Lekker Fok!ken!quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
Ik haat wachten.... voor niks zo vroeg mijn nest uit gekomen ook.
Pluk de dag !quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
Ik haat wachten.... voor niks zo vroeg mijn nest uit gekomen ook.
Ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van Calvin and Hobbes
Uhuh!quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:50 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van Calvin and Hobbes
Nee, want ik zit nog te wachten op mijn ziggo stud.quote:
Ik roep al jaren: gebruikers moeten ze afschaffen. Bouw je een perfect stukje software, is het niet wat ze willen, of maken ze het stuk. Zonder gebruikers heb je die problemen niet en kun je gewoon goede dingen maken.quote:
quote:
quote:
Oh, you BOFHquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, en nu heb ik hun data verkloot. Oeps..
Ging epr ongeluk! Even een begindatum aangepast maar vergeten dat ie dan alle gegevens voor die datum weg mikt.quote:
Hehe, dat exact is nog steeds iets wat ik me kan herinneren van m'n Onsite support tijdquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:02 schreef HeatWave het volgende:
En ja, volwassen mensen worden dan echt kleuters als je ziet hoe kinderachtig mensen opeens gaan janken omdat de buurvrouw een 23 inch scherm heeft en jij maar 22 inch.
Alle dagenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ging epr ongeluk! Even een begindatum aangepast maar vergeten dat ie dan alle gegevens voor die datum weg mikt.
Vrijdagen..
Dat laatste kan mij echt geen kut schelenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:02 schreef HeatWave het volgende:
Gebruikers zijn allemaal niet zo erg. Managers die niet aan verwachtingsmanagement doen, die zijn het probleem. Als je gebruikers het idee geeft dat alles maar mag en kan zullen ze dan verwachten.
En ja, volwassen mensen worden dan echt kleuters als je ziet hoe kinderachtig mensen opeens gaan janken omdat de buurvrouw een 23 inch scherm heeft en jij maar 22 inch.
Maar heel veel mensen welquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat laatste kan mij echt geen kut schelen.
Ja, maar jij bent een vrouw.quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot je op kantoor gaat werkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:04 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |