Onder de beklimmingen zijn de Estacion de Montaña Manzaneda, La Farrapona, Sierra Nevada, La Covatilla, l’Angliru, de San Lorenzo del Escorial, de Valdepeñas de Jaen en de Peña Cabarga.quote:1e rit (zaterdag 20 augustus): Benidorm - Benidorm (ploegentijdrit 16 km)
2e rit (zondag 21): La Nucia - Playas de Orihuela (171,5 km)
3e rit (maandag 22): Petrer - Totana (164,0 km)
4e rit (dinsdag 23): Baza - Sierra Nevada (172,0 km)
5e rit (woensdag 24): Sierra Nevada - Valdepeñas de Jaén (200 km)
6e rit (donderdag 25): Ubeda - Cordoba (185,7 km)
7e rit (vrijdag 26): Almaden - Talavera de la Reina (185 km)
8e rit (zaterdag 27): Talavera de la Reina - San Lorenzo de El Escorial (182 km)
9e rit (zondag 28): Villacastin - Sierra de Bejar/La Covatilla (179,5 km)
10e rit (maandag 29): Salamanca - Salamanca (ind. tijdrit, 40 km)
Rustdag (dinsdag 30)
11e rit (woensdag 31): Verin - Estación de Manzaneda (171 km)
12e rit (donderdag 1 september): Ponteareas - Pontevedra (160 km)
13e rit (vrijdag 2): Sarria - Ponferrada (150 km)
14e rit (zaterdag 3): Astorga - La Farrapona/Lagos de Somiedo (173,2 km)
15e rit (zondag 4): Avilés - Alto de l'Angliru (144 km)
Rustdag (maandag 5)
16e rit (dinsdag 6): Villa Romana La Olmeda - Haro (180 km)
17e rit (woensdag 7): Faustino V - Peña Cabarga (212,5 km)
18e rit (donderdag 8): Solares - Noja (169,7 km)
19e rit (vrijdag 9): Noja - Bilbao (157,9 km)
20e rit (zaterdag 10): Bilbao - Vitoria (187 km)
21e rit (zondag 11): Circuit du Jarama - Madrid (94 km
Totale afstand: 3295 km
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
4 sec nog maar voor Nibali dus?
Wat voor trui is dat idd?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:17 schreef MaleDuck het volgende:
Geweldig om de Maar in zn kampioenstrui te zien rijden
Op wie?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
4 sec nog maar voor Nibali dus?
Hoe groot is de achterstand?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
In het peleton rijdt Sky met 6 man voorop
3:08quote:
tussensprint gewonne, dus op wiggins. Lekker steilquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Op wie?
Of pakte 'ie boni's of zijn de tijden van gisteren anders gezet?
Zware etappe zo te lezen!
Z'n wiki ook:quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:18 schreef Sautor het volgende:
[..]
Echt he, het NK schijnt ook hilarisch geweest te zijn
enquote:Nadat hij eerder al kampioen werd van de Nederlandse Antillen, werd hij 2011 kampioen van Curaçao, zowel op de weg als op de tijdrit. Na initiële problemen met de erkenning van Curaçao door de UCI, mocht De Maar vanaf de Ronde van Polen 2011 in zijn blauw-gele kampioenstrui rijden
quote:Overige interesses
Behalve het wielrennen zelf, is De Maar ook geïnteresseerd in de geest achter de wielrenner, in de psychische processen, die de basis vormen voor grote overwinningen.
Hilarisch. Elf deelnemers.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:20 schreef Sautor het volgende:
http://www.nusport.nl/column/2596025/pia-colada-kampioen.html
Nederlands Antillen dus, excuses.
quote:
quote:Hij won met een minuut of vijf voorsprong op de nummer twee. Dat hadden er ook twintig geweest kunnen zijn als hij had gewild. En o ja, de tijdrit won hij met anderhalve week voorsprong.
Ik mag aannemen dat ze bergop aan het gaan zijn?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat ze bergop aan het gaan zijn?
Wat is het verschil nog?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Op deze manier gaat Sagan z'n derde etappe winnen.
Flinke domper voor de Denen. Ze moeten het doen met Morkov en/of Bak ofzo als kopman.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:43 schreef Szura het volgende:
Breschel heeft zich afgemeld voor het WK, aldus ES.
Of Rasmussen oppikkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Flinke domper voor de Denen. Ze moeten het doen met Morkov en/of Bak ofzo als kopman.
Andere Spanjaarden vallen tegen. Ik kan me niet voorstellen dat ze zich sparen voor het weekend.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:07 schreef Pedroso het volgende:
Maar 2 van Rabo mee (Mollema, Garate) en 1 van VCS (Poels). Kruiswijk dus niet goed.
Zeker. Ik zie hem niet zo snel knullig tijd verspelen.quote:
Je hebt hem nu iig gezienquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef DeeBee het volgende:
Haha fuuuu die Kessiakoff, straks krijgt SoK écht gelijk...
hij laat zich tenminste zien nuquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef DeeBee het volgende:
Cobo er ook bij?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:18 schreef DeeBee het volgende:
Haha, ja ik denk de eerste keer deze ronde dat z'n infographic in beeld kwam ja!quote:
Achtervolgen kost ook energie...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef knep het volgende:
Mollema moet iig niet teveel energie vernaggelen. Jammer dat er geen rabo in de kopgroep zit.
Zolang hij in het wiel rijdt kost dit niet veel energie...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:21 schreef knep het volgende:
Mollema moet iig niet teveel energie vernaggelen. Jammer dat er geen rabo in de kopgroep zit.
zelfs meer, dan moet je bijhouden én de verloren tijd goedmakenquote:
Inmiddels 3 voor Sky.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef TheArt het volgende:
Het is 2 tegen 2: Kessiakoff heeft Gasparotto, Nibali heeft Nerz, tegen Froome en Lövkvist in de gorep daarachter.
En nog een derde lijk wat Wiggins erbij op kop heeft gezet...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:23 schreef TheArt het volgende:
Het is 2 tegen 2: Kessiakoff heeft Gasparotto, Nibali heeft Nerz, tegen Froome en Lövkvist in de gorep daarachter.
Haha ik vrees er toch ook wel een beetje voor...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:25 schreef franklop het volgende:
Kessiakoff gaat de Vuelta winnen, nu weet ik het zeker
Benen stil in het peloton en dan loopt het verschil best snel weer op om het even dicht te rijden ...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:30 schreef knep het volgende:
Eens kijken of er nog mannen naar de kopgroep durven te springen.
Klopt, halve minuut erbij alweer. Jammer, was leuk geweest.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Benen stil in het peloton en dan loopt het verschil best snel weer op om het even dicht te rijden ...
Ik dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 2 september 2011 16:25 schreef franklop het volgende:
Kessiakoff gaat de Vuelta winnen, nu weet ik het zeker
Nieve zit in de kopgroep, Anton terug in het peloton.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:39 schreef Mujahedine het volgende:
Waar zitten Nieve en Anton eigenlijk ? Ik probeer op het werk te volgen via de ticker van lavuelta, maar mijn spaans is niet geweldig
helemaal mee eens, de Tour de France doet dit wel vaker. Maar dan mag je er geen kritiek op hebben als ze een HC-berg op 50 km van de finish stoppen...quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:40 schreef Sautor het volgende:
Blegh, zonde dat het met een domper afloopt. Als ze er nu 1 extra beklimming + afdaling in hadden gelegd (of deze wat later in het parcours) was het spektakel geweest.
En ook dat vind ik zonde. Als je na de top afdaling + een km of 10-15 vlak, dan kan het spektakel opleveren. Langer dan 15 km vlak na een afdaling zal de grootste tijd uitlopen in een kopgroepje dat wegblijft, of een grote groepssprint.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:41 schreef Blik het volgende:
[..]
helemaal mee eens, de Tour de France doet dit wel vaker. Maar dan mag je er geen kritiek op hebben als ze een HC-berg op 50 km van de finish stoppen...
Mee eens, maar stop er dan helemaal geen bergen in, of wat heuvels. Want de kopgroep blijft toch wel bij elkaar (zie Kaisen), dus wat is dan de meerwaarde van die twee cols van de 1e categorie?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:42 schreef knep het volgende:
Tja, met 2 aankomsten bergop morgen en zondag mogen we eigenlijk niet klagen.
Beetje onzin, want daar is altijd kritiek genoeg opquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:41 schreef Blik het volgende:
[..]
helemaal mee eens, de Tour de France doet dit wel vaker. Maar dan mag je er geen kritiek op hebben als ze een HC-berg op 50 km van de finish stoppen...
Je wordt er moe van.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:43 schreef Sautor het volgende:
[..]
Mee eens, maar stop er dan helemaal geen bergen in, of wat heuvels. Want de kopgroep blijft toch wel bij elkaar (zie Kaisen), dus wat is dan de meerwaarde van die twee cols van de 1e categorie?
wat een kutwoordquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:48 schreef DutchSL het volgende:
Wie had het gisteren over kongsies en Spanjaarden die voor Spanjaarden rijden? Ik zie nu een heuze Angelsaksische kongsi...
In de tour de france doen ze het nog voor Montcoutie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:41 schreef Blik het volgende:
[..]
Al die vluchters hebben de halve dag in het wiel van twee/drie man die al het werk deden gehangen en gaan nu wel hun best doen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:58 schreef Pedroso het volgende:
Dacht dat ze wel rap gingen inlopen nu Radioschack en andere ploegen het tempo opvoeren maar voorlopig is daar nog geen sprake van. 2.40 nu.
Op dit moment denk ik dat ze het wel gaan halen. Helaas.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:51 schreef BlaZ het volgende:
Zit er dik in, voorsprong is niet zo groot.
Moet nog een minuutje vanaf lijkt me. Moreno wordt zo alsnog gevaarlijk.quote:
fixedquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:56 schreef BlaZ het volgende:
[..]
In de tour de france doen ze het nog voor Pau
Ze gokken op het klassement van Nieve...quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:14 schreef TheArt het volgende:
Wat doet Euskaltel nu eigenlijk? Vol met 3 man op kop in de kopgroep en de 3 man van Geox hoeven amper wat te doen en Geox wordt zo ook misschien nog leider in het ploegenklassement. En dat zonder veel te hoeven doen.
En dan Nieve zelf nu ook vol op kop rijden met zo'n weekend voor de boegquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze gokken op het klassement van Nieve...
Dat begrijp ik ook niet helemaal.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:16 schreef TheArt het volgende:
[..]
En dan Nieve zelf nu ook vol op kop rijden met zo'n weekend voor de boeg
Als we de mannen @ Eurosport moeten geoven zit ie er behoorlijk doorheen, dus zal lastig worden dan.quote:
Een beetje ja, maar er zitten er sowieso wel een stuk of vijf bij die sneller zijn en de Maar heeft veel werk verzet en rijdt puur voor Seeldraeyers volgens mij.quote:
Ja, hilarisch.quote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:28 schreef marcodej het volgende:
Nou, dat was nutteloos. Wel leuk, though.
Een combinatie denk ik...quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:32 schreef knep het volgende:
Kruijswijk krijgt vandaag een fikse tik, of laat hij hier zijn klassement lopen tbv Mollema en/of een ritzege?
Ik denk dat Kruijswijk sowieso wat minder is op dit moment en dan maar besloten heeft te laten lopen om morgen en overmorgen Bauke van dienst te kunnen zijn. Zelfde voor Slagter.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:32 schreef knep het volgende:
Kruijswijk krijgt vandaag een fikse tik, of laat hij hier zijn klassement lopen tbv Mollema en/of een ritzege?
Wie? Kruijswijk?quote:
De Maar zegt iequote:Op vrijdag 2 september 2011 17:34 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie? Kruijswijk?
Heeft ie niks te zoeken.
Ik denk dat een 25e plek voor hem nou niet meer echt van belang is. Gewoon wat minder deze ronde, niet meer aangedrongen, om dan het belangrijkste weekend nog van wat waarde te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:32 schreef knep het volgende:
Ow whehe ik lees over z'n naam heen. Hoofdletters FTW...quote:
Nou ja, ploegenklassement speelde nog mee en daarbij de druk op de concurrenten van Mollema zetten als hij in een kopgroep mee zou gaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik denk dat een 25e plek voor hem nou niet meer echt van belang is. Gewoon wat minder deze ronde, niet meer aangedrongen, om dan het belangrijkste weekend nog van wat waarde te kunnen zijn.
Mollema bedoel je.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:37 schreef TheArt het volgende:
Moreno is zijn leidersplaats in de combinatie kwijt aan Moreno.
Ploegenklassement is geen probleem aangezien Garate en Barredo vandaag wel mee waren. Als Kruijswijk en Slagter morgen dan goed mee zijn, is dit juist beter.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:38 schreef knep het volgende:
[..]
Nou ja, ploegenklassement speelde nog mee en daarbij de druk op de concurrenten van Mollema zetten als hij in een kopgroep mee zou gaan.
Nu zal het inderdaad een combinatie zijn van wat mindere vorm en alles op Mollema zetten.
Serieus: ja, hij rijdt niet meer onder de Nederlandse nationaliteit, dus onder de vlag van de Nederlandse Antillen zal hij wel meedoen.quote:
Tja dat klopt maar was natuurlijk nog niet duidelijk op het moment dat Kruijswijk eventueel liet lopen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ploegenklassement is geen probleem aangezien Garate en Barredo vandaag wel mee waren. Als Kruijswijk en Slagter morgen dan goed mee zijn, is dit juist beter.
Was misschien gewoon afgesproken werk. Weet jij veel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:39 schreef knep het volgende:
[..]
Tja dat klopt maar was natuurlijk nog niet duidelijk op het moment dat Kruijswijk eventueel liet lopen.
Vond ik ook al vaag jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:40 schreef TheArt het volgende:
Nog iets, Nibali zou op 4 sec. in het klassement moeten staan, maar staat nu op 24 sec. Heeft ie straftijd gekregen ofzo?
Problemen in de laatste kilometers, die nog niet verrekend zijn? Al is 20 seconden natuurlijk wel mooi rond..quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:40 schreef TheArt het volgende:
Nog iets, Nibali zou op 4 sec. in het klassement moeten staan, maar staat nu op 24 sec. Heeft ie straftijd gekregen ofzo?
Nee, want hij eindigde gewoon als 28e in de favorietengroep.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:41 schreef Sautor het volgende:
[..]
Problemen in de laatste kilometers, die nog niet verrekend zijn? Al is 20 seconden natuurlijk wel mooi rond..
Vaag...quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, want hij eindigde gewoon als 28e in de favorietengroep.
Kan best zijn dat de jury daar allang over heeft besloten en alvast in het computersysteem ingevoerd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tijdstraffen worden volgens mij altijd pas na de wedstrijd uitgesproken via een communiqué van de jury, zou ook de eerste keer zijn dat zoiets meteen na de finish wordt verrekend.
Met wat berg punten en een korte uitslag zou hij het wit en groen kunnen pakken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:39 schreef knep het volgende:
Als Mollema morgen en zondag kort zou eindigen heeft ie die trui zo weer terug, toch?
En daarbij is Kruiswijk niet in topvorm deze Vuelta. Dan kun je je wel de tandjes gaan rijden om op 5 minuten binnen te komen ipv 18 minuten maar dat is vrij nutteloos.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:31 schreef knep het volgende:
Kruijswijk vandaag dik kwartier verloren.
Schijnt dat rabobank heel veel werk heeft moeten verrichten toen zowat alle favorieten in een kopgroep zaten en Mollema niet.
Wacht maar tot Poels met 1 seconde verschil de Vuelta wint. Dan praat je wel anders ....quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:28 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonde dat Poels hier energie in steekt...
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:31 schreef knep het volgende:
Schijnt dat rabobank heel veel werk heeft moeten verrichten toen zowat alle favorieten in een kopgroep zaten en Mollema niet.
In feite alleen Wiggins en Nibali dus. Leverde Nibali wel die 6 seconden op maar later brak de groep en zaten Wiggins en Nibali in het tweede deel. Astana deed daarna genoeg werk op de klim om de hele groep terug te halen. Rabo zal daar ook gewerkt hebben maar zeker niet alleen.quote:Matteo Montaguti, Dimitri Champion and Nicolas Roche (AG2R), Sergio Miguel Moreira Paulinho and Tiago Machado (Radioshack), Vincenzo Nibali, Eros Capecchi and Damiano Caruso (Liquigas), Bradley Wiggins (Sky), Fabian Cancellara, Maxime Monfort, Thomas Rohregger and Oliver Zaugg (Leopard), Carlos Sastre Candil and David De La Fuente Rasilla (Geox), Vladimir Karpets, Eduard Vorganov and Yury Trofimov (Katusha), Angel Madrazo Ruiz and Benat Intxausti Elorriaga (Movistar), Enrico Gasparotto and Evgeny Petrov (Astana), Carlos Barredo Llamazales (Rabobank), Igor Anton Hernandez and Gorka Verdugo Marcotegui (Euskaltel), David Moncoutie and Rein Taaramae (Cofidis), Yukihiro Doi (Skil), Sylvain Chavanel, Kevin Seeldraeyers and Dario Cataldo (Quickstep), Stijn Devolder and Ruslan Pydgornyy (Vacansoleil).
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:31 schreef knep het volgende:
quote:'Ploeg opgeofferd'
De Raboploeg moest op haar beurt de eerste zware klim van de dag alle zeilen bijzetten om kopman Mollema in de race voor het klassement te houden. Een groep van dertig renners met vrijwel alle toppers, maar zonder Bauke, was weggereden. “Toen heeft de ploeg een hele zware inspanning moeten verrichten. Daar hebben we bijna de hele ploeg aan opgeofferd”, bekende ploegleider Erik Dekker. “Daarom hadden we uiteindelijk ook niemand meer mee in die grote ontsnapping. Maar het moest, want de klassementskansen waren toen echt in gevaar.”
Hij moet dan wel World Tour punten halen/gehaald hebben als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:39 schreef Sautor het volgende:
[..]
Serieus: ja, hij rijdt niet meer onder de Nederlandse nationaliteit, dus onder de vlag van de Nederlandse Antillen zal hij wel meedoen.
Ahh, ik snap het al. Eerste 10 landen van de World Tour mogen meedoen, dan mogen de toplanden van de Contintental Tour (Europe / Africa etc) meedoen. Of, als er een renner van een land in de top 100 van de World Tour staat, maar het land niet via een weg gekwalificeerd wordt. In dat geval komen de Nederlandse Antillen dus flink te kort, en mag hij niet meedoenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef F_JD het volgende:
[..]
Hij moet dan wel World Tour punten halen/gehaald hebben als ik het goed heb.
Hmm, de UCI telt alles nog onder Nederlandse Antillen. Al is komt iedereen die daar punten van scoort onder de vlag van Curacao uit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:01 schreef DutchSL het volgende:
Hij rijdt voor Curacao, de Nederlandse Antillen zijn formeel ontbonden vorig jaar.
2 Hele steile kilometers voor de rest geen echt zware klim.quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:07 schreef Waaghals het volgende:
Die laatste berg schijnt weer niet echt lastig te zijn. Ik gok dan maar op een sprintje tussen Rodriguez en Mollema en weer kleine verschillen in de top 10
Of een aanval van Nibali en Mollema in de afdaling van de voorlaaste berg![]()
15.55 op Sporza iig.quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:46 schreef Felagund het volgende:
Wel een suggestief etappeprofiel dan. Daar lijkt het net of het laatste gedeelte van de slotklim een stuk steiler is dan de rest van de klim.
Ik heb er ook zin in, door werk deze week weinig kunnen zien. Start vanmiddag de uitzending weer om 15:00?
Hoop wel dat ze daarbij zijn met de camera's. Uitzending begint om 16.00 uur volgens mij, uur later dan gisteren.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:47 schreef Maurice_Moss het volgende:
Het zou mooi zijn als het al los gaat op de voorlaatste berg vandaag, die lijkt toch iets lastiger dan de slotklim.
Dit is de slotklim:quote:Op zaterdag 3 september 2011 09:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
2 Hele steile kilometers voor de rest geen echt zware klim.
[ afbeelding ]
Ok, Wuyts zij gisteren dat vandaag om 16.00 uur de uitzending begint. Volgens mij lopen de live-uitzendingen gelijk op met Eurosport. We zien het wel.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:27 schreef vanBoeschoten het volgende:
Eurosport staat vanaf 15:00 live.. Vaak eerst een uur van gister maar vaak staat dat dan apart in de gids vermeld dacht ik en nu niet..
Laatste 6 km wordt het wat, daarvoor niet echt selectief.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dit is de slotklim:
[ afbeelding ]
Voorsprong 38 sec. Maar er wordt volop gejaagd.quote:SANCHEZ GIL Luis Leon (158), DE LA FUENTE RASILLA David (063), BELLOTTI Francesco (009), HOWARD Leigh (076), TAARAMAE Rein (047), BAGOT Yohan (041), AZANZA SOTO Jorge (058), JÖRGENSEN Jonas Aaen (165), RIGHI Daniele (097), KROON Karsten (039), BENITEZ ROMAN Jose Alberto (022), VANMARCKE Sep (199), BONNAFOND Guillaume (012), VORGANOV Eduard (089), MONDORY Lloyd (017), ISASI FLORES Inaki (052), KUSCHYNSKI Aliaksandr (083)
'Ai ai ai'quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:31 schreef Drebbelman het volgende:
Is het commentaar van Sporza bij de val van Bakelants nog ergens terug te vinden?
Idd, wel 2 man van Katusha en dit keer wel attent iemand van Rabo mee.quote:29 12 BONNAFOND, Guillaume ALM + 12' 44''
41 158 SÁNCHEZ, Luis León RAB + 27' 58''
54 89 VORGANOV, Eduard KAT + 51' 44''
55 63 DE LA FUENTE, David GEO + 52' 45''
95 52 ISASI, Iñaki EUS + 1h 37' 44''
96 17 MONDORY, Lloyd ALM + 1h 38' 44''
98 58 AZANZA, Jorge EUS + 1h 40' 08''
121 9 BELLOTTI, Francesco LIQ + 1h 57' 43''
128 41 BAGOT, Yohan COF + 2h 01' 25''
124 47 TAARAMAE, Rein COF + 2h 00' 43''
140 39 KROON, Karsten BMC + 2h 16' 37''
148 97 RIGHI, Daniele LAM + 2h 24' 09''
150 83 KUSCHYNSKI, Aliaksandr KAT + 2h 26' 23''
151 165 JÖRGENSEN, Jonas Aaen SBS + 2h 26' 36''
152 22 BENÍTEZ, Alberto ACG + 2h 27' 56''
162 76 HOWARD, Leigh THR + 2h 45' 15''
164 199 VANMARCKE, Sep GRM + 2h 49' 02''
lol, dank jequote:Op zaterdag 3 september 2011 13:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
'Ai ai ai'
Dat was alles wat er gezegd werd in een eerste reactie.
Mwoah....vind het eigenlijk 3 keer niks.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:53 schreef Leatherface het volgende:
Best een leuke kopgroep eigenlijk, qua namen althans.
Op Eurosport begint het volgens mij ook om 15:00.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:37 schreef JimboSlice het volgende:
Het lijkt er op dat de NOS livestream om 3 uur start
Ik denk dat 'gewoon wat te doen hebben' ook wel meespeelt. Met een groep van zo'n omvang kost het ook niet echt meer energie dan in het peloton rijden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:59 schreef Drebbelman het volgende:
Ik vraag me altijd af waarom je als niet-klimmer in een etappe als vandaag in de kopgroep zou gaan zitten.
quote:Zaterdag, 15.00 uur
Veertiende etappe
Astorga - La Farrapona. Lagos de Somiedo
(175,8 kilometer)
(tot circa 16.00 uur zonder commentaar)
Vreemder als je weet dat dat geen foto van vandaag isquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als je deze foto ziet:
[ afbeelding ]
Toen ging die nog veel harder onderuit ja (Waalse Pijl 2010)quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niet zo vreemd als je deze foto ziet:
[ afbeelding ]
*Gaat in de schaamhoek staan*quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:01 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Vreemder als je weet dat dat geen foto van vandaag is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |