nee ga donderdag shoppen ga er dan even naar kijken!quote:Op dinsdag 13 september 2011 12:20 schreef princess-a het volgende:
[..]
Had je Normaderm al geprobeerd? Ik meen me te herinneren dat we het daar eens over hadden gehad? Anyway, dat gebruik ik dus. Alle drie de stappen als mn huid slecht is (tijdens ongesteldheid) en de rest van de tijd reinig ik alleen met water en gebruik ik de dag en nachtcreme van Normaderm. Heel fijn mild spul
Doen! Het is te verkrijgen bij de Apotheek en ze hebben er ook altijd proefmonsters van dus daar kun je ook naar vragenquote:Op dinsdag 13 september 2011 12:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee ga donderdag shoppen ga er dan even naar kijken!
Mooiquote:Op dinsdag 13 september 2011 15:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik gooi er weer eens een foto in
[ afbeelding ]
Oeh, mooiquote:Op woensdag 14 september 2011 17:39 schreef Lindytje het volgende:
Ik post lekker door
EOTD:
[ afbeelding ]
Thanxquote:Op woensdag 14 september 2011 17:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oeh, mooiIk vind roze ook altijd zo gaaf staan bij blauwe ogen!
![]()
Even beetje offtopic.. mn huid is wel íetsje rustiger, maar gebruik nu ook even mn MAC foundation niet meer... gelukkig volgende week woensdag afspraak bij de huisarts. En ik ga van huisarts wisselen, duurde 1,5 week voor ik terecht konBah.
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx
En wat fijn dat je huid wat rustiger is
Blijkbaar héél moeilijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef BGTes het volgende:
Enchantra? NOOIT meer -.- ze waren wat later met mijn bestelling dus kreeg ik er een nagellakje bij, prima.
Hebben die idioten mijn postcode verkeerd overgenomen waardoor die bestelling nog een week later kwam -.-
Hoe moeilijk is het om 4 cijfers over te nemen?
Bij mij waren ze vergeten mijn volledige huisnummer op te schrijven.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef BGTes het volgende:
Enchantra? NOOIT meer -.- ze waren wat later met mijn bestelling dus kreeg ik er een nagellakje bij, prima.
Hebben die idioten mijn postcode verkeerd overgenomen waardoor die bestelling nog een week later kwam -.-
Hoe moeilijk is het om 4 cijfers over te nemen?
True, daar moet nog naar worden gekekenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:14 schreef Dwyn het volgende:
Rotterdam
Diconnected
GotC
Utrecht
Diconnected
IJsdraakje
GotC
Dwyn
Ik neem aan dat er ook een dag gekozen moet worden?
GMTA.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:18 schreef Dwyn het volgende:
Ik ga het liefst de 23e, dan kan ik gratisch reizen.
40%quote:Op woensdag 14 september 2011 19:23 schreef tliciouz het volgende:
Ik zou ook wel mee willen, en dan het liefst met een student mee gaan want dan krijg je korting op je kaartje toch?![]()
Mij ook nietquote:Op woensdag 14 september 2011 19:16 schreef GotC het volgende:
[..]
True, daar moet nog naar worden gekeken
Utrecht:
23 september
24 september
Rotterdam:
7 oktober
8 oktober
Mij maakt t nog steeds niks uit
Ik kom uit Arnhemquote:Op woensdag 14 september 2011 19:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ikzelf vanuit Arnhem/Nijmegen.
Oeh, pas op daarmeequote:Op woensdag 14 september 2011 19:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mij ook nietUtrecht of R'dam, allebei goed aan te rijden voor mij
en ik ben al een jaar student-af, maar ik heb nog steeds een studentenabbo op mn OV chip! Ohhhh wat vervelend
Dus doordeweeks is leuk, dan reis ik gratis, maar geeft niet als het in het weekend is voor mij
Bij de IB-groep (of DUO) zit het helemaal goed, daar is mn abbo opgezegd. Bij de NS doen ze alsof het probleem niet bestaat. Ben zelfs bij een balie geweest maar ze kunnen mn geld er niet af halen en zelfs mn abbo ook niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Oeh, pas op daarmeeIk mocht fijntjes een paar honderd euro (80 euro per maand geloof ik) neerleggen toen ze daarachter kwamen
Maar ik heb dus een voordeelurenkaart (scrabble), dus als iemand vanuit Den Haag wil meeliften met 40% korting..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Bij de IB-groep (of DUO) zit het helemaal goed, daar is mn abbo opgezegd. Bij de NS doen ze alsof het probleem niet bestaat. Ben zelfs bij een balie geweest maar ze kunnen mn geld er niet af halen en zelfs mn abbo ook niet.Nouja, vervelend hoor. Ik heb alle mailtjes om te bewijzen dat ik genoeg gedaan heb om te laten zien dat er iets mis is. Als zij dan zeggen van niet, best hoor, not my problem!
Oh dat is wel ideaal zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niiice! Had ik dat maar..
![]()
Hahaha ja dat zei een vriendin ook al XD "Dat gebeurd mij nou nooit!!" XD Magoed. Zelfs de Rover zegt dat er geen probleem is... Noujaquote:Op woensdag 14 september 2011 19:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh dat is wel ideaal zegNiiice! Had ik dat maar..
Ik riep enkele dagen geleden al wat over Groningenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef CindieY het volgende:
Ik dacht vandaag nog wel even tijd te hebben om langs de Inglot te lopen, maar niet dus.
En wat betreft Mac: Utrecht of Groningen, maar ik zie dat er nog helemaal geen liefhebbers zijn voor GrunnEn natuurlijk liefst vrijdag, want gratis hč
Kom naar Utrecht.quote:Op woensdag 14 september 2011 23:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik twijfel welke ik zal doen... groningen of rotterdam.. Ik denk rotterdam.
Oh, ik had hier helemaal overheen gelezen! Sharquote:Op dinsdag 13 september 2011 09:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Chick ik heb zelfs wel clinique 3 stappen maar ga ook verder kijken want het prikt bij mij niet maar ik heb wel het idee dat het toch te agressief is, als ik het af en toe gebruik is het prima maar 2x per dag zoals ze aangeven gaat hem niet worden. Ik had tester van biotherm gekregen, ook een soort 3 stappen plan, en die was veel milder! Misschien moet je daar ook even proefjes van vragen
oooooh wat had ik dat moeten weten zeg, die wil ik zoooo graag hebben, dat anniversary palettequote:Op donderdag 15 september 2011 00:16 schreef Ooi86 het volgende:
Hallo allemaal! Ik ben net terug uit Parijs en heb daar de grootste Sephora's evar gezien. Ongeveer zo groot als een grote Hema ofzo
Oja, dat UD anniversary palette was mooi, maar niet zo mooi dat ie mee naar huis moest. Die heb ik dus, heel knap, weer staan![]()
Mijn enige aankoop: They're real mascara van Benefit. Echt een superfijne mascara waar ik er zeker nog vele van zal kopen.
Nice!!!quote:Op donderdag 15 september 2011 15:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jeeeeeej net V&D krantje binnengekregen, vanaf de 22e is het weer 3 voor 10 bij sephora!!
Inglot palettequote:Op donderdag 15 september 2011 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou zelf echt nooit 28 euro uitgeven aan 1 oogschaduw. Er zijn echt heel veel goedkopere alternatieven te vinden die minstens net zo mooi en goed zijn
klopt. zelfs MAC is al best veel geld voor een oogschaduw, en die is 12 euro goedkoperquote:Op donderdag 15 september 2011 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou zelf echt nooit 28 euro uitgeven aan 1 oogschaduw. Er zijn echt heel veel goedkopere alternatieven te vinden die minstens net zo mooi en goed zijn
Echt he? Ik voelde me als een kind in een snoepwinkel!quote:Op donderdag 15 september 2011 13:00 schreef Ninjaninja het volgende:
Ooi86, ben er ook geweest pas geleden wow zoooo groot, echt beauty-heaven
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb vandaag de MAC in Utrecht gebeld voor de workshop. Zaterdag zat al (bijna) helemaal vol en vrijdag was nog plek. Waarschijnlijk gingen ze het in een ochtendsessie en een middagsessie verdelen van anderhalf uur.
Maarreh, ik zou dus wel snel bellen als er nog iemand heen wil.
Hmm, dan pas ik deze.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb vandaag de MAC in Utrecht gebeld voor de workshop. Zaterdag zat al (bijna) helemaal vol en vrijdag was nog plek. Waarschijnlijk gingen ze het in een ochtendsessie en een middagsessie verdelen van anderhalf uur.
Ik heb gezegd dat het me niet uitmaakte. Ze had het over 11 uur en dan 15 uur, dus als je samen met mij wilt, zal ik je even mijn echte naam geven en dan kun je dat zeggen.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:45 schreef GotC het volgende:
[..]
Opzich kan 's ochtends ook voor mij, zit nu toch op de bank (detachering)
Of jij belt en je krijgt mijn naam!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:49 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat het me niet uitmaakte. Ze had het over 11 uur en dan 15 uur, dus als je samen met mij wilt, zal ik je even mijn echte naam geven en dan kun je dat zeggen.
Ik zag m ook inderdaad!quote:Op donderdag 15 september 2011 15:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jeeeeeej net V&D krantje binnengekregen, vanaf de 22e is het weer 3 voor 10 bij sephora!!
De face primer van Sephoraquote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik zag m ook inderdaad!
Dit keer maar eens gaan kijken, vorige keer helemaal vergeten te gaan. Is er nog iets wat jullie me aanraden? Behalve hard voorbij het benefit deel rennen, omdat dat allemaal heel mooi en heel duur is
.
Haha, ik heb die mutsen al twee keer gebeld. De eerste kreeg ik iemand aan de lijn die er niks vanaf wist.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Of jij belt en je krijgt mijn naam!
Maar 's ochtends kan jij dus ook?
Ik gebruik alleen geen foundation enzoquote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef GotC het volgende:
[..]
De face primer van SephoraDaar heb ik de vorige keer gewoon 3 van gehaald
.
Ohhh en welkom Noussie!
Oh dan is een primer best kansloosquote:Op donderdag 15 september 2011 20:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen geen foundation enzo
Hmm, okequote:Op donderdag 15 september 2011 20:58 schreef GotC het volgende:
[..]
Oh dan is een primer best kansloos
Sommige oogschaduwtjes zijn wel ok, maar een groot deel is niet top
Oooh is de setting spray goed ja? Bedoel, over het algemeen blijft alles goed zitten bij me, maar kan geen kwaadquote:Op donderdag 15 september 2011 21:14 schreef princess-a het volgende:
Van alle producten die ik van Sephora heb geprobeerd vind ik alleen de oogschaduws niet zo.. Primer is prima, setting spray ook. Oogpotloodjes blijven goed zitten. Blushes zijn mooi gepigmenteerd, highlighting blush heeft een mooi subtiele shimmer. Lipgloss is niet te plakkerig en blijft redelijk zitten. Matterende poeder doet zn werk en ook de mascara is goed. Maar ik kan natuurlijk net overal geluk mee gehad hebben
Die doorzichtige? Die heb ik ook, super fijn!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef GotC het volgende:
[..]
De face primer van SephoraDaar heb ik de vorige keer gewoon 3 van gehaald
.
Ohhh en welkom Noussie!
Ik gebruik m alleen nu nietquote:Op donderdag 15 september 2011 21:20 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die doorzichtige? Die heb ik ook, super fijn!
Ik heb in ieder geval een nieuwe blush nodig en iets van een eyeliner en nog wat spulletjes voor smokey eyes.
Ik draag bijna geen foundation meer dus gebruik de primer eigenlijk ook nooit meerquote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik gebruik m alleen nu nietHeb effe de primers gebruikt van MAC (oog en gezicht primers), maar heb nou niet zoiets van
ditwerktzoveelbeterdanSephora..dus dan maar weer switchen als t op is
Haak ik weer af. Ik moet 's ochtends nog lesgeven, die tijdstippen ga ik niet redden. Zal m'n zusje eens porren voor het Groningen-gedeelte.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef Dwyn het volgende:
Ikkequote:Op donderdag 15 september 2011 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
wie had er hier nog meer lush vanishing cream?
toen ik het potje open deed leek er net alsof er al aardig wat uit was, dus dacht even vragen of het bij jou ook zo was, maar nu zie ik dat het dekseltje zeg maar in het potje gaat dus misschien dat het daarom wat lager gaat dan de rand .. alleen mijn lush potjes zitten vollerquote:
Ja lijkt net alsof het maar voor de helft gevuld is. Verder heb ik geen ervaring met lush producten uit een potje dus zou niet weten hoe het er normaal uitzietquote:Op donderdag 15 september 2011 23:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
toen ik het potje open deed leek er net alsof er al aardig wat uit was, dus dacht even vragen of het bij jou ook zo was, maar nu zie ik dat het dekseltje zeg maar in het potje gaat dus misschien dat het daarom wat lager gaat dan de rand .. alleen mijn lush potjes zitten vollerhad jij het ook?
Oeh dat klinkt als een lekker productquote:Op donderdag 15 september 2011 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik wil, maar moet even kritisch naar mijn budget kijken...quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:10 schreef Moonsel het volgende:
Ik ga morgen bellen voor in Rotterdam voor de M.A.C workshop , Wie van jullie gaan nog meer?
okay gelukkig maarquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja lijkt net alsof het maar voor de helft gevuld is. Verder heb ik geen ervaring met lush producten uit een potje dus zou niet weten hoe het er normaal uitziet
Heb wel echt super weinig nodig van de crčme. Maar het lijkt inderdaad net alsof er al veel uit het potje is gehaald.
de geur is niet zo lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2011 07:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt als een lekker product![]()
Is het wat?
Ik heb t ook sinds kortquote:Op donderdag 15 september 2011 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik ben er dol opquote:Op vrijdag 16 september 2011 07:39 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Oeh dat klinkt als een lekker product![]()
Is het wat?
Lush producten hebben meestal wel dat het niet helemaal vol zit, kan niet echt een reden bedenken waarom.. Bij cremes van andere merken is het natuurlijk zo dat het luchtdicht wordt verpakt etc, en Lush doet dat niet. Misschien daarom?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja lijkt net alsof het maar voor de helft gevuld is. Verder heb ik geen ervaring met lush producten uit een potje dus zou niet weten hoe het er normaal uitziet
Heb wel echt super weinig nodig van de crčme. Maar het lijkt inderdaad net alsof er al veel uit het potje is gehaald.
Heb je al gebeld naar de MAC?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:28 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik heb t ook sinds kort
[..]
Ik ben er dol op. Voor heel veel mensen schijnt het te vet te zijn (als ik de reviews mag geloven), maar mijn huid can't get enough of it
. Sowieso, minder roodheid en zachter gezicht.
Oh en ik vind het wel heerlijk ruiken
[..]
Lush producten hebben meestal wel dat het niet helemaal vol zit, kan niet echt een reden bedenken waarom.. Bij cremes van andere merken is het natuurlijk zo dat het luchtdicht wordt verpakt etc, en Lush doet dat niet. Misschien daarom?
Ik heb echt een Ikea doos vol met Lush
Oh ja, bewaar die lege zwarte potjes, als je er 5 hebt mag je een gezichtsmasker uitzoeken
Ohja, ik moest nog blush hebben!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:14 schreef princess-a het volgende:
Van alle producten die ik van Sephora heb geprobeerd vind ik alleen de oogschaduws niet zo.. Primer is prima, setting spray ook. Oogpotloodjes blijven goed zitten. Blushes zijn mooi gepigmenteerd, highlighting blush heeft een mooi subtiele shimmer. Lipgloss is niet te plakkerig en blijft redelijk zitten. Matterende poeder doet zn werk en ook de mascara is goed. Maar ik kan natuurlijk net overal geluk mee gehad hebben
Ik ga denk toch ook maar nietquote:
Ehm..denk t niet hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:46 schreef Mss het volgende:
Primer en setting spray was ik sowieso naar op zoek. Hoe zijn de vloeibare foundations van Sephora? En hebben ze ook tijd om je te adviseren?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:48 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ga denk toch ook maar nietfinanciële dingen enzo
.
[..]
Ehm..denk t niet hoorLaatste keer dat ik er was tijdens die 3 voor 10 euro dagen..damn, rij van 20 meter voor de kassa, meiden graaien in de bakken..
Dus ga paar dagen ervoor gewoon op je gemak je laten adviseren
welke gebruik je? ik heb nog wel van sephora die niet fijn is op mijn verrotte huidje ..quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:46 schreef Mss het volgende:
Primer en setting spray was ik sowieso naar op zoek. Hoe zijn de vloeibare foundations van Sephora? En hebben ze ook tijd om je te adviseren?
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:15 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga ook naar amstelveen voor de 3 voor 10 actie
Geenquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
welke gebruik je? ik heb nog wel van sephora die niet fijn is op mijn verrotte huidje ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |