abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101474854
Whirlpool ARC 5551 koelkast voor 100 euro
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Apple Wireless toetsenbord voor 40 euro inclusief verzendkosten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Saucony ProGrid Jazz 12 hardloopschoenen (maat 46) voor 60 euro inclusief verzendkosten
SPOILER
The English Hatter flat cap (maat 58) voor 40 euro inclusief verzendkosten
SPOILER
Xbox console (inclusief 2 controllers) voor 40 euro inclusief verzendkosten
SPOILER
PlayStation console (inclusief 2 controllers) voor 30 euro inclusief verzendkosten
SPOILER
Xbox games voor 7 euro per game inclusief verzendkosten
SPOILER
PSP games voor 12 euro per game inclusief verzendkosten
SPOILER
Ophalen is mogelijk in IJmuiden en Haarlem.

* Dit topic wordt z.s.m. aangevuld met details en foto's.

[ Bericht 32% gewijzigd door o.la op 02-09-2011 15:48:58 ]
  vrijdag 2 september 2011 @ 01:04:42 #2
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_101475770
oe.. een xbox game voor 7 euro.. Altijd al willen hebben.. :Y
SPOILER
pi_101477038
Ik heb geen idee hoe ik je pm, maar voeg me even toe op msn: thijs.sythe@hotmail.com of op skype: thijsakamyhotspot. Ik woon zelf ook in Haarlem.
pi_101486627
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 01:04 schreef ursel het volgende:
oe.. een xbox game voor 7 euro.. Altijd al willen hebben.. :Y
SPOILER
quote:
* Dit topic wordt z.s.m. aangevuld met details en foto's.
Je had eventueel ook in mijn postgeschiedenis kunnen kijken :')
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 02:28 schreef thijsancta het volgende:
Ik heb geen idee hoe ik je pm, maar voeg me even toe op msn: thijs.sythe@hotmail.com of op skype: thijsakamyhotspot. Ik woon zelf ook in Haarlem.
Ik gebruik geen MSN en geen Skype. Je kunt mij zo een privebericht sturen.

Details en foto's zijn overigens toegevoegd :)
pi_101486841
Ik wil je graag even op de prijsvragen voorwaarden wijzen en dan met name dit stukje:

quote:
Het is niet toegestaan prijzen te verkopen, te ruilen, of op een andere manier in te zetten voor commerciele doelen. FOK! behoudt het recht deelnemers uit te sluiten van deelname aan toekomstige prijsvragen wanneer deze regel wordt overtreden. Tevens vervalt in een dergelijk geval het recht op eventuele (andere) gewonnen prijzen.
http://frontpage.fok.nl/faq/43

Ik heb bij deze dan ook het gewonnen product uit je OP gehaald.
pi_101489418
quote:
4s.gif Op vrijdag 2 september 2011 13:43 schreef Anne het volgende:
Ik wil je graag even op de prijsvragen voorwaarden wijzen en dan met name dit stukje:

[..]

http://frontpage.fok.nl/faq/43

Ik heb bij deze dan ook het gewonnen product uit je OP gehaald.
Prima, dat wist ik niet.
  vrijdag 2 september 2011 @ 15:47:07 #7
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_101491313
110 euro voor een classic Xbox? Typo neem ik aan?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_101491376
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 15:47 schreef Catch22- het volgende:
110 euro voor een classic Xbox? Typo neem ik aan?
Typo inderdaad. Het moet 40 euro inclusief verzendkosten zijn.
pi_101498164
Heb je een foto van die flatcap als ie gedragen wordt? Is het zo'n strak model of een wijd model?
pi_101595030
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 02:28 schreef thijsancta het volgende:
E-mail verstuurd, nog geen reactie.
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:04 schreef Faxie het volgende:
Heb je een foto van die flatcap als ie gedragen wordt? Is het zo'n strak model of een wijd model?
Zie spoiler.
SPOILER
pi_101599869
Thnx.

Ik durf het niet aan denk ik.... iets te wijd ook al heb ik een dikke kop....
pi_101633938
De koelkast is zo goed als verkocht.

Up
pi_101634045
Waarom doe je dat Apple toetsenbord weg? Evt. wel interesse mocht ik iemand vinden die een touchpad los verkoopt :) -Gaat daar even voor zoeken-
pi_101634337
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:45 schreef -tape- het volgende:
Waarom doe je dat Apple toetsenbord weg? Evt. wel interesse mocht ik iemand vinden die een touchpad los verkoopt :) -Gaat daar even voor zoeken-
Ik gebruik weer mijn oude K800, omdat deze fijner typt en een numpad heeft.
pi_102949659
Tvp voor thuis, kan niet zien wat er in de spoilers zitten.

Ok, pics gezien, helaas niets voor mij.

[ Bericht 30% gewijzigd door Linkiss op 11-10-2011 22:30:28 ]
Blessed be.
pi_102953964
Opgeschoond :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_103278554
Topic kan dicht.
  woensdag 19 oktober 2011 @ 14:29:22 #18
4921 blup
Shoarma Sin Farma