Ik hoop het welquote:Op donderdag 1 september 2011 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Tombo, mag jij dat wel zeggen als PR zijnde?
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
Ll, vane gefeliciteerd!
Zesentwintig zoenen voor je verjaardag:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ing is backquote:
Met VIPs dus ik vraag me af of het leuk wordt. Maar geef het wel een kans.quote:
Ja, die paste....iets te goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Ingel! Paste de bikini?![]()
Hier ligt een poes op de bank. Denk ik.Ik zie alleen een hoofd, de rest ligt bedolven onder kittens.
Acherrum! Geen warme tetties dus?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, die paste....iets te goed.![]()
In plaats van de touwtjes in de nek strikken had ik de halve cup in m'n nek zitten, dus ik heb em weer teruggestuurd
Nope, dus zo de bikini van vorig jaar maar weer uit de kast trekkenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum! Geen warme tetties dus?![]()
Noesquote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, dus zo de bikini van vorig jaar maar weer uit de kast trekken![]()
Anyweejz, ik ben weer afk. Drrrrruk hier![]()
Nope, de cup is alleen in C te krijgen en laat ik dat nou net niet hebbenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef tombolafan het volgende:
Expeditie Robinson is toch al een hele tijd met VIPS?
En balen van de bikini Ing!
Is er geen tussenmaat?
Da's best een grote operatie hoor!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:36 schreef Barbaaf het volgende:
Zo'n ding is toch niet al te moeilijk zelf te (ver)maken?
Hedde een lekker happie?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
ik ga weer verder met mn birthday dinner
Pfff, twee driehoekjes stof en wat touwtjes, hoe moeilijk kan het zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 20:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's best een grote operatie hoor!
Vorig jaar boeide het me ook al minder. Ik heb het idee dat ze meer gepampered worden. En nooit echte vreemden voor elkaar zijn. Maar ik kijk vanaaf evengoed.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
Smakelijk, Ll!![]()
Cat, is inderdaad met BN'ers. Maar dat was het vorig jaar ook, heeft me toen ook niet gestoord. Die Belgen ken ik toch niet, dus dat is toch nog een soort van nieuw!
Maar goed dat jij geen chirurg bent.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Pfff, twee driehoekjes stof en wat touwtjes, hoe moeilijk kan het zijn
quote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik word oud...
Er is kermis in het dorp, maar ik heb zooooooooooooo geen zin in al die drukte en dat gesmijt met bier enzo
Morgen even heen, voor de band, maar verder dit jaar niet
Bezet!quote:
De zuipschuit,quote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:
En dit is d'n diën van indaha![]()
[ afbeelding ]
Leuke slippersquote:Op donderdag 1 september 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:
Hieronder ligt een vandaag gesteriliseerde poes.![]()
[ afbeelding ]
Evil beestjes, die kittens.
Vinden de kittens ook.quote:
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 20:59 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb jij dus ook al zo'n rode kat tik?
Ja nog 19 dagen wachtenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:00 schreef Maes het volgende:
Krijg jij een rooie Indaha?? Leukkkkkkkk
quote:
Oeh wat lang nogquote:
Gelukkigquote:Op donderdag 1 september 2011 21:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Middagje bij het baasje van Juno geweest, wat zit ze daar toch super
Nog leuke foto'squote:Op donderdag 1 september 2011 21:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
Middagje bij het baasje van Juno geweest, wat zit ze daar toch super
Ja een beetje wel, maar dan kan hij nog zo lang mogelijk bij zijn mama blijven want die gaat dan ook verhuizen, dus voor hem wel fijn tochquote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:03 schreef Cat22 het volgende:
Baaaaawwwww!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo liggen ze tegenwoordig elke avond: eentje naast mijn hoofd en eentje naast mijn bovenbenen.
Ik niet maar meneer Maes wel, geen succesquote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die de hond wel eens naast de fiets laten lopen?
Nee he?
Mijn vader deed het één keer. Tot de hond overstak en hij een koprol maakte.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die de hond wel eens naast de fiets laten lopen?
Nee he?
Ja die heb ik ook, James liep daar perfect mee. Jazz vind dat ding eng.. die neem ik soms gewoon mee aan de lijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik zie dan zo'n afstandshouder zeg maar op Zooplus, maar dan kan ie toch zo makkelijk tussen de spaken komen?Ik zie het niet zeg maar, het nut. Behalve dat je de riem dan niet in je hand hoeft te houden.
[ afbeelding ]
Hier fietst altijd een mevrouw met zo'n ding, gaat wel goed geloof ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
Ik zie dan zo'n afstandshouder zeg maar op Zooplus, maar dan kan ie toch zo makkelijk tussen de spaken komen?Ik zie het niet zeg maar, het nut. Behalve dat je de riem dan niet in je hand hoeft te houden.
[ afbeelding ]
Wat een gezellig stelquote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
Juno met haar nieuwe huisgenootjes![]()
[ afbeelding ]
Ow dat had heel verkeerd kunnen aflopenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn vader deed het één keer. Tot de hond overstak en hij een koprol maakte.![]()
Which reminds me: mijn neefje (7) heeft een pracht van een blauw oog. En zijn vriendje mocht gisteren even bij de EHBO langs voor rugfoto's. De heren waren in een boom geklommen en er van een meter of 3 uit gevallen.
Volgens mij hoort ie dan strakker, dat ie er idd niet tussen kanquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Liefquote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
Juno met haar nieuwe huisgenootjes![]()
[ afbeelding ]
Ja maar wel gewoon onder je fiets komen toch?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja die heb ik ook, James liep daar perfect mee. Jazz vind dat ding eng.. die neem ik soms gewoon mee aan de lijn.
Sowieso had ik met die springer ook nog gewoon een lijn eraan, voor de zekerheid en sturen.![]()
Maar zo kan die tenminste niet voor je fiets springen.
Gelukkig niet nee. Vriendje was vandaag alweer op school. En neefje heeft een week of wat permanente make-up. Het was te verwachten, zulke wildebrassen.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ow dat had heel verkeerd kunnen aflopen, dus geen blijvend letsel?
Dat doen kinderen al sinds we geen apen meer zijn, worden ze hard vanquote:Op donderdag 1 september 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn vader deed het één keer. Tot de hond overstak en hij een koprol maakte.![]()
Which reminds me: mijn neefje (7) heeft een pracht van een blauw oog. En zijn vriendje mocht gisteren even bij de EHBO langs voor rugfoto's. De heren waren in een boom geklommen en er van een meter of 3 uit gevallen.
Geen idee, James was niet zo dom..quote:Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar wel gewoon onder je fiets komen toch?
Onder je trapper ofzo?
Hebben honden handen dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
Ik had de hond van mn tante altijd gewoon vast aan een hand naast de fiets
Hehehehequote:
Ik ken personen bij wie de naam hond niet misstaat jaquote:
Oh ik zie het alquote:
Oh da's mooi, want ik vind haar gewellllldig pratenquote:Op donderdag 1 september 2011 21:23 schreef Goodbye het volgende:
Sylvia is geweldig!![]()
Ik moet altijd een beetje aan jou denken, Greys, vanwege dat accent![]()
Niet dat jij dat zo erg hebt, maar toch!
Ik had er idd even iets over opgezocht over die leeftijd en er stond op diverse sites (zegt niet dat het waar is natuurlijkquote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb laatst een blokje met Billy gefietst, gewoon lijn in de hand, opstappen en gaan, ging primaIk zou alleen niet gaan fietsen met een hond voor ie uitgegroeid is, omdat ze intensiever rennen dan wanneer ze los lopen en hun eigen tempo bepalen.
Volgens mij heb jij een heerlijke fiets om het eens een keer te proberen. Makkelijk bedoel ik met snel voeten aan de grond enzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had er idd even iets over opgezocht over die leeftijd en er stond op diverse sites (zegt niet dat het waar is natuurlijk) dat het op zich best mag als ze een half jaar zijn, als het maar in draf ipv galop is zeg maar. En geen uur natuurlijk. Maar een lange tijd in draf schijnt bv minder belastend te zijn dan een half uur in een park in bochten rennen achter een bal of andere hond aan.
Kleine stukjes proberen om te oefenen mocht wel al met 6 maanden
quote:Op donderdag 1 september 2011 21:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb laatst een blokje met Billy gefietst, gewoon lijn in de hand, opstappen en gaan, ging primaIk zou alleen niet gaan fietsen met een hond voor ie uitgegroeid is, omdat ze intensiever rennen dan wanneer ze los lopen en hun eigen tempo bepalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Jaquote:Op donderdag 1 september 2011 22:04 schreef Maes het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een heerlijke fiets om het eens een keer te proberen. Makkelijk bedoel ik met snel voeten aan de grond enzo.
Morgen is het lekker weer om een beetje te fietsenquote:Op donderdag 1 september 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
[..]
JaEn eerst gewoon oefenen met lopen met de fiets aan de hand en dan het hondje er bij, kijken of ze er niet bang voor is.
Hoi Fiepquote:Op donderdag 1 september 2011 22:25 schreef Maes het volgende:
Welkom thuis Rewimo! Leuke vakantie gehad??
Fiep says hi
[ afbeelding ]
Deze heb ik al eerder gepost maar is te grappig
quote:Op vrijdag 2 september 2011 00:31 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4336/-p/favoritelistid/1
Aaah, fuck me.
Ha Rewimo, hopelijk fijne vakantie gehad?quote:
Goeiemorgen!quote:Op vrijdag 2 september 2011 01:37 schreef Strega het volgende:
Ha Rewimo, hopelijk fijne vakantie gehad?
Die slaapt weer heerlijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:37 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met je bed, Q? Sterkte bij de tandarts!
Fuck me, das toch niet normaalquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ahwsucces!
Over die adventskalender; bij em-te liggen de kruidnoten ook alweer in de schappen
Oh das kut, tampons bij je?quote:
Ja hoorquote:
Is een muilkorf (voor als ze alleen is) geen optie? Tenzij ze die ook aan flarden kauwt natuurlijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 08:59 schreef Greys het volgende:
Ja hoor
En het nieuwe ligkussen was nog heel na vannacht.
Ze lag net alleen naast me en toen lette ik even een minuut niet op en toen was ze op een hoekje van een kussen van de bank aan het sabbelen. Voorkauwen denk ik voor het echte werk
Misschienquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is een muilkorf (voor als ze alleen is) geen optie? Tenzij ze die ook aan flarden kauwt natuurlijk
Jaaaaaaaaaa ja jaaaaaaaaaaaaaaaaaa echt, ik heb er zoveel zin in!quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:04 schreef Muis006 het volgende:
Maandag Fort Boyardik ben voor team rappers, want Kleine Viezerik doet mee
Drinken kan daarmee niet? Dat wist ik niet. Dan is het geen goede optie nee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Je kan een hond geen 6 uur een muilkorf omdoen, ze moet ook kunnen drinken en zo.
Sjon zn snuitje doe ik ook maar een paar uur om, en alleen als ik dr bij ben.
Komt dat weer? Dat vond ik altijd zo tof vroeger!quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:04 schreef Muis006 het volgende:
Maandag Fort Boyardik ben voor team rappers, want Kleine Viezerik doet mee
of een kong..volstoppen met zooi. Kong ijsje maken..of brokjes met gesmolten kaas enz Staan zat kongrecepten online. Je kan geen muilkorf omdoen als jij er niet bij bent.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:05 schreef Greys het volgende:
[..]
MisschienMaar ik heb liever dat ze gewoon lekker aan een bot kauwt ofzo, dus dat blijf ik eerst nog even proberen. Ze moet en zal het gaan snappen dat ze dat bot niet hoeft te verstoppen voor barre tijden.
Oh ik dacht dat jij ooit gezegd had dat Sjon er gewoon mee kon drinken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Je kan een hond geen 6 uur een muilkorf omdoen, ze moet ook kunnen drinken en zo.
Sjon zn snuitje doe ik ook maar een paar uur om, en alleen als ik dr bij ben.
Doe ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:21 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
of een kong..volstoppen met zooi. Kong ijsje maken..of brokjes met gesmolten kaas enz Staan zat kongrecepten online. Je kan geen muilkorf omdoen als jij er niet bij bent.
Ff heel streng worden..en als ze zo aan de bank loopt te sabbelen al gelijk corrigeren of ff brullen
Ja maar Sjon heeft geen muilkorf maar een snuitje, en daar kan ie in principe ook mee eten en dus ook dingen mee stukbijten denk ik hoor. Hij kan alleen zijn bek niet wijd genoeg open doen om zijn eigen dijen kapot te bijten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij ooit gezegd had dat Sjon er gewoon mee kon drinken.
Fout onthouden/gelezen denk ik.
Maar ik heb nog niet eens naar die mogelijkheden gekeken hoor
Neuh gewoon lekker lopen snotten in een zakdoekjequote:
Kan ook gewoonquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij ooit gezegd had dat Sjon er gewoon mee kon drinken.
Fout onthouden/gelezen denk ik.
Maar ik heb nog niet eens naar die mogelijkheden gekeken hoor
Ja, snuitje. Muilkorf is dat dichte ding.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar Sjon heeft geen muilkorf maar een snuitje, en daar kan ie in principe ook mee eten en dus ook dingen mee stukbijten denk ik hoor. Hij kan alleen zijn bek niet wijd genoeg open doen om zijn eigen dijen kapot te bijten.
En dan nog doe ik hem alleen om als ik er bij ben, hij zou zomaar een poot tussen de bandjes kunnen proppen of zo, halsbanden doe ik ook niet om binnen.
Ja Sjon heeft ook die bovenste.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, snuitje. Muilkorf is dat dichte ding.
[ afbeelding ]
Die heeft Baloe.
[ afbeelding ]
Hier kunnen ze niks mee.
Ik zou die plantenspuit vervangen door een slipperquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:53 schreef Greys het volgende:
Nou ja het maakt ook niet zoveel uit verder, want dat doe ik toch niet en idd zeker niet als ze een paar uur alleen is
Ik blijf gewoon stug volhouden
En de plantenspuit idd eens proberen. Het grootste probleem zit hem in het heterdaden, want da's lastig als je er niet bent
Het is stralend blauw. Maar wel frips inderdaadquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:09 schreef Greys het volgende:
Maesje!
Ik dacht dat Pietje Paulusma het gister of eergister had over strandweer vrijdag?
Het is nog berekoudWel een lief zonnetje, maar brrrrrrrr!
Elies!!quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is stralend blauw. Maar wel frips inderdaad
Fijn hoor en toch lekker kunnen genieten van het etenquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:02 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook stralend weer en inmiddels 18 graden. Het zou zelfs 25 worden volgens wetteronline. En morgen 28!
De weegschaal was liefNiet aangekomen, dat komt beslist niet door het eten
maar eerder door het vele wandelen (en klimmen!).
quote:Op vrijdag 2 september 2011 10:09 schreef Greys het volgende:
Maesje!
Ik dacht dat Pietje Paulusma het gister of eergister had over strandweer vrijdag?
Het is nog berekoudWel een lief zonnetje, maar brrrrrrrr!
Nou kwam het er ook allemaal heel vlot weer uitquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:15 schreef Maes het volgende:
Fijn hoor en toch lekker kunnen genieten van het eten
Heb je al bedacht wat je gaat eten vanavond?quote:
Ja, vriendin komt eten. Maak voor haar en mo pasta carbonara. Gisteren boodschappen gedaanquote:Op vrijdag 2 september 2011 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je al bedacht wat je gaat eten vanavond?
Boodschappen gedaan?
Ik ga nu even kijken of de wasmachine en de drogertttt al klaar zijn. Dan even boodschappen doen en daarna een poging wagen om met Biet en de fiets te oefenen. Denk ik
Weet je zeker dat het slim is om Biet nu al te leren fietsen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:51 schreef Greys het volgende:
Ik ga nu even kijken of de wasmachine en de drogertttt al klaar zijn. Dan even boodschappen doen en daarna een poging wagen om met Biet en de fiets te oefenen. Denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Boh, ik ben te laat begonnen met met Sjon te fietsen , kutzooiquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja dat is ook zo.. moet ik dan toch met Diaz gaan fietsen, kan hij niet meer bij het aanrecht
Op internet staat her en der dat je dat met een half jaar al makkelijk mag proberen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het slim is om Biet nu al te leren fietsen?
En daarom slaat dit nergens opquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Mwah, als ze dalijk vroeg kreupel is kan ze mss ook minder uitvreten?
Ja leuk, maar de rest veeg je ook maar gewoon van tafel?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Die vergelijkingen van eeuwenlang gedomesticeerde huishondjes met wolven, daar moet ik altijd zo om lachen
Dat klinkt voor jou en jouw honden ook prima en logisch.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:00 schreef oh-oh het volgende:
Tuurlijk moet jij precies doen wat jij wil hoor!
Ik doe alleen zelf precies het tegenovergestelde van wat er in dat stukje staat met die van mij, en ik heb daar ook mijn redenen voor. Maar die google ik niet , dat is gewoon ervaring en kennis van mensen die ik ken. Van mij mogen de pups alles, op hun eigen tempo, rennen, achter stokjes aan, zelfs omhoog springen, niet al te hoog omlaag vanwege de groeischijven , maar met die lichte modelletjes van mij loopt dat wel los ook. Traplopen leer ik ze meteen, maar ik heb dan ook geen teckels of zo. Maar fietsen lijkt me alleen zinvol als een hond er echt zn energie mee kwijt kan, en dat kan een pup in mijn ogen niet op een verantwoorde manier, omdat hij dan toch echt niet het tempo zelf kan bepalen. Want dat lijkt me gewoon nie handig, dat je een half jaar lang je hond zelf het tempo laat bepalen, want dan moet ie daarna weer leren dat JIJ het tempo bepaalt, en niet de hond. Dus ik leer het ze dan liever gewoon in een keer goed, zonder risico's of opletten, omdat ik er zat andere dingen mee doe die ik veilig vind.
Is het al bijna maandagavond?quote:
quote:
Wut?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het echt zo verschrikkelijk kut
Wat?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:25 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind het echt zo verschrikkelijk kut
Ochquote:
Oh ik wist niet of dat de bedoeling was dat dat hier kwamquote:
Ik had met Senes lopen whatsappen, ze vond het geen probleem.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik wist niet of dat de bedoeling was dat dat hier kwam
Daarom had ik het nog maar niet gezegd. Niet uit desinteresse. Maar dat snapt ze wel.
(Senes)
Oh wat erg, Senestaquote:
We zijn al eerder terug gekomen van vakantie. Ik kreeg een berichtje van mijn broertje dat het toch niet zo geweldig ging met Elco en mijn opa was ook erg ziek, die is woensdagavond overledenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:43 schreef oh-oh het volgende:
Wat onwijs kut, en al helemaal zo na je vakantie...
Ik ben echt een beetje stuk nu, wat is dit kut.quote:
Ja logisch... je weet dat ik al stuk zat toen ik hoorde dat het niet lang meer ging duren met Bink.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:13 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik ben echt een beetje stuk nu, wat is dit kut.
En ik zie ook wel dat het beter is maar als ik dan naar hem kijk...
Dat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Knoop in m'n maag, sterkte Senes en familie
Wel prettig dat hij lekker vertrouwd thuis kon inslapen. Hopelijk geeft dat een beetje troost. Sterkte Senes en familie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:52 schreef Greys het volgende:
Elco is om kwart voor vijf rustig ingeslapen.
Rust zacht lief oudje![]()
Senesta, sterkte. Verdomme, wat erg.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
Elco is ingeslapen met zijn hoofd op Senes d'r schoot...
Als het dan toch moet, is dit wel de beste manier om afscheid te nemenquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
Ach Senes, wat erg. Hel veel sterkte en natuurlijk ook gecondoleerd met je opa.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef senesta het volgende:
[..]
We zijn al eerder terug gekomen van vakantie. Ik kreeg een berichtje van mijn broertje dat het toch niet zo geweldig ging met Elco en mijn opa was ook erg ziek, die is woensdagavond overleden![]()
Het gaat echt niet meer, het zou gewoon niet eerlijk zijn tegenover hem om hem langer bij me te houden. Hij heeft echt last nu, ondanks de pijnstillers en ook deze kuur werkt niet.
We weten niet wat er precies in zijn darmen aan de hand is, maar als we langer wachten dan krijgt hij misschien wel een darmbloeding en dat wil ik hem en ook ons niet aandoen.
Maar man oh man wat is dit moeilijk. Kwam ook nog bij dat de dierenarts er twee spoedgevallen tussendoor kreeg en niet zeker wist of hij hier thuis zou kunnen komen.
Maar hij heeft vanavond dienst en zou zijn best doen om wat later toch te komen, hij belt als hij hierheen komt...
Dat is voor Elco de mooiste manier om te gaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
Helemaal mee eens. Heel veel sterkte julliequote:Op vrijdag 2 september 2011 18:25 schreef Strega het volgende:
Dat is voor Elco de mooiste manier om te gaan.![]()
Maar damm, het blijft zo moeilijk.
Senes, heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Klinkt helemaal leuk ende superquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:23 schreef MissBliss het volgende:
Ja heerlijk!
We zijn naar Florida geweest, eerst 4 dagen Hardock Hotel enUniversal Studios
(pretpark) en daarna nog 2 weken aan zee in een huisje gezeten met zwembad enzo en nog 2 dagen een ander pretpark
Helemaal top dus
quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef senesta het volgende:
[..]
We zijn al eerder terug gekomen van vakantie. Ik kreeg een berichtje van mijn broertje dat het toch niet zo geweldig ging met Elco en mijn opa was ook erg ziek, die is woensdagavond overleden![]()
Het gaat echt niet meer, het zou gewoon niet eerlijk zijn tegenover hem om hem langer bij me te houden. Hij heeft echt last nu, ondanks de pijnstillers en ook deze kuur werkt niet.
We weten niet wat er precies in zijn darmen aan de hand is, maar als we langer wachten dan krijgt hij misschien wel een darmbloeding en dat wil ik hem en ook ons niet aandoen.
Maar man oh man wat is dit moeilijk. Kwam ook nog bij dat de dierenarts er twee spoedgevallen tussendoor kreeg en niet zeker wist of hij hier thuis zou kunnen komen.
Maar hij heeft vanavond dienst en zou zijn best doen om wat later toch te komen, hij belt als hij hierheen komt...
quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:10 schreef Greys het volgende:
Graagquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:06 schreef oh-oh het volgende:
Senes![]()
Een pootafdruk kun je heel makkelijk maken met zo een babypakketje, ik heb ze nadat Frits dood ging ingeslagen bij de Wibra, geen idee of ze ze daar nu nog hebben.
Die van Frits heb ik na zijn dood gestempeld met een stempelkussen, dat gaat echt heel makkelijk, ik moet er nog steeds eentje als tattoo laten zetten.
Ik kan je wel zo een wibrasetje opsturen als je wil, ik heb er een paar liggen
Ik hoop het ook oh-oh. Ik PM je zo mijn adres even.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:17 schreef oh-oh het volgende:
Die kostten volgens mij geen drol, dus je kan er zo een van me krijgen, moet je me even je adres doen, want dat heb ik niet. Ik wil er zelf altijd minstens eentje hebben liggen, maar ik hoop ze nog heel lang niet nodig te hebben
Ja graagquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:19 schreef oh-oh het volgende:
Oh en als je wil kan ik ook mn paarse stempelkussen mee sturen zodat je zijn poten ook op papier kan stempelen, stuur je die maar terug als je ermee klaar bent.
Ik hoop het ook. Ik ga in ieder geval herdenkingskralen laten maken voor mezelf en de kinderenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:28 schreef Cat22 het volgende:
Hopelijk kun je een mooi aandenken van Elco maken Senes.
Dat is heel fijn nieuws Cat! Kun je ze ook fijn blijven volgen hier in F&Fquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:29 schreef Cat22 het volgende:
Ander onderwerp![]()
Ik was vandaag verwend door indaha en indahaman![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ennnn... naast Ollie gaan ze ook Kappa adopteren!![]()
(zo dubbel, jong leven en de dood naast elkaar in dit topic![]()
)
Herkenbaar hoor, je kan het altijd tzt een keer opbergen of zo, je ziet vanzelf wel of je er iets mee gaat doen of niet, maar als je het niet doet wil je niet denken had ik maar dit of dat...quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:43 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja graagIk wil eigenlijk gewoon zoveel mogelijk vasthouden nu
Ik wil niets nalaten en later spijt krijgen
![]()
Dank je wel
Doe ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh die zien er leuk uit die kralen, wil je me laten weten wat ze kosten en wat de mogelijkheden zijn?
Dat is wel een goeie ja. Een plekje waar je als baasje heel veel info bij elkaar vindt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:52 schreef senesta het volgende:
Ik heb hier naartoe gemaild om te vragen wat de mogelijkheden waren:
http://www.herdenkingskraal.nl/
Maar ik zag al dat er meer sites waren.
Als dit achter de rug is dan ga ik toch eens kijken of we niet eens een topic kunnen openen met alle mogelijkheden die er zijn na het overlijden van een huisdier.
Dat is nogal een brede vraag. Wil je info over materialen, opvoeding of andere zaken?quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:51 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kom ook weer even binnenvallen. Nog dolgelukkig met Fondue, de kat van vriendje die nu echt in buitenland woont inmiddels. Inmiddels is de kat van zijn dochter bezwangerd en of ik een kitten zou willen... Maar ik heb dus werkelijkwaar geen idee wat ik met zo'n beestje moet en wat ze nodig zal hebben. Ik wil sowieso een dame. Waar moet ik rekening mee houden?
was even teruglezen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:52 schreef senesta het volgende:
Als dit achter de rug is dan ga ik toch eens kijken of we niet eens een topic kunnen openen met alle mogelijkheden die er zijn na het overlijden van een huisdier.
ik weet geloof ik niet echt wat ik wil. Behalve dan dat ik geen kitten zou willenquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is nogal een brede vraag. Wil je info over materialen, opvoeding of andere zaken?
Beetje rondsnuffelen in de kitten topics op Fok geeft je misschien ook al antwoorden.
Wat een mooi ideequote:Op vrijdag 2 september 2011 23:52 schreef senesta het volgende:
Ik las het, van Kappaquote:Op vrijdag 2 september 2011 23:29 schreef Cat22 het volgende:
Ander onderwerp![]()
Ik was vandaag verwend door indaha en indahaman![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ennnn... naast Ollie gaan ze ook Kappa adopteren!![]()
(zo dubbel, jong leven en de dood naast elkaar in dit topic![]()
)
Elco was de geweldige lieve hond van Senesta en haar gezin die ze helaas gisteren hebben moeten laten inslapenquote:Op zaterdag 3 september 2011 09:05 schreef sararaats het volgende:
Misschien een rare vraag: wie is Elco?
En goodmeurning!
Ben je thuis straks? Of morgen? Ik heb hier nog zo'n blikje, daar heb ik er nog 1 van daar zit Baloe's poot afdruk ook in. Deze is helemaal nieuw. Met klei/gips.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:03 schreef senesta het volgende:
Ik heb zoveel gejankt vandaag dat ik het gevoel heb dat mijn hoofd gaat ontploffen.
Dinsdag willen we nog een keer naar het uitvaartcentrum om samen met Samara en Joey afscheid te nemen. Eigenlijk wil ik nog iets van een pootafdruk in klei of zoiets maken dus ik ga even kijken hoe ik dat het best kan doen.
Ik ga ook wat haar van hem bewaren en ik wil kijken of ik die kan laten verwerken in een mooie kraal die ik aan een ketting kan hangen. Met as heb ik niet zoveel maar dit vind ik wel mooi.
Dat is inderdaad het rottige. het liefste zou ik de vakantiegangers (laten) vragen hoe zij de vakantie waardeerden. Maar die wil ik hier niet mee belasten. Maar daarmee staan we als reisleiding wel meteen in de underdog positie. En juist dan zou je steun en objectiviteit verwachten van je organisatie en die is er duidelijk niet. Klaar dus.quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:24 schreef Greys het volgende:
Lullig dat het zo moet lopen zeg Cat![]()
Ik zou er ook klaar mee zijn. Jammer alleen dat je die mensen er mee hebt die van de vrijwilligers afhankelijk zijn ook.
Enjoy!quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:45 schreef Qwea het volgende:
Alles is overboord, over een uurtje zit ik aan de flugel en bier
Alleen voor vandaagquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Enjoy!![]()
(Alles is tijdelijk overboord, right?)
Jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:48 schreef Greys het volgende:
[OMA] Kijk je uit met je mofo-gezuip, want je bent het nu zo ontwend dat je na 2 flugels en een biertje onder tafel bent! [/OMA]
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:52 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga ook weer braaf aan mijn koolhydraatbeperktAlleen wel gewoon 's avonds mee eten met de mannen, want dat was echt lastig te regelen. Bovendien mag ik in fase 3 weer aardappel dus ik verklaar gewoon fase 3 voor begonnen
Fuck online racen! De zon schijnt!quote:Op zaterdag 3 september 2011 10:55 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Zo een stukje [ afbeelding ], alleen beetje jammer dat ik om 16:00 weer thuis moet zijn (maar als ik in die online race goed scoor sta ik in de top drie, dus die race mag ik niet laten schieten)
Maar maar.... eeuwige roem versus een avondje toeren... daarom ga ik al vroeg de deur uitquote:Op zaterdag 3 september 2011 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Fuck online racen! De zon schijnt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |