Klopt, de laatste remake is alweer 10 jaar geleden.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geweldige films inderdaad, een remake zou niet misstaan!
Ben ik ook wel benieuwd naar ja. Ik heb gisteren van te voren nog even deel 1 gekeken voordat ik naar de bioscoop ging, en je kunt toch duidelijk zien dat ze goed rekening hebben gehouden met het eerste deel.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:27 schreef gamezz het volgende:
[..]
Inderdaad, heb hem ook al gezien. Ik ben wel benieuwd of ze ook nog een remake gaan maken van The Planet of the Apes, als vervolg.
Stiekem hoop ik er al een tijdje op, met hedendaagse technieken heeft het ook best potentie als kaskraker, hoewel ik vermoed dat ze eerst gaan kijken wat dit deel opbrengt voordat ze de studio weer induiken.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt, de laatste remake is alweer 10 jaar geleden.
Dat is best vreemd ja.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
Klopt, de laatste remake is alweer 10 jaar geleden.
Mwah, kijk naar Star Wars, een prequal is niet heel vreemd natuurlijk, hoewel dat wel werd "afgesloten" met film VI.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is best vreemd ja.10 jaar na het eerste deel (met een zeer open einde), komt er een tweede deel, dat voor het eerste deel past.
Nee, een pequal is niet zo vreemd. Maar dat ze er voor kiezen eerst een prequal te maken, in plaats van een vervolg op zo'n open einde, dat vind ik best vreemd.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, kijk naar Star Wars, een prequal is niet heel vreemd natuurlijk, hoewel dat wel werd "afgesloten" met film VI.
Wat is deze?quote:
Mwah, die laatste verfilming van het eerste deel vond ik niet zo denderend, dus dit is een beter alternatief denk ik! Als ze hierna gewoon Planet of the Apes weer opnieuw verfilmen en daarna een vervolg maken vind ik het primaquote:Op donderdag 1 september 2011 13:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, een pequal is niet zo vreemd. Maar dat ze er voor kiezen eerst een prequal te maken, in plaats van een vervolg op zo'n open einde, dat vind ik best vreemd.
Dat vond ik ook heel sterk ja, het past goed bij het origineel.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar ja. Ik heb gisteren van te voren nog even deel 1 gekeken voordat ik naar de bioscoop ging, en je kunt toch duidelijk zien dat ze goed rekening hebben gehouden met het eerste deel.
Sterker nog, het oorspronkelijke deel is al 40 jaar geleden en gebaseerd op een boek.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat is best vreemd ja.10 jaar na het eerste deel (met een zeer open einde), komt er een tweede deel, dat voor het eerste deel past.
Precies, de oorspronkelijke film en het verhaal is al erg bekend dus dat scheelt ook al. Een moderne trilogie (prequal, remake, vervolg) zou mooi zijn.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik er al een tijdje op, met hedendaagse technieken heeft het ook best potentie als kaskraker, hoewel ik vermoed dat ze eerst gaan kijken wat dit deel opbrengt voordat ze de studio weer induiken.
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb nog twee weken vakantie!
quote:Op donderdag 1 september 2011 14:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb nog twee weken vakantie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |