Lekker! Geniet ervan allebeiquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:00 schreef golfer het volgende:
JAAAA!!!!!
B. heeft nu 3 weken (!!!!) vakantie.
Ben je opgelucht nu?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:03 schreef Isabeau het volgende:
MRI gaat maandag niet door; MRI is stukEn daarvoor heb ik dus vrij genomen van mijn nachtdienst
Wij houden zo van uitstel hequote:Op vrijdag 2 september 2011 17:04 schreef Isabeau het volgende:
JaAlhoewel ik me er ook op had voorbereid natuurlijk.
Heeft Ross trouwens mee gefietst?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef Isabeau het volgende:
*puf* *puf* net bijna 50 km over de Drentse hei gefietst (samen met heel pensioengerechtigd Drenthe).
mobiel bereikbaar zijn is overrated hequote:Op vrijdag 2 september 2011 17:06 schreef Isabeau het volgende:
Slecht eigenlijk.
En die mevrouw deed best verwijtend aan de telefoon omdat het arme ding me al uren had proberen te bellen. Ja, ik neem geen mobieltjes mee als ik een heel eind ga fietsen hoor
Tja Fortuna, VVV, MVV, Roda. Ja dan zou ik ook voor Ajax kiezenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Waarom zit Limburg vol met ajacieden?
Omdat ze in tegenstelling tot Brabanders goede smaak hebben?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:22 schreef Memento-Mori het volgende:
Waarom zit Limburg vol met ajacieden?
Was ik al een tijdje hoor! Maar dan zie ik van jou weer iets voorbij komen en dan denk ik: oja! Daar even weer kijkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 17:22 schreef AnneX het volgende:
Oh leuk Lie, ben jij nu ook fan van de Kayotic kitchen ?
Ga jij naar de ( grote) stad als je naar de toko gaat?
En Lein ( en Kaas) hadden echt iets te VIER-en.
1) jarig 2) huis 3) samenwoondinges en Vier ) de nieuwe baan.
Hoera voor de vakantiegangers...( en trouwdag).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |