Maybe bedoel ik dat wel bij SV.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:56 schreef Spouwerranger het volgende: [..] [..] Met andere woorden: Spouwer, wil je zo vriendelijk zijn om op te flikkeren?
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:58 schreef coban het volgende:
[..]
Maybe bedoel ik dat wel bij SV.
maar nee hoor, hij is wel liev
DUS OPROTTEN SPOUWER
Arabische tolk ofzo?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wat wil je uiteindelijk gaan doen?
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wat wil je uiteindelijk gaan doen?
Ik heb een slecht geheugen.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat vroeg je al een keer
Ik weet niet, eigenlijk kan je niet eerlijk oordelen totdat je weet hoe cultuur, rechtssysteem en een land is. Pas als je dat van alle landen weet kun je een land echt een, naar jouw mening, nummer 1 positie gevenquote:
Ik wilde al zeggen. Tolk zijn verdient goed, maar wat wil je dan doen?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
liever niet
Maar dat verdient wel goed
Ik ook en ik moet nog beginnenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
Hoi de rest die hoi zei
Ik ben school nu al zat.
Ik ook, en ik ben nog niet eens begonnen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
Hoi de rest die hoi zei
Ik ben school nu al zat.
Dan kunnen we virtueel elkaar de hand schuddenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
Hoi de rest die hoi zei
Ik ben school nu al zat.
Ik zit net twee weken op school en ik vind het niet eens half zo erg om te moeten gaan nu.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
Hoi de rest die hoi zei
Ik ben school nu al zat.
Ik niet, maar dat komt omdat ik mijn werk nog erger haatquote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef sharr het volgende:
Hoi de rest die hoi zei
Ik ben school nu al zat.
Je kan best veel kanten op. Misschien word ik wel sales manager in een arabisch land of accountmanager ofzo, of bij de ambassadequote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen. Tolk zijn verdient goed, maar wat wil je dan doen?
Wat voor werk doe je?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat komt omdat ik mijn werk nog erger haat
Ja, maar jij kan nu al beginnen met wennen. Straks is het voor ons nog veel erger dan we verwachtenquote:
Waarom zo serieus nemen?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik weet niet, eigenlijk kan je niet eerlijk oordelen totdat je weet hoe cultuur, rechtssysteem en een land is. Pas als je dat van alle landen weet kun je een land echt een, naar jouw mening, nummer 1 positie geven
MAROKKO ALTIJD EINZquote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom zo serieus nemen?
HOLLAND NUMMER 1 LAN.
Sterkte hiermeequote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar jij kan nu al beginnen met wennen. Straks is het voor ons nog veel erger dan we verwachten
Dat is toch niet zo vreselijk?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Logistiek bij toyota en suzuki
Waarom niet? En waarom zou dat erg zijn behalve jij het niet serieus bedoelde?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom zo serieus nemen?
HOLLAND NUMMER 1 LAN.
quote:
thx brah hier neem deze brofist:quote:
Het kan vele malen erger inderdaad en dat heb ik ook gehad, maar om het nou uitdagend en leuk te noemen, gaat me weer wat te ver.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:06 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo vreselijk?
Is wel grappig voor mensen uit het noorden om zoiets aan te horen jaquote:Op donderdag 1 september 2011 21:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een maastrichter in mijn klas en ze praat met een zachte Gmaar ook heel plat
Rustig rustig, ik voel je al schreeuwen vanaf hier.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom niet? En waarom zou dat erg zijn behalve jij het niet serieus bedoelde?
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
thx brah hier neem deze brofist:
………..
……………….__
…………./´Ż/‘…’/´ŻŻ`·¸
………./‘/…/…./……./¨Ż\
……..(’(…´…´…. Ż~/‘…’)
………\……………..‘…../
……….’’…\………. _.·´
…………\…………..(
Forum Opties | |