Maybe bedoel ik dat wel bij SV.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:56 schreef Spouwerranger het volgende: [..] [..] Met andere woorden: Spouwer, wil je zo vriendelijk zijn om op te flikkeren?
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:58 schreef coban het volgende:
[..]
Maybe bedoel ik dat wel bij SV.
maar nee hoor, hij is wel liev
DUS OPROTTEN SPOUWER
Arabische tolk ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wat wil je uiteindelijk gaan doen?
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wat wil je uiteindelijk gaan doen?
Ik heb een slecht geheugen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vroeg je al een keer
Ik weet niet, eigenlijk kan je niet eerlijk oordelen totdat je weet hoe cultuur, rechtssysteem en een land is. Pas als je dat van alle landen weet kun je een land echt een, naar jouw mening, nummer 1 positie gevenquote:
Ik wilde al zeggen. Tolk zijn verdient goed, maar wat wil je dan doen?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
liever niet
Maar dat verdient wel goed
Ik ook en ik moet nog beginnenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
Hoi de rest die hoi zei
Ik ben school nu al zat.
Ik ook, en ik ben nog niet eens begonnen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
Hoi de rest die hoi zei
Ik ben school nu al zat.
Dan kunnen we virtueel elkaar de hand schuddenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
Hoi de rest die hoi zei
Ik ben school nu al zat.
Ik zit net twee weken op school en ik vind het niet eens half zo erg om te moeten gaan nu.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
Hoi de rest die hoi zei
Ik ben school nu al zat.
Ik niet, maar dat komt omdat ik mijn werk nog erger haatquote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
Hoi de rest die hoi zei
Ik ben school nu al zat.
Je kan best veel kanten op. Misschien word ik wel sales manager in een arabisch land of accountmanager ofzo, of bij de ambassadequote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen. Tolk zijn verdient goed, maar wat wil je dan doen?
Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat komt omdat ik mijn werk nog erger haat
Ja, maar jij kan nu al beginnen met wennen. Straks is het voor ons nog veel erger dan we verwachtenquote:
Waarom zo serieus nemen?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet, eigenlijk kan je niet eerlijk oordelen totdat je weet hoe cultuur, rechtssysteem en een land is. Pas als je dat van alle landen weet kun je een land echt een, naar jouw mening, nummer 1 positie geven
MAROKKO ALTIJD EINZquote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom zo serieus nemen?
HOLLAND NUMMER 1 LAN.
Sterkte hiermeequote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan nu al beginnen met wennen. Straks is het voor ons nog veel erger dan we verwachten
Dat is toch niet zo vreselijk?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Logistiek bij toyota en suzuki
Waarom niet? En waarom zou dat erg zijn behalve jij het niet serieus bedoelde?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom zo serieus nemen?
HOLLAND NUMMER 1 LAN.
quote:
thx brah hier neem deze brofist:quote:
Het kan vele malen erger inderdaad en dat heb ik ook gehad, maar om het nou uitdagend en leuk te noemen, gaat me weer wat te ver.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:06 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo vreselijk?
Is wel grappig voor mensen uit het noorden om zoiets aan te horen jaquote:Op donderdag 1 september 2011 21:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een maastrichter in mijn klas en ze praat met een zachte Gmaar ook heel plat
Rustig rustig, ik voel je al schreeuwen vanaf hier.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet? En waarom zou dat erg zijn behalve jij het niet serieus bedoelde?
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
thx brah hier neem deze brofist:
………..
……………….__
…………./´¯/‘…’/´¯¯`·¸
………./‘/…/…./……./¨¯\
……..(’(…´…´…. ¯~/‘…’)
………\……………..‘…../
……….’’…\………. _.·´
…………\…………..(
great minds think alike ofzoquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet niet wat GMTA betekent, ben ik een loser?
Great Minds Think Alikequote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet niet wat GMTA betekent, ben ik een loser?
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik deed stiekum ook een brofist
Je voelt me zelfs schreeuwen dat heb ik nog nooit iemand horen zeggenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef coban het volgende:
[..]
Rustig rustig, ik voel je al schreeuwen vanaf hier.
ja dan weet je gwn, dit moet iets betekenenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Weet je hoe pro dat is, als je precies hetzelfde denkt, en typt, op het zelfde moment.
quote:
Gaaaastquote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef coban het volgende:
Oke thanksik voel me weer op mijn oude positie. Baas dus.
Moet je nagaanquote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je voelt me zelfs schreeuwen dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen![]()
Wat moet je over het algemeen doen dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Het kan vele malen erger inderdaad en dat heb ik ook gehad, maar om het nou uitdagend en leuk te noemen, gaat me weer wat te ver.
Nouja, dat nou ook weer niet. Maar het is wel een speciaal momentje.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ja dan weet je gwn, dit moet iets betekenen
Jawel dan voel je gewoon een ongekende verbintenisquote:Op donderdag 1 september 2011 21:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nouja, dat nou ook weer niet. Maar het is wel een speciaal momentje.
echte bazen maakt het niet uit of het wel of niet klopte, die rollen gewoon doorquote:Op donderdag 1 september 2011 21:11 schreef coban het volgende:
[..]
Moet je nagaan
Oke stiekem wist ik dat mijn zin voor geen meter klopte maar had geen zin om te verwijderen teveel moeite jeweet.
Oké, maar ik voel me met iedereen hier al verbonden.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jawel dan voel je gewoon een ongekende verbintenis
oh :$quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké, maar ik voel me met iedereen hier al verbonden.
Oh, BBQSausage..quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Ik rolde ook door, maar jij hield mij tegenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
echte bazen maakt het niet uit of het wel of niet klopte, die rollen gewoon door
sexyyyquote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Oh, BBQSausage..
DieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.smiley moet het allemaal een stuk nepper laten lijken he
IK HEB JE DOOR
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Oh, BBQSausage..
Jongens horen niet bij elkaar te slijmen op zo'n manier. Dan krijg ik zo'n romeo en romeo beeld voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Of niet?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Diesmiley moet het allemaal een stuk nepper laten lijken he
IK HEB JE DOOR
Dan ben ik een grotere baas dan jijquote:Op donderdag 1 september 2011 21:14 schreef coban het volgende:
[..]
Ik rolde ook door, maar jij hield mij tegen
Brugklasserquote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb morgen de hele dag een soort van survivaldag van school
Auto-onderdelen bij elkaar zoeken volgens een lijst die verschillende dealers naar ons sturen. Dat in containers zetten en de vrachtwagen in rijden en andersom. Dus van vrachtwagen in het schap.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wat moet je over het algemeen doen dan?
Ja, jezelf baas vinden is niet baas. Just sayin'quote:
Dat is FUN FUN FUN op FRIDAY.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dan moet ik toch meer bij jou slijmen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef coban het volgende:
[..]
Jongens horen niet bij elkaar te slijmen op zo'n manier. Dan krijg ik zo'n romeo en romeo beeld voor me.
Dudequote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
En wat is daar verkeerd aan?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef coban het volgende:
[..]
Jongens horen niet bij elkaar te slijmen op zo'n manier. Dan krijg ik zo'n romeo en romeo beeld voor me.
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Auto-onderdelen bij elkaar zoeken volgens een lijst die verschillende dealers naar ons sturen. Dat in containers zetten en de vrachtwagen in rijden en andersom. Dus van vrachtwagen in het schap.
[..]
Ja, jezelf baas vinden is niet baas. Just sayin'
Zeker wel. Zeker. Wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Auto-onderdelen bij elkaar zoeken volgens een lijst die verschillende dealers naar ons sturen. Dat in containers zetten en de vrachtwagen in rijden en andersom. Dus van vrachtwagen in het schap.
[..]
Ja, jezelf baas vinden is niet baas. Just sayin'
School is elke dag weer survivallen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Alvast sterkte, ik geniet alvast van een welverdiende weekend.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
Weet ik welquote:Op donderdag 1 september 2011 21:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nee die periode ben ik al voorbij
Inderdaad. Ik heb wel het gelukkig dat er alleen maar studenten werken en dat er totaal geen enkele werkdruk is. Dus je mag gerust een kwartier met elkaar gaan ouwehoeren. Dat is wel chill. En op zich is het best vet. Beetje de hele dag met een heftruck gassenquote:
Dankquote:Op donderdag 1 september 2011 21:16 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is FUN FUN FUN op FRIDAY.
Ik heb wel medelijden met je.
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef sharr het volgende:
[..]
School is elke dag weer survivallen.
Maar, wáárom!?_
Ja is voor kennismakingquote:Op donderdag 1 september 2011 21:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alvast sterkte, ik geniet alvast van een welverdiende weekend.
Is dat survival voor kennismaking of?
Niet coolquote:Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En wat is daar verkeerd aan?
Gewoon naar huis gaan en aan het einde van de dag terugkomen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb wel het gelukkig dat er alleen maar studenten werken en dat er totaal geen enkele werkdruk is. Dus je mag gerust een kwartier met elkaar gaan ouwehoeren. Dat is wel chill. En op zich is het best vet. Beetje de hele dag met een heftruck gassen
Kan ook niet. Ik woon in Breda en we carpoolen naar het werk. Wat dus ook zo'n kleine 20 km verderopquote:Op donderdag 1 september 2011 21:20 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Gewoon naar huis gaan en aan het einde van de dag terugkomen.
Geen café of restaurantje in de buurt?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kan ook niet. Ik woon in Breda en we carpoolen naar het werk. Wat dus ook zo'n kleine 20 km verderop
Waarom denk je gelijk aan homoseksualiteit? Daar zeg ik toch niks over?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Ik ben serieus. Wat is er verkeerd aan homoseksualiteit?
Ik denk dat niet. Ik doe het zelf ookquote:Op donderdag 1 september 2011 21:21 schreef Willyfoofoo het volgende:
Waarom neemt iedereen altijd aan dat ik homo-opmerkingen op een homoseksuele manier bedoel?
Thanks, maar dat wist ik al. Beetje overbodig dit.quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen week:
MarokkaanseKip
pimmetje2010
Rezania
Nectar
coban
GGMM
Oerbeer
LompeHork
Plastic_zak
aight1
Jac0bus
Huppelmuts
Spouwerranger
speedking
gamezz
Dalando
TWP
Monopoly
JApieman
Willyfoofoo
Onnoman
Kakpizza
Patje1987
apparatus.
yvonne
bang_bros
Ezechielk
Trollscience
Ragboer
DeLuna
Driepink
Madame_Paon
Ikbenserieus
Intronic
Bart
DevilsWhore
SuperwormJim
murp
Dimens
Spaghettivreter
Flippiee
pl4kkie
PiRANiA
TrollenFTW
Chuck-N0rr1s
moosh11
Omdatappel
Klinkerbotsing
Specularium
mazaru
Nope. Dus gewoon brood van huis mee en automatenkoffie uit een toyotabekertjequote:Op donderdag 1 september 2011 21:21 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Geen café of restaurantje in de buurt?
Zal wel haram zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat? Ik ben serieus. Wat is er verkeerd aan homoseksualiteit?
Probeer je me iets te vertellen?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik denk dat niet. Ik doe het zelf ook![]()
Weet ik veel. Jij deed haten op die semihomo opmerkingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:21 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom denk je gelijk aan homoseksualiteit? Daar zeg ik toch niks over?
MarokkaanseKip
Doler12
Rezania
Klinkerbotsing
Omdatappel
Ajacied422
Spouwerranger
pimmetje2010
FreezePop
Patje1987
HappyBob
Dimens
Ragboer
sinterklaaskapoentje
Nectar
Maraca
coban
Dalando
Plastic_zak
tralalala
MarkoAlmelo
Huppelmuts
SpaceInvaders
Drommeldaris
Lindgren.
aight1
Trollscience
Floxcie
Jac0bus
gers
Karina
Studiotje
BBQSausage
Bloempje.
gianni61
Intronic
Popje-popje
Ezechielk
speedking
tomaat52
Madame_Paon
TWP
LompeHork
monkyyy
TheKC
92Merel
Boterbartje
robuust89
Kermit.
vieze_freddie
MarokkaanseKip
Nectar
Rezania
coban
Plastic_zak
pimmetje2010
Huppelmuts
Spouwerranger
speedking
LompeHork
TWP
BBQSausage
Patje1987
Trollscience
aight1
Willyfoofoo
Dalando
Oerbeer
Ezechielk
SuperwormJim
Monopoly
Boudibou
Annnet
Daaps
Ajacied422
Spaghettivreter
muhahaha
moosh11
yvonne
GGMM
Ragboer
Intronic
Kakpizza
JellyBeanz
Omdatappel
gamezz
smegmanus
Ikbenserieus
murp
gianni61
Flippiee
Bosbeetle
bang_bros
Haifisch
sharr
Drommeldaris
Specularium
Onnoman
halo4312
Elusive
WTF WTF WAAROM DENKEN JULLIE GELIJK ZO PFF. slaat nergens op dit.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Zal wel haram zijn.
Maar idd, hoewel ik het zelf niet ben heb ik er totaal geen probleem mee.
En gezien de usernamen, komen hier best erg leuke usersquote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Allemaal UDOWUers in mijn lijstje!
Nee, dat ik het ook doe hier. Ik wilde niet zeggen dat irl homo was. Ik ben nog steeds van de voorbips.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:23 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Probeer je me iets te vertellen?
Is toch zo of niet? Waarom wordt je anders in Islamitische landen opgehangen of gestenigd?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:23 schreef coban het volgende:
[..]
WTF WTF WAAROM DENKEN JULLIE GELIJK ZO PFF. slaat nergens op dit.
Hoe kom je aan die lijst? Zelf gemaakt?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Allemaal UDOWUers in mijn lijstje!
Toch wel jammer. Heb ik toch geluk dat er een C1000, Turkse kraam en een restaurant recht naast mijn school zitten.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nope. Dus gewoon brood van huis mee en automatenkoffie uit een toyotabekertje
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=weekquote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die lijst? Zelf gemaakt?
Dat is bij die hele extreme landenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Is toch zo of niet? Waarom wordt je anders in Islamitische landen opgehangen of gestenigd?
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En gezien de usernamen, komen hier best erg leuke users
Ja ok maar wat staat er bijv. in de Koran over? Wat vind jij er van?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dat is bij die hele extreme landen
MKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=week ajbquote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die lijst? Zelf gemaakt?
[..]
Toch wel jammer. Heb ik toch geluk dat er een C1000, Turkse kraam en een restaurant recht naast mijn school zitten.
geen idee hoe dat altijd is. maar dat dat haram is heeft toch niks met wat ik zeg te maken? dat ik dat zei had al helemaal niks met "homos zijn verkeerd" te maken. dat jullie nou gelijk zo denken pf.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Is toch zo of niet? Waarom wordt je anders in Islamitische landen opgehangen of gestenigd?
Gewoon doorhalen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:25 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben net wakker, heb 2 uur geslapen. Oftewel, dit gaat een kutnacht worden.
Je mag sowieso niemand vermoorden, stenigen of wat dan ook. Dus vergeet dat maar. In de koran staat dat homoseksualiteit niet gezien wordt als tussen de oren.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:25 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja ok maar wat staat er bijv. in de Koran over? Wat vind jij er van?
BBQSausage had hem al gegeven, maar toch bedankt.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=week ajb
Hahaha jouw liefheid.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef Omdatappel het volgende:
Maar Kips is ook gewoon heel lief, daarom overal op één natuurlijk.
Ja, ik zag het pas na het postenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
BBQSausage had hem al gegeven, maar toch bedankt.
Wil je met me trouwen ?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef Omdatappel het volgende:
Maar Kips is ook gewoon heel lief, daarom overal op één natuurlijk.
Ja heb helaas niet zoveel tijd meer om op het forum te zitten maar deze SC bevalt me wel, zelfs als ik alleen meelees.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Klopt, het is hier best gezellig.
Alleen staat Nectar ook hoog bij mij.
zeker weer aan de bierquote:Op donderdag 1 september 2011 21:25 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben net wakker, heb 2 uur geslapen. Oftewel, dit gaat een kutnacht worden.
Inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb niks tegen homo's , maar wel tegen `homo gedrag`![]()
Wat is daar mis mee, lieverd?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik heb niks tegen homo's , maar wel tegen `homo gedrag`![]()
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op mijn hele FOK!historie:
MissVanity
Borker_Trio
MisterChirrel
muhahaha
MarokkaanseKip
Rezania
Nectar
speedking
Plastic_zak
Cactus1
vieze_freddie
Spouwerranger
pimmetje2010
coban
Jac0bus
Dalando
U.N.K.L.E.
jordyqwerty
Trollscience
BBQSausage
Monopoly
LompeHork
Myraela
SuperwormJim
timmmmm
Oerbeer
Patje1987
aight1
Saisai
Oceanview
stefanhaan
smegmanus
Annnet
mctwigt
Dimens
Huppelmuts
Spaghettivreter
Frummpie
Ajacied422
yvonne
Hitmewithmusic_
MultiBanaan
Zolder
Klinkerbotsing
JApieman
Ikbenserieus
Omdatappel
zovty
charmed_angel
PlayingWithFire
LEER NEDERLANDS!quote:
Dit. Tenzij twee lekkere damesquote:Op donderdag 1 september 2011 21:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Prima dat je homo bent, maar dat kleffe gedoe doe je maar thuis.
quote:
Die heeft een ban. Dus daar heb je ook geen last meer van. Alleen maar win in dit topicquote:Op donderdag 1 september 2011 21:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja heb helaas niet zoveel tijd meer om op het forum te zitten maar deze SC bevalt me wel, zelfs als ik alleen meelees.
En ach nectar, blijft irritant en terugkomen.
okquote:Op donderdag 1 september 2011 21:28 schreef Ragboer het volgende:
[..]
LEER NEDERLANDS!
Tevens geen bier in huis, dus nee.
Een maand had hij toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die heeft een ban. Dus daar heb je ook geen last meer van. Alleen maar win in dit topic
Namens yvonne herselfquote:
Win- win - win situatiequote:Op donderdag 1 september 2011 21:29 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die heeft een ban. Dus daar heb je ook geen last meer van. Alleen maar win in dit topic
Nouja, zelfs met twee dames vind ik het niet echt smakelijk. Tenzij ze echt fucking lekker zijn. Bij heterostellen heb ik trouwens dezelfde gevoelens. Dat kleffe gedoe doe je thuis maar.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:28 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dit. Tenzij twee lekkere dames
Maar tegen homoseksualiteit zijnWaarom zou je iemand anders vertellen wat wel en niet mag alleen maar omdat het van je eigen God niet mag
Vooral de christenen zijn daar goed in.
Ja, hij doet nu nog wel dm-en met een ander account.quote:
* Klapt *quote:Op donderdag 1 september 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
If you're happy and you know it clap your hands
clap clap!!
Al een Spongebob ijzer?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
clap clap!!
* Spouwerranger doet vrolijk meezingen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
clap clap!!
Hebben ze de klooncheck uitgevoerd ja?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Zijn ban is inmiddels wat langer
Nog langer?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:32 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:32 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat model toch? Die is inderdaad![]()
![]()
Ja wat had hij dan gedaan?quote:
Ah. Ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee, hij was een ultimate troller
quote:
En zoals de rest al zei, trollen en Nectar zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:30 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Lapohunten en baggeren in het algemeen.
Uhu.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:34 schreef Jac0bus het volgende:
Ok nou moosh11 wist ik niet, Nectar niet. Maar had Nectar een kloon dat hij inmiddels nóg langer een ban heeft?
moosh11 wass nog erger dan nectarquote:Op donderdag 1 september 2011 21:34 schreef Jac0bus het volgende:
Ok nou moosh11 wist ik niet, Nectar niet. Maar had Nectar een kloon dat hij inmiddels nóg langer een ban heeft?
Achja, er zijn nog ergere mensen die nog geen ban hebben, maar die komen één dag, baggeren even rond, en vertrekken dan weer voor een week. Kan ik me zo hard aan irriteren.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
moosh11 wass nog erger dan nectar
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef coban het volgende:
eigenlijk zijn alle hele coole users die ik kende al geband. Vind het nieteens zo leuk meer hier.
Pfftquote:Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef coban het volgende:
eigenlijk zijn alle hele coole users die ik kende al geband. Vind het nieteens zo leuk meer hier.
ik ben er nog hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 21:36 schreef coban het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten.Mooie ninja-edit.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ejaculeerde.
[ afbeelding ]
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:39 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ik departeer, maar laat toch nog even dit achter:TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten.
[..]
Mooie ninja-edit.![]()
Ik departeer, maar laat toch nog even dit achter:Trusten enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten.
[..]
Mooie ninja-edit.![]()
![]()
en dank je
Who motivates the motivator?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Ik departeer, maar laat toch nog even dit achter:Trusten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten.
[..]
Mooie ninja-edit.![]()
Ik snap gewoon niet echt wat je nou leuk vind aan die users die een ban hebben. Die bans krijgen ze niet voor niks.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:41 schreef coban het volgende:
haha niet lullig tegenover jullie bedoeld hoor
trusten willy!
Sommige mensen krijgen voor een hele oprechte eerlijke mening een ban, terwijl het nieteens grof is.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet echt wat je nou leuk vind aan die users die een ban hebben. Die bans krijgen ze niet voor niks.
Jij ookquote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef coban het volgende:
Ik ben ook weg, slaaplekker enzo alvast.
trustenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:44 schreef coban het volgende:
Ik ben ook weg, slaaplekker enzo alvast.
Nog meer brah?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef Spouwerranger het volgende:
Die dames. Goed bezig jongens.
Sowieso vrouwenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:45 schreef Spouwerranger het volgende:
Die dames. Goed bezig jongens.
Echt een bazenprogrammaquote:Op donderdag 1 september 2011 21:46 schreef Spouwerranger het volgende:
Die holland in da hood reclame. Te prachtig
Yes please.quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sowieso vrouwener bestaat bijna niets mooiers
Zou inderdaad verboden moeten worden.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:50 schreef Intronic het volgende:
Mensen die tot 21:30 naar school moeten.
Gecondoleerdquote:Op donderdag 1 september 2011 21:50 schreef Intronic het volgende:
Ok ik ga zoeken.quote:
Een locatie waar ook economie opleidingen worden gegeven heeft een lesrooster tot 22.40, gelukkig zit ik daar nietquote:Op donderdag 1 september 2011 21:50 schreef Intronic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo genoeg geweest nu
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef Jac0bus het volgende:
Is dat niet die chick van Malcome in the middle?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo genoeg geweest nuWho motivates the motivator?
Dat is ook fijn inderdaad. Mag nu nog naar huis, 23:00 ben ik er zo ongeveer kan ik meteen pitten.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een locatie waar ook economie opleidingen worden gegeven heeft een lesrooster tot 22.40, gelukkig zit ik daar niet
Bij ons op school gaat het door tot 22:20. Vaak zat tot 21:00 op school gezeten.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een locatie waar ook economie opleidingen worden gegeven heeft een lesrooster tot 22.40, gelukkig zit ik daar niet
Das echt balen manquote:Op donderdag 1 september 2011 21:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat is ook fijn inderdaad. Mag nu nog naar huis, 23:00 ben ik er zo ongeveer kan ik meteen pitten.
*Geeft een slinger aan IMDB*quote:Op donderdag 1 september 2011 21:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Is dat niet die chick van Malcome in the middle?
quote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef Spouwerranger het volgende:
Iemand nog Expeditie Robinson aan het kijken?
Nee, ik was ook al de internetdetective aan het uithangen. Ik zal degene die ik bedoel even opzoeken.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
*Geeft een slinger aan IMDB*
Nee ik zie het er niet tussenstaan. Ze was wel van James Bond - Casino Royale. En laatst speelde ze die dame in een clip van Bob Sinclar waar ze in een taxi zat.
Dat heb ik alleen met trainingen dat ik dagen van 9 tot 9 op school, bij ons zijn de reguliere lessen uiterlijk half 7 klaarquote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bij ons op school gaat het door tot 22:20. Vaak zat tot 21:00 op school gezeten.
Bij ons was het 18:30, maar door meer studenten en ruimtegebrek hebben ze het moeten verlengen tot 19:30. Ook kutquote:Op donderdag 1 september 2011 21:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bij ons op school gaat het door tot 22:20. Vaak zat tot 21:00 op school gezeten.
Inderdaad. Gelukkig nooit hoeven te ervarenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:05 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Bij ons was het 18:30, maar door meer studenten en ruimtegebrek hebben ze het moeten verlengen tot 19:30. Ook kutLastig voor te stellen hoe kut 22:20 wel niet is
Niet slecht, maar minder dan die mevrouw die ik poste. Maar smaken verschillenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig nooit hoeven te ervaren
Trouwens, die vrouw even opgezocht. Ze heet Tania Raymonde
Deze:
[ afbeelding ]
Ja, mee eens inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 22:08 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Niet slecht, maar minder dan die mevrouw die ik poste. Maar smaken verschillen
Neen.quote:
Yeuquote:
Flippiequote:
Ja echt he? Niet gewend hier en zeker niet zo vroeg. en ik maar denken dat we deel 100 vanavond well zouden aantikkenquote:
Nog anderhalf uur voor ong. 6 topics, niet onmogelijk maar das alles meegezegdquote:Op donderdag 1 september 2011 22:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja echt he? Niet gewend hier en zeker niet zo vroeg. en ik maar denken dat we deel 100 vanavond well zouden aantikken
Ik ookquote:
Waarom, VMBO?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik kan altijd vrij zinn als ik wil.
nou gr gr dan maar
Inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nog anderhalf uur voor ong. 6 topics, niet onmogelijk maar das alles meegezegd
Ha-ha MK gaat fappenquote:
soppen heet dat bij een vrouw.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
Ha-ha MK gaat fappen
Nee hoor zo triest ben ik niet. Dat jij het nodig vindt om aan het einde in ene op te duikenquote:
Heb het over mij he niet over jouquote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee hoor zo triest ben ik niet. Dat jij het nodig vindt om aan het einde in ene op te duiken
Nou haha wat leuk. Aandachttekort?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:43 schreef BoleroPower het volgende:
[..]
Heb het over mij he niet over jouEn vind wel humor om de LaPo te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |