Leventje is hartquote:Op donderdag 1 september 2011 23:39 schreef JApieman het volgende:
last van mn nek en voeten hard leven
gewoon masseren jwt.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:39 schreef JApieman het volgende:
last van mn nek en voeten hard leven
quote:
Die gast valt onder royal sadness ok ok gr grquote:
Neem een massagestoel, bad of chickquote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
ik heb geen armen die mijn eigen nek kunnen masseren :S
Mee eensquote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die gast valt onder royal sadness ok ok gr gr
Hej Bibi, mag ik je beffen?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef Spouwerranger het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)pert_domoren_tv.html
Ik moest lachen![]()
![]()
Kan je daar niet bij?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
ik heb geen armen die mijn eigen nek kunnen masseren :S
Die zal ook wel op FOK! zitten.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik moest lachen![]()
![]()
Oh oh cherso slechte kut versie van jersey shore.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik moest lachen![]()
![]()
JA IK HAAT HUNquote:Op donderdag 1 september 2011 23:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oh oh cherso slechte kut versie van jersey shore.
Bijna episode 5quote:Op donderdag 1 september 2011 23:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oh oh cherso slechte kut versie van jersey shore.
kga voor optie 3 dan maar maar dat kan niet zo snel bad is het makkelijkst nu maar dan kan ik alsnog niet mezelf masserenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neem een massagestoel, bad of chick
nee idd zo fake JS is de ecktequote:Op donderdag 1 september 2011 23:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
ik ook ik vind het ook helemaal niet leuk
ik bedoelde massagebad :S maja maja vraag je moeder dan gwn gwn.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
kga voor optie 3 dan maar maar dat kan niet zo snel bad is het makkelijkst nu maar dan kan ik alsnog niet mezelf masseren
nja is wel goeie optie opzich kan ook gewoon hele telefoonboek afbellen en dan net zo lang totdat iemand het wil doenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik bedoelde massagebad :S maja maja vraag je moeder dan gwn gwn.
Ja.quote:
hjb manquote:Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja.Alleen MK zit zich een beetje raar te gedragen, maar voor de rest is alles gewoon chill.
Heel garpigquote:Op donderdag 1 september 2011 23:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
net wel totdat jij kwam
haha garpje
Ja weenie maar ze deden 2 episodes in 1 week dus 5 is er alquote:Op donderdag 1 september 2011 23:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waaaat, vrijdagnacht toch elke keer? Laatste was toch met die fittie tussen Ron & situation
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |