abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101443448

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Regels
• Zie je dat het topic vol is, kan iedereen een nieuwe openen met open nieuw deel.
• Dit is een SC.
• Dit is geen datingtopic, maar onschuldig flirten mag. :7

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
pi_101443494
Was ik maar weer single dan :@
Op woensdag 25 juni 2014 19:08 schreef yvonne het volgende
dat doe ik alleen bij newbs zoals jij.
pi_101443504
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
venco, is dat gratis bellen met skype oid of omdat je bij dezelfde provider zit?
Geen idee hoe het werkt eigenlijk, dat weet mijn vriend wel zulke dingen. We zitten niet bij dezelfde provider iig. Heeft iets met videobellen te maken ofzo.
pi_101443524
Bij Hi ging eindeloos online in op de dag nadat ik het had aangevraagd.
Tap tap tap
pi_101443538
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:

[..]

Geen idee hoe het werkt eigenlijk, dat weet mijn vriend wel zulke dingen. We zitten niet bij dezelfde provider iig. Heeft iets met videobellen te maken ofzo.
Ah ja, VoIP dus. DE reden (samen met SMSoIP) waarom de internetprijzen omhoog gaan. Gratis bellen bestaat niet meer :)
pi_101443546
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Bij Hi ging eindeloos online in op de dag nadat ik het had aangevraagd.
Ik zit bij Ben, dus ik weet nog niet. ff uitzoeken zo.
pi_101443569
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ah ja, VoIP dus. DE reden (samen met SMSoIP) waarom de internetprijzen omhoog gaan. Gratis bellen bestaat niet meer :)
Ik snap het aan de ene kant wel, dat mensen gratis willen bellen/smsen. Maar ik heb altijd al een hekel gehad aan dat soort tooltjes. Het is NOOIT stabiel, je weet nooit of het werkt, whatsapp doet het gewoon regelmatig niet (zie zovaak KLB topics) etc.

Ik betaal liever gewoon en dat het het dan doet en dat ik ergens kan klagen als het het niet doet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_101443613
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik snap het aan de ene kant wel, dat mensen gratis willen bellen/smsen. Maar ik heb altijd al een hekel gehad aan dat soort tooltjes. Het is NOOIT stabiel, je weet nooit of het werkt, whatsapp doet het gewoon regelmatig niet (zie zovaak KLB topics) etc.

Ik betaal liever gewoon en dat het het dan doet en dat ik ergens kan klagen als het het niet doet.
Ik heb het voornamelijk nogal naïef gevonden van veel mensen dat ze denken dat ze met een hele grote groep gratis konden smsen en bellen, zonder dat de providers iets doen aan hun inkomstenverlies.
pi_101443636
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Aah op die manier. Nou ja, het is vooral voor zijn gebruiksgemak in die zin. Ik heb namelijk een vrij ruime bundel en als ik erover zit, is dan kleine tientjeswerk. Hij zit er gauw een paar honderd over. Het is niet dat we straks alleen teren op het gratis bellen. Meer als onze bundels het niet meer toelaten of wanneer het wel gewoon lekker werkt. :)
pi_101443677
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:49 schreef vencodark het volgende:

[..]

Aah op die manier. Nou ja, het is vooral voor zijn gebruiksgemak in die zin. Ik heb namelijk een vrij ruime bundel en als ik erover zit, is dan kleine tientjeswerk. Hij zit er gauw een paar honderd over. Het is niet dat we straks alleen teren op het gratis bellen. Meer als onze bundels het niet meer toelaten of wanneer het wel gewoon lekker werkt. :)
Ah ja. En wow.. paar honderd :o
pi_101443715
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ah ja. En wow.. paar honderd :o
Ja, al gauw 200 iig. Dus het zijn vooral de telefoontjes tussen ons die het verschil moeten gaan maken. Hij belt ook regelmatig met zijn zus op deze manier en daar heeft ie nooit problemen mee. Ik vertrouw er iig op dat het wel zal gaan. :)
pi_101443734
Ik heb een bundel van twee tientjes :') En de helft daarvan is internet :D
Tap tap tap
pi_101443812
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een bundel van twee tientjes :') En de helft daarvan is internet :D
Ik heb nu een bundel van ook 2 tientjes, zonder internet. 500/500. :)
pi_101443825
Shit, mijn printer is volgens mij nu ook gesneuveld. :(
  donderdag 1 september 2011 @ 11:56:13 #15
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_101443832
Whatsapp wordt vaak gezien als een soort MSN, en daar heb ik zo enorm genoeg van. Ik kom al nooit meer op MSN, dat heeft een reden! En ook gewoon onder werktijd, rustig allemaal vragen stellen. Laat me met rust!

Collega's zetten het om die reden ook op de werktelefoon. No way hè, dat is echt de laatste rekening waar ik me druk maak. Ik ga toch niet gratis smsen daarmee :')
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_101443848
Ik bel gewoon en sms een paar keer per dag. Dat de hele dag hysterisch communiceren vind ik soms wat egocentrisch, alsof iedereen continu op de hoogte moet zijn van wat je doet.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_101443874
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
Ik bel gewoon en sms een paar keer per dag. Dat de hele dag hysterisch communiceren vind ik soms wat egocentrisch, alsof iedereen continu op de hoogte moet zijn van wat je doet.
Eens, al vrees ik dat dat dus wel een teken van ouderdom is ;).

Zo werkt het als je 16 bent nou eenmaal, je weet dan ook niet beter en wij zeiken maar ;).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_101443875
Ik kijk gewoon hoe het bevalt met mijn huidige bundel (maar dan met internet).
pi_101443897
quote:
Ik doe het ook niet zoveel meer wat dat betreft. Sms soms ook dagen niet. Kosten zitten vooral in bellen met mijn vriend eigenlijk.
pi_101443924
Om met 1 specifieke vriend te chatten gebruiken we altijd de laatste status update van een gedeelde vriend of vriendin op FB. Die vinden dat altijd ERG leuk als er plotseling 65 nieuwe replies op een status zitten. Helemaal ramvol met mentions natuurlijk, zodat er meer mensen van kunnen genieten _O-
pi_101443971
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Eens, al vrees ik dat dat dus wel een teken van ouderdom is ;).

Zo werkt het als je 16 bent nou eenmaal, je weet dan ook niet beter en wij zeiken maar ;).
Misschien. Ik had er laatst een gesprek over met een stagiaire en die mailde me een dag later nog over dat ze er nog wele rg aan moest denken en dat ze eigenlijk nooit bij stil had gestaan, dat het een automatisme was.
pi_101444006
quote:
1 op 1 communicatie vind ik niet echt daaronder vallen. Twitter bijvoorbeeld zou ik wel als egocentrisch kunnen zien. 1 op 1 is gewoon dom ouwehoeren.
pi_101444047
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:

[..]

1 op 1 communicatie vind ik niet echt daaronder vallen. Twitter bijvoorbeeld zou ik wel als egocentrisch kunnen zien. 1 op 1 is gewoon dom ouwehoeren.
natuurlijk, maar je ziet heel veel mensen continu communiceren. Op hetw erk, tijdens een face to face gesprek etc. Soms doet het juist goed om mensen even niet te spreken zodat je elkaar dan als je iemand face-to-face ziet meer zinnigs te melden hebt.
pi_101444089
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:03 schreef Ripley het volgende:

[..]

natuurlijk, maar je ziet heel veel mensen continu communiceren. Op hetw erk, tijdens een face to face gesprek etc. Soms doet het juist goed om mensen even niet te spreken zodat je elkaar dan als je iemand face-to-face ziet meer zinnigs te melden hebt.
Oh absoluut, maar ik zie even niet wat het met egocentrisme te maken heeft. Ik ben wel met je eens dat het teveel is.
pi_101444108
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')