quote:
Muv londen en brusselquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Da's gewoon een 2e Nederland man
Land zonder regering.quote:
België en infrastructuurquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Da's gewoon een 2e Nederland man
Oftewel je wordt onderdeel van de elite die de massa onderdrukt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:51 schreef JApieman het volgende:
Ik ga wonen in een warm land waar de mensen arm zijn daar is mijn geld meer waard en daarmee help ik dat land ook nog omdat ik hun economie help.
Nee ik ben wel aardig tegen ze maar ik ben wel rijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oftewel je wordt onderdeel van de elite die de massa onderdrukt?
Dit is een lichte verwijzing naar het woord 'me'quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
JE KAN NOG NIET EENS JE EIGEN TAAL.
DFDSfsfhdsfu2r212314. Jij kan het alleen niet lezen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
JE KAN NOG NIET EENS JE EIGEN TAAL.
Ik heb een patent op "me". Dus haters gonna hate.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:52 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dit is een lichte verwijzing naar het woord 'me'
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:51 schreef JApieman het volgende:
Ik ga wonen in een warm land waar de mensen arm zijn daar is mijn geld meer waard en daarmee help ik dat land ook nog omdat ik hun economie help.
quote:
quote:13278 (gemiddeld 148 per dag)
En morgen ben je weer helemaal blij als je op 1 staat. Het is al goed hoor meid, ik begrijp je. Kusjes en knuffels!quote:
nee je bent niet grappigquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En morgen ben je weer helemaal blij als je op 1 staat. Het is al goed hoor meid, ik begrijp je. Kusjes en knuffels!![]()
XXX
[ afbeelding ]
wat lievquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
En morgen ben je weer helemaal blij als je op 1 staat. Het is al goed hoor meid, ik begrijp je. Kusjes en knuffels!![]()
XXX
[ afbeelding ]
oepsquote:Op vrijdag 2 september 2011 00:55 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die denken datde haat emoticon is
quote:
Kijk, hij begrijpt me. Ik word helemaal emotioneel van je MK.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Awh wat lief MK is onzeker over haar postcount.
Wat?quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nahh die rezania doet stoer laatste tijd hoeft niet meer
Hij deed stom. En hij wil altijd updaten als ik midden in een spelletje bijvoorbeeld zit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:57 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Werkt prima hier, wat is het probleem?
Dit is gewoon kut.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij deed stom. En hij wil altijd updaten als ik midden in een spelletje bijvoorbeeld zit.
Nooit meegemaakt.quote:
Ik wel dan klik ik ergens op en dan doet ie het pas heel laat maar heb ik niet vaak hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is gewoon kut.
[..]
Nooit meegemaakt.
Kun je uitzetten he? Automatische updates.quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij deed stom. En hij wil altijd updaten als ik midden in een spelletje bijvoorbeeld zit.
Ok, wist ik niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kun je uitzetten he? Automatische updates.
Geweldige verhalen in het Oorlogstopic trouwens!![]()
Linux.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Windows of MacOS?
[..]
Slaapze Patje
Kan ook.quote:
Hihi grapje, ik heb Windows.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ook.
Edit -> Preferences -> General tab -> "Check for iTunes updates automatically"
Wacht, HOAX, je zat te gamen.
Kan je echt niet gamen op een Linux dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan ook.
Edit -> Preferences -> General tab -> "Check for iTunes updates automatically"
Wacht, HOAX, je zat te gamen.
Haha, oke.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Weet ik, zag je ninja.Geldt hetzelfde voor trouwens
Kan wel, maar bar weinig games, of je moet gaan emuleren met Wine en dat zuigt (vraagt nogal veel van je processor en geheugen)quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je echt niet gamen op een Linux dan?
Ah, oké. Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan wel, maar bar weinig games, of je moet gaan emuleren met Wine en dat zuigt (vraagt nogal veel van je processor en geheugen)
Ik zeg: 'DOEN!'quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:08 schreef JApieman het volgende:
Zal ik Starcraft 2: Wings of Liberty kopen?
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:08 schreef JApieman het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:08 schreef JApieman het volgende:
Yep, speel het voornamelijk op de Mac en een enkele keer op een PC die hier rondslingert, je kunt het zien als een recente versie van het oude SC (SlowChatquote:
Ik heb een guest pass gekregen van m'n neefje en vond het wel leuk ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yep, speel het voornamelijk op de Mac en een enkele keer op een PC die hier rondslingert, je kunt het zien als een recente versie van het oude SC (SlowChat) met een aantal erg leuke tweaks en upgrades!
Aanschaffen dan!quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik heb een guest pass gekregen van m'n neefje en vond het wel leuk ja.
Ik voel je mang.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:20 schreef TWP het volgende:
Gelukkig begint volgende week het studiejaar weer. Kan geen bier meer zien
Milkshake.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:20 schreef Rezania het volgende:
Milkshake of frisdrank bij de Mac/Burgerking/KFC?
Dan ga ik gewoon tegen m'n vrienden.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Aanschaffen dan!
Online is het wel kut trouwens, veel Japanners, maar dat was te verwachten.
Doe maar.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:20 schreef Rezania het volgende:
Milkshake of frisdrank bij de Mac/Burgerking/KFC?
Zerg rush kan niet meerquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan ga ik gewoon tegen m'n vrienden.die zijn ook allemaal niet echt pro's en ik heb geen zin om tegen die aziaten te gaan en dan binnen 5 minuten dood gerushed te worden.
Beetje standaard hè?quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:22 schreef TWP het volgende:
[..]
Wat een verantwoordelijkheid. Doe maar aardbei.
Kiezen is een keuze.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet kiezen, milkshake of frisdrank?
Hoezo zou je eiwitshakes drinken? Als je gewoon normaal eet krijg je geloof ik genoeg eiwitten binnen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:24 schreef TWP het volgende:
ja weenie eiwitshakies altijd aarbei dusja
Dan is het tijd voor happiness!quote:
Oké, stel eens wat voor.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:29 schreef pimmetje2010 het volgende:
ZUllen we het over iets anders hebben ?
Spareribs zijn lekker, vooral als het vlees zo mals is dat het zo van het bot af valt.quote:
Nee, dit meende ik nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo zou je eiwitshakes drinken? Als je gewoon normaal eet krijg je geloof ik genoeg eiwitten binnen.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee, dit meende ik niet
Maar ik duik m'n bed in, bed kapot. Fijne nacht allen!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee, dit meende ik niet
Maar ik duik m'n beb in, ben kapot. Fijne nacht allen!
Waar is MK eigenlijk? Meestal houd zij de boel levend 's nachts.quote:
Geen idee!quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar is MK eigenlijk? Meestal houd zij de boel levend 's nachts.
Hoe dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee!
Wellicht toch gaan slapen, ik kan het nu trouwens ook levend houden![]()
Leuk, maar hoe ga je het hier levend houden? Dat bedoelde ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, ik hoef er nu niet meer om 05:00 uit
Ah, ik maak gewoon een bot die hier om de 5 minuten een grappige (matige) uitspraak doetquote:Op vrijdag 2 september 2011 01:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leuk, maar hoe ga je het hier levend houden? Dat bedoelde ik.
Wat voor ziekte heb je?quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Morgen om half 9 bij de dokter moeten zijn
Gelukkig maar 5 minuten lopen
Slijmvliesontsteking (dat rode bij je ogen een beetje opgezwollen)quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik maak gewoon een bot die hier om de 5 minuten een grappige (matige) uitspraak doet
Nee, ik heb eigenlijk geen idee.
Ai, kut is dat. Ik heb een tijd een ontsteking gehad aan mijn ooglid, dat is vergelijkbaar qua irritatie schijnt het.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Slijmvliesontsteking (dat rode bij je ogen een beetje opgezwollen)
Had al druppels maar die shit gaat niet helemaal weg
Nee joh, heb er eigenlijk helemaal niet zoveel last meer van. Alleen mn ogen zijn iets minder ver open dan normaal. Maar als ik nu stop met die druppels trekt het volgens mij ook zo weer aan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ai, kut is dat. Ik heb een tijd een ontsteking gehad aan mijn ooglid, dat is vergelijkbaar qua irritatie schijnt het.
Waarschijnlijk krijg je nu gewoon sterker spul, hoop ik voor je. Anders uitzicht op een operatie vermoed ik?
quote:
Naar zeg, wellicht is het een allergie of iets dergelijks, laten we dat hopen, dan ben je er in ieder geval een stuk sneller vanaf! (of het moet huismijt o.i.d. zijn, dan ben je wel goed zuur)quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:01 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee joh, heb er eigenlijk helemaal niet zoveel last meer van. Alleen mn ogen zijn iets minder ver open dan normaal. Maar als ik nu stop met die druppels trekt het volgens mij ook zo weer aan.
Mijn ogen lusten geen bier denk ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Naar zeg, wellicht is het een allergie of iets dergelijks, laten we dat hopen, dan ben je er in ieder geval een stuk sneller vanaf! (of het moet huismijt o.i.d. zijn, dan ben je wel goed zuur)
Wil je er hier ook 1?quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:06 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb elders in ONZ een gesprek over klassieke muziek
Met mij.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:06 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb elders in ONZ een gesprek over klassieke muziek
Bijna.quote:
Wagner.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wil je er hier ook 1?
Vivaldi
Meh, misschien duurt het dit keer wat langer dan normaal, in ieder geval even kijken wat de huisarts zegt, laat het in ieder geval weten, ik ben wel benieuwd!quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn ogen lusten geen bier denk ikVolgens mij gaat het meestal vanzelf weer weg alleen dit keer niet dus
quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wil je er hier ook 1?
Vivaldi
Jammer dat het nu over Hans Anders gaatquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met mij.
[..]
Wagner.
Beethoven.
Mozart.![]()
Dat Fortuna gedoe.![]()
quote:
Jij wou niet uitleggen wie Anders was.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, misschien duurt het dit keer wat langer dan normaal, in ieder geval even kijken wat de huisarts zegt, laat het in ieder geval weten, ik ben wel benieuwd!
[..]
Jij snapt het! Wat een epische componist is dat!
[..]
Jammer dat het nu over Hans Anders gaat![]()
Heb ik echt nog nooit wat van gehoord.quote:
De vier seizoenenquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik echt nog nooit wat van gehoord.Welk nummer kan je aanbevelen?
Storms of four seasonsquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik echt nog nooit wat van gehoord.Welk nummer kan je aanbevelen?
Rieu vind ik niet zo tof.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Jij wou niet uitleggen wie Anders was.
quote:
Oké, even luisteren.quote:
Ik ken Anders wel, maar ik wist niet dat hij naar Wagner luisterde, daarom dacht ik dat je iemand anders bedoelde.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rieu vind ik niet zo tof.
Anders Breivik niet kennen
[..]
Ach so, nee, hij luisterde Walkure toen hij bezig wasquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken Anders wel, maar ik wist niet dat hij naar Wagner luisterde, daarom dacht ik dat je iemand anders bedoelde.
Ik heb ze zelfs op plaat (3 keer ofzoquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:14 schreef BBQSausage het volgende:
Z
[..]
ie edit, daar staan ze allemaal.
Oké, bedankt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:14 schreef BBQSausage het volgende:
Z
[..]
ie edit, daar staan ze allemaal.
Ride of the Valkyries blijft goud.quote:
Walkürenritt or Ritt der Walküren, ketterquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, bedankt.
[..]
Ride of the Valkyries blijft goud.
Ik ken geen Duits.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Walkürenritt or Ritt der Walküren, ketter
Ik niet, ik luister het dan ook niet erg vaak, alleen als ik het toevallig (zoals nu) weer langs zie komen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb ze zelfs op plaat (3 keer ofzo) en CD.
Die moet je eigenlijk wel herkennen.quote:
Vooruit dan maarquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken geen Duits.En ik ken hem alleen onder de naam Ride of the Valkyries.
Qua platen is het toeval, op die CD staan alleen maar nummers gecomponeerd door Vivaldi en ik luister het wel op regelmatige basisquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik niet, ik luister het dan ook niet erg vaak, alleen als ik het toevallig (zoals nu) weer langs zie komen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik herken het van 1 of ander gaar helikopterspel waar je mensen moest redden van vroegerquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die moet je eigenlijk wel herkennen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Rez en ik hebben een haat-liefdesverhouding.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:15 schreef coban het volgende:
[..]
WAYOW ZIEN JULLIE DIT HAHAAA DI KRIJGEN JULLIE NOOIT VAN REZ WANT REZ EN IK MATTIES FOR LIFE JWZZZZ
quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja ik herken het van 1 of ander gaar helikopterspel waar je mensen moest redden van vroeger
SimCopter. Legendarisch spel uit 1996.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:22 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja ik herken het van 1 of ander gaar helikopterspel waar je mensen moest redden van vroeger
Dit is de haat in onze relatie, morgen is het weer liefde!quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zo trots dat ik dat ooit typte
SimTower!quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:25 schreef gamezz het volgende:
[..]
SimCopter. Legendarisch spel uit 1996.
joepiequote:Op vrijdag 2 september 2011 02:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is de haat in onze relatie, morgen is het weer liefde!![]()
![]()
Ik was die game helemaal vergeten, tering wat een spel was dat!quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:25 schreef gamezz het volgende:
[..]
SimCopter. Legendarisch spel uit 1996.
SIMCITYquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:28 schreef gamezz het volgende:
[..]Eigenlijk waren dat allemaal goede spellen. En voorlopers van The Sims serie.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:27 schreef BBQSausage het volgende:
Beethoven
Ninth Symphony
Fifth Symphony
Für Elise
Wat een baas.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
SIMCITY
[s][s][s]SIMS 1 TM 3[/s][/s][/s]
Ik weet het.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:28 schreef gamezz het volgende:
[..]Eigenlijk waren dat allemaal goede spellen. En voorlopers van The Sims serie.
Inderdaad, ik moest er weer aan denken door die muziek.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was die game helemaal vergeten, tering wat een spel was dat!
Zeker, zeker.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
![]()
En wat heeft hij teweeg gebracht voor het classicisme
Omdat het kan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Waarom moet dat in caps
Verder is EA wel baas ja.
Ik minder, maar dat kwam toentertijd door de opkomst van de Playstation, toch was het echt een ontzettend verslavend spel!quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:29 schreef gamezz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moest er weer aan denken door die muziek.Dat heb ik nog best veel gespeeld toen.
Ik wilde vroeger altijd viool leren spelen, misschien dat ik dat toch nog een keer moet oppakken, vormen we een FOK! ensemblequote:Op vrijdag 2 september 2011 02:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zeker, zeker.
Ik wil echt nog een keer piano leren spelen. Lijkt me zo geniaal
It's in the game.quote:
Ja maar ik ben ik.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als nou iedereen in caps gaat typen, dan niet meer.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:33 schreef gamezz het volgende:
Over helicopterspellen gesproken, kent iemand de serie Comanche: Maximum Overkill (1992) ook nog?
oefenen voor je toekomstige baan alvastquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:35 schreef BBQSausage het volgende:
Trouwens, kennen jullie de Astragon spellen?
Ge-ni-ale reviewHeb echt dubbel gelegen.
Man, dat is een verkapte Davilex (Competitie Managerquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:35 schreef BBQSausage het volgende:
Ik heb alleen geen zin om noten te leren lezenquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:34 schreef LompeHork het volgende:
ettend verslavend spel!
[..]
Ik wilde vroeger altijd viool leren spelen, misschien dat ik dat toch nog een keer moet oppakken, vormen we een FOK! ensemble
Klopt, de delen die daarna kwamen ook.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaaaaaa! Briljant was dat! Uren mee lopen rommelen voordat ik eindelijk snapte hoe het werkte!Wel echt geniaal!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
oefenen voor je toekomstige baan alvast
Serieus, bekijk die reviewquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Man, dat is een verkapte Davilex (Competitie Manager_!)
Die maken toch ook Farm Simulator?quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:35 schreef BBQSausage het volgende:
voor jou speciaal park simulator (snap je, naar buiten gaan enzo hAHAHAHAH)quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die maken toch ook Farm Simulator?
Davilex.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Man, dat is een verkapte Davilex (Competitie Manager_!)
Ken ik alquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen zin om noten te leren lezen
Waren er nog meer delen dan? Die heb ik even gemist! Linkje (op DM wellicht)? Regel ik even een Dosbox.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:36 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt, de delen die daarna kwamen ook.
Kende hem al ja, toch vind ik dingen als A2 Racer nog steeds ergerquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Serieus, bekijk die reviewBriljant gewoon.
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die maken toch ook Farm Simulator?
Oh, moet ik me toch eens in verdiepen danquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ken ik alrelatief eenvoudig trouwens, zeker wel de moeite waard!
A2 Racer is ook slecht ja.quote:[..]
Kende hem al ja, toch vind ik dingen als A2 Racer nog steeds erger
LOL ik heb al die spellen jarenlang speeld. Sowieso grachtenracer en a2 racerquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
DIT!![]()
Wat dacht je dan van Grachten Racer? Enorme hit!
Ja, want boeren doe je binnen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
voor jou speciaal park simulator (snap je, naar buiten gaan enzo hAHAHAHAH)
Die heb ik, dat is op de één of andere manier een zeer vermakelijk spel.quote:
Zeker, zelfs tot 2001 zijn ze bezig geweest. Comanche 4 was de laatste. Linkje komt eraan (maar volgens mij is dat niet eens meer op DOS).quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:39 schreef LompeHork het volgende:
Waren er nog meer delen dan? Die heb ik even gemist! Linkje (op DM wellicht)? Regel ik even een Dosbox.
ohnee, door simulator, hoe je je voordeur kunt openenquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want boeren doe je binnen.Kassen tellen niet mee.
[..]
Die heb ik, dat is op de één of andere manier een zeer vermakelijk spel.
Wat ben je toch weer lekker creatief vandaag.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:43 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohnee, door simulator, hoe je je voordeur kunt openen
Geweldig spel ja.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
DIT!![]()
Wat dacht je dan van Grachten Racer? Enorme hit!
Girlfriend simulatorquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat ben je toch weer lekker creatief vandaag.Ga maar snel slapen.
Die zullen ze ongetwijfeld al hebben, vast in Japan ofzo.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Girlfriend simulator![]()
ik ga stuk om me eigen
Speel je toevallig gitaar? Als je tabs kan lezen is het zelfs nog makkelijker (hoewel ik het andersom heb gedaan)quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, moet ik me toch eens in verdiepen dan
[..]
A2 Racer is ook slecht ja.Deze spelmakers hebben ook Busdriver simulator gemaakt
__! Dat is pas erg
Is hetzelfde, maar dan zonder A2quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
LOL ik heb al die spellen jarenlang speeld. Sowieso grachtenracer en a2 racer
Top, zag het, ik wist niet eens dat ze nog verder waren gegaan met die serie, gaaf!quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:43 schreef gamezz het volgende:
[..]
Zeker, zelfs tot 2001 zijn ze bezig geweest. Comanche 4 was de laatste. Linkje komt eraan (maar volgens mij is dat niet eens meer op DOS).
Heb jij zeker al research naar gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
Die zullen ze ongetwijfeld al hebben, vast in Japan ofzo.
ja maar jij bent langquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:46 schreef BBQSausage het volgende:
M'n internet is weer eens gigantisch traag, m'n broer zit weer porno te downloaden.
Wordt toch eens tijd dat hij het huis uit gaat.![]()
Ja, of ik.
Dating simulators.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:45 schreef gamezz het volgende:
[..]
Die zullen ze ongetwijfeld al hebben, vast in Japan ofzo.
Nah, ik heb die games wel eens gezien, totaal kansloos (Anime meisjes enzo).quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb jij zeker al research naar gedaan
Hahaha rez speelt datingsimulatorspellen op de DSquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dating simulators.Je had er zelfs één voor de DS die ook gewoon hier in het westen werd verkocht.
lololquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, ik heb die games wel eens gezien, totaal kansloos (Anime meisjes enzo).
Jezus Christus, ga nou maar gewoon slapen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahaha rez speelt datingsimulatorspellen op de DS
WAAROM ZOU IKquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jezus Christus, ga nou maar gewoon slapen.![]()
UFO Defense?quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Top, zag het, ik wist niet eens dat ze nog verder waren gegaan met die serie, gaaf!
Zelf wacht ik op het vervolg van die game dat je aliens moest doden (turn based, leek een beetje op de oude fallout), hoe heette dat ook al weer?
JA! X-COM, wat een game was dat zeg, daar heb ik echt heel wat dagen/weken/maandjes in gestoken!quote:
Heb ik niet nodig met mijn Japanse real dolls.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb jij zeker al research naar gedaan
WATquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:51 schreef Ragboer het volgende:
Spaghettivreter die een sekslijn belde voor de cam
En daardoor 15 euro boven zijn bundel zat
X-COM idd! Komt daar serieus een vervolg van?quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JA! X-COM, wat een game was dat zeg, daar heb ik echt heel wat dagen/weken/maandjes in gestoken!
Zaten we in een TC 's nachts. Hij had een borreltje teveel op, ging hij voor de grap zo'n sekslijn bellen. Wij konden het allemaal meehoren, dat gehijg. Echt kapot grappig.quote:
Ik speel helemaal niks, nooit gedaan ookquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Speel je toevallig gitaar? Als je tabs kan lezen is het zelfs nog makkelijker (hoewel ik het andersom heb gedaan)
Ja, die hele reeks van games is kansloos van die developer!Ik bedoel, van Davilex moet je leren, niet kopiëren!
Ja, is in ontwikkeling! Hopelijk wordt het niet zo'n geval als Fallout, ik vond dat serieus niet tof (ik had liever een top-down game gezien zoals het origineel!)quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:52 schreef gamezz het volgende:
[..]
X-COM idd! Komt daar serieus een vervolg van?
Dat is juist geen probleem! Noten zijn moeilijk te leren als je gitaartabs gewent bent, ik heb het andersom gedaan.^O^quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik speel helemaal niks, nooit gedaan ookDas het probleem. Ik kan wel vader jakob, en nog iets waarvan ik de naam niet meer ken.
Maar dat komt omdat het gigantisch simpele melodieën zijn, en ik die gewoon kan onthouden
kan me voorstellenquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:55 schreef gamezz het volgende:
MarokkaanseKip, ik haal je steeds door elkaar met Stink-ui.
Vet, ben ook wel benieuwd. Gewoon oldschool top-down heeft wel wat ja, dat nieuwe is weer compleet iets anders.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, is in ontwikkeling! Hopelijk wordt het niet zo'n geval als Fallout, ik vond dat serieus niet tof (ik had liever een top-down game gezien zoals het origineel!)
[..]
Dat is juist geen probleem! Noten zijn moeilijk te leren als je gitaartabs gewent bent, ik heb het andersom gedaan.^O^
Hahaha omg was ik daar maar bijquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zaten we in een TC 's nachts. Hij had een borreltje teveel op, ging hij voor de grap zo'n sekslijn bellen. Wij konden het allemaal meehoren, dat gehijg. Echt kapot grappig.
Je had ook mee willen babbelen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hahaha omg was ik daar maar bij
rustiggquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:00 schreef Ragboer het volgende:
Niggas, ik ga weer. Tot vanmiddag/vanavond.
Challaz.
Yup, zou gaaf zijn, maar zie vorige post (filmpje van de E3). Lijkt er op alsof het grotendeels wel third-person is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:58 schreef gamezz het volgende:
[..]
Vet, ben ook wel benieuwd. Gewoon oldschool top-down heeft wel wat ja, dat nieuwe is weer compleet iets anders.
jaquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Je had ook mee willen babbelen?
quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is juist geen probleem! Noten zijn moeilijk te leren als je gitaartabs gewent bent, ik heb het andersom gedaan.
Niet alle toetsen gebruik je evenvaakquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Het probleem is alleen dat je met een piano zoveel toetsen hebt, ik heb geen flauw idee hoe ik al die noten ooit uit elkaar ga houden.
![]()
Voor zover ik nu weet, speel ik een melodietje op zo'n manier;
aabcddcbaabcbaa
Helemaal gekeken, wat een held die reviewerquote:Op vrijdag 2 september 2011 02:35 schreef BBQSausage het volgende:
Snap ik, je zit per hand maar op een bepaalde plek. Maar de rest is toch wel handig om te weten, als je die opeens nodig lijkt te hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Niet alle toetsen gebruik je evenvaak
Ah, dat is wel wennen dan ja, maar op een gegeven moment vind je die toetsen vanzelf hoor, zeker in het begin zou ik me daar helemaal niet druk over makenquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Het probleem is alleen dat je met een piano zoveel toetsen hebt, ik heb geen flauw idee hoe ik al die noten ooit uit elkaar ga houden.
![]()
Voor zover ik nu weet, speel ik een melodietje op zo'n manier;
aabcddcbaabcbaa
Tsja, E3-reviewer, dus zal wel een developer zijn die de boel verteld, neem ik aan. Wacht, het was die gast van de busdriver review inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Helemaal gekeken, wat een held die reviewer
quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:05 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Helemaal gekeken, wat een held die reviewer
Wat mensen ook zeggen, Angry Video Game Nerd blijft ook echt fantastisch! Afgelopen jaar "Fester's Quest" cadeau gedaan aan een maatje, hij heeft godzijdank nog steeds een NES. Dat spel!quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Echt een held hé,
Hij heeft busdriver simulator ook gereviewd. Die kerel moeten ze een tv-show geven
Ik moet eerst maar eens beginnen met het kopen van een keyboard / pianoquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dat is wel wennen dan ja, maar op een gegeven moment vind je die toetsen vanzelf hoor, zeker in het begin zou ik me daar helemaal niet druk over maken
quote:Tsja, E3-reviewer, dus zal wel een developer zijn die de boel verteld, neem ik aan. Wacht, het was die gast van de busdriver review inderdaad
Ik zie het ja, toch ziet het er nog wel grappig uit. Maar weer heel wat anders dan het origineel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Yup, zou gaaf zijn, maar zie vorige post (filmpje van de E3). Lijkt er op alsof het grotendeels wel third-person is.
Daarnaast ben ik benieuwd naar de nieuwe Heroes of Might and Magic, vanaf deel 1 al fan geweest!
Je doet je nickname wel eer aan trouwens
Keyboard. Stukken goedkoper ook dan een vleugelquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik moet eerst maar eens beginnen met het kopen van een keyboard / pianoMaar ik twijfel teveel.
quote:[..]Inderdaad. Begin van het filmpje legt hij ook uit dat hij totaal niet snap waarom die gasten hem nog games sturen
Even later merkt hij op dat er geen achtergrondmuziek meer is. Vorige review liep hij daar nogal over te klagen, en zong hij even later mee met dat deuntje
Blijkbaar luisteren ze dus wel naar hem.
Ziet er wel aardig uit inderdaad, maar ik mis de echte turned-based-games van vroeger wel een beetje! The Succession Wars, wat een gave game was dat inderdaad!quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:13 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik zie het ja, toch ziet het er nog wel grappig uit. Maar weer heel wat anders dan het origineel.
The Succession Wars
Van Age of Empires hebben ze ook weer een nieuwe gemaakt, een soort MMO en remake van 1+2.
Overigens weet ik niet meer waarom ik deze nickname gekozen heb, was volgens mij gewoon het eerste wat in me opkwam.
Die kende ik nog niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat mensen ook zeggen, Angry Video Game Nerd blijft ook echt fantastisch! Afgelopen jaar "Fester's Quest" cadeau gedaan aan een maatje, hij heeft godzijdank nog steeds een NES. Dat spel!9
quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg this game-talking it WON'T STOP
quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, ik maak gewoon een bot die hier om de 5 minuten een grappige (matige) uitspraak doet
Daar leeft hij zich inderdaad helemaal op uitquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet.Geniaal
Komt wel goed schatje.quote:
zo praat je niet tegen ouderequote:Op vrijdag 2 september 2011 03:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar leeft hij zich inderdaad helemaal op uitEn ik moet zeggen: Wat een enorme boutgame is dat zeg, alles wat hij zegt klopt tot in de detail!
[..]
Komt wel goed schatje.
eentje is goed genoegquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eentje maar of twee keer de helft?
Ja, snap ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Keyboard. Stukken goedkoper ook dan een vleugel
Even dimmen jongedame.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
zo praat je niet tegen oudere
Ja, maar dat kan je ook emuleren met een keyboard.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, snap ikMaar je hebt ook elektrische piano's. Zit ook weer een verschil in.
Klopt inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Daar leeft hij zich inderdaad helemaal op uitEn ik moet zeggen: Wat een enorme boutgame is dat zeg, alles wat hij zegt klopt tot in de detail!
srryyyquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Even dimmen jongedame.![]()
[..]
Ja, maar dat kan je ook emuleren met een keyboard.
Die zie je bijna nooit meer nee, tegenwoordig moet alles doorlopend, flitsend en met hoogstaande graphics. Terwijl sommige oude games qua game concept veel beter kunnen zijn.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ziet er wel aardig uit inderdaad, maar ik mis de echte turned-based-games van vroeger wel een beetje! The Succession Wars, wat een gave game was dat inderdaad!
Ja klopt, vond het niet echt boeiend moet ik zeggen, AoE stond ook altijd hoog in mijn lijstje.
Hehe, hetzelfde wat hier gebeurde, alleen is dat ook nog steeds toepasselijkIk hoor net van mijn vrouw dat ik niet zo zenuwachtig moet doen, want ze is Supaplex aan het spelen en wordt nerveus van de schaartjes.
Ah, ja. Ik denk dat ik daar toch maar weer eens naar moet kijken. Pianomuziekquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan je ook emuleren met een keyboard.
ja met pimquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, ja. Ik denk dat ik daar toch maar weer eens naar moet kijken. PianomuziekSowieso, filmmuziek op de piano.
Maar daar heb ik het een aantal dagen geleden al teveel over gehad in deze reeks.
Inderdaad! Klachtenswaardig die handel, tegenwoordig moet het allemaal gruwelijk mooi zijn, maar qua gameplay is het vaak stront in een trechter (uitzonderingen daargelaten). Totaal zonde, vooral van Fallout vind ik het erg jammer, ik had echt heel graag een top-down versie gezien met dezelfde "feel" qua gameplay. Het was wel een vermakelijke game, daar niet van.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:22 schreef gamezz het volgende:
[..]
Die zie je bijna nooit meer nee, tegenwoordig moet alles doorlopend, flitsend en met hoogstaande graphics. Terwijl sommige oude games qua game concept veel beter kunnen zijn.
Ja, die heb ik ook allemaal gespeeld vanaf deel 1.
Hehe, ook zo'n oldschool game.![]()
Zimmer, eindbaas! 'nuff saidquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, ja. Ik denk dat ik daar toch maar weer eens naar moet kijken. PianomuziekSowieso, filmmuziek op de piano.
Maar daar heb ik het een aantal dagen geleden al teveel over gehad in deze reeks.
Age of Empire I en II en Knights and Merchants!quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:25 schreef BBQSausage het volgende:
AoE
Sowieso zijn die oudere games best gaaf.
Total Annihilation
Knights and Merchants
Red Alert
Oké, niet allemaal even oud, maar goed.
Sowieso, maar daar heb je wel wat meer voor nodig dan een piano.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1705052
[..]
Zimmer, eindbaas! 'nuff said
neequote:Op vrijdag 2 september 2011 03:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]![]()
Wil jij het er ook nog met mij over hebben?
Preciesquote:Op vrijdag 2 september 2011 03:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Age of Empire I en II en Knights and Merchants!
Settlers heb ik zelfs nooit echt gespeeld.quote:Op vrijdag 2 september 2011 03:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oeh, die mag niet vergeten worden, IMHO beter dan Settlers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |