quote:De KRO komt op 26 mei opnieuw met een spraakmakende documentaire van Jessica Villerius waarin ze dit keer de belevingswereld van scholieren op de middelbare school blootlegt. Villerius haalde voor deze bijzondere film de Amerikaanse Challenge Day-methode naar Nederland.
Een Amsterdamse middelbare school gaat de uitdaging aan met 75 scholieren uit de derde klas. Centrale vraag: wat weten we nu eigenlijk van elkaar? Vrij weinig, is de constatering. Tijdens deze unieke Challenge Day waarin spelletjes worden afgewisseld met serieuze gesprekken worden leerlingen uitgedaagd om over hun verdriet te praten.
Het is een zeer misleidende vraag. Iedereen maar dan ook haast iedereen voelt zich wel alleen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:06 schreef Injetta het volgende:
Nou, het gymnasium zorgt wel voor heel veel eenzaamheid zeg...
Dat is toch juist het punt?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:08 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Het is een zeer misleidende vraag. Iedereen maar dan ook haast iedereen voelt zich wel alleen.
Ja en dat is het puntquote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Nee. Hoort bij de puberteit, come on.
Ja want 16 miljoen kijkers!quote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef Caland het volgende:
Sommige vragen zijn vooral leuk voor de ouders, heel Nederland die opeens weten dat je verslaafd ofzo bent
Tuurlijk, maar het zal toch voor veel pubers best verrassend zijn als ze zien dat vrijwel iedereen zich alleen of eenzaam voelt, want heel veel denken dat zij een van de weinigen zijn....quote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Nee. Hoort bij de puberteit, come on.
Vooral die rooie heeft daar last van. Bij haar is het storend.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:15 schreef Injetta het volgende:
Zouden die leiders van die dag ook oefenen in dat zachte, emotionele praten???
Ja duh dat is het concept, het idee er achterquote:
Ik bedoelde dus de scène dat iedereen ging opstaan. Puur symbolisch.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja duh dat is het concept, het idee er achter
sorry maar ik heb het gevoel dat het kwartje bij jou niet zo gevallen is haha
ja ik snapte dat je dat bedoeldequote:Op donderdag 1 september 2011 22:28 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus de scène dat iedereen ging opstaan. Puur symbolisch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |