Age of Mythologie was ook nog wel leuk, maar I en II waren beter imo.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
PreciesIII vond ik ook nog wel kunnen, maar daarna ging het snel bergafwaarts met de AoX serie.
Foei! Was namelijk wel een toffe seriequote:Op vrijdag 2 september 2011 03:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Settlers heb ik zelfs nooit echt gespeeld.
Wat is dit dan...? TR verstuurt naar Vereniging Martijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/116111/9351594b/leipe_mocro.html_!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Foei! Was namelijk wel een toffe serie
[..]
Wat is dit dan...? TR verstuurt naar Vereniging Martijn
Ja, precies. Maar waarschijnlijk bereiken ze hier een groter publiek mee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad! Klachtenswaardig die handel, tegenwoordig moet het allemaal gruwelijk mooi zijn, maar qua gameplay is het vaak stront in een trechter (uitzonderingen daargelaten). Totaal zonde, vooral van Fallout vind ik het erg jammer, ik had echt heel graag een top-down versie gezien met dezelfde "feel" qua gameplay. Het was wel een vermakelijke game, daar niet van.
idem, echt geweldig en zo ondergewaardeerd! Jammer dat ik de beta niet heb kunnen spelen. (actie via Tweakers)
inderdaad, mijn vrouw is er helemaal gek van, totdat ze er niet meer uit komt, dan moet ik dat maar even gaan oplossen
wel helemaal kapot gespeeld trouwens.
Neeeeeeequote:Op vrijdag 2 september 2011 03:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/116111/9351594b/leipe_mocro.html_!
ik speel soms AO3 onlinequote:Op vrijdag 2 september 2011 03:32 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar waarschijnlijk bereiken ze hier een groter publiek mee.
Ondergewaardeerd valt wel mee toch? Het is een van de grootste successen van Microsoft Games geweest en een hoogtepunt in de game geschiedenis.
De beta van AoE4 bedoel je? Sinds vorige maand is het hele spel voor iedereen toegankelijk.
ik wil hem wel sleppenquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Neeeeeee![]()
Die gast moet echt oprotten. Weg van het internet, weg van tv, wat een kutkind
Ik heb wel helemaal meegekregen wat voor spellen het waren, m'n broer was er verslaafd aan. Maar ik ben sowieso niet echt een gamer, en vond het toch niet echt wat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Foei! Was namelijk wel een toffe serie
zullen we een keertje online tegen elkaar spelen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:33 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik ook nog af en toe, 3 blijft ook geweldig.
Die gast was laatst bij Paul de Leeuw (quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die gast was laatst bij Paul de Leeuw (), en toen Paul zei dat hij de nieuwe Justin Bieber werd genoemd, vond hij dat een eer
Trusten!quote:
30 seconden of zo.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hoelang heb je aan dat weltrusten besteed?
hele nachtquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is cool. Je wilt graag ingemaakt worden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:34 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
zullen we een keertje online tegen elkaar spelen?
Ik denk het, sowieso zijn shooters nogal populair tegenwoordig, zonde maar begrijpelijk!quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:32 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, precies. Maar waarschijnlijk bereiken ze hier een groter publiek mee.
Ondergewaardeerd valt wel mee toch? Het is een van de grootste successen van Microsoft Games geweest en een hoogtepunt in de game geschiedenis.
De beta van AoE4 bedoel je? Sinds vorige maand is het hele spel voor iedereen toegankelijk.
Ik was/ben het wel, tegenwoordig vrijwel alleen maar consolegaming trouwens, heb meer dan 80 PS3 games, ergens best triestquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb wel helemaal meegekregen wat voor spellen het waren, m'n broer was er verslaafd aan. Maar ik ben sowieso niet echt een gamer, en vond het toch niet echt wat.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oh vandaar, die zijn idd wat minder bekend geweest ja. Wel onterecht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik denk het, sowieso zijn shooters nogal populair tegenwoordig, zonde maar begrijpelijk!
Ik doelde op HoMM, AoE verkocht inderdaad prima. Een beetje onduidelijk gepost van mijn kant. Ik doelde ook op de beta van de nieuwe HoMM.
meestal russenquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
Is cool. Je wilt graag ingemaakt worden?Welke civ speel je?
trusten sgatjequote:Op vrijdag 2 september 2011 03:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
En nu graag nog een welterusten van jou.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:37 schreef gamezz het volgende:
[..]
Oh vandaar, die zijn idd wat minder bekend geweest ja. Wel onterecht.
Ik heb geen consoles.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was/ben het wel, tegenwoordig vrijwel alleen maar consolegaming trouwens, heb meer dan 80 PS3 games, ergens best triest
Oei, die dingen waren best kansloosquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb geen consoles.Nooit gehad ook. Ja, zo'n ding die je dan aan je tv kon koppelen, met zo'n joystickje, en een pistooltje
Dan stonden de spellen al in dat joystickje
Maar ik zou nooit geld overhebben voor een console.
Klopt, heb ik een paar maanden gelden ook nog geïnstalleerd. Dat hebben ze er goed in weten te houden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
AoE was, net als CIV een geweldige serie, laatste deel van CIV maar eens geïnstalleerd en heeft nog steeds het "oude" gevoel, erg tof!
Zeker, en ik moet zeggen dat een bepaald volk *KUCH*Russen*KUCH* dit keer niet overpowered is, en anders wil ik het wel een keer tegen je opnemen met Japanquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt, heb ik een paar maanden gelden ook nog geïnstalleerd. Dat hebben ze er goed in weten te houden.
Treaty? Daarin zijn de russen ook gruwelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:39 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
klopt, maar ik speel meestal no rush en als ik rush speel neem ik britten
Master Sergeant op het moment dacht ik.quote:
Ik heb bij vrienden wel eens op de X-box en PS3 gespeeld, voor een keertje wel leuk, maar ik zou het nooit lang kunnen doen. Maar dat heb ik met alle games. Bijna alle dan, ik heb bepaalde games echt beroerd lang gespeeld.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oei, die dingen waren best kansloos![]()
Ik heb naast een PS3 alleen een SNES en een Amiga gehad, het was/is wel een leuk tijdverdrijf
quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker, en ik moet zeggen dat een bepaald volk *KUCH*Russen*KUCH* dit keer niet overpowered is, en anders wil ik het wel een keer tegen je opnemen met Japan
Nu gaat Ome Hork ook maar eens te bed, morgen weer vroeg op uitslapen en ik word oud, trusten iedereen!
sergeant, zullen we een keerje 1 vs 1 60 min no rush no bloccade en half map spelen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:43 schreef gamezz het volgende:
[..]
Treaty? Daarin zijn de russen ook gruwelijk.
[..]
Master Sergeant op het moment dacht ik.Jij?
Trusten!quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zeker, en ik moet zeggen dat een bepaald volk *KUCH*Russen*KUCH* dit keer niet overpowered is, en anders wil ik het wel een keer tegen je opnemen met Japan
Nu gaat Ome Hork ook maar eens te bed, morgen weer vroeg op uitslapen en ik word oud, trusten iedereen!
Is goed. Treaty ben ik trouwens een lagere rankquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
sergant, zullen we een keerje 1 vs 1 60 min no rush no bloccade en half map spelen?
treaty? je bedoelt deathmatch?quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
Is goed. Treaty ben ik trouwens een lagere rankspeel meer rush.
Nee, je hebt toch supremacy, treaty en deathmatch.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
treaty? je bedoelt deathmatch?
altijd supremacyquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ja ik speel zonder uitbreidingen, ik speel ook nooit deadmatch
Treaty is verplichte no-rush, dat is er pas in vanaf de 1e uitbreiding.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ja ik speel zonder uitbreidingen, ik speel ook nooit deadmatch
Oke dat is wel beter want zonder uitbreidingen zijn er vaak mensen die toch rushen terwijl het een norush game isquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:52 schreef gamezz het volgende:
[..]
Treaty is verplichte no-rush, dat is er pas in vanaf de 1e uitbreiding.
Er zijn veel meer spelers online die asian dynasties hebben btw.
Goedenavond Stokstaart.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
Zie hier alleen maar toffe users posten.
Dan krijg je dat idd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Oke dat is wel beter want zonder uitbreidingen zijn er vaak mensen die toch rushen terwijl het een norush game is
quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:54 schreef Stokstaart het volgende:
Zie hier alleen maar toffe users posten.
Ik heb echt spijt dat ik die uitbreidingen niet gekocht heb want die waren maar een tientje duurtder ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:57 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dan krijg je dat idd.met treaty kan je ook niet zomaar overal bouwen, alleen rond een bepaalde straal van je 1e town center. No blockade is ook in te stellen.
Voor minder dan ¤20 heb je nu de complete collection.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb echt spijt dat ik die uitbreidingen niet gekocht heb want die waren maar een tientje duurtder ofzo
Download gwnquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik heb echt spijt dat ik die uitbreidingen niet gekocht heb want die waren maar een tientje duurtder ofzo
ja maar is zonde als ik het hoofdspel al heb, kan je die utibreidingen niet los kopen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:00 schreef gamezz het volgende:
[..]
Voor minder dan ¤20 heb je nu de complete collection.
Neuken?quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik volg het niet eens zomaar negeren jullie mij is goed
HOIIquote:Op vrijdag 2 september 2011 04:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je veel duurder uit zelfs.quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ja maar is zonde als ik het hoofdspel al heb, kan je die utibreidingen niet los kopen?
Ik wist niet dat je er nog was.quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:05 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
teveel thee gedronken?quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel vanmiddag zei je dat je ging drinken ik heb je door vriend
ja dan koop ik lekker niksquote:Op vrijdag 2 september 2011 04:07 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben je veel duurder uit zelfs.
Nee ik dirnk alleen maarquote:Op vrijdag 2 september 2011 04:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel vanmiddag zei je dat je ging drinken ik heb je door vriend
Sweetquote:
ik speel online maar heb geen uitbreidingen gamezz welquote:Op vrijdag 2 september 2011 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
SweetDie heb ik ook ja, spelen jullie multiplayer? Warchiefs of Asian D?
Speel nog af en toe multiplayer ja, Asian Dynasties.quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
SweetDie heb ik ook ja, spelen jullie multiplayer? Warchiefs of Asian D?
Zijn er nog veel mensen die online spelen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:09 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik speel online maar heb geen uitbreidingen gamezz wel
best welquote:Op vrijdag 2 september 2011 04:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zijn er nog veel mensen die online spelen?
gamezz en pim spelen sims 3 onlinequote:Op vrijdag 2 september 2011 04:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
1500-3000 online staat er meestal.quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vetquote:
ha ja wil je meedoen? sims 3 tegen elkaar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
gamezz en pim spelen sims 3 online
Werkt dat ook multiplayer?quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vet![]()
Heb nu een tooltje waarmee je geen population limit van 200 hebt. Veel beter
jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 04:12 schreef gamezz het volgende:
[..]
ha ja wil je meedoen? sims 3 tegen elkaar.
Ja maar dat werkt niet online, alleen online vind ik het eigenlijk nog leuk om te doenquote:Op vrijdag 2 september 2011 04:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vet![]()
Heb nu een tooltje waarmee je geen population limit van 200 hebt. Veel beter
Dat is echt lelijk, die graphicsquote:Op vrijdag 2 september 2011 04:12 schreef gamezz het volgende:
[..]
1500-3000 online staat er meestal.
Zal ook wel wat minder zijn doordat een aantal nu meer die nieuwe (aoe4) spelen.
Misschien in custom servers of zo? Was altijd te gierig om dat spel te kopen, 10 euro is die nu. Maar dan zonder uitbreidingen, met uitbreidingen 30quote:
die graphics van de nieuwe AoEquote:Op vrijdag 2 september 2011 04:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is echt lelijk, die graphics
[..]
Misschien in custom servers of zo? Was altijd te gierig om dat spel te kopen, 10 euro is die nu. Maar dan zonder uitbreidingen, met uitbreidingen 30
Ze hadden het beter bij de stijl van AoE3 kunnen houden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is echt lelijk, die graphics
[..]
Misschien in custom servers of zo? Was altijd te gierig om dat spel te kopen, 10 euro is die nu. Maar dan zonder uitbreidingen, met uitbreidingen 30
Hmmm, morgen ff op steam checken dan maarquote:Op vrijdag 2 september 2011 04:16 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ze hadden het beter bij de stijl van AoE3 kunnen houden.
30? als je ze los koopt misschien, maar the complete collection is 20 euro.
Ja maar ondertussen is de originele maker ermee opgehouden en is microsoft met een andere ontwikkelaar verder gegaan met een geheel nieuw conceptquote:Op vrijdag 2 september 2011 04:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hmmm, morgen ff op steam checken dan maarspeelde altijd via LAN .
Maar die nieuwe AoE is toch niet 4? Als 4 komt zou dat (volgens het boekje) 2e wereldoorlog-stijl moeten worden:
[ afbeelding ]
Het is niet echt een deel 4 nee, het heet AoE Online. Maar ik verwacht niet dat ze die 4 en 5 gaan maken eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hmmm, morgen ff op steam checken dan maarspeelde altijd via LAN .
Maar die nieuwe AoE is toch niet 4? Als 4 komt zou dat (volgens het boekje) 2e wereldoorlog-stijl moeten worden:
[ afbeelding ]
Maar die nieuwe ontwikkelaar (Robot Entertainment) is opgericht door oud-werknemers van Ensemble Studios, dus eigenlijk nog steeds een aantal dezelfde makers.quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:19 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja maar ondertussen is de originele maker ermee opgehouden en is microsoft met een andere ontwikkelaar verder gegaan met een geheel nieuw concept
okequote:Op vrijdag 2 september 2011 04:25 schreef gamezz het volgende:
[..]
Maar die nieuwe ontwikkelaar (Robot Entertainment) is opgericht door oud-werknemers van Ensemble Studios, dus eigenlijk nog steeds een aantal dezelfde makers.
Lijkt nergens op. Kan me ook niet voorstellen dat fans van de oude garde dit spelenquote:Op vrijdag 2 september 2011 04:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
okeik vind het een domme keus dat ze het er nu zo kinderachtig uit laten zien pas volgens mij helemaal niet bij de doelgroep
precies volgens mij zijn de echt age of empires fans al rond de 20/30quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lijkt nergens op. Kan me ook niet voorstellen dat fans van de oude garde dit spelenSlaat nergens op.
"Een combinatie tussen Age of Empires 2, WoW en FarmVille."quote:
was het dinsdagquote:Op vrijdag 2 september 2011 04:31 schreef yvonne het volgende:
Is het nou al suikerfeest of hoe zit dat?!
Al geweestquote:Op vrijdag 2 september 2011 04:31 schreef yvonne het volgende:
Is het nou al suikerfeest of hoe zit dat?!
Bent u moslima dan?quote:
Ik ben wijkverplegende, zat dinsdag toch echt in de wijk, maar nergens iets bijzonders.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, als blanke lul in een middenstandswijk merk je niet zo heel veel van Suikerfeest en Ramadan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoef je toch niet per se moslim voor te zijn
Nee, maar de andere helft van ons landje welquote:
Ah, misschien vieren ze het hier ingetogener. Met familie en vrienden thuis.quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar de andere helft van ons landje wel
Oh, ja merk dat het hier idd veel minder 'uitbundig' is dan in die landen zelfquote:Op vrijdag 2 september 2011 04:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben wijkverplegende, zat dinsdag toch echt in de wijk, maar nergens iets bijzonders.
Ik ben een paar keer in Turkije geweest met suikerfeest, daar gaat het wel anders
quote:
Nu wat meer ondernemers die zich daar op gaan richten, Douglas in Amsterdam was een van de weinige met een advertentie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ah, misschien vieren ze het hier ingetogener. Met familie en vrienden thuis.
Turkse en Marokkaanse supermarkten draaien goeie omzet.
Was vorige week op RTV Rijnmond een item over, 80% doet inkopen voor Suikerfeest bij lokale Turkse/Marokkaanse ondernemers. Dus vlees, eten en alles.quote:Op vrijdag 2 september 2011 04:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu wat meer ondernemers die zich daar op gaan richten, Douglas in Amsterdam was een van de weinige met een advertentie.
Op bed met laptop en ik wil helemaal niet wakker zijnquote:
quote:
Hihihi Jac0bus quote mijn postquote:
deed je toch al nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:30 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Hihihi Jac0bus quote mijn post![]()
Nu ga ik me nooit meer wassen!!![]()
![]()
Ja, daaromquote:
Ik ken hetquote:
quote:
Valt het zo erg op?quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:02 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom doet iedereen in dit topic nog alsof ze slapen.
Omdat ik ook echt sliepquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:02 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom doet iedereen in dit topic nog alsof ze slapen.
Thnx!!quote:
Wel ff goed voor die landen zorgen hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Thnx!!
Ik ben al begonnen met Portugal afsteken
Nee Portugal is net als friesland. kunnen we missen als kiespijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:54 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wel ff goed voor die landen zorgen hoor
Was mijn verhaal te seksistisch?
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:38 schreef smegmanus het volgende:
Hhahahahahahaaha geweldig topic, ik zet deze even centraal zo goed is 'ie.
Al naar de bakker geweest?quote:
Eensquote:
Nee ik ben net wakkerquote:
Kijk eens in de koelkastquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:20 schreef Intronic het volgende:
Mensen die hun fietssleutel kwijt zijn.
Asociaal!!!quote:
Zit op me werk, dus ben hem ergens kwijt geraakt, of niet op slot gezet. Was een beetje aan het stressen omdat ik te laat was.quote:
Mountainbiken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:26 schreef Omdatappel het volgende:
Weten jullie iets leuks te doen in Ede?
Maten van mij wonen daar, die gaan daar alleen maar naar de bios en voor de rest dingen buiten Ede omdat het kut isquote:
Wat is er niet uitvoerbaar aan mountainbiken?quote:
Ik heb toch heul geen mountainbike joh.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:30 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat is er niet uitvoerbaar aan mountainbiken?
Ze hebben daar volgens mij wel een toffe slijter. Of dat was in Barneveld, kan ook.
Dat is jammer. Mountainbiken is leukquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb toch heul geen mountainbike joh.
Het is inderdaad leuk ja maar ik ben er veel te lui voorquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is jammer. Mountainbiken is leuk
Maar je atletische lichaam kan dat best aan!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is inderdaad leuk ja maar ik ben er veel te lui voor
Nah voor zoiets ben ik niet te luiquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het is inderdaad leuk ja maar ik ben er veel te lui voor
Ik vind het niet zo geweldig.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is jammer. Mountainbiken is leuk
Ja dat klopt welquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je atletische lichaam kan dat best aan!
Grutjes.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:05 schreef Omdatappel het volgende:
Jeutje, wat doet DM gek op mobiel.
Het is je vergeven.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:13 schreef Intronic het volgende:
[..]
Het spijt mij ten zeerste dat ik die opmerking heb gemaakt.
Ik ben blij dat ik je naar dit hoogtepunt heb mogen brengen.quote:
Weet ik. Het was een bewuste woordkeuze.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:26 schreef Omdatappel het volgende:
Dat kwam eventjes heel vreemd over.
Swirl's zijn baas.quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:48 schreef Renesite het volgende:
Straks op Zwolle eventjes een Swirl pakken!!!!!!!!
Het correcte antwoord is gegeven.quote:
Gewoon ressen.quote:
Gedaan. Kom stockades dan.quote:
BBQquote:
Id rather eat socks.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:14 schreef Intronic het volgende:
Zit iedereen hier nou op WoW, of zo?
Nee ik zit veilig in Orgrimar.quote:
quote:
Haten is verlaten.quote:
Orgimarquote:
Heb het een poosje gespeeld, maar ben toch maar afgehaakt toen ik lvl 83 haalde.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:14 schreef Intronic het volgende:
Zit iedereen hier nou op WoW, of zo?
Weet je wat smerig is? Muts?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaat het hier nu echt over WoW?![]()
Gadverdamme zeg
You're scaring mequote:Op vrijdag 2 september 2011 13:16 schreef Ezechielk het volgende:
Overigens heb ik Kel'Thuzad solo neergehaald met mijn overpowered Hammadin.
quote:
quote:
Ik speel een spelletje met mijn piemel. ja toch. In de trein naar Zwolle. Ja ja!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:21 schreef BBQSausage het volgende:
Ik ben nu tetris aan het spelen, terwijl ik FOK!. Dat is pas een bazenspel.
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik speel een spelletje met mijn piemel. ja toch. In de trein naar Zwolle. Ja ja!
Oeiiii, moet ik nu zeker met de webcam....quote:
Niet eens op straat durven fappenquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik speel een spelletje met mijn piemel. ja toch. In de trein naar Zwolle. Ja ja!
Juistquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oeiiii, moet ik nu zeker met de webcam....
Pffff!
Rajquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:26 schreef Kakpizza het volgende:
Doet George jullie op deze foto ook denken aan Raj van TBBT?
[ afbeelding ]
Hihiquote:Op vrijdag 2 september 2011 13:27 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Are you fucking kidding me?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:27 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een songtekst weer.quote:Kom maar naar me toe nu ik je nog zie staan! Ik sta te draaien met me heupen maar je ziet het niet.. Wiebel wiebel maar je reageert maar niet .. Eet al bijna uit je handen maar je voert me niet kom en maak je move ..
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:27 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Rebecca zingt nu in het Nederlands?quote:
Ze doet er inderdaad een flinke gooi naar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rebecca zingt nu in het Nederlands?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Kusjes voor Ez en patjen
En nu ga ik weg
Doei!quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Kusjes voor Ez en patjen
En nu ga ik weg
Dan ga je FOK!ken om de tijd te doden, probleem opgelost.quote:
Doe ik ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ga je FOK!ken om de tijd te doden, probleem opgelost.
Ik niet, maar ziet er lekker uitquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:17 schreef Rezania het volgende:
Wie kent Milk&Fruit Banaan? Het is net alsof je bananenkwark drinkt.
[ afbeelding ]
Voel je je nu speciaal?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:16 schreef Trollscience het volgende:
Ik mag lekker op school op de PC
Ik ben speciaal.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voel je je nu speciaal?Ik mag tijdens de les en uitleg internetten op mijn mobiel, terwijl mobieltjes eigenlijk uit horen te staan onder schooltijd.
Moet je eens kopen dan, ze hebben ook meer smaken. Ik drink eigenlijk nooit meer melk, alleen Milk&Fruit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik niet, maar ziet er lekker uit
Whiskey helpt. Serieus.quote:
Whiskey helpt. Serieus.quote:
Gebalde vuist bedoel je?quote:
Ik dacht aan iets heel anders.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht aan iets heel anders.Iets met Bubba en het zeepje laten vallen.
Lekker heee!quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:17 schreef Rezania het volgende:
Wie kent Milk&Fruit Banaan? Het is net alsof je bananenkwark drinkt.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |