ik rij geen motor en spreek geen frans en dat snoepje krijg ik sowieso nooit.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan krijg je dat barmeisje nooit.
Spring op de motor, pik haar op bij de bar en rijd naar Parijs.
Succes, je kan het!
Hier op Fok! in je fobo die foto's zijn mooi en nee ik heb jou niet op FBquote:Op donderdag 1 september 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bedoelde meer hoe jij die hebt gezien, heb jou niet op FB toch?
Ah kijk, dan snap ik het weer.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier op Fok! in je fobo die foto's zijn mooi en nee ik heb jou niet op FB
kan me ook niet voorstellen dat jij nerds op FB in je lijstje hebtquote:Op donderdag 1 september 2011 21:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah kijk, dan snap ik het weer.
Sja, dan wordt het een schamel avondje.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:38 schreef clevy het volgende:
[..]
ik rij geen motor en spreek geen frans en dat snoepje krijg ik sowieso nooit.
kan beter rondkijken wat er nog meer de kroeg in wandelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Waarom zit ze dan hier?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:39 schreef clevy het volgende:
[..]
kan me ook niet voorstellen dat jij nerds op FB in je lijstje hebt
Die fout maken meer mensenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef El_Matador het volgende:
Maar ik geloof Artic op zijn woord.
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, dan wordt het een schamel avondje.
Ik zal aan je denken als ik sta te dansen.Dat is het mooie aan seks, dat je alleen bezig bent met het hier en nu, met genieten. Zo fijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 21:39 schreef clevy het volgende:
[..]
kan me ook niet voorstellen dat jij nerds op FB in je lijstje hebt
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sja, dan wordt het een schamel avondje.
Ik zal aan je denken als ik sta te dansen.denk maar niet aan mij.. dan dans je niet hard meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en wat is er mis met tegen andere doosjes aan kletsen?das een van de geheimen van moeder natuurquote:I'm trying to like people, it's just so hard to weed through the stupid ones
excessive exposure to life may be harmful to your health
heb nog geen uitnodiging van je gehad..quote:Op donderdag 1 september 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jawel hoorNiks mis met nerds.
Exact!quote:Op donderdag 1 september 2011 21:41 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan seks, dat je alleen bezig bent met het hier en nu, met genieten. Zo fijn.
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef clevy het volgende:
[..]
heb nog geen uitnodiging van je gehad..
Jammer dat ik geen nerd ben.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh jawel hoorNiks mis met nerds.
Er is een geniale Dirkjan die ik nu zou willen plakken, maar die ga ik nooit vinden online.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
Overigens, Miss, is het wel een tikje beschamend dat je me in 9 maanden tijd niet eens hebt gemist op FB.
Jammerquote:Op donderdag 1 september 2011 21:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er is een geniale Dirkjan die ik nu zou willen plakken, maar die ga ik nooit vinden online.
Om dit soort dingen haat ik FB dus.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:43 schreef L-E het volgende:
Overigens, Miss, is het wel een tikje beschamend dat je me in 9 maanden tijd niet eens hebt gemist op FB.
Zoek andere vrienden! Of pis over die smartphones heen, kunnen ze niet tegen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Om dit soort dingen haat ik FB dus.
Ga je met een groep uit, zit opeens 60% op zijn "smart"phone te facebooken...
Het is goed hoor, ik weet weer waar we staan.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel he, ik hoopte nog even dat het je niet zou opvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |