strik vraag. Zoek maar is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:08 schreef Id_do_her het volgende:
Je kan het toch ook aan Google vragen? Of is het een strikvraag?
Als je op site kijkt zie je dat er vandaag gewoon films draaien dus volgens mij is het gewoon open. Anders bel even als je het echt zeker wil weten.quote:
Oke dankje. Ik zit op me mobiel en die site laad heel sloomquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je op site kijkt zie je dat er vandaag gewoon films draaien dus volgens mij is het gewoon open. Anders bel even als je het echt zeker wil weten.
http://bioscopenleiden.nl/lido/
Dat je dan niet even het telefoonnummer op Google zoekt en dan met die telefoon belt in plaats van op een slome pagina wachten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:45 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Oke dankje. Ik zit op me mobiel en die site laad heel sloom
die baard zit zelfs in de gemeenteraad heb ik me laten vertellenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:57 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Die vent met die baard die daar werkt!
Tevens: Eensch.
Ik zit in de les en die vriend moest het wetenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat je dan niet even het telefoonnummer op Google zoekt en dan met die telefoon belt in plaats van op een slome pagina wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |