abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 7 september 2011 @ 21:41:27 #101
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_101690523
Kut ;( Mijn huid ziet er nu zo uit:

Ik ga sowieso binnenkort een afspraak maken bij de huisarts want ik ben het gezeik gewoon zat, bah, ik wil dat er een einde aan komt. Wellicht heeft het ook wel te maken met mn nieuwe foundation, maar als ik dat niet doe heb ik er alsnog gewoon last van, misschien in wat mindere mate maar that's it -O-
Pff. Shoot me. Heeft iemand huid voor me te leen? ;(
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_101690874
quote:
9s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:41 schreef Enfermera het volgende:
Kut ;( Mijn huid ziet er nu zo uit:
[ afbeelding ]
Ik ga sowieso binnenkort een afspraak maken bij de huisarts want ik ben het gezeik gewoon zat, bah, ik wil dat er een einde aan komt. Wellicht heeft het ook wel te maken met mn nieuwe foundation, maar als ik dat niet doe heb ik er alsnog gewoon last van, misschien in wat mindere mate maar that's it -O-
Pff. Shoot me. Heeft iemand huid voor me te leen? ;(
Pff, klote! Ik kan me voorstellen dat je zo baalt van je huid. Ik heb zelf geen ernstige acne, maar wel hele irritante talgkliertjes op mijn kin waar ik wel een soort hele hardnekkige whiteheads van kreeg. Helemaal niks hielp, tot dat ik Paula's Choice probeerde. Vooral de 2% bha lotion is super! Heeft het voor mij helemaal opgelost. Ik kan me voorstellen dat je al superveel geprobeerd hebt, maar misschien toch een tip?
  woensdag 7 september 2011 @ 21:52:22 #103
57434 Marloes
Digital Love
pi_101691015
Of benzoylperoxide?
The more you try to erase me,
The more that I appear.
  woensdag 7 september 2011 @ 21:52:46 #104
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_101691044
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:49 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Pff, klote! Ik kan me voorstellen dat je zo baalt van je huid. Ik heb zelf geen ernstige acne, maar wel hele irritante talgkliertjes op mijn kin waar ik wel een soort hele hardnekkige whiteheads van kreeg. Helemaal niks hielp, tot dat ik Paula's Choice probeerde. Vooral de 2% bha lotion is super! Heeft het voor mij helemaal opgelost. Ik kan me voorstellen dat je al superveel geprobeerd hebt, maar misschien toch een tip?
Nou, ik weet ook niet of ik zozeer acne heb, maar het blijft wel gewoon lang doorzeuren -O- Ik ben al lang en breed de pubertijd uit, mag je het dan acne noemen? :+ :')
Thanks! :) Ik zal er eens naar kijken. Maar ik denk dat ik eerst even het oordeel van de huisarts afwacht, of evt die van de dermatoloog. :) Waar kan ik die Paula's Choice kopen?
I never look back, darling. It distracts from the now.
  woensdag 7 september 2011 @ 21:54:12 #105
57434 Marloes
Digital Love
pi_101691107
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:52 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nou, ik weet ook niet of ik zozeer acne heb, maar het blijft wel gewoon lang doorzeuren -O- Ik ben al lang en breed de pubertijd uit, mag je het dan acne noemen? :+ :')
Thanks! :) Ik zal er eens naar kijken. Maar ik denk dat ik eerst even het oordeel van de huisarts afwacht, of evt die van de dermatoloog. :) Waar kan ik die Paula's Choice kopen?
Kun je bestellen op internet :)
Ik had laatst ook een paar proefjes besteld, ik vond niet alles fijn maar die BHA is oke!
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_101691866
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:52 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Nou, ik weet ook niet of ik zozeer acne heb, maar het blijft wel gewoon lang doorzeuren -O- Ik ben al lang en breed de pubertijd uit, mag je het dan acne noemen? :+ :')
Thanks! :) Ik zal er eens naar kijken. Maar ik denk dat ik eerst even het oordeel van de huisarts afwacht, of evt die van de dermatoloog. :) Waar kan ik die Paula's Choice kopen?
Tsja, puistjes etc zijn voor mij gewoon acne. En idd, www.paulaschoice.nl kan je producten kopen. Ik had na ongeveer een maand tijd goed resultaat. Ik gebruik echt alles van Paula's Choice en ik heb echt al heel veel geprobeerd: Dermalogica, Mario Badescu, Decleor en weet ik wat nog meer, maar ik blijf zeker weten bij mijn Paula's Choice!
  woensdag 7 september 2011 @ 22:09:44 #107
350922 Ninjaninja
www.eenmeninghebbenisgezond.nl
pi_101691976
Louis Widmer is ook een merk dat aangeraden word voor slechte, droge, enzovoorts huid. verkopen we bij de drogist waar ik werk en sommige klanten zweren er echt bij....
  woensdag 7 september 2011 @ 22:57:41 #108
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101694155
Enfermera: hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik dacht dat je richting de 30 ging maar weet het niet zeker meer...
Als je er al zo lang mee zit is het zeker niet gek om eens langs de huisarts te gaan. Hoop dat je er goed naar laat kijken en eventueel laat doorsturen naar een dermatoloog.
Lijkt me heel vervelend voor je!

Ikzelf heb echt geen probleemhuid, alleen wat roodheid en soms droogtevelletjes omdat ik zo'n lichte en dunne huid heb.
Ik heb gisteravond en vanmorgen mijn Dermalogica probeerset gebruikt en mijn huid is nu heerlijk egaal en superglad door de scrub (microfoliant).
Maar goed, eerst eens een tijd proberen om te kijken of dat wat voor me is.
Als het niet rood is gebruik ik ook vaak geen foundation.
Kon me echter niet inhouden dus heb de Bourjois Healthy mix Serum foundation gekocht. Ik heb nu een iets donkerdere kleur nodig dan mijn Healthy Mix, vandaar ;)
En een nieuwe dieproze lipstick gekocht, fijn zo'n 2 = 1 actie bij Etos *O*

Morgenavond oefenen voor vrijdag (trouwen *O*) en dan vrijdag lekker kwasten op mezelf en mijn zusjes :)
Leuk, heel veel zin in!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  woensdag 7 september 2011 @ 23:45:41 #109
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101696052
Toen ik in de pubertijd er ook veel last van had, heb ik van de dokter Minerva-pil gekregen, ook bekend als de Diana35 of hoe het vroeger heette.
Ik had echt een super gladde huid :o soms in de stopweek kwam er iets naar boven, maar verder was gewoon helemaal mooi egaal en een kalme huid.

Nu ben ik laatst dus overgstapt naar een lichte pil om verschillende redenen. Ben nu bijna 22 en heb gewoon weer last van acne. Niet meer zo belachelijk veel als voor de pil en ik kan het nu best goed in toom houden met de Vanishing cream van Lush. Maar mijn bovenrug zit weer helemaal vol }:| Die smeer ik dus niet in omdat mij dat gewoon niet lukt tussrn mijj schouderbladen. En het zijn ook van die pijnlijke dingen, tijdens het slikken van de Minerva had ik daar totaal geen last meer van.

Maja ik weet niet wat jouw situatie is, of je een pil slikt, of je dat niet wilt etc. Maar als dat voor jou wel een optie is zou ik dat sowieso aankaarten bij je huisarts.
吴 曼 迪
  woensdag 7 september 2011 @ 23:46:25 #110
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101696088
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:

Morgenavond oefenen voor vrijdag (trouwen *O*) en dan vrijdag lekker kwasten op mezelf en mijn zusjes :)
Leuk, heel veel zin in!
Oeeeh spannend!
吴 曼 迪
pi_101697145
Het is toch ook wat hè, die acne }:| Wordt je altijd verteld dat het typisch iets is waar je als puber last van hebt en dat je alleen maar geduld hoeft te hebben, ben je inmiddels over de 20 en heb je er nog/krijg je er opeens last van.
I reject reality and substitute my own
  donderdag 8 september 2011 @ 17:49:13 #112
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_101716013
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 21:54 schreef Marloes het volgende:

[..]

Kun je bestellen op internet :)
Ik had laatst ook een paar proefjes besteld, ik vond niet alles fijn maar die BHA is oke!
Thanks :)
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 22:07 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Tsja, puistjes etc zijn voor mij gewoon acne. En idd, www.paulaschoice.nl kan je producten kopen. Ik had na ongeveer een maand tijd goed resultaat. Ik gebruik echt alles van Paula's Choice en ik heb echt al heel veel geprobeerd: Dermalogica, Mario Badescu, Decleor en weet ik wat nog meer, maar ik blijf zeker weten bij mijn Paula's Choice!
Nouja, er zit wel een groot verschil tussen echte acne en gewoon wat puistjes hoor.. Vind ik iig.
Ah. :) Ook een gevoelig huidje? :P
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 22:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Enfermera: hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik dacht dat je richting de 30 ging maar weet het niet zeker meer...
Als je er al zo lang mee zit is het zeker niet gek om eens langs de huisarts te gaan. Hoop dat je er goed naar laat kijken en eventueel laat doorsturen naar een dermatoloog.
Lijkt me heel vervelend voor je!

Ikzelf heb echt geen probleemhuid, alleen wat roodheid en soms droogtevelletjes omdat ik zo'n lichte en dunne huid heb.
Ik heb gisteravond en vanmorgen mijn Dermalogica probeerset gebruikt en mijn huid is nu heerlijk egaal en superglad door de scrub (microfoliant).
Maar goed, eerst eens een tijd proberen om te kijken of dat wat voor me is.
Als het niet rood is gebruik ik ook vaak geen foundation.
Kon me echter niet inhouden dus heb de Bourjois Healthy mix Serum foundation gekocht. Ik heb nu een iets donkerdere kleur nodig dan mijn Healthy Mix, vandaar ;)
En een nieuwe dieproze lipstick gekocht, fijn zo'n 2 = 1 actie bij Etos *O*

Morgenavond oefenen voor vrijdag (trouwen *O*) en dan vrijdag lekker kwasten op mezelf en mijn zusjes :)
Leuk, heel veel zin in!
26 dus dan zit ik wel goed volgens mij :') ;(
Nou precies, leek mij ook geen slecht plan. Nouja... Weetje, af en aan altijd wel wat, ik denk dat het deels erfelijkheid is, deels mn anticonceptie (maar qua stemmingswisselingen voel ik me daar juist goed bij) en deels wat ik eet en stress. Maarja, het zullen ook vast wel nog meer factoren zijn waar ik weinig aan kan doen.
Fijn dat jij iig weinig problemen ermee hebt O+
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:45 schreef megamandy het volgende:
Toen ik in de pubertijd er ook veel last van had, heb ik van de dokter Minerva-pil gekregen, ook bekend als de Diana35 of hoe het vroeger heette.
Ik had echt een super gladde huid :o soms in de stopweek kwam er iets naar boven, maar verder was gewoon helemaal mooi egaal en een kalme huid.

Nu ben ik laatst dus overgstapt naar een lichte pil om verschillende redenen. Ben nu bijna 22 en heb gewoon weer last van acne. Niet meer zo belachelijk veel als voor de pil en ik kan het nu best goed in toom houden met de Vanishing cream van Lush. Maar mijn bovenrug zit weer helemaal vol }:| Die smeer ik dus niet in omdat mij dat gewoon niet lukt tussrn mijj schouderbladen. En het zijn ook van die pijnlijke dingen, tijdens het slikken van de Minerva had ik daar totaal geen last meer van.

Maja ik weet niet wat jouw situatie is, of je een pil slikt, of je dat niet wilt etc. Maar als dat voor jou wel een optie is zou ik dat sowieso aankaarten bij je huisarts.
Ja precies, daar dacht ik ook nog aan... maar ik weet echt niet wat dat met mn stemming doet, en als dat echt hopeloos is kap ik daar ook gewoon mee, ik heb wel een relatie te onderhouden :') Jeetje, wat vervelend joh... -O- Op mn rug/borst heb ik zonder pil nooit gehad, nu met pil iets op mn borst maar dat is minimaal. Ik had meer met mn spiraal (dat hormoonding), dat was écht heel erg. :{ In deze pil zitten wel soortgelijke hormonen dus wellicht dat het idd ook daardoor komt. We gaan het zien.. Ik wil iig nog wel een half jaartje aan de pil voordat ik er mee stop (kinderwens) maar dat ga ik idd ff bespreken met de huisarts :)

iig heel erg bedankt voor de steun en tips dames! :* *;
quote:
8s.gif Op donderdag 8 september 2011 00:28 schreef CindieY het volgende:
Het is toch ook wat hè, die acne }:| Wordt je altijd verteld dat het typisch iets is waar je als puber last van hebt en dat je alleen maar geduld hoeft te hebben, ben je inmiddels over de 20 en heb je er nog/krijg je er opeens last van.
Haha ja :') Ik had ook zoiets van; oke, ik moet mn tijd gewoon uitzitten. Maar nu is mijn geduld gewoon OP! }:| :%
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_101716472
megamandy, is die Vanishing cream echt zo fijn? Is het een dagcreme of echt alleen voor de 'probleemzones'?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 8 september 2011 @ 18:57:22 #114
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101718122
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:05 schreef Njosnavelin het volgende:
megamandy, is die Vanishing cream echt zo fijn? Is het een dagcreme of echt alleen voor de 'probleemzones'?
Ik gebruik hem 's avonds. Mijn huid is heel vettig dus ik kan niet iets gebruiken wat teveel olie bevat of wat een extra laagje over mijn huid legt.
Eerst haal ik mijn make-up eraf, mijn gezicht schoonmaken. Daarna gebruik ik een toner met een wattenschijfje en daarna smeer ik dus de Vanishing cream. En ik zie echt verschil.
Het spul trekt best snel in, maar aan de andere kant net iets te langzaam voor mij om ook in de ochtend te gebruiken. 's Morgens ben ik namelijk iemand die 25min voor vertrek opstaat, aankleden, opmaken, eten, weg. Alles snelsnel en dan duurt mij dat insmeren met de crème mij net iets te lang.

Voordat ik aan de minerva ging heb ik alles geprobeerd van verschillende merken maar dat hielp allemaal niet. Dit is ook geen wondermiddel in de zin van alles is weg, maar mijn huid is er best kalm door. Tijdens Dour heb ik een week lang het niet gebruikt en toen ik terugkwam zat mijn gezicht wel weer onder de rode vlekken en puisten, blegh.

Maar ik weet niet of je bekend bent met Lush? Anders kun je ook gewoon een keer een proefje aanvragen om het zelf uit te proberen :)
吴 曼 迪
  donderdag 8 september 2011 @ 19:37:38 #115
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101719808
De MAC in Den Haag doet niet meer aan proefjes. Ik werd er bijzonder onvriendelijk geholpen vandaag... Heb vandaag de Pro Longwear concealer in NW20 gekocht, wilde ook een proefje van de Select Foundation maar dat doen ze dus niet meer.
Bij de vraag waarom niet, kreeg ik als antwoord dat ze alleen nog op het gezicht aanbrengen. Raar hoor, ik wil juist altijd eerst thuis uitproberen met mijn eigen kwasten, eigen spiegel etc.
Pro Longwear had ik wel een proefje van, nog uit Eindhoven (make-up workshop), die beviel goed, maar zonder proefje had ik hem niet gekocht denk ik.
Jullie zelfde soort ervaringen in andere steden?
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_101719955
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:57 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik gebruik hem 's avonds. Mijn huid is heel vettig dus ik kan niet iets gebruiken wat teveel olie bevat of wat een extra laagje over mijn huid legt.
Eerst haal ik mijn make-up eraf, mijn gezicht schoonmaken. Daarna gebruik ik een toner met een wattenschijfje en daarna smeer ik dus de Vanishing cream. En ik zie echt verschil.
Het spul trekt best snel in, maar aan de andere kant net iets te langzaam voor mij om ook in de ochtend te gebruiken. 's Morgens ben ik namelijk iemand die 25min voor vertrek opstaat, aankleden, opmaken, eten, weg. Alles snelsnel en dan duurt mij dat insmeren met de crème mij net iets te lang.

Voordat ik aan de minerva ging heb ik alles geprobeerd van verschillende merken maar dat hielp allemaal niet. Dit is ook geen wondermiddel in de zin van alles is weg, maar mijn huid is er best kalm door. Tijdens Dour heb ik een week lang het niet gebruikt en toen ik terugkwam zat mijn gezicht wel weer onder de rode vlekken en puisten, blegh.

Maar ik weet niet of je bekend bent met Lush? Anders kun je ook gewoon een keer een proefje aanvragen om het zelf uit te proberen :)
Oh dat klinkt goed inderdaad! Ja ik ben wel bekend met Lush, maar gebruik vooral de haarproducten en zeepjes. Ik heb 1 masker gebruikt maar daar was ik niet echt enthousiast over. Crèmes nog niet geprobeerd, maar ik ga komende week inderdaad eens langs om een proefje te vragen :)
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_101742130
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 19:37 schreef BBQ-kip het volgende:
De MAC in Den Haag doet niet meer aan proefjes. Ik werd er bijzonder onvriendelijk geholpen vandaag... Heb vandaag de Pro Longwear concealer in NW20 gekocht, wilde ook een proefje van de Select Foundation maar dat doen ze dus niet meer.
Bij de vraag waarom niet, kreeg ik als antwoord dat ze alleen nog op het gezicht aanbrengen. Raar hoor, ik wil juist altijd eerst thuis uitproberen met mijn eigen kwasten, eigen spiegel etc.
Pro Longwear had ik wel een proefje van, nog uit Eindhoven (make-up workshop), die beviel goed, maar zonder proefje had ik hem niet gekocht denk ik.
Jullie zelfde soort ervaringen in andere steden?
Hee ik was daar gisteren ook nog geweest :'). Ik ben er eigenlijk altijd vriendelijk geholpen?
Proefjes doe ik eigenlijk niet aan qua make-up.. Laat ze me altijd opmaken daar. Zie het voordeel niet om het thuis te doen :@.
  vrijdag 9 september 2011 @ 12:11:49 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_101745971
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:45 schreef megamandy het volgende:
Toen ik in de pubertijd er ook veel last van had, heb ik van de dokter Minerva-pil gekregen, ook bekend als de Diana35 of hoe het vroeger heette.
Ik had echt een super gladde huid :o soms in de stopweek kwam er iets naar boven, maar verder was gewoon helemaal mooi egaal en een kalme huid.

Nu ben ik laatst dus overgstapt naar een lichte pil om verschillende redenen. Ben nu bijna 22 en heb gewoon weer last van acne. Niet meer zo belachelijk veel als voor de pil en ik kan het nu best goed in toom houden met de Vanishing cream van Lush. Maar mijn bovenrug zit weer helemaal vol }:| Die smeer ik dus niet in omdat mij dat gewoon niet lukt tussrn mijj schouderbladen. En het zijn ook van die pijnlijke dingen, tijdens het slikken van de Minerva had ik daar totaal geen last meer van.

Maja ik weet niet wat jouw situatie is, of je een pil slikt, of je dat niet wilt etc. Maar als dat voor jou wel een optie is zou ik dat sowieso aankaarten bij je huisarts.
Ik heb dat ook sinds ik definitief met de pil ben gestopt in januari van dit jaar (teveel gezeik met mijn humeur o.a.). Je lichaam heeft gewoon even nodig om de hormoonspiegel weer normaal te krijgen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 9 september 2011 @ 16:02:14 #119
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101752381
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 12:11 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb dat ook sinds ik definitief met de pil ben gestopt in januari van dit jaar (teveel gezeik met mijn humeur o.a.). Je lichaam heeft gewoon even nodig om de hormoonspiegel weer normaal te krijgen.
Er klopt niets van mijn hormoonspiegel. Zit in de familie
吴 曼 迪
pi_101801675
Mac springsheen gekocht vandaag. O+ Alleen wat een mega chagrijnig wijf bij de counter in Utrecht. :r

All good things are wild and free.
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:42:39 #121
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101802030
Had je ook om een proefje gevraagd net als ik afgelopen donderdag? Misschien werkte ze toen in Den Haag en nu in Utrecht :P

De Pro Longwear Concealer bleef goed op zijn plek zitten tijdens mijn trouwen gisteren, foundation (Studio Sculpt) bleef redelijk zitten. Heb het niet bijgewerkt, had ik geen zin in, de dag was te leuk :D
Verder heb ik een lekker naturel make-upje gedaan, met een lichte bruine gelliner (Catrice), zacht gesmudged aangebracht. Ivoor (Sleek Oh So Special palette) op mijn bewegende oogleden, in de crease lichtbruin-taupe (Rituals Amber) en erboven wat matte highlighter (Sleek Oh So Special). Onder de onderste wimpers een licht lijntje met Skinny Jeans creeseless cream liner van Benefit
Lichte blush (Bobbi Brown pot rouge in cabo coral), licht afgepoederd met wat losse poeder, mascaraatje erop en ik was klaar *O*
Allemaal goed gelukt, niet uitgelopen, gewoon mooi, basic en prima!

I looked gooooooooooooooooooooooood :9
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zaterdag 10 september 2011 @ 23:59:21 #122
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101802490
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Had je ook om een proefje gevraagd net als ik afgelopen donderdag? Misschien werkte ze toen in Den Haag en nu in Utrecht :P

De Pro Longwear Concealer bleef goed op zijn plek zitten tijdens mijn trouwen gisteren, foundation (Studio Sculpt) bleef redelijk zitten. Heb het niet bijgewerkt, had ik geen zin in, de dag was te leuk :D
Verder heb ik een lekker naturel make-upje gedaan, met een lichte bruine gelliner (Catrice), zacht gesmudged aangebracht. Ivoor (Sleek Oh So Special palette) op mijn bewegende oogleden, in de crease lichtbruin-taupe (Rituals Amber) en erboven wat matte highlighter (Sleek Oh So Special). Onder de onderste wimpers een licht lijntje met Skinny Jeans creeseless cream liner van Benefit
Lichte blush (Bobbi Brown pot rouge in cabo coral), licht afgepoederd met wat losse poeder, mascaraatje erop en ik was klaar *O*
Allemaal goed gelukt, niet uitgelopen, gewoon mooi, basic en prima!

I looked gooooooooooooooooooooooood :9
Ja duh, foto's!
En hoe voel je je nu? (zo een kutvraag altijd :') )
吴 曼 迪
  zondag 11 september 2011 @ 00:02:14 #123
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_101802570
Uhm, ik heb nog geen foto's eigenlijk :D
Ik ga geen herkenbare foto's neerzetten op Fok i.v.m. privacy en werk, maar als ik ze binnen heb wil ik ze best laten zien aan mensen per PM ofzo.

En ik voel me eigenlijk gewoon hetzelfde :D
Alsof ik een leuk feest heb gehad wat de hele dag duurde waarbij ik teveel heb gedronken ;)
Nee hoor, alles goed en leuk, erg leuke dag gehad :)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  zondag 11 september 2011 @ 00:03:57 #124
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_101802622
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Uhm, ik heb nog geen foto's eigenlijk :D
Ik ga geen herkenbare foto's neerzetten op Fok i.v.m. privacy en werk, maar als ik ze binnen heb wil ik ze best laten zien aan mensen per PM ofzo.

En ik voel me eigenlijk gewoon hetzelfde :D
Alsof ik een leuk feest heb gehad wat de hele dag duurde waarbij ik teveel heb gedronken ;)
Nee hoor, alles goed en leuk, erg leuke dag gehad :)
Ja dat eerste herinnerde ik mij nadat ik op invoeren had geklikt :')

De hele dag feesten *O* Nice.
Ik vertelde vandaag tegen mijn vriend dat ik besloten had wat voor een trouwring ik wil hebben en toen begon hij te lachen :{
吴 曼 迪
pi_101811607
quote:
1s.gif Op woensdag 7 september 2011 23:45 schreef megamandy het volgende:
Toen ik in de pubertijd er ook veel last van had, heb ik van de dokter Minerva-pil gekregen, ook bekend als de Diana35 of hoe het vroeger heette.
Ik had echt een super gladde huid :o soms in de stopweek kwam er iets naar boven, maar verder was gewoon helemaal mooi egaal en een kalme huid.

Nu ben ik laatst dus overgstapt naar een lichte pil om verschillende redenen. Ben nu bijna 22 en heb gewoon weer last van acne. Niet meer zo belachelijk veel als voor de pil en ik kan het nu best goed in toom houden met de Vanishing cream van Lush. Maar mijn bovenrug zit weer helemaal vol }:| Die smeer ik dus niet in omdat mij dat gewoon niet lukt tussrn mijj schouderbladen. En het zijn ook van die pijnlijke dingen, tijdens het slikken van de Minerva had ik daar totaal geen last meer van.

Maja ik weet niet wat jouw situatie is, of je een pil slikt, of je dat niet wilt etc. Maar als dat voor jou wel een optie is zou ik dat sowieso aankaarten bij je huisarts.
Voor het eerst dat ik iemand anders over de Minerva pil hoor.. :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')