SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
[ Bericht 0% gewijzigd door Flodder450 op 02-09-2011 16:22:09 ]![]()
werken alle servers in de OP wel, anders kun je ze er net goed uit halen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
ik wil het filmpje echt wel vandaag zien hoor!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
jij werkt voor prorail?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Flodder, mooi klooster, heb je nog meer pics ervan?
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Helaas doet minecraft het niet meer.
Laat constant mn vid. drivers vastlopen waarna windows het moet herstellen.
Beetje raar want dat kwam eerst niet zo heel vaak voor. (of meer random) nu is het iedere minuut.
5870 kaartje trouwens.
Heb alles al geprobeerd incl. minecraft.jar en dan met speciale snelkoppeling opstarten.
Wou dat ze een ander platform gebruikte behalve dat brakke java.![]()
al je drivers updaten naar de laatste versie, dat werkte voor mijquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Helaas doet minecraft het niet meer.
Laat constant mn vid. drivers vastlopen waarna windows het moet herstellen.
Beetje raar want dat kwam eerst niet zo heel vaak voor. (of meer random) nu is het iedere minuut.
5870 kaartje trouwens.
Heb alles al geprobeerd incl. minecraft.jar en dan met speciale snelkoppeling opstarten.
Wou dat ze een ander platform gebruikte behalve dat brakke java..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
FFS! Dit hele spel wordt naar de klote geholpen door 12 jarige kindjes die griefen en stelen en alles wat niet mag, echt super irritant!![]()
al geprobeerd maar ik loop steeds tegen een raar probleem aan waardoor de CCC (catalyst control center) het niet meer goed doet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
al je drivers updaten naar de laatste versie, dat werkte voor mij.
bijv. ik uninstall de oude drivers en CCC - installeer de nieuwe (na heropstart etc) maar dan kan ik CCC niet meer gebruiken.
Als ik er op klik gebeurt er niks.
Zover ik weet is dit een public assembly key probleem dat steeds blijft verwijzen naar de oude ccc.
ik weet ook welke bij ati horen maar als ik ze wil verwijderen (incl. in admin mode) kan het niet verwijderd worden vanwege dat het zogenaamd in gebruik is.
Dus ik zit vast aan oude drivers en ccc.
Very annoying probleem.![]()
Delete die hele bende en gebruik omega drivers.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
beter beveiligenquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:35 schreef replay11nl het volgende:
FFS! Dit hele spel wordt naar de klote geholpen door 12 jarige kindjes die griefen en stelen en alles wat niet mag, echt super irritant!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:!
Het filmpje staat denk ik vandaag online, ik moet nog even bloopers afmaken (en dat alternatieve einde filmen), en daarna is het wel klaar, gok ik.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Die zijn er niet voor Windows 7quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:44 schreef SosuaCafe het volgende:
Delete die hele bende en gebruik omega drivers.
Zouden die trouwens een FirePro M5800 ondersteunen? Die laptop drivers van HP lopen zwaar achter
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
ik wil er vanavond van genieten !quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:47 schreef MrEarcheese het volgende:
[..]!
Het filmpje staat denk ik vandaag online, ik moet nog even bloopers afmaken (en dat alternatieve einde filmen), en daarna is het wel klaar, gok ik.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Of morgen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik wil er vanavond van genieten !A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
en soms rijdt ie gewoon een uurtje niet!quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wanneer zal HL:Ep3 uitkomen. Ik gok tegen minecraft 2.5
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |