Vorige week was er een aflevering `een jaar later´. Daaruit blijkt dat er wel degelijk blijvende veranderingen zijn.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 23:02 schreef tongytongylickylicky het volgende:
En het is weer begonnen. Ik blijf er gemengde gevoelens over hebben. Denk dat het effect toch 'tijdelijk' is.
Ik vind het heftigquote:
Nederlandse tranenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:54 schreef superniger het volgende:
echt weer typisch overdreven Amerikaans
Ik ben ook een mietje Kroelo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:57 schreef Kroelo het volgende:
[..]
ja is ook heftig, vind het altijd lastig om met droge ogen te blijven kijken :p
daar gaat het uiteindelijk ook omquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:59 schreef tong80 het volgende:
Ken mijn biologische vader ook niet. Maar heb wel een mooie vader gehad.
Ik heb een geweldige jeugd gehad. Met een geweldige vader. Kan me wel verplaatsen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:01 schreef Kroelo het volgende:
[..]
daar gaat het uiteindelijk ook omik heb helemaal niks te klagen gelukkig, leuke jeugd gehad, fijne ouders en familie. Zijn er toch een boel mensen die het minder hebben helaas
vooral op het einde met kinderen die nooit kind hebben kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:05 schreef tong80 het volgende:
Ben een 50jarige man. Zit altijd te janken
haha aah gossiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:05 schreef tong80 het volgende:
Ben een 50jarige man. Zit altijd te janken
Ze hoeven eindelijk niet meer stoer te zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:06 schreef superniger het volgende:
[..]
vooral op het einde met kinderen die nooit kind hebben kunnen zijn
Ik hoop dat ie meeleestquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:15 schreef Kroelo het volgende:
Die Delano is echt een lieve jongen volgens mij
For surequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |