Niet begrojpen wat OS-X isquote:Op donderdag 1 september 2011 10:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En je oma gaat daar daadwerkelijk gebruik van maken ?
[ afbeelding ]
Omaatje lijkt me prima geschikt voor fietsje met zijwieltjes ipv brute bike rechts.
Laat ik eens even hetzelfde argumentatie niveau van jou handhavenquote:Op donderdag 1 september 2011 10:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
En je oma gaat daar daadwerkelijk gebruik van maken ?
[ afbeelding ]
Omaatje lijkt me prima geschikt voor fietsje met zijwieltjes ipv brute bike rechts.
Casio met Texas willen vergelijken.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:40 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Mac VS Pc discussie nummero zoveel
Het zijn beide 2 grote rekenmachines, who fuckin cares
Mensen met andere meningen, verschrikkelijk!quote:Op donderdag 1 september 2011 12:10 schreef retorbrapi het volgende:
Koop een iPad en klaar ben je. Mensen die serieus een PC aanraden. Simpele zielen.
Ja here we go again en retorapplefapbrapi is ook weer aanwezig zie ik.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:40 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Mocht TS nog advies willen over hoe hij zijn oma kan leren computeren, open er een topic over in DIG.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:40 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |