Jep, dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 1 september 2011 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]De helft van die boeken heb je waarschijnlijk niet eens nodig.
Dit.quote:Op donderdag 1 september 2011 14:57 schreef Rezania het volgende:
[..]De helft van die boeken heb je waarschijnlijk niet eens nodig.
ik of mijn ouders betalen niksquote:Op donderdag 1 september 2011 14:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit.
Smerige geldwolven die je onnodige boeken laten kopen
Dus stufi en OV-chipkaart voor studenten?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik of mijn ouders betalen niks![]()
niet eens het vervoer
![]()
Je ouders betalen geen belasting ?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
ik of mijn ouders betalen niks![]()
niet eens het vervoer
![]()
nope.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus stufi en OV-chipkaart voor studenten?
Ben je speciaal dan ?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nope.
ik sta nog ingeschreven bij speciaal onderwijs
Dus Wajong, tegemoetkoming van DUO en reiskosten declareren bij de gemeente. En de school betaald de boeken uiteraard.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:02 schreef summer2bird het volgende:
[..]
nope.
ik sta nog ingeschreven bij speciaal onderwijs
Geen Wajong, ik werk gewoon en heb geen uitkeringquote:Op donderdag 1 september 2011 15:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus Wajong, tegemoetkoming van DUO en reiskosten declareren bij de gemeente. En de school betaald de boeken uiteraard.
Fladderen bij opwinding?quote:Op donderdag 1 september 2011 15:08 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zullen we een speciaal dansje dan maar doen?
Ik heb ook geen Wajong, de rest klopt wel.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Geen Wajong, ik werk gewoon en heb geen uitkering![]()
De rest klopt wel![]()
Je hebt zelf toegegeven dat je alleen maar zegt dat je een autist bent om Ritmo te irriteren.quote:
Onwaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 15:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt zelf toegegeven dat je alleen maar zegt dat je een autist bent om Ritmo te irriteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |