abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101486676
quote:
AMSTERDAM - Onthullingswebsite Wikileaks heeft een document gepubliceerd met daarin de telefoonnummers van, onder anderen, diverse Nederlandse prominenten.

Foto: ANP
Zo is in de ‘cable’ het telefoonnummer van koningin Beatrix op paleis Noordeinde te vinden. Ook staan de contactgegevens van oud-premier Jan Peter Balkenende, oud-minister Ben Bot en defensieminister Henk Kamp in het document.
De NOS meldt vrijdag dat het niet de bedoeling was van Wikileaks om de gegevens ongecensureerd op het internet te zetten, maar dat het door een fout van de Britse krant The Guardian toch is gebeurd.
De onthullingswebsite meldt vrijdag dat de organisatie het volledige bestand van ruim 250.000 geheime Amerikaanse ambtsberichten op internet heeft geplaatst.
De berichten van diplomaten zijn zonder wachtwoord te doorzoeken, berichtte WikiLeaks berichtte vrijdag op Twitter. De informatie is niet bewerkt, zodat ook de namen van geheime informanten van de VS te lezen zijn.
Bron

Hoe zal ze de telefoon opnemen? Dat is het eerste wat ik mij afvroeg. "Hallo, Trix hier"? Heeft ze een Voicemail met hippe boodschap? Neemt ze op in het Nederlands, of in het Engels?
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_101486722
WikiLeaks-lek: alles ligt op straat

Was daar ook al vermeld ;)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 2 september 2011 @ 13:40:39 #3
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_101486723
Ik neem aan dat iemand anders de telefoon opneemt.
pi_101486734
zeer slordig en slecht dat deze data zo op straat komt.
ik juig wikileaks toe, maar sommige shit is gewoon niet voor iedereen bestemd..

ik denk trouwens dat ze gewoon opneemt met: WAT MOT JE! ik lig te pitten ja!
pi_101486771
Alsof je Bea zelf aan de lijn krijgt :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_101486813
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Alsof je Bea zelf aan de lijn krijgt :')
Als het om een geheim nummer gaat: Waarom niet? Lijkt me dat die ook wil bellen. En dat als Amalia d'r oma wilt spreken, dat die niet eerst de RVD aan de lijn krijgt, vervolgens een assistent, om daarna oma te mogen spreken.
  vrijdag 2 september 2011 @ 13:44:45 #7
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_101486866
En waar is dit nou weer goed voor? Kost weer handen met geld om die telefoonnummers te veranderen, en het gaat echt totaal nergens over. Als zelfs je telefoonnummer niet meer geheim mag zijn...

Ook al geeft Wikileaks aan dat 'het niet de bedoeling was': dan is ook Wikileaks dus niet te vertrouwen met informatie. Blijkbaar kunnen ze toch niet anders dan ongecontroleerd allerlei informatie de wereld inslingeren, ongeacht bron of impact. Lijkt me dat je als zgn. klokkenluider wel twee keer nadenkt voordat je nu je gevoelige info aan Wikileaks doorspeelt.
Ik wens je een dolfijne dag
pi_101486901
quote:
2s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Als het om een geheim nummer gaat: Waarom niet? Lijkt me dat die ook wil bellen. En dat als Amalia d'r oma wilt spreken, dat die niet eerst de RVD aan de lijn krijgt, vervolgens een assistent, om daarna oma te mogen spreken.
-Ja, met Amalia, mag ik oma even. O-)
+Ja, wat nou, dat ken iedereen wel zeggen }:|
- ;(
pi_101486916
Ook hangt bij sommige mensen hen leven vanaf.
Net als bijv. arrestatieteams bij de politie enz. ook vaak bivakmutsen op hebben, als je dan de identiteit bekend maakt lopen ze gevaar.....
pi_101486998
op geenstijl staat de telefoonnummer.
pi_101487000
Maar ligt nou alles ongecensureerd op straat? Want in de door henzelf gepubliceerde stukken waren bepaalde dingen onherkenbaar gemaakt.
pi_101487090
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Maar ligt nou alles ongecensureerd op straat? Want in de door henzelf gepubliceerde stukken waren bepaalde dingen onherkenbaar gemaakt.
Yep, alles ligt op straat

WikiLeaks-lek: alles ligt op straat
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_101487094
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:49 schreef CaptainCookie het volgende:
ja, staat op geenstijl.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101487252
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:45 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

- ;(
BLijkbaar is dat toch het geval, ene 'MR. PIM WALDECK' neemt de telefoon op :P
  vrijdag 2 september 2011 @ 17:29:37 #15
344173 VladimirPoetin
is geen Poetin-fan
pi_101495079
quote:
C. NAME OF HEAD OF STATE: QUEEN BEATRIX TITLE: HER MAJESTY QUEEN BEATRIX, QUEEN OF THE NETHERLANDS, PRINCESS OF ORANGE-NASSAU, ETC., ETC.; OFFICE TEL NO: 31-70-362-4701 (24 HOURS) RESIDENCE TEL NO: 31-70-347-7071; COMMENT: THE QUEEN SPEAKS ENGLISH; CALLS WILL BE FORWARDED TO THE GRANDMASTER OF THE QUEEN'S HOUSEHOLD, MR. PIM WALDECK, BEFORE BEING PUT THROUGH.
Wie belt Bea even om te zeggen dat ze mag ophoepelen. En dat het niet netjes is om naar de dictator gaat van Oman, terwijl Libië plat gebombadeerd word omdat er daar een dictator is.
pi_101497662
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:45 schreef CafeRoker het volgende:

[..]

- ;(
:D
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_101499779
nummer van de paus is ook bekend, gaat lekker zo.
pi_101499826
Wat aardig van die Wikileaks lui... dan krijgt de Koningin ook eens contact met de buitenwereld. :D
  vrijdag 2 september 2011 @ 19:55:32 #19
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_101500110
Belachelijk dit. Ik hoop dat die hele organisatie zo snel mogelijk opgerold wordt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 2 september 2011 @ 19:56:47 #20
344173 VladimirPoetin
is geen Poetin-fan
pi_101500167
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:55 schreef Fir3fly het volgende:
Belachelijk dit. Ik hoop dat die hele organisatie zo snel mogelijk opgerold wordt.
:')
pi_101500246
"Met mij"
pi_101500586
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:55 schreef Fir3fly het volgende:
De organisatie is inmiddels erg uitgebreid, naast de kern van het koninklijk huis heb je de vele prinsen en prinsjes/princessen, over de bastaarden maar te zwijgen ;)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_101500669
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:58 schreef boyv het volgende:
"Met mijWij"
van Oranje Nassouw, Gravin van Buren, Lippe Biesterveld, enzovoort enzovoort
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:10:51 #24
344173 VladimirPoetin
is geen Poetin-fan
pi_101500751
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:08 schreef Oud_student het volgende:

[..]

van Oranje Nassouw, Gravin van Buren, Lippe Biesterveld, enzovoort enzovoort
Nee in het Engels:
COMMENT: THE QUEEN SPEAKS ENGLISH
pi_101500829
OMG Wikileaks doet shit die niet mag
laten we snel met ze allen ertegen zeggen dat ze stout zijn, en allemaal tegen wiki leaks gaan zijn zodat die enge mannetjes maar snel stoppen met informatie openbaar maken
/sarcasm

iemand al gebeld?
of gewoon fake bericht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')