Ow ok...quote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ja, maar mijn moeder is na weken in het ziekenhuis aftakelend doodgegaan.
Dat is het verschil!
MIKEYquote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef Joosterd het volgende:
[..]
THE CABS ARE HERE!!@!@!!1122111111!!!
NOOIT! Maar ik kan dat blijkbaar niet bepalen.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef maple-leaf het volgende:
[..]
wat vind jij dan een meer geschikte tijd?
Gek hè, dat je totaal ongeloofwaardig overkomt.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:12 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Grappen? Zo is het godverdomme helaas gegaan ja!!!![]()
![]()
![]()
![]()
DENK JE NOU ECHT DAT IK OVER ZOIETS GRAPPEN MAAK!
(rustig, blijf rustig)
We hebben een kenner hierquote:
Jij bent zeker een Belg of niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:11 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Drie zelfs. Beter maken ze mij mod.
Ik vind Pauly leuker.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
We hebben een kenner hierWil je daten ?
Half.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Jij bent zeker een Belg of niet?
Nee, ik ben helaas totaal serieus.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Soempie het volgende:
Damn, dit topic gaat veel te hard. Ik zit dus serieus te reageren op een troll?
Belgen zijn vaak stoer!quote:
nooit? meen je dat nou echt serieus, alsof je als mens niet nogmaals de kans mag krijgen verliefd te worden...egoistquote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
NOOIT! Maar ik kan dat blijkbaar niet bepalen.
Er was hier eerder een mod en het topic is nog open dus we nemen het gewoon serieus.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:13 schreef Soempie het volgende:
Damn, dit topic gaat veel te hard. Ik zit dus serieus te reageren op een troll?
Dat is ook een eindbaas.quote:
Flauwekul, zeg.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Nee, ik ben helaas totaal serieus.
Ik wou dat ik dit topic niet hoefde te maken, maar ik heb het niet voor het zeggen helaas.
Na de OP namen we je al niet meer serieus.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Er was hier eerder een mod en het topic is nog open dus we nemen het gewoon serieus.
Dat is het lastige he, dat je nog blijft denken vanuit de situatie waarin alles nog zo was.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:07 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch walgelijk. Als mijn moeder nog leefde zou ie toch ook nog samen zijn!
En nu maar lekker een ander.?!
Wanneer was hier een mod?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Er was hier eerder een mod en het topic is nog open dus we nemen het gewoon serieus.
Apart. Wie bepaalt er voor jou dat je dit topic moet maken dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:14 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Nee, ik ben helaas totaal serieus.
Ik wou dat ik dit topic niet hoefde te maken, maar ik heb het niet voor het zeggen helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |