SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
quote:
Jij had niet de lapoquote:Op donderdag 1 september 2011 19:39 schreef zoem het volgende:
Potverdorie! Ik was een milliseconde trager
Volgende keer beterquote:Op donderdag 1 september 2011 19:39 schreef zoem het volgende:
Potverdorie! Ik was een milliseconde trager
quote:
N&S zijn sowieso tenenkrommend.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:40 schreef roos85 het volgende:
deze reclame is wel zo tenenkrommend slecht
das heul niet waarquote:Op donderdag 1 september 2011 19:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
N&S zijn sowieso tenenkrommend.
Sausquote:Op donderdag 1 september 2011 19:43 schreef Drassss het volgende:
Thee/Koffie/Saus, we hebben het allemaal hier!
Laat Julius het maar niet horen!quote:Op donderdag 1 september 2011 19:43 schreef Drassss het volgende:
Thee/Koffie/Saus, we hebben het allemaal hier!
Past niet door de deur.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Laat Julius het maar niet horen!
quote:
Ik ook, maar dat kwam omdat m'n vriendin het altijd wilde zienquote:Op donderdag 1 september 2011 19:46 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik keek vorig seizoen stiekem ook mee
niks tegen HNTM he, das echt epische tvquote:Op donderdag 1 september 2011 19:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat kwam omdat m'n vriendin het altijd wilde zien
Ach, het concept slaat werkelijk nergens op. Daar waren we toch wel achterquote:Op donderdag 1 september 2011 19:48 schreef roos85 het volgende:
Olijfolie komt niet uit Noord Holland
Alain wél, die ander werkt bij La Rivequote:Op donderdag 1 september 2011 19:48 schreef roos85 het volgende:
Werken die mannen nou bij J-J of niet?
quote:
Okequote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alain wél, die ander werkt bij La Rive
Die moet toch echt wel nog een keertje langskomen in dit seizoenquote:Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke
Jacob - Jan was me toch een baas
Beetje jammerquote:
ik ookquote:Op donderdag 1 september 2011 19:51 schreef roos85 het volgende:
Ik blijf het grappig vinden, Jaspers die eten te vet noemt
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:52 schreef roos85 het volgende:
Julius benadrukt even dat hij iets eet
quote:Op donderdag 1 september 2011 19:53 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik snap nu pas wie/wat je met 'stokbrood' bedoelt
Nee, spannend houdenquote:
Erg lekker hoor, alleen gebruik je dan meestal gerookte makreel.quote:
het zal ongetwijfeld lekker zijn, daar twijfel ik niet overquote:Op donderdag 1 september 2011 22:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Erg lekker hoor, alleen gebruik je dan meestal gerookte makreel.
Ik heb het zelf ook weleens gemaakt.
Makreeltje met een beetje olie tot een tartaartje prakken,
Stekertje vullen met gekookte witlofjes en eroverheen laten hangen,
Tartaartje op de witlofjes leggen en dichtvouwen.
Daar dan weer kort gegrillde coquilletjes erop,
Garneren met wat schijfjes biet
Erg lekker voorgerechtje
Meer zit er volgens mij ook niet in een Salade Niçoise, alleen nog kappertjes geloof ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 19:58 schreef arise het volgende:
De kok noemt even een kwak ingredienten op , maar voor de rest zijn ze er vrij in ...![]()
hehe.. die ene die mensen vermoord als je aan d'r messen komt?quote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Felagund het volgende:
Hoe heette die vrouwelijke chef uit vorig seizoen ook alweer. Die was pas echt eng.
Margot "Generaal" Reuten & Petro "Toyboy" Koolsquote:Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Felagund het volgende:
Hoe heette die vrouwelijke chef uit vorig seizoen ook alweer? Die was pas echt eng.
Prachtige aflevering was datquote:Op donderdag 1 september 2011 22:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Margot "Generaal" Reuten & Petro "Toyboy" Kools
"Heb je nog slagroom, soes?"quote:Op donderdag 1 september 2011 22:44 schreef Drassss het volgende:
[..]
Margot "Generaal" Reuten & Petro "Toyboy" Kools
Proficiat, nu dat rijbewijs nog.quote:Op donderdag 1 september 2011 23:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Heb je nog slagroom, soes?"
Vandaag gemist, even m'n afstuderen vieren
Was ik inderdaad ookquote:Op donderdag 1 september 2011 23:11 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Proficiat, nu dat rijbewijs nog.Of was jij dat niet ?
Gefeliciteerd man! Waarin ben je afgestudeerd?quote:Op donderdag 1 september 2011 23:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
"Heb je nog slagroom, soes?"
Vandaag gemist, even m'n afstuderen vieren
Lerarenopleiding Engelsquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:28 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man! Waarin ben je afgestudeerd?
quote:
nog maar 3 mensen hierquote:
Jaquote:
quote:
Die straffen we later wel afquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
De rest laat ons keihard in de steek
Deserteurs!
Denk dat ze allebei wel een kans hebben, en beiden zou ik afgestraft willen zien voor hun arrogantiequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:09 schreef Frag_adder het volgende:
Toch vind ik samantha een goede kanshebber!Guillomme wil ik sowieso zien vertrekken...
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:13 schreef arise het volgende:
Ik kom net binnenrennen...Hoi, allemaal!!!
Spare me the detailsquote:
kijk dat is informatie die we echt willen weten, dankjewel!quote:
Mooi, kan je meteen afwassen, piesen en koffiezettenquote:
kom net uit mijn werk. Lig lekker met pootje omhoog!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, kan je meteen afwassen, piesen en koffiezetten
Ik heb al in geen jaren vlokken meer gegeten, nu heb ik een pak gekochtquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:18 schreef arise het volgende:
Ja, zijn reclame ...![]()
![]()
, je krijgt de neiging om hem een boterham met vlokken voor te zettten als gerechtje ...
Dan schiet de reclame zijn doel een beetje voorbijquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb al in geen jaren vlokken meer gegeten, nu heb ik een pak gekocht
Vlokkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel ja, pas toen de reclame in de OP stond zag ik dat ie voor Delta Lloyd bedoeld wasquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan schiet de reclame zijn doel een beetje voorbij
zo zie je maar weer, reclame werkt!quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Naja, niet dusquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:22 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
zo zie je maar weer, reclame werkt!
en we zijn er weer!
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dan schiet de reclame zijn doel een beetje voorbij
mwa reclames worden wel vaker door meer dingen gesponsord hoorquote:
maar deze rijdt nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:32 schreef arise het volgende:
Owh, slakken zijn zo lekker ...![]()
Deze kok heeft wel een blender ....
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:32 schreef arise het volgende:
Owh, slakken zijn zo lekker ...![]()
Deze kok heeft wel een blender ....
Dat dusquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar deze rijdt nietdus is geen echte
Zet het dan op een karretje, dan rijdt tie ook ...quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:32 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
maar deze rijdt nietdus is geen echte
Het ziet er inderdaad wat rommelig uit, maar ach, wie zijn wij nou he?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:34 schreef Frag_adder het volgende:
ik vind deze presentatie helemaal niet zo superbeetje een slagveld, dus ik zal wel geen verstand hebben
dat is toch nu de mode.... alsof de onderdelen per ongeluk op het bord gevallen zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:34 schreef Frag_adder het volgende:
ik vind deze presentatie helemaal niet zo superbeetje een slagveld, dus ik zal wel geen verstand hebben
maar ze dan toch voorzichtig neerleggen, hoezo niet efficientquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat is toch nu de mode.... alsof de onderdelen per ongeluk op het bord gevallen zijn
quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:34 schreef Frag_adder het volgende:
en dan tijdens het eten de saus van je bord af moeten schrapenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:36 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]dat heb ik ook. Constant zelfde techniek, die stomme vegen met saus over je bord.
Geef mij maar een dikke klodder, is veel makkelijker om te eten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
en dan tijdens het eten de saus van je bord af moeten schrapen
likkenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:37 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
en dan tijdens het eten de saus van je bord af moeten schrapen
valt dat buiten de gestelde tafeletiquette ja?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:38 schreef arise het volgende:
Of er aflikken , maar dat mag niet in een chefwaardig restaurant ...
Guillaume? Die komt niet uit NH idd als ik het zo hoorquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:39 schreef Roflpantoffel het volgende:
Die gast komt toch ook niet uit NH of ligt dat nou aan mij? Heeft eerder een Brabants accent.
Ik zeg maar niet over Brabant, d'r zitten er hier meer in dit topicquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:41 schreef Roflpantoffel het volgende:
Undercover Brabo, hoe meer hoe beter.
Dat is gewoonweg pluggen natuurlijkquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:43 schreef Erasmo het volgende:
Mooie topclass...
Verder zie ik het nut van zo'n thermoblender niet echt in
Ja uiteraard, maar wie koopt er nou in godsnaam zo'n dingquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is gewoonweg pluggen natuurlijk
wannebe chefkokkiesquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:50 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar wie koopt er nou in godsnaam zo'n ding
Niet alleen van Juulquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:55 schreef MaryMouse het volgende:
en ja hoor vingertje van Juul om de saus te proeven
Ach, je betaalt er dik voor, dus waarom nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:56 schreef MaryMouse het volgende:
dus dan mag je in een sterrenrestaurant best de saus van een bord aflikken
die onthoud ikquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:56 schreef MaryMouse het volgende:
dus dan mag je in een sterrenrestaurant best de saus van een bord aflikken
quote:
Ik ook, even terugspoelenquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:00 schreef Frag_adder het volgende:
wat een loserik heb gemist om welke provincie het ging
Overijssel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:00 schreef Frag_adder het volgende:
wat een loserik heb gemist om welke provincie het ging
Hoewel het niet druk was vanavond, toch gezellig! Tot volgende weekquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:00 schreef arise het volgende:
Ik vind het echt gezellig zo t.v. te kijken ....
Allemaal een fijne avond , gezellig weekend ,en tot maandag !!!
Dank!quote:
Meneer met misplaatst zelfvertrouwens en zoveel ego dat je er veel saus van kan maken... ligt eruitquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:37 schreef Dekatria het volgende:
Sorry jongens, ben een beetje ziek vandaagwie zijn er door?
Ah, gaan we dus nog meer zien van onze dominatrixquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:22 schreef Burner82 het volgende:
Dus Paul en Samantha door(samantha toch, iig die meid met die paarse extensions in haar haar
)
Tsja, als je tegen de chefs gaat vertellen dat een 2-sterren gerecht niet zo heel moeilijk is... en het vervolgens niet perfect nadoet.... mag je van mij ook wel op karakter eruit vliegen...quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:54 schreef golfer het volgende:
Guillaume dus toch niet door omdat ie iets teveel zelfverzekerd was.
Als Paul z'n zoutgehalte verder wat in de hand kan houden kan het een hele goede chef worden.
pas op hequote:Op vrijdag 2 september 2011 19:41 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik zeg maar niet over Brabant, d'r zitten er hier meer in dit topic
Paul, die op maandag een heel schaaltje zout bij het eten gooide...quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Meneer met misplaatst zelfvertrouwens en zoveel ego dat je er veel saus van kan maken... ligt eruit
Dus Paul en Samantha door(samantha toch, iig die meid met die paarse extensions in haar haar
)
Moet wel een toppertje zijn!quote:Mieke is moeder van zoon Bo (16) en dochter Anne (23). Op haar 18e begon haar interesse voor het koken. In het dagelijks leven is ze pedagoog, daarnaast is ze sinds 10 jaar bezig als ‘thuiskok’ voor diners aan huis en catering.
Nee.. dan gaat ie losjesquote:Op maandag 5 september 2011 18:16 schreef Cateye2011 het volgende:
Hey mensen, nog 45 minuten, en dan gaat ie weer losssssssssssssss!!!
Overijsselquote:Op maandag 5 september 2011 18:54 schreef Frag_adder het volgende:
ben ik weerwelke provincie is het deze week?
quote:Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk een klein stukje mee. 19:30 begint de Wereld draait door
Zo word jij geen topchefquote:Op maandag 5 september 2011 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Kijk een klein stukje mee. 19:30 begint de Wereld draait door
die gaat er morgen uit?quote:Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
Mag ik de faalprijs nu aan Mieke geven?
quote:Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
Mij best. 48 jaar vind ik niet meer zo'n leeftijd dat je nog chef kunt wordenquote:Op maandag 5 september 2011 19:02 schreef Drassss het volgende:
Verstegen, jaquote:Op maandag 5 september 2011 19:05 schreef Yonjuuni het volgende:
Hing dat Zon-bord er vorige week ook al of lagen de Stegeman specerijen daar toen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |