Waar kan je die bestellen? Gewoon met je eigen plaatje laten bedrukken?quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:16 schreef DrDentz het volgende:
[ [url=http://www.crepture.com/images/animals/allamimalimages/animals/wolf/wolf%20images/wolf%20.www.crepture.com.jpg]afbeelding[/url] ]
Deze vind ik ook mooi en ik heb er ook een shirt van.
goeien quotequote:Op vrijdag 2 september 2011 02:17 schreef Zolder het volgende:
[..]
Waar kan je die bestellen? Gewoon met je eigen plaatje laten bedrukken?
Ik wil een shirt met de hont uit de fipo
Lekker in de winter als ie op schoot komt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:18 schreef 129383 het volgende:
[ afbeelding ]
die friet tent om de hoek was geen goed idee
als het lukt ten minstequote:Op vrijdag 2 september 2011 02:19 schreef Zolder het volgende:
[..]
Lekker in de winter als ie op schoot komt.
De jouwe?quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:20 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kattenverzameling.
Nee ik heb alleen die hont. Slaapt alleen wel erg veel, maar ach.quote:
Neemt niet zoveel voer dus is goedkoperquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik heb alleen die hont. Slaapt alleen wel erg veel, maar ach.
Ik welquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:24 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee wtf dit is.
Wat is het dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:29 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ik weldie zijn nog gevaarlijk ook
Die vond ik ook wel schattig ja. Hier, nog een lieve kitten voor je topic:quote:
Ja ben de naam ff kwijt.. Op youtube is er een filmpje van dat ie zn ogen heel groot doet. Typ big / scary eyes animal in dan krijg je m missquote:
Ik zoek wel met het plaatje via Google.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:32 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja ben de naam ff kwijt.. Op youtube is er een filmpje van dat ie zn ogen heel groot doet. Typ big / scary eyes animal in dan krijg je m miss
Die ziet er lekker speels / ontdeugend uit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die vond ik ook wel schattig ja. Hier, nog een lieve kitten voor je topic:
[ afbeelding ]
Tof ras trouwens.
okquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:32 schreef Zolder het volgende:
[..]
Ja ben de naam ff kwijt.. Op youtube is er een filmpje van dat ie zn ogen heel groot doet. Typ big / scary eyes animal in dan krijg je m miss
Scottish Fold, irritante kutbeesten en ontzettend speels ras, overigens ook ontzettend aanhankelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:33 schreef Zolder het volgende:
[..]
Die ziet er lekker speels / ontdeugend uit.
Dirt bedoel ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoezo irritante kutbeesten ik zou m zo willen hebbenquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Scottish Fold, irritante kutbeesten en ontzettend speels ras, overigens ook ontzettend aanhankelijk.
Goed topic deze keer, mits de bagger stopt, mijn complimenten
SAW. Eet jezelf uit de levensgevaarlijke situatie of sterfquote:
Mwah, je kan ze niet buiten laten, worden veel gejat die raskattenquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:40 schreef Zolder het volgende:
[..]
Hoezo irritante kutbeesten ik zou m zo willen hebben
En bedankt voor je goedkeuring
me koffie wat doe je hahahahahahaquote:
ik heb een foto precies op het moment dat er 1 diarree heeftquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:43 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Koeien zijn gewoon dom.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:44 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik heb een foto precies op het moment dat er 1 diarree heeft![]()
quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:44 schreef Zolder het volgende:
Maakt iemand even een apart topic voor die koeien?dat verdienen ze wel.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:44 schreef Zolder het volgende:
Maakt iemand even een apart topic voor die koeien?dat verdienen ze wel.
Dat is gewoon slim, dat knaagdier is een baas!quote:
Dat is wel heul oud, die van ons zijn, vergeleken met dat, pas kittens.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:43 schreef Zolder het volgende:
Wij hebben nueen perzische ras kat is pas 20 geworden maar die blijvn er jong uitzien.
ROFLCOPTERquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Dat is gewoon slim, dat knaagdier is een baas!
Klopt, maar het beestje is nog kerngezond en nog steeds schattig (een lichtgrijs vrouwtje) onze vorige was op deze leeftijd zichtbaar al ver op.. Miste ook een oog op een begeven momentquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wel heul oud, die van ons zijn, vergeleken met dat, pas kittens.
Pics van kat zonder oog!quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:48 schreef Zolder het volgende:
[..]
Klopt, maar het beestje is nog kerngezond en nog steeds schattig (een lichtgrijs vrouwtje) onze vorige was op deze leeftijd zichtbaar al ver op.. Miste ook een oog op een begeven moment
Ik zou het niet doen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:50 schreef 129383 het volgende:
[..]
ik heb een kat in ctrl c staan die gehalveerd is
Zondequote:Op vrijdag 2 september 2011 02:50 schreef Zolder het volgende:
[..]
Het is 3 jaar geleden dat wij nog een scanner hadden
In uun Ladaquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
In een Trabant zou ook nog veel beter zijn geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |