Ik hoop het welquote:Op donderdag 1 september 2011 20:14 schreef Goodbye het volgende:
Tombo, mag jij dat wel zeggen als PR zijnde?
quote:Op donderdag 1 september 2011 00:00 schreef Greys het volgende:
Ll, vane gefeliciteerd!
Zesentwintig zoenen voor je verjaardag:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ] + [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ing is backquote:
Met VIPs dus ik vraag me af of het leuk wordt. Maar geef het wel een kans.quote:
Ja, die paste....iets te goed.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Ingel! Paste de bikini?![]()
Hier ligt een poes op de bank. Denk ik.Ik zie alleen een hoofd, de rest ligt bedolven onder kittens.
Acherrum! Geen warme tetties dus?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, die paste....iets te goed.![]()
In plaats van de touwtjes in de nek strikken had ik de halve cup in m'n nek zitten, dus ik heb em weer teruggestuurd
Nope, dus zo de bikini van vorig jaar maar weer uit de kast trekkenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Acherrum! Geen warme tetties dus?![]()
Noesquote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope, dus zo de bikini van vorig jaar maar weer uit de kast trekken![]()
Anyweejz, ik ben weer afk. Drrrrruk hier![]()
Nope, de cup is alleen in C te krijgen en laat ik dat nou net niet hebbenquote:Op donderdag 1 september 2011 20:35 schreef tombolafan het volgende:
Expeditie Robinson is toch al een hele tijd met VIPS?
En balen van de bikini Ing!
Is er geen tussenmaat?
Da's best een grote operatie hoor!quote:Op donderdag 1 september 2011 20:36 schreef Barbaaf het volgende:
Zo'n ding is toch niet al te moeilijk zelf te (ver)maken?
Hedde een lekker happie?quote:Op donderdag 1 september 2011 20:37 schreef Loveless85 het volgende:
ik ga weer verder met mn birthday dinner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |