Ik heb er ook geen moeite mee, maar ik voorzie de ellende die ik eerder beschreef.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of er al wolven in nederland zijn, het gefluister zegt niets. Maar als dit dier een echte wolf is en bij luttelgeest was dan was deze al een tijdje in nederland en waar er 1 is zijn er waarschijnlijk(niet zeker) meer.
Maar mensen hebben de neiging om snel te denken aan wat "cools" zoals een poema of een wolf, of dat nu waar is of niet.
Voor hetzelfde geld is het een kruising, hier in de krant stond dat ze er zo zeker van waren omdat het dier niet gechipt was, dat vond ik dan weer een echte onzin uitspraak, alsof alle "honden" gechipt zijn.
Al met al, als blijkt dat er al wolven in nederland zijn dan veroorzaken ze geen last.
Ik zou het wel tof vinden, wat grotere roofdieren ben ik blij mee.
Tja, het zou zomaar een wolf van een dierhandelaar kunnen zijn die verdorst is tijdens het transport, en dat ze daar een "geintje" mee hebben uitgehaald.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wolfshonden (Charlois en andere) zijn relatief duur, zeldzaam en allemaal gechipped, vandaar die opmerking denk ik![]()
Het exemplaar dat gevonden is, is een vrouwtje. Het zijn vooral de mannetjes die lange afstanden alleen afleggen, dus dat doet vermoeden dat er meer zijn. Als de wolf op de vindplek ook werkelijk is aangereden.
Gezien het geslacht van het gevonden dier, is optie 1 reeeler dan optie 2quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, het zou zomaar een wolf van een dierhandelaar kunnen zijn die verdorst is tijdens het transport, en dat ze daar een "geintje" mee hebben uitgehaald.
Verder leggen wolven grote afstanden af, of liever, dat kunnen ze. Gewoon even de boel verkennen.
Het is een optie, maar hun argumentering is wat apart. Binnen 15 kilometer van de vindplaats zijn meerdere plekken waar bevers voorkomen, en langs de duitse grens zijn er ook genoeg gebieden waar bevers zitten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:15 schreef MBRK het volgende:
"Wolf in de polder zo goed als zeker een grap"
http://www.denoordoostpol(...)r-een-grap%e2%80%99/
Welke bedoel je precies dan? Volgens mij is dit voornamelijk in de andere polder, Lelystad/Dronten.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is een optie, maar hun argumentering is wat apart. Binnen 15 kilometer van de vindplaats zijn meerdere plekken waar bevers voorkomen, en langs de duitse grens zijn er ook genoeg gebieden waar bevers zitten.
Yep. ik snap zijn argumenten ook niet.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het is een optie, maar hun argumentering is wat apart. Binnen 15 kilometer van de vindplaats zijn meerdere plekken waar bevers voorkomen, en langs de duitse grens zijn er ook genoeg gebieden waar bevers zitten.
... Het zijn schuwe beesten ...quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:15 schreef MBRK het volgende:
Pool tuft door Duitsland met zijn busje, knalt op een wolfquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yep. ik snap zijn argumenten ook niet.
En hoe verklaart ie een dode wolf langs de weg met een bever in zijn buik als grap?
Iemand heeft een wolf in gevangenschap, voert deze een bever, de wolf sterft somehow en de eigenaar legt hem ergens bij Luttelgeest langs de weg? En dat is dan een grap?
En nu zijn alle Nederlanders doodsbang voor de wolfquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:42 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Pool tuft door Duitsland met zijn busje, knalt op een wolfsleurt dat beest mee achterin de bus naar Nederland waar hij werkt en.... gooit hem daar aan de kant van de weg?
Net goed voor zequote:Op donderdag 11 juli 2013 16:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En nu zijn alle Nederlanders doodsbang voor de wolf
Zie waarneming.nlquote:Op donderdag 11 juli 2013 16:28 schreef MBRK het volgende:
[..]
Welke bedoel je precies dan? Volgens mij is dit voornamelijk in de andere polder, Lelystad/Dronten.
Als hij de ketelbrug is overgewandeld was hij vast wel eerder gespot
Vossen op vlieland waren een erg groot probleem. Die worden actief bejaagd door Staatsbosbeheer daar.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:28 schreef WammesWaggel het volgende:
Het feit dat er nabij een zeehond heeft gelegen is een indicatie dat ook dit een grap zou zijn, net zoals die vos op Texel een paar jaar geleden
Iemand rijdt in Polen een wolf aan, en legt die hier op de weg. Die gedachtegang kan ik nog wel volgen, want hi-ha-ho heel Nederland twee weken in rep en roer. Alleen de beargumentatie is nogal slap. Een foto van een bebloede danwel bloedloze weg zou meer zeggen.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yep. ik snap zijn argumenten ook niet.
En hoe verklaart ie een dode wolf langs de weg met een bever in zijn buik als grap?
Iemand heeft een wolf in gevangenschap, voert deze een bever, de wolf sterft somehow en de eigenaar legt hem ergens bij Luttelgeest langs de weg? En dat is dan een grap?
De weerribben zijn vlakbij luttelgeest, daar zitten bevers, dus ik vind het een aparte opmerking dat er geen bevers zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:15 schreef MBRK het volgende:
Als het om een rashond gaat wel ja en ook nog eens hier vandaan. Maar het is geen wet van meden en perzen dat alle honden(of kruisingen) gechipt zijn.quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wolfshonden (Charlois en andere) zijn relatief duur, zeldzaam en allemaal gechipped, vandaar die opmerking denk ik![]()
Het exemplaar dat gevonden is, is een vrouwtje. Het zijn vooral de mannetjes die lange afstanden alleen afleggen, dus dat doet vermoeden dat er meer zijn. Als de wolf op de vindplek ook werkelijk is aangereden.
Oh ja, men wil graag natuur, maar niet dat de natuur zich ook als natuur gedraagt. Vreselijk irritant...quote:Op donderdag 11 juli 2013 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee, maar ik voorzie de ellende die ik eerder beschreef.
Weet je nog toen de gieren in Nederland waren en de een na de andere met veel moeite terug gefokte ooievaars opvraten?
Weer zes rapporten geschrevenquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:46 schreef El_Liberaliste het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)gelegd-als-grap.html
Wat een heerlijke troll![]()
![]()
Heel Nederland inclusief de politiek erin getuind.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |