Je hebt volkomen gelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Tijdens je examen is het te laat om logisch nadenken te oefenen.
Wat heb je er nou aan als je een vak volgt maar er geen examen in doet? Wiskunde hoort gewoon een verplicht examenvak te zijn, gelukkig wordt het dat ook.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:43 schreef Chloroform het volgende:
Een verplicht vak is niet per definitie een vak waarvoor je een CSE moet afleggen he, liefjes.
Ja, maar sommige mensen gingen ervan uit dat een verplicht vak ook een eindexamenvak zou zijn. Wat dat laatste betreft ben ik het met je eens, maar vakken zoals bijvoorbeeld lo, maatschappijleer en anw zijn wel verplicht (op het vwo), maar je doet er geen eindexamen in.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat heb je er nou aan als je een vak volgt maar er geen examen in doet? Wiskunde hoort gewoon een verplicht examenvak te zijn, gelukkig wordt het dat ook.
Blijkbaar is het een verplicht vak, maar geen verplicht examenvak.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:33 schreef Roces18 het volgende:
havo is wisknudde ook verplicht hoor???
bij mij wel 2 jaar geleden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijkbaar is het een verplicht vak, maar geen verplicht examenvak.
Dommerik, wiskunde is in de huidige samenleving een steeds groter en belangrijk wordend vak. En vaak heb heb je vakken ook nodig om erachter te komen wat je NIET wilt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Yup een docent geschiedenis, die geen wiskunde kan. Dat is echt een rampzalige ramp!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:19 schreef Argo het volgende:
[..]
Yup een docent geschiedenis, die geen wiskunde kan. Dat is echt een rampzalige ramp!
Jammergenoeg zit het zo niet in elkaar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Aha nou ok dan om het zo af te handelen.
Slim=Wiskunde
Wijsheid=Talen en al het socialen, geschiedenis,ak,maatschappij leer. etc..
Dan ben ik niet slim nee, maar wel wijs.
Dat werkt gewoon niet.quote:Ow je had 30% van de vragen goed, dan heb je een 7.
yup maar ook bij N&S enzo moest je ook verplicht wiskunde als examenvak hebbenquote:
Profielen worden op havo en vwo in de 4e klas geintroduceerd om de leerlingen een bepaalde richting in te duwen in wat voor vervolgopleiding ze willen doen. Bij elk profiel horen bepaalde verplichte vakken en daarnaast heb je de keuze uit een aantal vakken waar je er 2 uit mag kiezen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:35 schreef HostiMeister het volgende:
Wat zijn deze profielen waar men het steeds over heeft?
wiskunde was makkie examen. Alles in je grafische rekenmachine stoppenquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:49 schreef Geelman het volgende:
Ik vond wiskunde altijd moeilijk, maar ik ben wel blij dat ik het uiteindelijk met een voldoende heb afgesloten. Als je ergens moeite voor moet doen levert je het uiteindelijk meer op.
Dit dus, gewoon functies en zo onthouden, dan is wiskunde echt hartstikke makkelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wiskunde was makkie examen. Alles in je grafische rekenmachine stoppen
Misschien? Ik dacht dat het al verplicht was. Wat een kutlandquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:16 schreef Argo het volgende:
Wiskunde mogelijk verplicht examenvak
Serieus?....
Er zijn veel mensen die erg slim zijn, maar slecht in wiskunde. Moeten die dan maar putjes gaan scheppen?
Klacht: Wiskunde misschien verplicht!!
Als een docent geschiedenis inderdaad geen havo-niveau wiskunde kan is dat zeer rampzalig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:19 schreef Argo het volgende:
[..]
JA KUT.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, want wiskunde en logisch nadenken staan parallel aan elkaar.
Dat is toch ook zo met die PABO-studenten die niet kunnen rekenen, die falen ook.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:52 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Misschien? Ik dacht dat het al verplicht was. Wat een kutland
Correctie: er zijn GEEN mensen die _erg_ slim zijn en slecht in wiskunde. Als je helemaal geen wiskunde aankan, ben je gewoon een mongool.
[..]
Als een docent geschiedenis inderdaad geen havo-niveau wiskunde kan is dat zeer rampzalig.
Een dieptepunt voor Nederland, en dat meen ik serieus.
Dit dus, mensen die denken dat wiskunde en logisch denken niet aan elkaar gelijk zijn kunnen niet logisch nadenken en dus ook geen wiskunde.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:56 schreef Gamesua het volgende:
[..]
JA KUT.
(Sorry dat ik overdrijf maar het is echt heel zielig dat men tegen dit punt is.)
Niet voor niets dat in de oudheid, toen "LOGISCH NADENKEN" praktisch uitgevonden werd (logica), filosofie en wiskunde beide elementaire vakken/stromingen waren die waarmee filosoof of groot denker zich constant bezig hield.
Wat?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:10 schreef Roces18 het volgende:
Ik zag gister toevallig het wiskundeboek van mijn jongste zus , en ik moest spontaan lachen![]()
Ze doet trouwens MBO en opgave 1 was als volgt:
Schrijf de volgende getallen voluit in woorden![]()
whhahaha wat een niveau
Nee?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:10 schreef Roces18 het volgende:
Ik zag gister toevallig het wiskundeboek van mijn jongste zus , en ik moest spontaan lachen![]()
Ze doet trouwens MBO en opgave 1 was als volgt:
Schrijf de volgende getallen voluit in woorden![]()
whhahaha wat een niveau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |