abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2011 @ 19:59:34 #126
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101564440
Wat een prachtig schaaltje O+
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 4 september 2011 @ 20:13:02 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101565143
Wat een ontzettend bijzonder en liefdevol kraamcadeau Oxy!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101571854
Mn baby is kei schor en het klinkt zo zielig :')
Ik heb geen idee waar het van komt, misschien een beetje verkouden ofzo.
:)
  zondag 4 september 2011 @ 22:14:13 #129
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101572628
Mijn kleine baby in haar mooie grote bed, tot nu toe sliep ze daarin in het reiswiegje.... O+
Ze slaapt er iedere ochtend een lange dut en iedere avond van begin vd avond tot de late voeding, daarna bij ons in bed...

In de box dutjes doen overdag wil ook nog prima...

En lachen doet ze bijna de hele dag, naar de babygym, haar knuffelpop, naar onze hoofden als ze ons ziet. Ze heeft wel een Andre van Duin lachje soms.... :)
  zondag 4 september 2011 @ 22:29:32 #130
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_101573722
Ik lees hier al een tijdje mee, maar kom me hier nu ook echt melden met een klein jongetje: Simon!

Oude (on)bekende.
pi_101573991
O+ Simon O+
*poef* nu is het weg
  zondag 4 september 2011 @ 22:38:15 #132
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_101574239
Ow, wat een kleintie! Welkom met Simon!
pi_101574801
met onze kleine ging het het hele weekend weer minder. verkouden, slijmoverschot, veel ononderbroken huilen zonder aanwijsbare reden. :(
pi_101575223
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:49 schreef cleany het volgende:
met onze kleine ging het het hele weekend weer minder. verkouden, slijmoverschot, veel ononderbroken huilen zonder aanwijsbare reden. :(
Hebben jullie aan een allergie gedacht?
Ik weet dat Evan last van reflux heeft maar hebben jullie ook naar andere redenen voor het huilen gezocht buiten de reflux?
:)
pi_101575348
Ik lees net dit: http://www.babyinfo.nl/ad(...)ziekten_rs-virus.asp
dat zou het kunnen zijn.

Nou ja dat huilen komt ineens, want hij deed het al de hele week erg goed. Slapen gaat super zelfs en hij is heel vrolijk, maar zaterdag en vandaag was hij ineens een zielig hoopje. Niet continu trouwens....zo dramatisch is het nu ook weer niet, wel heel vermoeiend.
Dinsdag gaat hij weer naar het ziekenhuis voor controle, dus dat wachten we even af.
pi_101581912
Cleany, dat slijmoverschot hoeft niet perse iets te zijn hoor. Eva heeft het ook en op het cb legden ze uit dat het normaal is. De speekselklieren in de mond gaan zich ontwikkelen, maar die kleintjes hebben nog niet door dat ze het moeten doorslikken en dus kwijlen ze bij het leven.

Maar alles bij elkaar genomen klinkt het niet zo lekker. Ben benieuwd wat ze dinsdag in het ziekenhuis zeggen. Ik zou het zeker wel even aankaarten. Baat het niet, schaad het niet toch?

Boh, vandaag allereerste werkdag en het is vroeg -O- Dat ben ik helemaal niet gewend. Eva wordt altijd pas tussen 07.30 en 08.30 wakker. Dus dit doet en beetje pijn :')
  maandag 5 september 2011 @ 06:46:32 #137
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_101581929
Werk s danic!!!

Hier inmiddels ook aan het werk, maar door Twitter, werk en kids weinig tijd om trouw te posten. Ga toch wel weer één poging doen.... :')

Anyways, Seth doet het super. Vier a vijf flessen p.d., slaapt van 9 TOT half zes. Grote beer, zit met zijn 14 weken in maat 68 terwijl Alexa 9 maanden was :D.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 5 september 2011 @ 06:47:56 #138
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_101581938
Whoaaaaa Simon <3 !!!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_101582795
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 06:36 schreef danic het volgende:
Cleany, dat slijmoverschot hoeft niet perse iets te zijn hoor. Eva heeft het ook en op het cb legden ze uit dat het normaal is. De speekselklieren in de mond gaan zich ontwikkelen, maar die kleintjes hebben nog niet door dat ze het moeten doorslikken en dus kwijlen ze bij het leven.

Maar alles bij elkaar genomen klinkt het niet zo lekker. Ben benieuwd wat ze dinsdag in het ziekenhuis zeggen. Ik zou het zeker wel even aankaarten. Baat het niet, schaad het niet toch?

Boh, vandaag allereerste werkdag en het is vroeg -O- Dat ben ik helemaal niet gewend. Eva wordt altijd pas tussen 07.30 en 08.30 wakker. Dus dit doet en beetje pijn :')
Het gaat vandaag ietsjes beter denk ik, hoewel het gisterochtend ook best goed ging. We zien het morgen wel.
ahhhh...ik denk dat mijn vrouw zich ook woensdag zo gaat voelen, dan is haar eerste werkdag.
pi_101583181
Hi, onze Tygo is 26 dagen nu maar zorgt s nacht voor veel "plezier" .

hij wil na z n 12 uur voeding moeilijk in slaap komen en gaat snel huilen als ie in z n bed gaat. kan het kwaad om hem gewoon bij ons in bed te nemen de eerste uurtjes?
pi_101583274
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 09:23 schreef farscapevr8 het volgende:
Hi, onze Tygo is 26 dagen nu maar zorgt s nacht voor veel "plezier" .

hij wil na z n 12 uur voeding moeilijk in slaap komen en gaat snel huilen als ie in z n bed gaat. kan het kwaad om hem gewoon bij ons in bed te nemen de eerste uurtjes?
tegen de tijd dat hij 18 is wil hij vast niet meer bij jullie in bed.

Biologisch gezien is het volkomen logisch dat baby's niet alleen willen zijn/slapen.
Weet hij veel dat er echt geen gevaarlijke dingen zijn op zijn kamertje en in zijn eigen bed, en dat die melkvoorziening echt wel weer terug komt.
Natuurlijk gezien betekend als klein hulpeloos baby'tje alleen zijn gevaar, dus huilen totdat je aandacht krijgt.

Kortom zolang je het veilig doet (dus niet half onder een dekbed, of tussen jullie kussens in etc) gewoon bij jullie in bed nemen.
pi_101583330
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 09:28 schreef p_iglet het volgende:

[..]

tegen de tijd dat hij 18 is wil hij vast niet meer bij jullie in bed.

Biologisch gezien is het volkomen logisch dat baby's niet alleen willen zijn/slapen.
Weet hij veel dat er echt geen gevaarlijke dingen zijn op zijn kamertje en in zijn eigen bed, en dat die melkvoorziening echt wel weer terug komt.
Natuurlijk gezien betekend als klein hulpeloos baby'tje alleen zijn gevaar, dus huilen totdat je aandacht krijgt.

Kortom zolang je het veilig doet (dus niet half onder een dekbed, of tussen jullie kussens in etc) gewoon bij jullie in bed nemen.
dank, dacht eigenlijk zoiets al maar je weet t nooit zeker. hopen dat we vanacht wat uurtjes slaap kunnen pakken ;)
pi_101583378
Hier slaapt die ook gewoon in het grote bed :)
Slapen we allemaal een stuk meer van. :Y
  maandag 5 september 2011 @ 10:26:10 #144
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_101584537
Eline slaapt ook na de nachtvoeding bij ons in bed. Heerlijk zo.

Mijn kleine baby wordt groot! Ze trekt zich aan alles op en zet al heel voorzichtig stapjes langs de bank!
  maandag 5 september 2011 @ 10:27:47 #145
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101584579
Mevr.Mus wat een prachtig menneke O+

Hier een drama-nacht gehad: vanaf 22.00 uur gisteravond is hij iedere paar uur ineens gillend wakker geworden, en dat oorverdovend krijsen bleef maar doorgaan, in complete onmacht zelfs een keer in bad gedaan, wat een beetje leek te helpen.
Ik gok op krampjes, nou hadden N en ik gisteren ook een discussie over wel of geen bloemkool, en die discussie won N, en Soneal vond de bloemkool ook heerlijk, maar voorlopig doen we dat maar even niet meer :N

Inmiddels heeft hij ook een enorme snotneus, dus het wordt een lappenmanddagje denk ik.
Gelukkig drinkt hij wel goed tussen het bijten door...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101584752
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:27 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig drinkt hij wel goed tussen het bijten door...
:D
Irritant kan dat zijn he.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 5 september 2011 @ 10:38:45 #147
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101584822
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 10:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]

:D
Irritant kan dat zijn he.
Ja, en dan vooral omdat hij nou toch al zo zielig is en ik het net even te belangrijk vind dat hij voldoende binnenkrijgt om m af te koppelen, want dat zou ik anders al gedaan hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101585280
Hier ook enorme kramp bij Bloemkool :Y
oh die tandjes doen au :o :o ik heb een bijter ;(
  maandag 5 september 2011 @ 11:03:02 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101585365
We hadden de bloemkooldiscussie omdat ik jou vd week ergens (rapleytopic?) had zien posten dat iemand beter kon wachten met bloemkool :')

Nou ja, weer een ervaring rijker zeg maar :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_101585404
Ja klopt in het rapleytopic.. :Y
Zielig is dat he, en vaak is dat net de druppel dan in combi met tandjes enzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')