Sowieso Limburgers.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
Hoe sommige Limburgers praten. Ik had vroegâh zo een meisje uit de klas, ze kwam uit Mechelen, Limburg. Ze vond ons met een Hollands accent praten._______________!!! Tevens poogte ze ABN te praten, alsnog met een zwaar Limburgs accent. Toen ze een keer met haar vriend belde die daar nog woonde verstond ik er geen kut van. Leek echt Duits gewoon.
![]()
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sowieso Limburgers.Het enige goede uit Limburg is MK.
Wat heb je zogenaamd wel gedaan, maar eigenlijk niet gedaan dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jep. Strafwerk voor niets gekregen enzulks
Zoek de lokale Turk op.quote:
Lekker toch, extra pepertjes, olijfjes en gestoomde groenten bij de durum.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd al veel te veel gegeten
Jep.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:54 schreef Ragboer het volgende:
Trollscience, spreek jij met een zachte G?
Teveel praten. Heb ik wel gedaan, maar ik was niet de enigequote:Op donderdag 1 september 2011 16:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat heb je zogenaamd wel gedaan, maar eigenlijk niet gedaan dan?
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lekker toch, extra pepertjes, olijfjes en gestoomde groenten bij de durum.
Klinkt dat ook halfduits?quote:Op donderdag 1 september 2011 16:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Jep.
[..]
Teveel praten. Heb ik wel gedaan, maar ik was niet de enige.
Weet ik niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Klinkt dat ook halfduits?
Maar terecht dus, want teveel praten.
Stoer.quote:Op donderdag 1 september 2011 16:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik heb op het blaadje geschreven dat ik geen strafwerk maak en dat ik de lerares niet mocht.
quote:
Dit is dus de reden, niet omdat ik een harde gangster ben. Dat is gewoon mooit meegenomen.quote:
quote:Op donderdag 1 september 2011 16:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Ik heb op het blaadje geschreven dat ik geen strafwerk maak en dat ik de lerares niet mocht.
En dom.quote:
En de leraren dan?quote:Op donderdag 1 september 2011 17:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die leraressen daar maken je niets. Ze durven helemaal niets. Vandaar.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 1 september 2011 16:58 schreef Ragboer het volgende:
Beste Turk in town:
http://www.orkide.nl/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |