Geen idee hoe het werkt eigenlijk, dat weet mijn vriend wel zulke dingen. We zitten niet bij dezelfde provider iig. Heeft iets met videobellen te maken ofzo.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:40 schreef stbabylon het volgende:
venco, is dat gratis bellen met skype oid of omdat je bij dezelfde provider zit?
Ah ja, VoIP dus. DE reden (samen met SMSoIP) waarom de internetprijzen omhoog gaan. Gratis bellen bestaat niet meerquote:Op donderdag 1 september 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee hoe het werkt eigenlijk, dat weet mijn vriend wel zulke dingen. We zitten niet bij dezelfde provider iig. Heeft iets met videobellen te maken ofzo.
Ik zit bij Ben, dus ik weet nog niet. ff uitzoeken zo.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Bij Hi ging eindeloos online in op de dag nadat ik het had aangevraagd.
Ik snap het aan de ene kant wel, dat mensen gratis willen bellen/smsen. Maar ik heb altijd al een hekel gehad aan dat soort tooltjes. Het is NOOIT stabiel, je weet nooit of het werkt, whatsapp doet het gewoon regelmatig niet (zie zovaak KLB topics) etc.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja, VoIP dus. DE reden (samen met SMSoIP) waarom de internetprijzen omhoog gaan. Gratis bellen bestaat niet meer
Ik heb het voornamelijk nogal naïef gevonden van veel mensen dat ze denken dat ze met een hele grote groep gratis konden smsen en bellen, zonder dat de providers iets doen aan hun inkomstenverlies.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap het aan de ene kant wel, dat mensen gratis willen bellen/smsen. Maar ik heb altijd al een hekel gehad aan dat soort tooltjes. Het is NOOIT stabiel, je weet nooit of het werkt, whatsapp doet het gewoon regelmatig niet (zie zovaak KLB topics) etc.
Ik betaal liever gewoon en dat het het dan doet en dat ik ergens kan klagen als het het niet doet.
Aah op die manier. Nou ja, het is vooral voor zijn gebruiksgemak in die zin. Ik heb namelijk een vrij ruime bundel en als ik erover zit, is dan kleine tientjeswerk. Hij zit er gauw een paar honderd over. Het is niet dat we straks alleen teren op het gratis bellen. Meer als onze bundels het niet meer toelaten of wanneer het wel gewoon lekker werkt.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ah ja, VoIP dus. DE reden (samen met SMSoIP) waarom de internetprijzen omhoog gaan. Gratis bellen bestaat niet meer
Ah ja. En wow.. paar honderdquote:Op donderdag 1 september 2011 11:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah op die manier. Nou ja, het is vooral voor zijn gebruiksgemak in die zin. Ik heb namelijk een vrij ruime bundel en als ik erover zit, is dan kleine tientjeswerk. Hij zit er gauw een paar honderd over. Het is niet dat we straks alleen teren op het gratis bellen. Meer als onze bundels het niet meer toelaten of wanneer het wel gewoon lekker werkt.
Ja, al gauw 200 iig. Dus het zijn vooral de telefoontjes tussen ons die het verschil moeten gaan maken. Hij belt ook regelmatig met zijn zus op deze manier en daar heeft ie nooit problemen mee. Ik vertrouw er iig op dat het wel zal gaan.quote:
Ik heb nu een bundel van ook 2 tientjes, zonder internet. 500/500.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een bundel van twee tientjesEn de helft daarvan is internet
Eens, al vrees ik dat dat dus wel een teken van ouderdom isquote:Op donderdag 1 september 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
Ik bel gewoon en sms een paar keer per dag. Dat de hele dag hysterisch communiceren vind ik soms wat egocentrisch, alsof iedereen continu op de hoogte moet zijn van wat je doet.
Ik doe het ook niet zoveel meer wat dat betreft. Sms soms ook dagen niet. Kosten zitten vooral in bellen met mijn vriend eigenlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
Ik bel gewoon en sms een paar keer per dag. Dat de hele dag hysterisch communiceren vind ik soms wat egocentrisch, alsof iedereen continu op de hoogte moet zijn van wat je doet.
Misschien. Ik had er laatst een gesprek over met een stagiaire en die mailde me een dag later nog over dat ze er nog wele rg aan moest denken en dat ze eigenlijk nooit bij stil had gestaan, dat het een automatisme was.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, al vrees ik dat dat dus wel een teken van ouderdom is.
Zo werkt het als je 16 bent nou eenmaal, je weet dan ook niet beter en wij zeiken maar.
1 op 1 communicatie vind ik niet echt daaronder vallen. Twitter bijvoorbeeld zou ik wel als egocentrisch kunnen zien. 1 op 1 is gewoon dom ouwehoeren.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:56 schreef Ripley het volgende:
natuurlijk, maar je ziet heel veel mensen continu communiceren. Op hetw erk, tijdens een face to face gesprek etc. Soms doet het juist goed om mensen even niet te spreken zodat je elkaar dan als je iemand face-to-face ziet meer zinnigs te melden hebt.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
1 op 1 communicatie vind ik niet echt daaronder vallen. Twitter bijvoorbeeld zou ik wel als egocentrisch kunnen zien. 1 op 1 is gewoon dom ouwehoeren.
Oh absoluut, maar ik zie even niet wat het met egocentrisme te maken heeft. Ik ben wel met je eens dat het teveel is.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
natuurlijk, maar je ziet heel veel mensen continu communiceren. Op hetw erk, tijdens een face to face gesprek etc. Soms doet het juist goed om mensen even niet te spreken zodat je elkaar dan als je iemand face-to-face ziet meer zinnigs te melden hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |