijk, heeft voor VI jaren lang weinig tot niets gedaan.
Klopt, dat is een rotziekte. Verwijt hem uiteraard ook niets wat dat betreft maar dat is wat anders dan overwerkt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:46 schreef macca728 het volgende:
[..]
als je tussen de regels doorleest weet je dat hij depressief is en dat is een ziekte die je niemand toewenst. De dood van Korbach heeft hem waarschijnlijk erg aangegrepen, goede vriend van hem
Hij had in zijn voetbaltijd al last van depressiviteit. Hoe durf je iemand te veroordelen en te beoordelen dat ie ziek is ? Kurt Cobain was de succesvolste muzikant van zijn tijd en pleegde zelfmoord. Antonhie Kamerling was een geweldige acteur met 2 kinderen. De zanger van INXS had alles bereikt dat ie wilde en was miljonair. Toch pleegden ze zelfmoord.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |