Ik mis Rasmus. Zo'n contrast met Mounir. Stil, teambelang voorop, keihard werken en geen arrogantie en/of grote bek.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:42 schreef MaxC het volgende:
Betere TT is: Met overbodige kut Marokkanen
Kan je nog beter dennis missen.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik mis Rasmus. Zo'n contrast met Mounir. Stil, teambelang voorop, keihard werken en geen arrogantie en/of grote bek.
Sympathieke speler, maar of we hem missen (als speler) denk het niet hoewel ik hem liever zag dan Enohquote:Op donderdag 1 september 2011 09:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik mis Rasmus. Zo'n contrast met Mounir. Stil, teambelang voorop, keihard werken en geen arrogantie en/of grote bek.
Ze zeggen weleens dat voetbal een afspiegeling is van de maatschappijquote:Op donderdag 1 september 2011 09:42 schreef MaxC het volgende:
Betere TT is: Met overbodige kut Marokkanen
Ja leek er inderdaad wel op, wij zijn er uiteindelijk goed vanaf gekomenquote:Op donderdag 1 september 2011 11:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een gekkenhuis gister ...
Volgens mij was het erger dan voorgaande jaren..
Heerlijk.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:05 schreef mash_ het volgende:
En al die nieuwe users van gister zie je nu niemand meer.
Straf jij ze af of doet Ajax dat?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heerlijk.
Heb wel zin om PSV over twee weken af te straffen. Ze voelen zich wel erg goed...
Hij eet prima van jullie begroting, dus waarom zou ie persé voor minder ergens anders willen voetballen?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:17 schreef Kremers het volgende:
Beetje dom van Mounier om zijn salariseisen niet wat te verlagen, nu moet hij bij de beloften spelen. Alsof een Europese club daar gaat komen kijken...
Uit sportieve overwegingen?quote:Op donderdag 1 september 2011 12:19 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij eet prima van jullie begroting, dus waarom zou ie persé voor minder ergens anders willen voetballen?
Ja ik wou het ook nog even melden. IK BEN LAAIEND DAT DIE MOUNIR HIER NOG ZIT!!!1[caps lock off]quote:Op donderdag 1 september 2011 12:26 schreef msnk het volgende:
J2T ideetje om andere posts ook te lezen?
Ja get over it. Spelers komen hooguit voor 50% naar ajax omdat het een sportieve vooruitgang is, want met een mindere club een prachtig resultaat behalen is ergens veel bewonderingswaardiger. Feit is dat jullie gewoon veel meer salaris betalen dan de andere Nederlandse clubs.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |