bomhoed?quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:16 schreef Kutstudent het volgende:
Oh man oh man mijn kop knalt echt uit elkaar zo meteen.
De enige reden waarom ik niet voortijdig gestopt ben met het kijken van The Eventquote:
Is pas vandaag schijnbaarquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:15 schreef SoldMayor het volgende:
Waar zijn die mw3 beelden nou waar onze Kstoma het over had?
Kijk die shit toch niet, zie het wel als de game er isquote:
quote:M4 is a primary weapon
M320 GLM is a secondary weapon
flash grenade returns
frag grenade returns
Clan System evident; you can be a clan leader
KillStreak Rewards has classes
UAV returns (3 kills)
AH-6 Overwatch (9 kills)
As weve learned in the Spec Ops trailer, Juggernaut is a killstreak at 15 kills
It shows that you can use a cellphone we dont really know what for, tho
Throwing Knife returns
You can now pick up Dog Tags we dont really know how yet
A modern version of bouncing betty is in
Specific equipment are Elite exclusive, such as optimal goggles
EMP Grenade is in
Extreme Conditioning returns
Assassin is in
SitRep returns
You can lay traps now with AirDrop Trap (7 kills)
Remote Turret is in (9 kills)
EMP is now a killstreak (11 kills)
Different costumes it looks like
Capture the Flag returns
A modified ACR known as ACR 6.8 is in
XM25 is a secondary weapon
Claymore returns
Ballistic Vests are in (Its not a perk, its a killstreak at 5 kills)
Recon Drone is in (10 kills)
Stealth Bomber is in (14 kills)
Chickens seem to have a place in MW3 (Possible interactive environments?)
Blast Shield is in
Dead Silence is in
Team Deathmatch returns
Ground War returns
Your proficency can be focus, or attachments, or something else
Dragunov is now a secondary weapon
Im not sure what Trophy System is, but its in
Upgradeable perks return; theyre once again known as Pro
Blind Eye Pro is in
Overkill Pro is in (meaning Overkill returns, you can carry two secondaries)
SitRep Pro returns
Upgradeable killstreaks are in; theyre known as Pro just like Perks
Scavenger Pro(2 kills)
Steady Aim Pro (4 kills)
Marksman Pro (6 kills) Not sure what Marksman is, well know more soon
I have a feeling this marksman killstreak has a lot to do with that mysterious sniper that keeps poppin in the video
Heartbeat Sensor returns
Dat is wel een beetje doelloos hequote:Op vrijdag 2 september 2011 12:31 schreef SoldMayor het volgende:
Killstreaks en Pro killstreaks?![]()
![]()
De normale chopper gunner en als je pro hebt kun je dus 5 minuten boven de map zweven en kun je tactinal nukes afschieten om de 5 seconden?????
quickscope vind ik niet erg. 80% van de mensen die het proberen zijn er slecht inquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:33 schreef Rossdale het volgende:
Heartbeat Sensor returns
Dragunov is now a secondary weapon![]()
Elke mongool heeft dus een quickscope gun en een assault rifle/Submachien gun bij zich straks
Ja dan wordt episch...quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:33 schreef Rossdale het volgende:
Heartbeat Sensor returns
Dragunov is now a secondary weapon![]()
Elke mongool heeft dus een quickscope gun en een assault rifle/Submachien gun bij zich straks
Dat is wel een perk he. 2 assist voor je killstreak. Dus heb je wel 1 perk minder.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:34 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja dan wordt episch...![]()
+ 500 verschillende killstreaks en het systeeem van 2 assist is 1 kill voor je killstreak.![]()
Oh een soort hardline dus.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Dat is wel een perk he. 2 assist voor je killstreak. Dus heb je wel 1 perk minder.
ja zo iets, Vraagt me alleen af hoe het werkt. of flashbangs ook tellen enzo. andrs scavanger nemen en alleen maar flashbangs door heel het level heen gooienquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Oh een soort hardline dus.
Maar ach het zal heus wel goed komen allemaal.
Ik werd wakker vanochtend om dat ik schijnbaar me kat had aangetikt in me slaap en die schrok daar van en amputeerde me voet zo ongeveer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:35 schreef RingBewoner het volgende:
Ik werd 3 uur geleden wakker omdat er een kat aan mijn gezicht zat te likken.
ik werd wakker omdat de duitsers de grens over kwamen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik werd wakker vanochtend om dat ik schijnbaar me kat had aangetikt in me slaap en die schrok daar van en amputeerde me voet zo ongeveer.
Best wel dikke krassen op me voet.
Hm... Dan heb ik het nog getroffen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik werd wakker vanochtend om dat ik schijnbaar me kat had aangetikt in me slaap en die schrok daar van en amputeerde me voet zo ongeveer.
Best wel dikke krassen op me voet.
Ik hoop dat het net zo iets als bij socom 2 is. Dat werkt echt perfectquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:43 schreef Nick-GizMo het volgende:
Clan System evident; you can be a clan leader
dat roepen ze al 3 jaar, dat er een clan systeem in zit. ben benieuwd
Dit is wat er tot nu toe verteld is op die call of duty xp gedeelte. komt nog veel meer info aan. Riot shield zit er vast wel tussen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:45 schreef Bozz187 het volgende:
Waarom zie de riotshield nergens staan
als ie er niet bij zit geef ik jou de schuld mashquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:45 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het net zo iets als bij socom 2 is. Dat werkt echt perfect
[..]
Dit is wat er tot nu toe verteld is op die call of duty xp gedeelte. komt nog veel meer info aan. Riot shield zit er vast wel tussen.
Nou dan moet je die nieuwe survivel mode gaan spelen daar zit hij sowieso in.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:49 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als ie er niet bij zit geef ik jou de schuld mash
Hoe laat is die shizzle btw?
Omdat het een schietspel is?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:45 schreef Bozz187 het volgende:
ja maar dat was een van de weinige wapens waar ik positief mee speelquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Omdat het een schietspel is?
Zouden in mw2 er ook uit moet laten.
Black Ops snapt het teminste.
En om kleur in je game te krijgen moet je dus een dlc pakket downloaden ofwat?quote:
En dan per ongeluk de DE downloadenquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:56 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
En om kleur in je game te krijgen moet je dus een dlc pakket downloaden ofwat?![]()
Jezus wat ziet het er allemaal donker uit.
Call of Duty: Modern Warfare 3: Colors DLC Pack [EN-DE] 1200msp.![]()
Juist, kunnen we weer allemaal piraat zijn, YARRR!!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:04 schreef Bozz187 het volgende:
Hoop wel dat het emblem/title systeem van mw2 terug is. Was veel leuker dan bij bo
en dan 3:03quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:45 schreef Bozz187 het volgende:
Dat het glas kapot kan, net zoals in alle voorgaande Call of Duty games sinds MW1quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:21 schreef KneusTeun het volgende:
Lol zelfs in de trailer wordt je steeds gemold door een camper XD
En wat willen ze met dat glas laten zien? dat je omgeving kapot kan?
true, dan kan jij fijn met je sniper gaan spelen ergens in BF3quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true, dan kan jij fijn met je sniper gaan spelen ergens in BF3
quote:
Wel zo chill dat snipers in BF3 een soort flikkering krijgen, tegen het ultiem campen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
true, dan kan jij fijn met je sniper gaan spelen ergens in BF3
Roep maar als je weer bent, ik ben ook ff wat regelen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:58 schreef PierreTT het volgende:
Teun, Michhas, sorry dat ik ineens weg was. Klein noodgevalletje.
Welke prijsvraag ?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:57 schreef SoldMayor het volgende:
[ afbeelding ]
voor de prijsvraag van fok.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:58 schreef PierreTT het volgende:
Teun, Michhas, sorry dat ik ineens weg was. Klein noodgevalletje.
Roep maar als jullie weer beginnenquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Roep maar als je weer bent, ik ben ook ff wat regelen.
Gears?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:00 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Roep maar als jullie weer beginnen
Addertje?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:14 schreef dreamzk het volgende:
Een heel jaar Power Unlimited samen met Call of Duty: Modern Warfare 3 voor XBox360 voor slechts ¤ 46,- *
Aanbieding van de PU. Zelf zou ik dat blad niet lezen maar dit best prima prijs voor MW3 lijkt me?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Addertje?
En ja 46 euro voor MW3 vind ik wel net teveel
Kom er zo weer aan. Moest even mijn huisbaas de deur uit werken aangezien die ineens hier kwam binnenstampen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:58 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Roep maar als je weer bent, ik ben ook ff wat regelen.
Kijk op pu.nl en check it for yourself dawgquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:14 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Addertje?
En ja 46 euro voor MW3 vind ik wel net teveel
Nee, heeft niet met de portemonnee te maken, meer met de gamequote:
Newstune!quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, heeft niet met de portemonnee te maken, meer met de game
Ja? kunnen we weeR?quote:
Je kan heel even?quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:09 schreef tliciouz het volgende:
Ahw ben gewoon met de bus naar huis gegaan omdat ik alle cadeautjes die ik op mijn laatste werkdag heb gekregen niet mee kon nemen op de fiets, 3 grote bossen rozen, chanel nagellakje, en een douglasbon.
ahw nice van zequote:Op vrijdag 2 september 2011 15:09 schreef tliciouz het volgende:
Ahw ben gewoon met de bus naar huis gegaan omdat ik alle cadeautjes die ik op mijn laatste werkdag heb gekregen niet mee kon nemen op de fiets, 3 grote bossen rozen, chanel nagellakje, en een douglasbon.
Als ik zoiets zou zeggen dan breekt hier de hel los, in dit topicquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:19 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, heeft niet met de portemonnee te maken, meer met de game
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |