abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 25 september 2011 @ 23:49:09 #251
2651 svann
night-hawk
pi_102384533
Moussa Ibrahim (al Gaddafi) doet een goed woordje voor zijn broeder leider die geen officiële functie bekleedt.

quote:
Libya's Gaddafi is poor and honest -spokesman

TRIPOLI, Sept 25 (Reuters) - Muammar Gaddafi's chief spokesman said on Sunday the deposed Libyan leader and his family had not helped themselves to Libya's oil wealth and that they were "among the poorest citizens".

Speaking to Reuters by telephone from an undisclosed location, Moussa Ibrahim said no one had been able to show that Gaddafi or his family had assets or accounts.

"That is more proof of the honesty and transparency of this family and that they are an ordinary Libyan family," said Ibrahim, who usually acts as Gaddafi's contact with the international media.

Gaddafi has been in hiding since fighters trying to end his 42-year rule seized control of the capital last month.

The Gaddafi family are widely known to have led lavish lives.

Singer Nelly Furtado disclosed she was paid $1 million to perform a 45-minute private concert for Gaddafi family members in Italy while Mariah Carey and Beyonce Knowles were booked to play at other family functions.

Switzerland said in May that it had found 360 million Swiss francs ($415.8 million) of potentially illegal assets linked to Gaddafi and his circle stashed in the Alpine country.

British newspapers reported that Gaddafi's son Saif al-Islam owns a house in London worth $19 million with nine bedrooms, a swimming pool and a cinema.

"The leader of the revolution and his family are among the poorest citizens," Ibrahim said. "All the wealth of Libya is traceable to functioning companies and institutions".

Ibrahim has often, in the past, been instructed by Gaddafi to issue statements to the international media.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_102388154
Dit is toch niet te hopen:
FromJoanne twitterde op zondag 25-09-2011 om 21:46:00 #Gaddafi enlists new 12000Strong Army #Tuareg fighters #Niger #Algeria DO READ THIS http://t.co/fiqZTuvd Ties in with http://t.co/tozQMXC8 reageer retweet
 

http://www.debka.com/article/21335
SPOILER: Qaddafi enlists new 12,000-strong army of Touareg tribal fighters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 
Volgens Joanne zou dat dus kunnen kloppen met de recente aanval op Ghadames vanuit Algerije.

Resultaat:
FromJoanne Joanne
#KhamisGaddafi Unit attacked #Ghadames crossing border from Algeria on Saturday killed (risen to ) 15 Injured 63 goo.gl/WGyIa #Libya
Twitter 6 hours ago



Afwachten of meer bronnen deze rekrutering kunnen bevestigen.

[ Bericht 1% gewijzigd door svann op 26-09-2011 04:02:11 ]
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_102388170
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_102405791
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 09:43 schreef zuiderbuur het volgende:
Wat is dit nou?
Bron
[..]

De inwoners van Tawargha, blijkbaar veelal zwarten, zijn massaal hun woningen ontvlucht. Velen van hen steunden Kadaffi, en de "Misratans" die er nu de plak zwaaien verbergen hun afkeer niet. Ze leven nu als vluchteling in Tripoli, waar mannen van Misrata hen eveneens gevonden hebben.
CNN-reportage
  donderdag 29 september 2011 @ 20:43:29 #255
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_102526329
quote:
10s.gif Op zondag 25 september 2011 23:49 schreef svann het volgende:
Moussa Ibrahim (al Gaddafi) doet een goed woordje voor zijn broeder leider die geen officiële functie bekleedt.

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland


quote:
do 29 sep 2011, 19:54
Woordvoerder Kaddafi in Sirte opgepakt
SIRTE - Mussa Ibrahim, de woordvoerder van de verdreven Libische dictator Muammar Kaddafi, is in de stad Sirte opgepakt. Dat hebben commandanten van de Nationale Overgangsraad van Libië (NTC) donderdag gezegd.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  vrijdag 30 september 2011 @ 22:31:14 #256
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_102566882
Dat wou ik net gaan posten. Het was vanochtend ook te zien op AJA.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_102577166
Die man is te vervangen.

Prioriteit heeft nu de veiligstelling van nog trouwe gebieden. Duizenden negers zijn al onderweg om dat te bewerkstellen.
Status: Active Deceased
pi_102577218
quote:
De inwoners van Tawarga waren loyaal aan de gewezen Libische leider Mouammar Kadhafi en stonden daarmee lijnrecht ten opzichte van hun landgenoten in het nabijgelegen rebellenbastion Misrata. Maar er lijken ook racistische motieven mee te spelen. Zo worden al langer in heel Libië met de regelmaat van de klok zwarten als vermist opgegeven en de rebellen lijken mensen te arresteren op basis van hun huidkleur. Maar een hele stad die vermist wordt, roept wel erg veel vragen op.

Het is in ieder geval erg verontrustend dat de rebellen in het verleden al openlijk praatten over het (etnisch) "zuiveren" van de regio, en in juni nog zeiden dat de zwarte Libiërs beter hun boeltje zouden pakken, want: "Tawarga bestaat niet meer, enkel Misrata" bestaat. Drie maanden later blijkt Tawarga plots van de kaart te zijn verdwenen, en op de plaats waar vroeger de stad lag staat nu een bord met het opschrift 'New Misrata'.
En in Egypte gaat het ook al zo fantastisch waar Christenen verplicht worden hoofddoeken op scholen op te doen. O+

Vrijheid in moslimie O+
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 10:34:02 #259
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_102577421
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

En in Egypte gaat het ook al zo fantastisch waar Christenen verplicht worden hoofddoeken op scholen op te doen. O+

Vrijheid in moslimie O+
Egypte wordt gewoon ethnisch gezuiverd:
quote:
93,000 Copts left Egypt since March

Nearly 93,000 Coptic Christians have left Egypt since 19 March, a report by an Egypt-based Coptic NGO has said.

The number may increase to 250,000 by the end of 2011, according to Naguib Gabriel, the head of the Egyptian Federation of Human Rights, which released the report.

The current trend of Coptic immigration endangers the structure of Egypt's population, Gabriel told Al-Masry Al-Youm on Sunday. He urged the ruling Supreme Council of the Armed Forces (SCAF) and the Egyptian cabinet to work on curbing the phenomenon.

Gabriel based the data stated in the report on information from Coptic churches and communities abroad.

"Nearly 16,000 migrated to California, while 10,000 moved to New Jersey, 8000 to New York, and 8000 to other American states," according to Gabriel. "Around 14,000 left to Australia, 17,000 to Canada, and 20,000 settled in the Netherlands, Italy, England, Austria, Germany and France."
Net zoals Turkije, Syrië, etc. ooit bijna volledig Christelijke naties waren.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 10:42:43 #260
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_102577602
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:34 schreef LXIV het volgende:
Net zoals Turkije, Syrië, etc. ooit bijna volledig Christelijke naties waren.
En de plaats waar het Vaticaan nu staat een heilige plaats voor heidenen was.

Uiteindelijk bouwt de overwinnaar gewoon over de verliezer heen. En gelukkig maar, anders waren conflicten oneindig.
pi_102577620
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:34 schreef LXIV het volgende:

[..]

Egypte wordt gewoon ethnisch gezuiverd:

[..]

Net zoals Turkije, Syrië, etc. ooit bijna volledig Christelijke naties waren.
Maar dat is prima. Want het zijn toch moslimlanden joh, die hoeven zich niet aan onze regels te houden.

Net zoals links vindt dat (al 3 eeuwen daar wonende) blanken geen Afrikanen kunnen zijn 'want blanken horen daar niet'. Dat negers hier dan ook niet in Europa horen is dan opeens heel anders.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 10:44:17 #262
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_102577635
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:42 schreef Hans_van_Baalen het volgende:

[..]

En de plaats waar het Vaticaan nu staat een heilige plaats voor heidenen was.

Uiteindelijk bouwt de overwinnaar gewoon over de verliezer heen. En gelukkig maar, anders waren conflicten oneindig.
Dat is waar. Maar moeten wij dan accepteren de verliezer te zijn? Dan is religie/overtuiging X met een zeer actieve en agressieve benadering uiteindelijk altijd de overwinnaar. Waarmee eindig je dan?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 10:44:57 #263
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_102577649
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar dat is prima. Want het zijn toch moslimlanden joh, die hoeven zich niet aan onze regels te houden.

Net zoals links vindt dat (al 3 eeuwen daar wonende) blanken geen Afrikanen kunnen zijn 'want blanken horen daar niet'. Dat negers hier dan ook niet in Europa horen is dan opeens heel anders.
Sociaal-democratisch links is geen politieke stroming, maar een gesublimeerde vorm van absurde zelfhaat.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  zaterdag 1 oktober 2011 @ 12:08:50 #264
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_102579410
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2011 22:31 schreef rakotto het volgende:
Dat wou ik net gaan posten. Het was vanochtend ook te zien op AJA.
nu weer niet
rare zaak
quote:
za 01 okt 2011, 11:58
Woordvoerder Kaddafi toch niet opgepakt
TRIPOLI - Mussa Ibrahim, de woordvoerder van de verdreven Libische dictator Muammar Kaddafi, is nog steeds op vrije voeten. Dat heeft de Nationale Overgangsraad van Libië (NTC) zaterdag laten weten.

Twee dagen eerder hadden de nieuwe machthebbers in Libië nog gemeld dat Mussa Ibrahim was gearresteerd in de omgeving van Sirte. Dat is een van de laatste bolwerken van aanhangers van Kaddafi.

Naar nu blijkt werden slechts enkele familieleden van Ibrahim opgepakt.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_102589269
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

Net zoals links vindt dat (al 3 eeuwen daar wonende) blanken geen Afrikanen kunnen zijn 'want blanken horen daar niet'. Dat negers hier dan ook niet in Europa horen is dan opeens heel anders.
Welk "links" zegt dat blanke Afrikanen niet in zuidelijk Afrika mogen wonen?
pi_102589338
En wat heeft "links" ermee te maken? De steun voor populaire opstanden tegen wrede dictators en met name deze oorlog wordt, met nuances, redelijk gedeeld door zowel "rechts" als "links".
pi_102589406
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:44 schreef LXIV het volgende:

[..]

Sociaal-democratisch links is geen politieke stroming, maar een gesublimeerde vorm van absurde zelfhaat.
Wat een onzin zeg.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102589430
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar dat is prima. Want het zijn toch moslimlanden joh, die hoeven zich niet aan onze regels te houden.

Net zoals links vindt dat (al 3 eeuwen daar wonende) blanken geen Afrikanen kunnen zijn 'want blanken horen daar niet'. Dat negers hier dan ook niet in Europa horen is dan opeens heel anders.
Welk links vind dat er geen blanken horen in Afrika?
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102589478
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:55 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Welk links vind dat er geen blanken horen in Afrika?
Hallo!
pi_102589496
Volgens mij is dat wat men nu noemt: stropopargument.
pi_102589543
Wel erg obsessief om hier "links" bij te betrekken. Toch?
pi_102590003
quote:
8s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:57 schreef Monidique het volgende:

[..]

Hallo!
Hoe vaker hij het hoort hoe beter, ook al weet ik dat het niet door gaat dringen.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102590014
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:59 schreef Monidique het volgende:
Wel erg obsessief om hier "links" bij te betrekken. Toch?
Ben je bekend met deze user?
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102603708
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:57 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij is dat wat men nu noemt: stropopargument.
Sorry dat ik op een bloedmooie zaterdagavond aan het zuipen op het strand was.

Maar om je vraag te beantwoorden: jullie vinden dat! Jij! En De_Nuance! En gelly en zo Oud-premier Rhodesië (88) overleden
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 2 oktober 2011 @ 09:55:57 #275
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_102603996
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2011 19:50 schreef Monidique het volgende:

[..]

Welk "links" zegt dat blanke Afrikanen niet in zuidelijk Afrika mogen wonen?
Cees Luesink bijvoorbeeld, burgermeester van Doesburg
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')