SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.Drama means nothing, it's part of the game.
Je klinkt toch niet heel enthousiast..?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:56 schreef J0ycie88 het volgende:
Naja het was gewoon een leuke date, en denk dat er wel een 2e komt..
Naja ik denk dat ik vooral voorzichtiger met mijn gevoel om ga.. Want ik krijg geen hoogte van wat hij vindt.quote:Op donderdag 1 september 2011 20:44 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je klinkt toch niet heel enthousiast..?
Je vind hem misschien wel een TE easy catchquote:Op donderdag 1 september 2011 21:08 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Maar misschien miste ik wel het kleine stukje spanning en nerveusiteit bij mezelf.. We merken het vanzelf wel
Misschien wel, aan de andere kant is het wel fijn als je jezelf zo op je gemak voelt bij iemand.. Het is dubbel..quote:Op donderdag 1 september 2011 21:10 schreef Thornado het volgende:
[..]
Je vind hem misschien wel een TE easy catch
Ik denk dat het na je vakantie en verhuizing niks meer gaat worden daar ben je zoals Thornado al zei niet enthousiast genoeg voor.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Misschien wel, aan de andere kant is het wel fijn als je jezelf zo op je gemak voelt bij iemand.. Het is dubbel..
Geloof me, sommigen kunnen dat heel lang volhoudenquote:Op vrijdag 2 september 2011 09:43 schreef Thornado het volgende:
Aan de andere kant, als je puur date om maar niet alleen te zijn...werkt dat wel?
Zo begon mn laatste relatie ook. Zij voelde zich op dr gemak en had een dubbel gevoel. Hele relatie door tot ik het zat was en de stekker eruit trok.quote:Op donderdag 1 september 2011 21:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Misschien wel, aan de andere kant is het wel fijn als je jezelf zo op je gemak voelt bij iemand.. Het is dubbel..
Je hebt een punt..quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo begon mn laatste relatie ook. Zij voelde zich op dr gemak en had een dubbel gevoel. Hele relatie door tot ik het zat was en de stekker eruit trok.
Dus de sterren staan niet goed, is mijn ervaring...
Hoezo is de extra 20 cm een probleem? Er is toch meer om van te houdenquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:34 schreef hetsjhokleek het volgende:
Lastig situatie op dit moment. Anderhalve week geleden een meisje leren kennen via Paiq. Ze lijkt erg leuk maar ben er vandaag achtergekomen dat ze bijna 20 cm groter is als ik ben. Ik denk toch dat het een no-go wordt helaas.
Mjah, zo werkt dat dus niet he...quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo is de extra 20 cm een probleem? Er is toch meer om van te houden
Idd, ik ben zelf 1,85 en als ik vrouwen tegenkom die groter zijn dan 1,75 vind ik het zelf echt een afknapper. Even los van de rest dan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:51 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mjah, zo werkt dat dus niet he...
Als ze verder leuk is dan maakt het toch niet uit dat ze wat langer is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:51 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mjah, zo werkt dat dus niet he...
quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ze verder leuk is dan maakt het toch niet uit dat ze wat langer is.
Handig toch kan ze tenminste bij de bovenste plank. Enige nadeel is dat ze op de knieën moet om mij te kunnen zoenenquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:13 schreef Q. het volgende:
[..]
"Wat langer"
20 cm is echt bizar veel langer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |