Ja maar dan heb je geen tijd meer om rustig door de spullen te gaan, want zo'n baksteen maakt nogal wat herrie.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:06 schreef ayumu het volgende:
[..]
Baksteen door de ruit ben je zo binnen
Glassnijder kan ook nog wel eens helpen om binnen te komen hoorquote:Op donderdag 1 september 2011 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je geen tijd meer om rustig door de spullen te gaan, want zo'n baksteen maakt nogal wat herrie.
Of als werk, ofja deels als werk het hoort bij het automonteur zijnde. Er komen geregeld klanten langs zonder sleutels e.d.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:06 schreef blup het volgende:
Er zijn mensen die lockpicken als hobby hebben....
Ik breng mijn gestolen auto's ook altijd naar de automonteur.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:10 schreef Baltazar69 het volgende:
[..]
Of als werk, ofja deels als werk het hoort bij het automonteur zijnde. Er komen geregeld klanten langs zonder sleutels e.d.
Ik heb ze gemaild, nu weer teur gaan het werk zie vanavond wel of ik anwoord heb.
Dan heb je meestal genoeg aan een setje als deze http://www.lockpickshop.com/P2-SET.htmlquote:Op donderdag 1 september 2011 12:10 schreef Baltazar69 het volgende:
[..]
Of als werk, ofja deels als werk het hoort bij het automonteur zijnde. Er komen geregeld klanten langs zonder sleutels e.d.
Ik heb ze gemaild, nu weer terug gaan het werk na de koffiepauze zie vanavond wel of ik anwoord heb.
Of dat inderdaadquote:Op donderdag 1 september 2011 12:10 schreef Baltazar69 het volgende:
[..]
Zou het? Volgens mij zijn ze slimmer dan je denkt.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:18 schreef blup het volgende:
[..]
Of dat inderdaadSlotenmakers
Beetje raar dat mensen gelijk denken dat je een inbreker bent, inbrekers hebben vaak het denk vermogen van een chimpansee, die kan geen sloten picken.
Hoe vaak hoor je over inbraak zonder braak sporen?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zou het? Volgens mij zijn ze slimmer dan je denkt.
Hihi, dat het zo spannend is dat ze ervan moeten overgeven?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:22 schreef blup het volgende:
[..]
Hoe vaak hoor je over inbraak zonder braak sporen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |