Gewoon lekker een hoer neuken man.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of ik zit hier al zo lang dat alle lichte irritaties zich hebben opgebouwd tot zware irritaties.
Miss moet je die frustraties dan maar us keer op de scroll gooien ipv jezelf op te gaan lopen fuckenquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of ik zit hier al zo lang dat alle lichte irritaties zich hebben opgebouwd tot zware irritaties.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hans, boerenlul.. wil je ruzie maken?
Hebben ze die in Charlois?quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gewoon lekker een hoer neuken man.
ja dit werkt al niet hequote:
Op de wat gooien?quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:27 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Miss moet je die frustraties dan maar us keer op de scroll gooien ipv van jezelf op te gaan lopen fucken
Nou dat had ik dus ook en dat werd ik zo zat dat ik maar op Fok! ga zitten 's nachts want ik heb geen zin in dat gedraai en niet lekker liggen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:27 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde. Ik kan vroeg in bed liggen, maar ik slaap niet eerder dan 2 à 4 uur. En als het tegenzit dan ben ik tot 6 à 7 uur nog aan het draaien.
Doerak.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je wilt je feministische kant natuurlijk niet laten ondersneeuwen.
Oké.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dit werkt al niet he
om ruzie te maken moet je wel terug bitchen jan doedel
In t topic, er zijn hier wel vaker mensen niet met elkaar eens, en dan wordt dan ook gezegt. maar heb t idee dat je alles maar opkropt en dat is niet goed, trek ook keer je bek open als je t niet eens met iemand bent. lucht op, echt waarquote:
Mina's Palace op de hoek van de Pleinweg en de Dorpsweg.quote:
goed beginquote:
Schavuit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is net zo'n mooi woord als sujet
Daarom ben ik ook presentquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:28 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nou dat had ik dus ook en dat werd ik zo zat dat ik maar op Fok! ga zitten 's nachts want ik heb geen zin in dat gedraai en niet lekker liggen.
Als jij nu niet gauw je schattige bekje viswijvenmuil niet dichthoud.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed begin![]()
onderontwikkelde mierenpijpende boerenlul
Het punt is een beetje dat de mensen waar ik me aan irriteer zich alles zo snel aantrekken. Maar dan ook met alles. Dus dan hou ik liever mijn mond dicht.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
In t topic, er zijn hier wel vaker mensen niet met elkaar eens, en dan wordt dan ook gezegt. maar heb t idee dat je alles maar opkropt en dat is niet goed, trek ook keer je bek open als je t niet eens met iemand eens bent. lucht op, echt waar
Meestal is hier wel wat te beleven inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook presentVeel te gezellig hier
Stokstaart de hoerenloper heeft altijd tips paraat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mina's Palace op de hoek van de Pleinweg en de Dorpsweg.
Zal nu ook wel een Turk met snor in zitten trouwens.
nou wat dan? wat dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Als jij nu niet gauw je schattige bekje viswijvenmuil niet dichthoud.
Daar kan ik het wel op.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mina's Palace op de hoek van de Pleinweg en de Dorpsweg.
Zal nu ook wel een Turk met snor in zitten trouwens.
Doe je moeder de groeten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Stokstaart de hoerenloper heeft altijd tips paraat.
Zal ik doen.quote:
Oké, thats it.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nou wat dan? wat dan?
ga je zelf toch diep in je aars roeren met een pollepel man
Knetter kent vast ook wel een paar van die woorden.quote:
Amsterdams kutjochie.quote:
Tegenwoordig Hoofddorps he.quote:
Waarom zou ik iets tegen je gezuip hebben, mij heb je er niet mee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:33 schreef _Fanta het volgende:
Maar ValHallen als je iets tegen mij hebt of over mn alcohol gebruik of wat dan ook, zeg t dan gewoon. Ik kan dr wel tegen hoor
Oh ik weet best dat jij graag denkt dat ik sop op jou maar think again.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké, thats it.
Ik ben wel een beetje klaar met jou. Irritant kutwijf dat je er bent, altijd maar een beetje de boel lopen voeren en uitlokken. Daar geil je op hè, dat smerige, achterbakse achter de ellebogen gedoe.
Heb jij pauper papa en mama die Amsterdam niet kunnen betalen?quote:
jong bandje hahaquote:
Weet ik veel, kon toch dat je jezelf eraan irriteerde? Maar wat is t dan wat er zo knabbelt aan jou? gooi het op t tafel!quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Waarom zou ik iets tegen je gezuip hebben, mij heb je er niet mee.
kloptquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter kent vast ook wel een paar van die woorden.
Zulke discussies had jij toch altijd met je broertje?
Eens met Hans, Knetter is een kutwijf.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Oké, thats it.
Ik ben wel een beetje klaar met jou. Irritant kutwijf dat je er bent, altijd maar een beetje de boel lopen voeren en uitlokken. Daar geil je op hè, dat smerige, achterbakse achter de ellebogen gedoe.
Geen idee, zal wel nachtdienst hebben ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:35 schreef ValHallen het volgende:
Waar is Tofu trouwens, ik heb nog een appeltje met hem te schillen.
Klein appeltje zeker?quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:35 schreef ValHallen het volgende:
Waar is Tofu trouwens, ik heb nog een appeltje met hem te schillen.
Nee dat was het niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb jij pauper papa en mama die Amsterdam niet kunnen betalen?
zeg achterlijke wannabee blanke.. ga eens gauw in een hoekje spelen met je piemoltje en laat de kuch volwassenen eens ruzie makenquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Eens met Hans, Knetter is een kutwijf.
Idd, heloef is een irritant ventje aan het wordenquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zeg achterlijke wannabee blanke.. ga eens gauw in een hoekje spelen met je piemoltje en laat de kuch volwassenen eens ruzie maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |